για την ιστορια...1 μηνα αφοτου εβαλα το θεμα, αγοραστηκε ενα atos του 99, σχετικα προσεγμενο για τα χρονια του και με 97χιλιαδες πραγματικα χλμ...
εγινε ενα μεγαλο σερβις με λαδια, φιλτρο λαδιου, φιλτρο αερα, μπουζι, φλαντζα ψευτοκαπακου, ιμαντας χρονισμου, κατι τσιμουχακια και ρουλεμανακια απο 'δω και απο 'κει + αντικατασταση ψυγειου καλοριφερ γιατι δεν δουλευε...μαζι με εργασια: συνολο 400€..
μπηκαν και φρεσκα λαστιχακια dunlop streetresponse 2 με 185€...
και εκανε το πρωτο του ταξιδι Αθηνα - Θεσσαλονικη...
540χλμ, οδηγουσα non stop 6 ωρες και 20 λεπτα και η ταχυτητα επαιζε απο 80 μεχρι 100...
απο τερμα γεματο, ειναι στο 1/4 τωρα...

και η πλακα ειναι οτι το ρεζερβουαρ ειναι 35 λιτρων...
ανετα εχει αλλα 100-110 χλμ....δλδ 5,3-5,5 λιτρα στα 100 η καταναλωση...not bad at all...
θα μπει ομως και αεριο για να κατεβει το κοστος κι'αλλο...
αρα εχουμε μεχρι στιγμης:
2000 αγορα
135 παραβολο μεταβιβασης
585 σερβις και λαστιχα
πλεον πρεπει να ασφαλιστει, να μπει αεριο και να πληρωθουν και τα τελη κυκλοφοριας που ερχονται...
πιστευω να μην ξεπερασω τα 4 χιλιαρικα στο τελος, και να εχω το πλεον οικονομικο οχημα....
