ο κατασκευαστης οταν παραγγελνει-φτιαχνει πηνια εχει σαν κριτηριο και το κοστος γιατι ο χαλκος ειναι ακριβος και για να μονταρει χιλιαδες μοτο θελει χιλιομετρα συρματος
ο επισκευαστης μπορει να κανει και υπερδιαστασιολογηση ωστε να κερδισει σε αποδοση- μακροζωια αρκει να ξερει τι κανει και πως
προχωρα δεν ειναι δυσκολο το θεμα πηνια. χαρτι μολυβι και φωτογραφιες μπολικες ειδικα πριν την αποσυναρμολογηση. και υλικα παρε καλης ποιοτητας μια φορα θα κανεις την δουλεια και θα την κανεις μονος σου οποτε μην λυπηθεις τα λεφτα στα υλικα.
καλη ψυχοθεραπεια![]()
Γιαννης
Desperado googlάροντας το «χάλασαν τα πηνία? DIY επισκευή» θα το βρεις από άλλο ελληνικό μοτεσικλετιστικό φόρουμ.
leo1964 σύμφωνα με τα όσα διάβασα στο παραπάνω θέμα ο αριθμός των σπειρών έχει σχέση με την παραγόμενη τάση και το πάχος του σύρματος με την παραγόμενη ένταση.
toyar δεν θα αλλάξω τίποτα από διαστάσεις και σπείρες
Αύριο, καλώς εχόντων των πραγμάτων, θα πάω να αγοράσω τα υλικά αφήνοντας τελευταίο το σύρμα για όταν θα είμαι έτοιμος να περάσω.
Θα μείνω στις ίδιες διαστάσεις εμπιστευόμενος τις γνώσεις των μηχανικών της suzuki.
Προσωπικά δε μου φαίνεται κάτι το πολύ δύσκολο αλλά λείπει ο χρόνος. Μέσα στην εβδομάδα ελπίζω να έχω προχωρήσει.![]()
Η μεγαλύτερη διατομή στο σύρμα των πηνείων αφορά αποκλειστικά την αντοχή τους σε φαινόμενα υπερθέρμανσης.
Γενικά το πρόβλημα με τα πηνία δημιουργείται όταν αρχίζει και χαλάει το βερνίκι και λόγω διαστολής ακουμπάει πλέον μια σπείρα σε επόμενη.
Με μεγαλύτερο πάχος σύρματος για ίσιο αριθμό τυλιγματων, το φαινόμενο αυτό μπορεί και να χειροτερέψει.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Ο Άρης εννοεί την μόνωση του πηνιοσύρματος και όχι το βερνίκι που βάζουμε μετά. Αν το σύρμα δεν ήταν μονωμένο (από τον κατασκευαστή) το ρεύμα θα ακολουθούσε την πιο σύντομη οδό (βραχυκύκλωμα) και δεν θα έκανε σβούρες ακολουθώντας τις σπείρες. Δεν είναι χαζό.
Αυτός είναι και ο λόγος που όταν κάνουμε περιέλιξη προσπαθούμε να αποφύγουμε όσο το δυνατόν τα τσακίσματα, για να μην σπάσει η μόνωση του χαλκού.
Όσες σπείρες μετρήσει ο φίλος τόσες πρέπει να τυλίξει και με σύρμα ίδιας διατομής. Σφιχτά οι σπείρες περιτυλιγμένες για να αποφύγει περίεργους θορύβους και να αποτρέψει να υπάρχει χώρος ανάμεσά τους ώστε να τρίβονται και κάποια στιγμή να "σπάσει" το μονωτικό. Αν γίνει η αρχή θα υπάρχει συνεχής σπινθηρισμός και τότε πάει στράφι όλη η δουλειά.
LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
"These violent delights have violent ends
And in their triumph die, like fire and powder
Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).
Tωρα που το ξαναδιάβασα δεν το εγραψα πολύ ξεκάθαρα, και μπερδευτηκε το εξτρα βερνικι του κάθε τυλίγματος με την μονωση του συρματος.
Αυτό που θέλω να πω είναι οτι αν βαλει πιο χοντρό σύρμα με ίδιο αριθμό τυλιγμάτων το καθε τυλιγμα θα είναι πιο χοντρό, και στην διαστολή μπορεί ακόμα και να εχει ακόμα και πρόβλημα χώρου. Τότε μπορεί να είναι πολύ χειρότερα τα πράγματα!
o vaskas τα εγραψε πολύ καλύτερα πάντως!
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Αποτύχαμε κύριοι. Όχι παταγωδώς, αλλά η αποτυχία είναι αποτυχία. Η μπινιά έγινε στο ξετύλιγμα όπου μου κόπηκε το σύρμα (λόγω της βλακωδώς μεγάλης δύναμης που έβαζα) και χάθηκε η μπάλα.
Παραγγέλθηκαν πηνία ημί από mama china, φορέθηκαν σήμερα στο παρά πέντε πριν φύγω για δουλειά και... το πρόβλημα παραμένει
Περιμένω τώρα να έρθει ο «βελτιωτής» της περιοχής να πει τη γνώμη του.
Θα πήγαινα εγώ σε αυτόν αλλά μετά από 1 ώρα φόρτισης της μπαταρίας η μηχανή δεν έπαιρνε μπροστά. Με καλώδια από αμάξι πήρε κανονικότατα και απροβλημάτιστα.
Η περίπτωση να παίζει κάτι με τη μπαταρία παίζει???
Κάπου είχα διαβάσει ότι καίνε τα στοιχεία(δεν ξέρω αν το λέω καλά)???? Παίζει αυτό το ενδεχόμενο?
Τι να πω... Είχα ένα αμάξι που παρέδωσε πνεύμα στα χέρια της γιαγιάς και τώρα δεν έχω ούτε να πάω, ούτε να γυρίσω απ'τη δουλειά.
φαααααααααααααακ