Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 22

Θέμα: KTM RC8

  1. #1

    KTM RC8

    Καλημέρα,

    εδω και καιρο γλυκοκοιτάζω το ΚΤΜ RC8.......
    Θα ήθελα μερικες πληροφοριες σχετικα με ανεση-αξιοπιστια-καταναλωση-κοστος συντηρησης κτλ.
    χρηση θα είναι κυριως βολτες....ευχαριστώ

  2. #2
    Πλαστικά μόνο στα enduro. Το avatar του/της giannis113
    Εγγραφή
    25/02/2009
    Μηνύματα
    661
    Ειναι κατασκευασμενο για ΠΙΣΤΑ. Και στο δρομο παει αλλα ειναι κατασκευασμενο για πιστα.

    Η ανεση παει περιπατο μαζι με την καταναλωση,
    Αξιοπιστια συντηρηση πανε μαζι..

    Μηλαμε για αυτο;

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	ktm-1190-rc8-r-24_600x0w.jpg 
Προβολές:	280 
Μέγεθος:	32,7 KB 
ID:	352894

  3. #3
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Δεν το χω οδηγήσει, αλλά το χω κατσει και μου φάνηκε πιο ανθρώπινο από τα γιαπωνέζικα 1000ρια, αν εξαιρέσεις την σελλα κόντρα πλακε, που όμως φτιάχνεται.
    Σημειωτέον ότι τα κλιπον είναι ρυθμιζομενα καθ ύψος.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  4. #4
    Είναι από τα πιο άνετα SS μαζί με το gixxer του 5. Αν εξαιρέσεις το on-off γκάζι του (πρόβλημα που διορθώνεται είτε με γκαζιέρα mx είτε από τη χαρτογραφηση), και τις εξαιρετικά υψηλές θερμοκρασίες ειδικά από τη δεξιά μεριά όπου έιναι η ένωση των λαιμών, δεν θα σε προβληματίσει κάτι άλλο. Καλό γκάζι με τράβηγμα από χαμηλά, εξαιρετικά περιφερειακά (φρένα, αναρτήσεις), πανέμορφο και ξεχωριστό, και στα κατάλληλα χέρια στην πίστα κάνει παπάδες. Βέβαια το θεωρώ μηχανάκι που θα δυσκολέψει έναν άπειρο αναβάτη να μάθει να γυρνάει καλά, και αυτό λόγω της μεγάλης ροπής από χαμηλά (το high καραδοκεί ανα πάσα στιγμή), και λόγω του σκορτσαρίσματος στις χαμηλές στροφές. Είναι μηχανάκι που οδηγείται με φόρα και κρατά μεγάλη ταχύτητα μέσα στη στροφή.
    Μεγάλο μείον η πολύ υψηλή κατανάλωση όταν το πιέζεις... Το έχω 5 χρόνια με χρήση σχεδόν αποκλειστικά πίστας και δεν έχει βγάλει κιχ, με εξαίρεση το μαγνητικό σένσορα του κοντέρ στον μπροστά τροχό.

    Για ότι άλλο θες στην διάθεσή σου.
    ...next thing you know, they'll take my thoughts away...
    KTM RC8
    Moto Guzzi V85TT
    SYM Symphony ST 125

  5. #5
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από cosgili Προβολή μηνύματος
    Είναι από τα πιο άνετα SS μαζί με το gixxer του 5. Αν εξαιρέσεις το on-off γκάζι του (πρόβλημα που διορθώνεται είτε με γκαζιέρα mx είτε από τη χαρτογραφηση), και τις εξαιρετικά υψηλές θερμοκρασίες ειδικά από τη δεξιά μεριά όπου έιναι η ένωση των λαιμών, δεν θα σε προβληματίσει κάτι άλλο. Καλό γκάζι με τράβηγμα από χαμηλά, εξαιρετικά περιφερειακά (φρένα, αναρτήσεις), πανέμορφο και ξεχωριστό, και στα κατάλληλα χέρια στην πίστα κάνει παπάδες. Βέβαια το θεωρώ μηχανάκι που θα δυσκολέψει έναν άπειρο αναβάτη να μάθει να γυρνάει καλά, και αυτό λόγω της μεγάλης ροπής από χαμηλά (το high καραδοκεί ανα πάσα στιγμή), και λόγω του σκορτσαρίσματος στις χαμηλές στροφές. Είναι μηχανάκι που οδηγείται με φόρα και κρατά μεγάλη ταχύτητα μέσα στη στροφή.
    Μεγάλο μείον η πολύ υψηλή κατανάλωση όταν το πιέζεις... Το έχω 5 χρόνια με χρήση σχεδόν αποκλειστικά πίστας και δεν έχει βγάλει κιχ, με εξαίρεση το μαγνητικό σένσορα του κοντέρ στον μπροστά τροχό.

    Για ότι άλλο θες στην διάθεσή σου.
    Οι υψηλές θερμοκρασιες έχουν να κάνουν με την μαμα εξάτμιση, με ολοσωμη η και τις δύο;
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  6. #6
    Ναι αλλα πες μας γιατι στις μεγαλες βολτες (οποτε ερχεσαι) δηλωνεις το μπαντιτ.....
    πουτσ@@@@@@@@@

  7. #7
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από cosgili Προβολή μηνύματος
    Είναι από τα πιο άνετα SS μαζί με το gixxer του 5. Αν εξαιρέσεις το on-off γκάζι του (πρόβλημα που διορθώνεται είτε με γκαζιέρα mx είτε από τη χαρτογραφηση), και τις εξαιρετικά υψηλές θερμοκρασίες ειδικά από τη δεξιά μεριά όπου έιναι η ένωση των λαιμών, δεν θα σε προβληματίσει κάτι άλλο. Καλό γκάζι με τράβηγμα από χαμηλά, εξαιρετικά περιφερειακά (φρένα, αναρτήσεις), πανέμορφο και ξεχωριστό, και στα κατάλληλα χέρια στην πίστα κάνει παπάδες. Βέβαια το θεωρώ μηχανάκι που θα δυσκολέψει έναν άπειρο αναβάτη να μάθει να γυρνάει καλά, και αυτό λόγω της μεγάλης ροπής από χαμηλά (το high καραδοκεί ανα πάσα στιγμή), και λόγω του σκορτσαρίσματος στις χαμηλές στροφές. Είναι μηχανάκι που οδηγείται με φόρα και κρατά μεγάλη ταχύτητα μέσα στη στροφή.
    Μεγάλο μείον η πολύ υψηλή κατανάλωση όταν το πιέζεις... Το έχω 5 χρόνια με χρήση σχεδόν αποκλειστικά πίστας και δεν έχει βγάλει κιχ, με εξαίρεση το μαγνητικό σένσορα του κοντέρ στον μπροστά τροχό.

    Για ότι άλλο θες στην διάθεσή σου.


    ποσο δηλαδη καιει σε νορμαλ οδηγηση στον δρομο και ποσο στην τσιτα?

  8. #8
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από iri1 Προβολή μηνύματος
    ποσο δηλαδη καιει σε νορμαλ οδηγηση στον δρομο και ποσο στην τσιτα?
    Φιλαράκι που έχει ενα τουμπανιασμενο με πρόγραμμα, ακραπα,κτλπ δεν πέφτει κάτω απο 10-11 χωρίς χρήση πίστας.
    Σε βόλτα που το έκανα δεν πρόλαβα να το εξακριβωσω.
    Αλλά έχει εναν ήχο.....

  9. #9
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Οι ετοιματζιδικοι χάρτες της κτμ είναι ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ πλούσιοι για προφανείς λόγους....ready to race γαρ.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  10. #10
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Οι υψηλές θερμοκρασιες έχουν να κάνουν με την μαμα εξάτμιση, με ολοσωμη η και τις δύο;
    Μόνο με εξάτμιση και λαιμούς τιτανίου λύνεις το θέμα. Η φτηνή λύση είναι το τύλιγμα των λαιμών που μειώνει κατά πολύ το προδόκιμο ζωής τους.
    ...next thing you know, they'll take my thoughts away...
    KTM RC8
    Moto Guzzi V85TT
    SYM Symphony ST 125

  11. #11
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyrakos35 Προβολή μηνύματος
    Ναι αλλα πες μας γιατι στις μεγαλες βολτες (οποτε ερχεσαι) δηλωνεις το μπαντιτ.....
    Γιατί είναι άνετο για ss όχι για να το συγκρίνεις με touring μηχανάκι. Επίσης δεν είναι ωραίο για κάθε 1 στάση δική σου για μπιτζίνα εγώ να είμαι στην τρίτη...
    ...next thing you know, they'll take my thoughts away...
    KTM RC8
    Moto Guzzi V85TT
    SYM Symphony ST 125

  12. #12
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από cosgili Προβολή μηνύματος
    Γιατί είναι άνετο για ss όχι για να το συγκρίνεις με touring μηχανάκι. Επίσης δεν είναι ωραίο για κάθε 1 στάση δική σου για μπιτζίνα εγώ να είμαι στην τρίτη...
    Με καλυψες

    Τωρα μενει να δουμε αν καλυφθηκε ο θεματαρχης

    πουτσ@@@@@@@@@

  13. #13
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από iri1 Προβολή μηνύματος
    ποσο δηλαδη καιει σε νορμαλ οδηγηση στον δρομο και ποσο στην τσιτα?

    Σε απλά σβέλτη βόλτα, με αλλαγές χαμηλά και χωρίς πίεση θα δεις περίπου 9lt/100klm. Σε πίεση άστο... έχω κάψει 16 lt για λιγότερο από 80χλμ...
    ...next thing you know, they'll take my thoughts away...
    KTM RC8
    Moto Guzzi V85TT
    SYM Symphony ST 125

  14. #14
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από iri1 Προβολή μηνύματος
    εδω και καιρο γλυκοκοιτάζω το ΚΤΜ RC8.......(...)χρηση θα είναι κυριως βολτες....
    Είναι αρκετά δύστροπο μηχανάκι αν δεν στηθεί σωστά στα μέτρα και οδηγικό στυλ του αναβάτη. Το έχω οδηγήσει μαμά (πολλές φορές) σε πίστα και δεν με ενθουσίασε. Καλά σεταρισμένο όμως είναι άλλο μηχανάκι! Προορίζεται κυρίως για πίστα και όχι για βόλτες.
    Προσπάθησε να οδηγήσεις ένα πριν το αγοράσεις.
    Think faster than you ride

  15. #15
    ευχαριστώ πολυ παιδιά..........
    αν βρω καμοια γκόμενα να έχει βενζιναδικο, ίσως και να το παρω.....
    ποτέ δεν ξέρεις

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Ktm Rc8!!!!!!!!!!!
    από stratosZX10 στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 23/01/2008, 10:10
  2. Ktm Rc8
    από el_hymador στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 07/11/2007, 18:34
  3. Ktm Rc8 1190 !!!!!!!
    από spive82 στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 14/09/2007, 11:53
  4. http://www.ktm-rc8.net/
    από DUKASII στο forum KTM
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 12/01/2007, 12:42
  5. Ktm Rc8
    από lopi στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 18/02/2006, 11:18

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF