κεφαλες και μπλοκ στις εξωλεμβιες ειναι αλουμινενια
οι βιδες αναποφευκτα ειναι χαλυβδινες
η ηλεκτρολυση τρωει το αλουμινιο κι οχι τον χαλυβα
για το λογο αυτο θυσιαζονται χρησιμοποιουνται ανοδια για προστασια (νομιζω απο μαγνησιο)
Σωστά , τρώγονται όμως λόγω ηλεκτρόλυσης και οι βίδες τελικά, το έχω δει με τα μάτια μου. Ανόδια (σωστά μαγνησίου είναι ) υπάρχουν βέβαια αλλά...το αλάτι είναι άτιμο!!!
Πάντως εγώ καταλήγω ότι δεν υπάρχει στεγανότητα μεταξύ βίδας και σπειρώματος , γι'αυτό και παρουσιάζεται το φαινόμενο της ηλεκτρόλυσης στα μοτέρ θαλάσσης ή εμφανίζεται οξείδωση στα στεριανά μοτέρ.
στα σπειρωματα στερεωσης ή προεντασης δεν υπαρχει αναγκη για στεγανοτητα
απο εκει και περα δε χρειαζεται καν νερο για την ηλεκτρολυση, δουλευει και η υγρασια του αερα εμπλουτισμενη με αλατι αρκει τα μεταλλα να ακουμπουν
ναι! και ω τι έκπληξη, το μοτερ είναι nissan!!
τετοια διαδικασια ειχα δει και στον boxer του impreza σε 2 κεφαλες
Ιαπωνικη φιλοσοφια μαλλον στο δεσιμο μοτερ.
ευκολο ειναι παντως...
Γιατί για κάποιες βίδες με ίδια διατομή χρησιμοποιούνται διαφορετικά κλειδιά? Έχω δει πχ στην ίδια διατομή να χρειάζεται άλλοτε 13 και άλλοτε 12. Είναι θέμα προτυπου ή έχει σχέση με ροπές η ιστορία αυτή?
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957