Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 24

Θέμα: καρμπυρατερ 22αρι και μπουζι ιριδιου

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    28/02/2016
    Μηνύματα
    5

    καρμπυρατερ 22αρι και μπουζι ιριδιου

    Καλησπέρα. Έχω ένα παπί κινεζικο super kaisar ks 100 κυβικα εργοστασίου. Του έχω βάλει ένα καρμπυρατέρ 22αρι και μια εξάτμιση apido racing .ολα αυτά κινεζικα. Το μηχανάκι δεν ρυθμιζετε σωστά με το καρμπυρατέρ . Και μόλις του βάζω το μπουζι ιριδίου δουλεύει χειρότερα μου φαινετε. Χρειαζετε κάποια αλλα πράγματα να αλαξω στο καρμπυρατέρ για να δουλεύουν όλα αυτά σωστά; το μπουζι ιριδίου το βοηθάει το καρμπυρατέρ να ρυθμιστή καλύτερα μια και κάνει πιο καλή καύση η όχι; τσαμπα το πήρα άραγε; σας παρακαλώ κάποιος θα ξέρει από μηχανάκι παπί εδώ μέσα να μου πει μια σωστή λύση να μην πανε τσαμπα τα λεφτά που έδωσα για τα πράγματα.ευχαριστώ.

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της leo1964
    Εγγραφή
    01/12/2015
    Μηνύματα
    709
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kaisarakos Προβολή μηνύματος
    Καλησπέρα. Έχω ένα παπί κινεζικο super kaisar ks 100 κυβικα εργοστασίου. Του έχω βάλει ένα καρμπυρατέρ 22αρι και μια εξάτμιση apido racing .ολα αυτά κινεζικα. Το μηχανάκι δεν ρυθμιζετε σωστά με το καρμπυρατέρ . Και μόλις του βάζω το μπουζι ιριδίου δουλεύει χειρότερα μου φαινετε. Χρειαζετε κάποια αλλα πράγματα να αλαξω στο καρμπυρατέρ για να δουλεύουν όλα αυτά σωστά; το μπουζι ιριδίου το βοηθάει το καρμπυρατέρ να ρυθμιστή καλύτερα μια και κάνει πιο καλή καύση η όχι; τσαμπα το πήρα άραγε; σας παρακαλώ κάποιος θα ξέρει από μηχανάκι παπί εδώ μέσα να μου πει μια σωστή λύση να μην πανε τσαμπα τα λεφτά που έδωσα για τα πράγματα.ευχαριστώ.
    Αν η αλλαγή καρμπυρατέρ δεν συνοδεύεται και από μεγαλύτερα κυλινδροπίστονα,φοβάμαι ότι πέταξες χρήματα.
    Καλό είναι πρώτα να ρωτάς και μετά να πράττεις!!

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της viper1
    Εγγραφή
    16/02/2010
    Μηνύματα
    2.315
    Βαλε FCR 41 και θα λυθουν ολα σου τα προβληματα
    Καλό να είσαι μέτριος αρκεί να είσαι Καφές

  4. #4
    Μέλος Το avatar του/της nikos_XT600
    Εγγραφή
    14/09/2014
    Μηνύματα
    68
    Πιστευω οτι φταιει το καρμπυρατερ..
    Το πρωτο καρμπυρατερ που ειχα βαλει εγω ηταν κινεζικο KIE HAN 24αρι,
    το οποιο ρυθμιζωταν καλα κ δουλευε αψογα ειτε ειχε κρυο ειτε ζεστη.
    Μετα απο 10 χρονια κατι ειχε γινει κ το αλλαξα με αλλο κινεζικο παλι 24αρι
    το οποιο με εβγαλε την παναγια κ δεν δουλεψε ποτε σωστα...
    Δεν θυμαμαι τι μαρκα ηταν αυτο..μπορει κ να μην εγραφε τπτ πανω

  5. #5
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    28/02/2016
    Μηνύματα
    5
    Για να καταλάβετε καλύτερα τι ακριβώς κάνει το καρμπυρατέρ. Πχ εκεί που πας 60 70 χιλ σταθερό γκάζι κάνει ένα κόψιμο σαν ρεταρισμα για δευτερόλεπτα όμως και μετά κομπλέ. Αυτό το κάνει σε όλες τις στροφές του μοτέρ είτε πας χαλαρά βολτιτσα η του τα σκας απότομαοταν τα σκας απότομα και με 40 να λέει το κοντέρ το ίδιο κανει.τι μπορεί να θέλει; και σε σχεσει με το θέμα του μπουζι ιριδίου; υπάρχει περιπτοση να μην το δεχετε το μοτερακι που φοράει το παπί;

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της leo1964
    Εγγραφή
    01/12/2015
    Μηνύματα
    709
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από nikos_XT600 Προβολή μηνύματος
    Πιστευω οτι φταιει το καρμπυρατερ..
    Το πρωτο καρμπυρατερ που ειχα βαλει εγω ηταν κινεζικο KIE HAN 24αρι,
    το οποιο ρυθμιζωταν καλα κ δουλευε αψογα ειτε ειχε κρυο ειτε ζεστη.
    Μετα απο 10 χρονια κατι ειχε γινει κ το αλλαξα με αλλο κινεζικο παλι 24αρι
    το οποιο με εβγαλε την παναγια κ δεν δουλεψε ποτε σωστα...
    Δεν θυμαμαι τι μαρκα ηταν αυτο..μπορει κ να μην εγραφε τπτ πανω
    χαχαχαχαχα μαιμού Κινέζικο

  7. #7
    Αν έχει να προτείνει κάποιος κάτι συγκεκριμένο, καλώς να το κάνει.
    Τα άσχετα σχόλια και ειδικά οι ειρωνείες να λείπουν.
    Think faster than you ride

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της leo1964
    Εγγραφή
    01/12/2015
    Μηνύματα
    709
    Δοκίμασε μ'ένα μπουζί κανονικό να σου φύγει η αμφιβολία,αλλά δεν νομίζω να ευθύνεται αυτό

  9. #9
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    28/02/2016
    Μηνύματα
    5
    Το δοκίμασα το ίδιο κάνει με απλό μπουζι .απλα μου φαινετε ότι στο ρελαντί και στις χαμηλές βγάζει πιο μπασατο θόρυβο η εξάτμιση δηλαδή σαν να δουλεύει πιο καλά το μηχανάκι σε σχεσει με το θόρυβοεχει τύχη σε κανέναν αυτο .σαν καρμπυρατέρ το ίδιο ακριβώς οπως κανει και πριν. Πάντως και τα δυο μπουζι μου φαινοντε στεγνά πολύ που τα έλυσα. Μηπος θέλει περισσότερο καυσημο; δοκίμασα και σήκωσα την βελόνα μια σκάλα αλλα τίποτα. Δεν έχω παραπάνω γνώσεις και φοβάμαι μην το ξερυθμισω τελείως.

  10. #10
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.696
    Μήπως εκανες το αντίθετο..??

    Η βελόνα ανεβαίνει όταν κατεβαζουμε θέση στην ασφάλεια...

    Anyway, κατι παιζει με την βελονα του φλοτερ (αν το κεντρικό ζιγκλέρ ειναι ΟΚ..)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της leo1964
    Εγγραφή
    01/12/2015
    Μηνύματα
    709
    Κοίτα,μπορεί να θέλει ένα απλό ρύθμισμα η βιδούλα του αέρα...

  12. #12
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    28/02/2016
    Μηνύματα
    5
    Όχι το έκανα όπως έπρεπε την κατευασα μια σκάλα κάτω για αρχή μέχρι να δω αν το σηκωνη παραπάνω μιγμα. Δηλαδή ποια ειναι η βελονα του φλοτερ αυτή που ρυθμισα η υπάρχει μέσα άλλη βελόνα να την αλλάξω μηπος διορθωθεί η δεν αλλάζει ;και ευχαριστώ για τις γνώμες που μου λέτε παιδιά.

  13. #13
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της leo1964
    Εγγραφή
    01/12/2015
    Μηνύματα
    709
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kaisarakos Προβολή μηνύματος
    Όχι το έκανα όπως έπρεπε την κατευασα μια σκάλα κάτω για αρχή μέχρι να δω αν το σηκωνη παραπάνω μιγμα. Δηλαδή ποια ειναι η βελονα του φλοτερ αυτή που ρυθμισα η υπάρχει μέσα άλλη βελόνα να την αλλάξω μηπος διορθωθεί η δεν αλλάζει ;και ευχαριστώ για τις γνώμες που μου λέτε παιδιά.
    Η βελόνα είναι εκεί που καταλήγει η ντίζα του γκαζιού μέσα στο καρμπυρατέρ,αυτή έχει κάτι διαβαθμίσεις,πιθανόν από εκεί το πρόβλημα

  14. #14
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    28/02/2016
    Μηνύματα
    5
    Αν πάρω και αλαξω βελόνα ζιγκλερ από επώνυμο καρμπυρατέρ θα ταιριάζει ; θα δουλέψει μετά;το πιο σημαντικο βρισκεις τέτοια πράγματα ξεχωριστά ;

  15. #15
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.696
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kaisarakos Προβολή μηνύματος
    Δηλαδή ποια ειναι η βελονα του φλοτερ αυτή που ρυθμισα η υπάρχει μέσα άλλη βελόνα να την αλλάξω μηπος διορθωθεί η δεν αλλάζει
    Μεσα στο λεκανακι του καμπυρατερ υπαρχει ένα καβλιτζεκι που ειναι συνδεδεμενο με το φλοτερ και ανεβοκατεβαινει..
    Αυτό εχει μια κωνική ακρη που μπαινοβγαινει σε μια αντιστοιχη τρύπα (με την καλή εννοια παντα..) και ρυθμίζει το ύψος της σταθμης της βενζίνης μεσα στο λεκανακι
    Βγαλτο και καθαρισε την μυτη του (και την αντιστοιχη τρύπα) προσέχοντας να μην πειραξεις/λυγισεις/στραβωσεις τα ελασματα που το συγκρατουν γιατί μετα θα πρέπει να ρυθμίζεις το υψος της σταθμης..

    Κατι σαν αυτό:
    Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων needle.jpg‎  
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Μπουζί Ιριδίου για Daytona 675
    από m1ke στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 16
    Τελευταίο μήνυμα: 20/10/2007, 16:33
  2. Μπουζι Ιριδιου Denso - Ngk - Bosch - Champion
    από vaskunito στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 37
    Τελευταίο μήνυμα: 21/01/2007, 01:41

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF