Ου μπλεξεις.
Γειά σας παιδιά είμαι καινούργιος και συγγνώμη που ξεσήκωσα αυτό το παλιό θέμα αλλά είμαι και εγώ απο Κρήτη και θα με ενδιέφερε να αγοράσω ενα καινούργιο ή μεταχειρισμένο μηχανάκι (supersport h supermotard ) απο 3000 ευρώ (όχι ότι θα με χάλαγε φθηνότερο αλλά απότι έψαξα δεν έχει τίποτα που να αξίζει τα λεφτά του σε πιο φθηνό... παίζει ρόλο και η εμφάνιση για εμένα βέβαια όχι πρωτεύοντα ρόλο... αλλά αν το μηχανάκι ειναι να μοιάζει σαν αυτά που οδηγούσανε στις κασέτες του 80 δεν με ενδιαφέρει :P )
To θέμα το βρήκα τυχαία στο google γιατι έψαχνα για μηχανάκι Κρήτη με γραμμάτια... ή τέσπα χωρίς να χρειαστώ εγγυητή/τράπεζα που να θέλει φορολογική δήλωση (ή να δέχονται χαμηλή φορολογική δήλωση χωρίς ακίνητα κτλ)
Τι εννοούσες με αυτό μπορείς να γίνεις πιο συγκεκριμένος;
Δεν το καταλαβαίνω αυτό... Δηλαδή γιατι να χρειάζεται τριτεγγυητής; θέλω να πω έστω ότι ο Χ πληρώνει δόσεις της μηχανής πχ η μηχανή κάνει 6000 και έδωσε 1000 ευρώ προκαταβολή μετά πλήρωσε 2 δόσεις από 250 στους 2 πρώτους μήνες.... άρα 500 και πες μετά ΔΕΝ πλήρωσε την 3ή ... δεν πλήρωσε την 4η δεν πλήρωσε την 5η... ε και το αφεντικό διαμαρτυρεί τα γραμμάτια...
έχει πάρει ήδη 1000 (προκαταβολή) + 500 (πληρωμένες δώσεις) και το μηχανάκι πίσω..
μέσα σε 5 μήνες πόσο έχει πέσει η αξία της μηχανής; (με κάτι τιμές που βλέπω για k8 k9 k7 κτλ δεν νομίζω να έχει πέσει και τόσο) άρα ουσιαστικά κερδισμένος παραπάνω βγαίνει αν δεν πληρωθούν οι δόσεις και διαμαρτυρείσει τα γραμμάτια..
Θα έπρεπε δηλαδή να κυνηγάνε κάτι τέτοια για να βγάλουν έξτρα τζίρο απο το να το παίζουν κουτοπόνηροι και δύσπιστοι θέλοντας δηλώσεις απο 10 εγγυητής χρυσόβουλο απο την εκκλησία και εκκαθαριστικό που να λέει ότι έχεις 20000 έσοδα τον χρόνο η οικόπεδα κτλ....
και όσο περισσότερες δόσεις πληρώσει ο αγοραστείς με γραμμάτια πριν σταματήσει να τα πληρώνει τόσο το καλύτερο για την επιχείρηση μακάρι όλοι στο τέλος να μην πληρώσουν τα τελευταία γραμάτια θα έπρεπε να παρακαλάνε...
Στο παραπάνω παράδειγμα θα (που ειναι το χειρότερο για την επιχείρηση μιας και πλήρωσε μόνο 2 δόσεις ) πήρε η επιχείρηση 1500 ευρώ ζεστά στο χέρι και ένα μηχανάκι χρήσης 5 μηνών (στην χειρότερη) που το κόστος του έπεσε πχ 500 ευρώ άντε 1000..... (ουσιαστικά σαν να το νοικιάζει ειναι με την διαφορά ότι επειδή ο άλλος το αγοράζει για δικό του το προσέχει σαν δικό του γιατι πιστεύει πως θα καταφέρει να το κρατήσει και δεν του μαμεί την μάνα σαν αυτά που νοικιάζονται... )
Αν μάλιστα πχ είχε πληρώσει (στο παραπάνω παράδειγμα ) πχ τους 6 πρώτους μήνες το μαγαζί θα είχε 1000 +3000 = 4000 ευρώ + ενα μηχανάκι σε άριστοι σχεδόν κατάσταση 6 μηνών χρήση μόνο που άνετα το πουλάει 4000.... (για να μην πω 5500)
Θέλω να πω ότι αυτές ειναι χαζές τακτικές γραφειολαγνείας που θυμίζουν το γραφιολαγνικό και πελατειακό κράτος μας που μας έφερε σε αυτά τα χάλια και αντι να μάθουμε απο τα λάθη μας συνεχίζουμε το ίδιο νταβαντούρι μονο ποινικό μητρώο και χρυσόβουλο απο τον παπά της ενορίας που δεν ζητάνε.... πως να κινηθεί μετά η αγορά;
Δηλαδή ζητώντας εγγυητή σε αγορά οχήματος με δόσεις (με όποια μέθοδο) ειναι σαν να λες 1) ότι ενας νέος άνθρωπος είναι 0% ικανός να βγάλει 100-300 ευρώ τον μήνα 2) ότι το όχημα που πουλάει είναι σκουπίδι χωρίς αξία και δεν τον ωφελεί να το πάρει πίσω αν δεν πληρώσει ο πελάτης τις δόσεις...
Σε αυτές τις συναλλαγές η ύπαρξη του ίδιου του οχήματος θα έπρεπε να είναι και η εγγύηση όχι το άσχετο περιουσιακό στοιχείο κάποιου τρίτου... (και αν χαλάσει το μηχανάκι; ε κάνε γραμμάτια μόνο αν κάνει και ασφάλεια μαζι και αν χαλάσει που σπάνια παίζει να συμβεί παίρνεις τα λεφτά σου απο την ασφάλεια ακόμη καλύτερα)
(που φυσικά δεν ισχύει - απο το να το έχει να το τρώει ο ήλιος στην βιτρίνα 10000 φορές να πάρει μια προκαταβολή και κάποιες δόσεις με την ελπίδα να εξοφληθεί όλο το ποσό με τόκο ή αν δεν εξοφληθεί να του μείνουν οι ήδη πληρωμένες δόσεις ΚΑΙ η μηχανή.... αλλά όχι καλύτερα να αλλάξουν χώμα τα πλαστικά απο τον πολύ χρονο στον ήλιο στην βιτρίνα παρά να το συμπράξω έτσι...) πως να πάμε μπροστά;...
Τελευταία τροποποίηση από kostas111; 07/03/2016 στις 19:40.
Και πώς το ξερεις οτι εν τω μεταξυ το μηχανακι δεν εχει γινει κομματια σε καποιο ατυχημα; Ή δεν προτιμησε ο αγοραστης να το σπασει και να το δηλωσει κλεμμενο αντι να του το παρουν;.. Τοτε τι κανει ο εμπορας; Θα ξεκινησει δικαστικο αγωνα για να παρει πισω τα λεφτα του; Η υποθεση δανειο ειναι περιπλοκη και για τα δυο μερη ακομα και αν υπαρχουν οι εγγυσεις, ποσο μαλλον χωρις αυτες.Αν μάλιστα πχ είχε πληρώσει (στο παραπάνω παράδειγμα ) πχ τους 6 πρώτους μήνες το μαγαζί θα είχε 1000 +3000 = 4000 ευρώ + ενα μηχανάκι σε άριστοι σχεδόν κατάσταση 6 μηνών χρήση μόνο που άνετα το πουλάει 4000.... (για να μην πω 5500)
όπως έγραψα και πιο πάνω με ασφάλεια κανει μια συμφωνία ο έμπορας με μια ασφαλιστική εταιρία (γιατι έτσι και αλλιώς αυτές οι χασούρες θα ειναι η μειοψηφία... αν ήταν κάθε μηχανή που αγοραζόταν να γινόταν κομμάτια δεν θα είχαμε πηξει στα μεταχειρισμένα.. ) και μέσα στο γραμμάτιο θα είναι και η συνεισφορά του αγοραστή για αυτή την ασφάλεια (άσχετη με την ασφάλεια οδήγησης ή να δίνει δικαίωμα στον αγοραστή να μην πληρώσει την ασφάλεια που λέγαμε αν κάνει μια πιο ολοκληρωμένη δική του ασφάλεια οδήγησης -που να τον καλύπτει και απο άλλα πράματα δηλαδή εκτός απο τις ζημιές που θα προκαλέσει σε άλλο όχημα-)
Τέλος στην ασφάλεια οδήγησης αν τρακάρεις με άλλο όχιμα σε πληρώνει η ασφάλεια του άλλου οδηγού... 2016 έχουμε όχι 85 να κυκλοφορούν ανασφάλιστα οχήματα...
======================================================
αλλά αυτό ειναι δική μου άποψη το τοπικ το ξεσήκωσα κυρίως γιατι θέλω να μάθω αν τώρα το 16 κάνει κανείς πωλήσεις με γραμμάτια ή τεσπα χωρίς να πλέκει εγγυητές και μεγάλους εκκαθαριστικούς λογαριασμούς...
Ζητάς από τον έμπορο και την ασφαλιστική να αναλάβουν το 100% του ρίσκου της συναλλαγής. Ακόμα κι αν έβρισκες κάποιον να δεχθεί κάτι τέτοιο, το καπέλο στην τιμή που θα ήταν αναγκασμένος να σου βάλει για να εξασφαλιστεί θα σε εξόργιζε και πάλι θα γκρίνιαζες, αρνούμενος τέτοια συμφωνία.
Πάρε κάτι που να μπορείς να το πληρώσεις σχετικά άνετα. Καλές οι καύλες, αλλά θέλουν λεφτά.
ζητας απο εμπορο να δωσει μηχανακι σε καποιον ο οποιος ειναι στον "αερα" οικονομικα...και οχι 20000 τον χρονο στο εκκαθαριστικο δεν ειναι τρελο ποσο...
και να περιμενει να τελειωσουν οι δοσεις των γραμματιων για να εξοφλιστει, ενω μπορει ο αγοραστης να εχει σκοτωθει απο την μηχανη που θα του εχει πουλησει...
οσο σκληρο και αν ακουγεται, ετσι ειναι τα πραγματα...
ακομα και αν δεν σκοτωθει, το να γινει σμπαραλια ενα μηχανακι ειναι το πιο ευκολο πραγμα...ειτε απο υπαιτιοτητα τριτου, ειτε απο μ@λακια του απειρου οδηγου...(και ειδικα τετοια μηχανακια supersport και supermotard που αναφερεις εσυ και μαζευουν χλμ για πλακα)...
και μετα να ψαχνει ο εμπορος να παρει τα λεφτα του απο τον αγοραστη, οταν ο αλλος θα ειναι τερμα απογοητευμενος με την καταστροφη της "καλης" του...
το να πιστολιασει επισης και να μην πληρωσει τιποτα δεν το εβαλα στο παιχνιδι, που επισης ειναι πανευκολο και πρεπει ο αλλος να ψαχνεται με δικηγορους και δικαστηρια...
ουτε οι τραπεζες (που ειναι οι χειροτεροι τοκογλυφοι) και το κρατος (που ειναι ο μεγαλυτερος μαφιοζος) δεν εχουν βγαλει ακρη με τους τζαμπατζηδες...και θα βγαλει ο απλος εμπορος?
πανε οι εποχες που με μια ταυτοτητα επαιρνες οτι ηθελες και σε οσες δοσεις ηθελες...
οσο και να σου φαινεται περιεργο εχουμε γυρισει στο 1985 που το μετρητο μιλαει...και ισως ειναι καλυτερα ετσι...
![]()
Το πρόβλημα στον συλλογισμό σου ειναι ότι δίνεις πολύ μεγάλη βαρύτητα στην λέξη "ρίσκο".... δηλαδή σταματάς εκεί επειδή φοβάσαι την λέξη σαν λέξη και δεν πας παραπέρα να δεις τι σημαίνει....
Η ασφαλιστική αναλαμβάνει πολύ μεγαλύτερα ρίσκα από το απλά να ασφαλίσει το μια μηχανή να γίνει φέτες.... ας τα βάλουμε κάτω από την σελίδα της τροχαίας βλέπω πως γίνανε 303 τροχαία ατυχήματα με δίκυκλο όλο το 2014... (σκούτερ-παπιά-μηχανές)
απο την σελίδα scooter.gr βλέπω πως το Α τετράμηνο του 2014 ταξινομήθηκαν (αγοράστηκαν περίπου 3300 σκούτερ) μόνο σκούτερ όχι παπιά όχι μηχανές...
Άρα μόνο απο αυτό καταλαβαίνεις πως η πιθανότητα να πάθει ζημιά η ασφαλιστική ειναι πολύ λιγότερη απο 303/3300 αλλά ας δούμε έστω και με αυτή την μεγάλη πιθανότητα ποιο ειναι το "ρίσκο" που θα αναλάβει μια ασφαλιστική στην Ελλάδα... (θα τα αυξήσω σε 330 τα τροχαία και όχι 303 για πιο εύκολους υπολογισμούς) 330/3300 = 110/1100 = 10/100 άρα μιλάμε για 10% πιθανότητα μια μηχανή να γίνει φέτες (επαναλαμβάνω βάση των ΠΟΛΥ μεγάλων ποσοστών που βάλαμε πιο πάνω γιατι τα τροχαία για όλο τον χρόνο με κάθε είδος δίκυκλο ήταν 303 και ΜΟΝΟ τα σκούτερ ΜΟΝΟ το Α τετράμηνο φτάσανε τις 3300 πωλήσεις.. αρα σίγουρα πάνω απο 7000 για ΟΛΟ το 2014 και αυτό ΜΟΝΟ τα σκούτερ...)
10% λοιπόν σημαίνει όταν αν ένας έμπορας υπολογίσει πως θα πουλήσει 100 μηχανές τον χρόνο έτσι (που αν αρχίσει με γραμμάτια οι πωλήσεις πιστεύω θα μεγαλώσουν ραγδαία) έστω ότι αυτές οι μηχανές κάνουν 6000 ευρώ
σημαίνει ότι πρέπει να βγάλει η ασφαλιστική 6000 ευρώ από τις υπόλοιπες 99 άρα 6000/99 = 60 ευρώ... και πές ότι διπλασιάζουν το ποσό για να είναι καλυμμένοι για διπλάσια ατυχήματα δηλαδή 20%....άρα πάμε στα 120... και βάλε και κανένα κέρδος πάμε 150 (10% δεν σημαίνει πως αναγκαστικά 1 στις εκατό θα γίνει βίδες... οπότε αν δεν γίνει και τα 150 ευρώ που θα χρεώνουν κέρδος θα είναι)
άρα η ασφαλιστική έβγαλε απο αυτόν τον έμπορα 150 *99 = 14850 ευρώ και αυτό ΑΝ το 10% γίνει βίδες... ή στην χειρότερη (αν το 20% τελικά γίνει βίδες) 30*99= 2970€ κέρδος και ό,τι άλλο βγει απο τα ανταλλακτικά....
Τέλος μια μηχανή ακόμη και να γίνει βίδες δεν ειναι για τα σκουπίδια πάντα κάτι μπορείς να βγάλεις απο τα ανταλλακτικά και τα σίδερα.... (+ την ασφάλεια του οδηγού που συμμετέχει στην τράκα) κτλ άρα ακόμη μεγαλύτερο κέρδος...
και επαναλαμβάνω όλα αυτά τα κέρδη για την ασφαλιστική με το 10% που βγάλαμε πιο πάνω... αν υποθέσουμε ότι πουλήθηκαν 7000 σκούτερ το 2014 (μιας και 3300 πουλήθηκαν μόνο το Α τετράμηνο) και κάνα 4000 παπιά και 2000 μηχανές πάμε στα 13000 δίκυκλα σύνολο
άρα πάμε στα 303/13000 = 2,3% !!!
Φιλε, αφου την εχεις τη λυση ετοιμη, γιατι ασχολεισαι περισσοτερο με αυτο το φορουμ; Κανε μια εκτυπωση τα παραπανω σχολια σου και πηγαινε τα σε οποιον εμπορο θες. Ειναι σχεδον σιγουρο οτι θα σου πουλησουν οποια μηχανη διαλεξεις χωρις καμια εγγυηση και με μηδενικο εισοδημα μιας και ειναι ξεκαθαρο πως ειναι προς το συμφερον του εμπορου να σε εξυπηρετησει. Καλες αγορες!![]()
φιλαράκι εσύ μπορεί να πουλάς ειρωνεία αλλά τα μαθηματικά ειναι μαθηματικά το καλό με αυτά ειναι ότι είτε τα πιστεύεις είτε όχι συνεχίζουν να ισχύουν...
και τέλος το ότι δεν θα συγκινηθεί κανένας έμπορας δεν μου λέει κάτι... δεν πεθαίνει τυχαία η αγορά ούτε και χρεοκοπήσαμε τυχαία όλοι της απλής λογικής του τεφτεριού είναι της άρπας και της βολής δεν θα με εκπλήξει η συμπεριφορά τους λοιπόν όπως δεν με εκπλήσσει η συμπεριφορά του κράτους που χρεώνει ΦΠΑ σε ευρωπαϊκά οχήματα και ας απαγορεύεται κάνοντας τα ακόμη ακριβότερα και αρα ακόμη πιο δύσκολο να πουληθούν....
Πρώτον, νομίζω ότι έχεις κάνει λάθος στα νούμερα (διάβασα βιαστικά όμως). Δεύτερον, έχεις καλοπροαίρετη μεν, κάκιστη δε αντίληψη της πραγματικότητας. Έτσι όπως τα φαντάζεσαι ο πελάτης δε διατρέχει κανένα κίνδυνο αν "πιστολιάσει", ο δε πωλητής βασίζεται μόνο στην καλή πίστη. Ειδικά στην Ελλάδα του 2016 αυτά είναι σενάρια επιστημονικής φαντασίας. Τρίτον, αν νομίζεις ότι αυτά που λες ισχύουν, άνοιξε κατάστημα πώλησης μοτοσυκλετών με γραμμάτια "ο καλός Σαμαρείτης". Και θα χεστείς στο τάληρο μέσα στην κρίση (αφού θα είσαι και ο μόνος), αλλά και δε θα χρειάζεται να τρέχεις αλλού για να βρεις μηχανή. Εγώ διατηρώ τις επιφυλάξεις μου.
Τελευταία τροποποίηση από Acacius; 08/03/2016 στις 02:24.
Ε ναι γιατί το γραμμάτιο δεν είναι λογική τεφτεριού και σε όλη την Ευρώπη με γραμμάτια αγοράζουν! Αν μπορείς να αποπληρώνεις με γραμμάτια φίλε μου, τότε μάζεψε τα χρήματα στο χέρι και πήγαινε να ψωνίσεις σε λίγο καιρό, θα χτυπήσεις τιμές πολύ πολύ καλύτερες από ότι θα ήταν να πληρώσεις με γραμμάτια ΑΝ σου έκανε κάποιος.