Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 30

Θέμα: Πρωτη μηχανη για απειρο οδηγο μοτοσυκλετας;

  1. #16
    Νέο μέλος Το avatar του/της Ulekin
    Εγγραφή
    14/03/2016
    Μηνύματα
    8
    Αλλοι μου λενε ως 300αρα μπορεις αν ειναι 55 αλογα,αλλοι λενε ως 38 αλογα. κανεις που να γνωριζει ρε μαγκες ακριβως τι μπορω να οδηγησω στα 20 χρονων με το διπλωμα υπαρχει; ξερω οτι εχει αλλαξει 20 φορες

  2. #17
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/11/2012
    Μηνύματα
    3.818
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από omega Προβολή μηνύματος
    Πάνο είμαι υπέρ στο 250άρι.

    Απλά το 500 θα τον κρατήσει σαν σωματότυπο.Δεν οργώνει και δεν θα τον τρομάξει επίσης.

    Μυαλό στο κεφάλι να έχει είναι το ζητούμενο πρώτα απ'όλα.
    20 χρονων ειναι.

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Ulekin Προβολή μηνύματος
    Αλλοι μου λενε ως 300αρα μπορεις αν ειναι 55 αλογα,αλλοι λενε ως 38 αλογα. κανεις που να γνωριζει ρε μαγκες ακριβως τι μπορω να οδηγησω στα 20 χρονων με το διπλωμα υπαρχει; ξερω οτι εχει αλλαξει 20 φορες
    Ρωτα ρε τον δασκαλο σου.Αν δεν ξερει αυτος ποιος αλλος θα το ξερει?

  3. #18
    Νέο μέλος Το avatar του/της Ulekin
    Εγγραφή
    14/03/2016
    Μηνύματα
    8
    Οκ την τριτη θα ξερουμε σιγουρα. Πολυ πιθανο και αυριο

    Φιλαρακι λεει και R3 παιρνεις με α2. χμμμμμμμμμμμμ
    Τελευταία τροποποίηση από Ulekin; 20/03/2016 στις 20:46.

  4. #19
    ευθειακιας Το avatar του/της noodles
    Εγγραφή
    22/07/2015
    Μηνύματα
    1.059
    απο τη στιγμη που δεν εβγαλες το α1 στα 18, τωρα θα βγαλεις το α1. δεν νομιζω να ανανεωνεται μονο του σε α2. πρεπει να εχεις ηδη το α1 2 χρονια για να πας σε α2.
    νομιμα μπορεις να οδηγησεις μεχρι 125 κυβικα και 12 αλογα. dinamik και crypton x δε μπορεις να οδηγησεις. αν δε σου αρεσουν τα παπια και θες μικρο μοτοσυκλετακι πουλαει φιλος ενα σε αριστη κατασταση στα 1200 ευρω.

    μεγαλο ταξιδι με τοσο μικρο μηχανακι γινεται, αλλα το θεμα ειναι ποσο αντεχει ο κωλ@ς σου πανω στη θεση. τρελο γκαζι δεν εχει παντως να ξερεις. εχει φτιαχθει για οικονομια και ευκολια στην πολη, οχι για επιδωσεις.
    it was nothing, just the normal thing to do at the time

  5. #20
    The Tech guy Το avatar του/της George_Sp
    Εγγραφή
    04/06/2012
    Μηνύματα
    2.118
    2 χρόνια με το Α1 για να πας σε Α2. Οπότε μέχρι 125cc να μάθεις και να εξοικειωθείς.

    Βάλε τα μυαλά μέσα στο κεφάλι και χαλάρωσε προς το παρόν.

  6. #21
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Tedvj23
    Εγγραφή
    05/02/2010
    Μηνύματα
    1.541
    Και εγω μοτοσυκλετακι του ειπα να παρει 125 naked με τιμονι λογο σωματοτυπου με σελαρα(ναναι οσο το δυνατον ποιο ανετα..) να μαθει να ειναι νομιμος και με λιγα χρηματα και μετα το σουταρει και παει σε μηχαναρα...

  7. #22
    The Tech guy Το avatar του/της George_Sp
    Εγγραφή
    04/06/2012
    Μηνύματα
    2.118
    wolf 125
    ybr 125

  8. #23
    ΜΑΥΡΟΣ ΙΠΠΟΤΗΣ Το avatar του/της DAYMAN
    Εγγραφή
    19/08/2008
    Μηνύματα
    1.478
    CB 500Χ η NX 700-750 μηχανακια για τον αρχαριο και οχι μονο.Στον τομεα αυτο η Honda ειναι μαεστρος.Δοκιμη στον Δαβανοπουλο η agio και ασε τα naget ss κτλ

    με τα διπλωματα δεν ξερω ποιο καλυπτει τι θα σου πουν οι υπολοιποι.

  9. #24
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    5.097
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Ulekin Προβολή μηνύματος
    Γνωμη για αυτο παιδες; http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/6969884/ Η μηπως κουραζει στα ταξιδακια; Ειδαλλως θα χρησιμοποιειται για 10 -15 χιλιομετρα καθημερινα.και το 2βδομαδιαιο/μηνιατικο ταξιδι πανε ελα θεσνικη λαρισα.

    Γενικα για cbf/cbr ποια η γνωμη σας. Τα yamaha εχω ακουσει δεν λενε πολλα,εχει ενας φιλος 125αρι και ζοριζοταν αρκετα δικαβαλετα. Αν και για τις μετακινησεις εντος πολης θα ειναι το δικαβαλο και αυτο σπανια.
    μπορείς να πάρεις όποιο 125cc μέχρι 15hp όπως ορίζεται στο A1, εσένα ποιο σου αρέσει? καθημερινά να είσαι σίγουρος οτι θα είναι τέλειο, για την απόσταση που λες μπορείς να την κάνεις εάν αποφεύγεις την εθνική πηγάινοντας απο τον επαρχιακό( https://goo.gl/maps/KitLTSCqq5k ) ποσες φορές μπορεις να το κάνεις εξαρτάτε από σένα και τις αντοχές αλλα και 2-3 φορές τον χρόνο να το κανεις πάλι θα ικανοποιήσεις της επιθυμία σου να ταξιδεύψεις με μοτό, για τις υπολοιπες φορές βγάλε μια καρτούλα του οσε και θα φθάνεις πιο γρήγορά και πιο άνετα απο αυτοκινητο

    υ.σ.επειδή είδα γράφεις λίγο απαξιωτικά είτε με ερωτηματικό γιατί έτσι σου είπανε, ένας κινητήρας 125cc μοτοσυκλέτας με συμπλεκτη σωστά συντηρημένος μπορεί να βγάλει 100,000χλμ χωρίς να χρειασθεί επισκευή, που σημαίνει εάν βρεις ένα καλό μη καγκουροποιημένο μπορείτε να συντοφεύσετε πολλά αξιόπιστα χρόνια μαζί
    you rise you fall you're down then you rise again

  10. #25
    Γιατί Α1; 20 χρονών μπορείς να βγάλεις και Α2.

    http://drivingschool.gr/diplomata/diploma-moto_a2.htm

  11. #26
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    11/07/2015
    Μηνύματα
    25
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από omega Προβολή μηνύματος
    Μιλάμε για την Α2 κατηγορία η οποία είναι από 20+
    "Μοτοσικλέτες μέγιστης ισχύος 35 kW και με μέγιστο λόγο ισχύος προς βάρος μικρότερο από 0,2 kW/kg, που δεν προέρχονται από διασκευή άλλης μοτοσικλέτας, ισχύος μεγαλύτερης του διπλάσιου της ισχύος της διασκευασθείσας μοτοσικλέτας."

    Νομίζω ότι ένα ΧΤ500 θα ήταν καλό σχολείο..
    ως κατοχος διπλωματος α2 να πω τι εμαθα με ερωτησεις στην τροχαια,σε κατι διαδες και στην σχολη οδηγων. Αν με σταματησουν με χαρλευ ιρον που καλυπτεται λογω ιπποδυναμης θα μου ζαλησουν τον ερωτα(λογικα δεν θα μου κανουν κατι) λογω κυβικων ενω αν με σταματησουν με ενα cbr400 που ξεπερνα την ιπποδυναμη που καλυπτει το διπλωμα θα με αφησουν γιατι ειναι οκ στα κυβικα. Δεν μιλησα με ασφαλιστικη αλλα σιγουρα θα βρουν το παραμικρο ελλατωμα για να μην πληρωσουν.παντως η εξηγηση που μου εδωσαν απο την σχολη οδηγων ειναι λογικη γιατι ενα μηχανακι 800ρι που ζυγιζει 200+ με 40 αλογα δεν οδηγιεται απο εναν απειρο πιο ευκολα απο ενα 250ρι 2χρονο 60+αλογα 140 κιλα απλα το δευτερο σκοτωνει. Να πω οτι εχω το ιδιο υψος με εσενα και ειμαι 83 κιλα. αν παρεις το α2 και εχεις την δυνατοτητα να βαλεις λεφτα παιρνεις ενα χτ660χ ή ενα χτ500-600.Αλλιως κανα honda bros σε γυμνο ή cb250-400

  12. #27
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    5.097
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από bigfatbuddha Προβολή μηνύματος
    ως κατοχος διπλωματος α2 να πω τι εμαθα με ερωτησεις στην τροχαια,σε κατι διαδες και στην σχολη οδηγων. Αν με σταματησουν με χαρλευ ιρον που καλυπτεται λογω ιπποδυναμης θα μου ζαλησουν τον ερωτα(λογικα δεν θα μου κανουν κατι) λογω κυβικων ενω αν με σταματησουν με ενα cbr400 που ξεπερνα την ιπποδυναμη που καλυπτει το διπλωμα θα με αφησουν γιατι ειναι οκ στα κυβικα. Δεν μιλησα με ασφαλιστικη αλλα σιγουρα θα βρουν το παραμικρο ελλατωμα για να μην πληρωσουν.παντως η εξηγηση που μου εδωσαν απο την σχολη οδηγων ειναι λογικη γιατι ενα μηχανακι 800ρι που ζυγιζει 200+ με 40 αλογα δεν οδηγιεται απο εναν απειρο πιο ευκολα απο ενα 250ρι 2χρονο 60+αλογα 140 κιλα απλα το δευτερο σκοτωνει. Να πω οτι εχω το ιδιο υψος με εσενα και ειμαι 83 κιλα. αν παρεις το α2 και εχεις την δυνατοτητα να βαλεις λεφτα παιρνεις ενα χτ660χ ή ενα χτ500-600.Αλλιως κανα honda bros σε γυμνο ή cb250-400
    απο που προκείπτει αυτό με το cbr400? ο περιορισμός είναι τα 35kw(ή 47hp) και αφετέρου το βάρος της κατασκευής που πάει λογος ισχύς/βάρους, που συνεπάγεται μέγιστο βάρος μαζί με τα υγρά 175kg(χωρίς τον αναβάτη)
    ή όπως τα λέει και εδώ
    Κατηγορία Α2: Δικαίωμα οδήγησης για: Μοτοσικλέτες μέγιστης ισχύος 35 kW (46,94 hp) και με μέγιστο λόγο ισχύος προς βάρος μικρότερο από 0,2 kW/kg, που δεν προέρχονται από διασκευή άλλης μοτοσικλέτας, ισχύος μεγαλύτερης του διπλάσιου της ισχύος της διασκευασθείσας μοτοσικλέτας. Το ελάχιστο όριο ηλικίας για την απόκτησή του είναι το 20ο έτος και ισχύει για 15 έτη.
    you rise you fall you're down then you rise again

  13. #28
    Μέλος
    Εγγραφή
    22/03/2016
    Μηνύματα
    37
    Θα σου πρότεινα cbf 125 το οποίο και το κατέχω και είναι απίστευτα οικονομικό!
    Επίσης δεν είναι τυχαίο που τα έχουν και στις σχολές οδηγών, βέβαια είναι 125 οπότε μην περιμένεις να πηγένεις σφαίρα αλλά για μέσα στην πόλη είναι ότι πρέπει και ειδικά από θέμα οικονομίας.
    Εξάλου είναι και Honda
    Ότι και να επιλέξεις ride safe!

  14. #29
    Μέλος
    Εγγραφή
    09/07/2015
    Μηνύματα
    89
    μια χαρά είναι το CBFάκι, για εκμάθηση και όντως πολύ οικονομικό

  15. #30
    ευθειακιας Το avatar του/της noodles
    Εγγραφή
    22/07/2015
    Μηνύματα
    1.059
    παιζει να εχει παρει 640lc4 το παιδι, και τσαμπα μιλαμε εμεις για διπλωματα και τετοια.
    it was nothing, just the normal thing to do at the time

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12

Παρόμοια θέματα

  1. καλύτερη πρώτη μηχανή για γυναίκα
    από Elina90 στο forum Γενικά περί μοτοσικλέτας
    Απαντήσεις: 82
    Τελευταίο μήνυμα: 18/04/2015, 16:54
  2. ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΜΗΧΑΝΗ ΓΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ
    από photinie7 στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 64
    Τελευταίο μήνυμα: 14/10/2009, 18:25
  3. Πρώτη μηχανή για enduro ;
    από Bil στο forum Χωμάτινο τερέν
    Απαντήσεις: 35
    Τελευταίο μήνυμα: 20/08/2008, 15:09
  4. Απαντήσεις: 33
    Τελευταίο μήνυμα: 05/09/2007, 14:51
  5. Fazer 600 για πρώτη μηχανή?
    από the_passenger στο forum Yamaha Fazer
    Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 10/05/2006, 22:01

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF