Αλλοι μου λενε ως 300αρα μπορεις αν ειναι 55 αλογα,αλλοι λενε ως 38 αλογα. κανεις που να γνωριζει ρε μαγκες ακριβως τι μπορω να οδηγησω στα 20 χρονων με το διπλωμα υπαρχει; ξερω οτι εχει αλλαξει 20 φορες
Αλλοι μου λενε ως 300αρα μπορεις αν ειναι 55 αλογα,αλλοι λενε ως 38 αλογα. κανεις που να γνωριζει ρε μαγκες ακριβως τι μπορω να οδηγησω στα 20 χρονων με το διπλωμα υπαρχει; ξερω οτι εχει αλλαξει 20 φορες
Οκ την τριτη θα ξερουμε σιγουρα. Πολυ πιθανο και αυριο
Φιλαρακι λεει και R3 παιρνεις με α2. χμμμμμμμμμμμμ
Τελευταία τροποποίηση από Ulekin; 20/03/2016 στις 20:46.
απο τη στιγμη που δεν εβγαλες το α1 στα 18, τωρα θα βγαλεις το α1. δεν νομιζω να ανανεωνεται μονο του σε α2. πρεπει να εχεις ηδη το α1 2 χρονια για να πας σε α2.
νομιμα μπορεις να οδηγησεις μεχρι 125 κυβικα και 12 αλογα. dinamik και crypton x δε μπορεις να οδηγησεις. αν δε σου αρεσουν τα παπια και θες μικρο μοτοσυκλετακι πουλαει φιλος ενα σε αριστη κατασταση στα 1200 ευρω.
μεγαλο ταξιδι με τοσο μικρο μηχανακι γινεται, αλλα το θεμα ειναι ποσο αντεχει ο κωλ@ς σου πανω στη θεση. τρελο γκαζι δεν εχει παντως να ξερεις. εχει φτιαχθει για οικονομια και ευκολια στην πολη, οχι για επιδωσεις.
it was nothing, just the normal thing to do at the time
2 χρόνια με το Α1 για να πας σε Α2. Οπότε μέχρι 125cc να μάθεις και να εξοικειωθείς.
Βάλε τα μυαλά μέσα στο κεφάλι και χαλάρωσε προς το παρόν.
Και εγω μοτοσυκλετακι του ειπα να παρει 125 naked με τιμονι λογο σωματοτυπου με σελαρα(ναναι οσο το δυνατον ποιο ανετα..) να μαθει να ειναι νομιμος και με λιγα χρηματα και μετα το σουταρει και παει σε μηχαναρα...![]()
CB 500Χ η NX 700-750 μηχανακια για τον αρχαριο και οχι μονο.Στον τομεα αυτο η Honda ειναι μαεστρος.Δοκιμη στον Δαβανοπουλο η agio και ασε τα naget ss κτλ
με τα διπλωματα δεν ξερω ποιο καλυπτει τι θα σου πουν οι υπολοιποι.
μπορείς να πάρεις όποιο 125cc μέχρι 15hp όπως ορίζεται στο A1, εσένα ποιο σου αρέσει? καθημερινά να είσαι σίγουρος οτι θα είναι τέλειο, για την απόσταση που λες μπορείς να την κάνεις εάν αποφεύγεις την εθνική πηγάινοντας απο τον επαρχιακό( https://goo.gl/maps/KitLTSCqq5k ) ποσες φορές μπορεις να το κάνεις εξαρτάτε από σένα και τις αντοχές αλλα και 2-3 φορές τον χρόνο να το κανεις πάλι θα ικανοποιήσεις της επιθυμία σου να ταξιδεύψεις με μοτό, για τις υπολοιπες φορές βγάλε μια καρτούλα του οσε και θα φθάνεις πιο γρήγορά και πιο άνετα απο αυτοκινητο
υ.σ.επειδή είδα γράφεις λίγο απαξιωτικά είτε με ερωτηματικό γιατί έτσι σου είπανε, ένας κινητήρας 125cc μοτοσυκλέτας με συμπλεκτη σωστά συντηρημένος μπορεί να βγάλει 100,000χλμ χωρίς να χρειασθεί επισκευή, που σημαίνει εάν βρεις ένα καλό μη καγκουροποιημένο μπορείτε να συντοφεύσετε πολλά αξιόπιστα χρόνια μαζί
you rise you fall you're down then you rise again
Γιατί Α1; 20 χρονών μπορείς να βγάλεις και Α2.
http://drivingschool.gr/diplomata/diploma-moto_a2.htm
ως κατοχος διπλωματος α2 να πω τι εμαθα με ερωτησεις στην τροχαια,σε κατι διαδες και στην σχολη οδηγων. Αν με σταματησουν με χαρλευ ιρον που καλυπτεται λογω ιπποδυναμης θα μου ζαλησουν τον ερωτα(λογικα δεν θα μου κανουν κατι) λογω κυβικων ενω αν με σταματησουν με ενα cbr400 που ξεπερνα την ιπποδυναμη που καλυπτει το διπλωμα θα με αφησουν γιατι ειναι οκ στα κυβικα. Δεν μιλησα με ασφαλιστικη αλλα σιγουρα θα βρουν το παραμικρο ελλατωμα για να μην πληρωσουν.παντως η εξηγηση που μου εδωσαν απο την σχολη οδηγων ειναι λογικη γιατι ενα μηχανακι 800ρι που ζυγιζει 200+ με 40 αλογα δεν οδηγιεται απο εναν απειρο πιο ευκολα απο ενα 250ρι 2χρονο 60+αλογα 140 κιλα απλα το δευτερο σκοτωνει. Να πω οτι εχω το ιδιο υψος με εσενα και ειμαι 83 κιλα. αν παρεις το α2 και εχεις την δυνατοτητα να βαλεις λεφτα παιρνεις ενα χτ660χ ή ενα χτ500-600.Αλλιως κανα honda bros σε γυμνο ή cb250-400
απο που προκείπτει αυτό με το cbr400? ο περιορισμός είναι τα 35kw(ή 47hp) και αφετέρου το βάρος της κατασκευής που πάει λογος ισχύς/βάρους, που συνεπάγεται μέγιστο βάρος μαζί με τα υγρά 175kg(χωρίς τον αναβάτη)
ή όπως τα λέει και εδώ
Κατηγορία Α2: Δικαίωμα οδήγησης για: Μοτοσικλέτες μέγιστης ισχύος 35 kW (46,94 hp) και με μέγιστο λόγο ισχύος προς βάρος μικρότερο από 0,2 kW/kg, που δεν προέρχονται από διασκευή άλλης μοτοσικλέτας, ισχύος μεγαλύτερης του διπλάσιου της ισχύος της διασκευασθείσας μοτοσικλέτας. Το ελάχιστο όριο ηλικίας για την απόκτησή του είναι το 20ο έτος και ισχύει για 15 έτη.
you rise you fall you're down then you rise again
Θα σου πρότεινα cbf 125 το οποίο και το κατέχω και είναι απίστευτα οικονομικό!
Επίσης δεν είναι τυχαίο που τα έχουν και στις σχολές οδηγών, βέβαια είναι 125 οπότε μην περιμένεις να πηγένεις σφαίρα αλλά για μέσα στην πόλη είναι ότι πρέπει και ειδικά από θέμα οικονομίας.
Εξάλου είναι και Honda
Ότι και να επιλέξεις ride safe!
μια χαρά είναι το CBFάκι, για εκμάθηση και όντως πολύ οικονομικό
παιζει να εχει παρει 640lc4 το παιδι, και τσαμπα μιλαμε εμεις για διπλωματα και τετοια.![]()
it was nothing, just the normal thing to do at the time