Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 11 από 11

Θέμα: Προβλημα με καντραν

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    22/03/2016
    Μηνύματα
    6

    Προβλημα με καντραν

    καληπερα παιδια καλως σας βρισκω...εχω ενα zx10r 2007 και το προβλημα μου ειναι το εξης...εδω και δυο περιπου βδομαδες ενα πρωι το βαζω μπροστα να παω μια βολτα σβηνω στο βενζιναδικο να βαλω βενζινη ανοιγω διακοπτη να βαλω μπρος και να το προβλημα...απο τοτε μολις γυρισω το κλειδι τσεκαρει το καντραν τα παντα αναβουν (η ψηφιακες ενδηξεις το στροφομετρο ολα) και μολις τελειωσει το τσεκ εξαφανιζεται ο χιλιομετριτης που μετραει γενικα τα χιλιομετρα της μηχανης ο αλλος που μετραει την ταχυτητα που πηγενω συν οτι το στροφομετρο δεν δουλευει ουτε και τα εσωτερικα φωτα του καντραν αναβουν καθολου....το μηχανακι λυθικε καθαριστικαν η σχετικες φυσες κατω απο το καντραν αλλα τπτ...μπωρει καποιος να ξερει περιπου τι συμβαινει?ευχαριστω..

  2. #2
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    13/05/2014
    Μηνύματα
    952
    Καμιά ασφάλεια μήπως?

  3. #3
    The Tech guy Το avatar του/της George_Sp
    Εγγραφή
    04/06/2012
    Μηνύματα
    2.118
    Απώλεια ρεύματος είναι.
    Πέρα από καθάρισμα θες πολύμετρο να δεις οτι τα σήματα που έρχονται από τη φύσα έχουν σωστές τιμές.
    Αν οι τιμές μηδενίζονται ή δεις αλλοπρόσαλλες τιμές, τότε τσεκάρεις και την άλλη μεριά της πλεξούδας που έρχεται από τον εγκέφαλο.
    Γενικά αυτές οι δουλειές θέλουν λύσιμο το μισό μηχανάκι (+τεπόζιτο) και 2 άτομα.
    Ο ένας με το πολύμετρο στα pin και ο άλλος να τσεκάρει την πλεξούδα και τις συνδέσεις (αν είναι τραυματισμένο τσακισμένο καλώδιο μέσα από τη μόνωση κομμάτι κομμάτι)

  4. #4
    Έτσι τα φτιάχνουν τώρα Το avatar του/της 7Tolis
    Εγγραφή
    26/06/2014
    Μηνύματα
    3.863
    Δε σου βγάζει error code ώστε να δεις τι είναι; Speed sensor πχ.

  5. #5
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    22/03/2016
    Μηνύματα
    6
    Οχι μανωλη της κοιταξα ολες...ολα καλα...

  6. #6
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    22/03/2016
    Μηνύματα
    6
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από George_Sp Προβολή μηνύματος
    Απώλεια ρεύματος είναι.
    Πέρα από καθάρισμα θες πολύμετρο να δεις οτι τα σήματα που έρχονται από τη φύσα έχουν σωστές τιμές.
    Αν οι τιμές μηδενίζονται ή δεις αλλοπρόσαλλες τιμές, τότε τσεκάρεις και την άλλη μεριά της πλεξούδας που έρχεται από τον εγκέφαλο.
    Γενικά αυτές οι δουλειές θέλουν λύσιμο το μισό μηχανάκι (+τεπόζιτο) και 2 άτομα.
    Ο ένας με το πολύμετρο στα pin και ο άλλος να τσεκάρει την πλεξούδα και τις συνδέσεις (αν είναι τραυματισμένο τσακισμένο καλώδιο μέσα από τη μόνωση κομμάτι κομμάτι)
    το κακο ειναι Φιλε Γιωργο οτι χτες το ελυσα ολο το μηχανακι....ζελατινα φεριν ντεποζιτο σελα και αλλα...απλα δεν ειχα το μανιουαλ για να τσεκαρω τα ρευματα....εγω πιστευω οτι τσεκαρει κανονικα οταν ανοιγω τον διακοπτη γιατι ειναι δουλεια που κανει το καντραν απο μεσα αλλα δεν περνει καποιες εντολες στη συνεχεια απο κατω....μαλλον αυτο που προτείνεις κ εσυ θα λυσει το προβλημα....

  7. #7
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    22/03/2016
    Μηνύματα
    6
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από 7Tolis Προβολή μηνύματος
    Δε σου βγάζει error code ώστε να δεις τι είναι; Speed sensor πχ.
    οχι...μου βγαζει μονο τον κωδικο 83 ο οποιος ειναι απο τοτε που άλλαξα εξατμισεις και βγηκαν οι λαμδα...περνει γεφυρωμα αλλα δεν το εχω κανει....

  8. #8
    The Tech guy Το avatar του/της George_Sp
    Εγγραφή
    04/06/2012
    Μηνύματα
    2.118
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από dktermi Προβολή μηνύματος
    το κακο ειναι Φιλε Γιωργο οτι χτες το ελυσα ολο το μηχανακι....ζελατινα φεριν ντεποζιτο σελα και αλλα...απλα δεν ειχα το μανιουαλ για να τσεκαρω τα ρευματα....εγω πιστευω οτι τσεκαρει κανονικα οταν ανοιγω τον διακοπτη γιατι ειναι δουλεια που κανει το καντραν απο μεσα αλλα δεν περνει καποιες εντολες στη συνεχεια απο κατω....μαλλον αυτο που προτείνεις κ εσυ θα λυσει το προβλημα....

    Τη στιγμή του τσεκ περνάει το μέγιστο ρεύμα. Μετά έχει διακυμάνσεις. Μπορεί στο πρώτο άναμμα να μην φαίνεται αλλά μετά που χρειάζεται μικρότερες τιμές να έχεις κάποια διαρροή έστω και ελάχιστη και να μην επαρκεί για τα βασικά.
    Δε μπορώ να στο εξηγήσω καλύτερα. Είναι συμπεριφορά των ηλεκτρονικών κυκλωμάτων και προσπαθώ να το γράψω απλοϊκά.
    Δυστυχώς πρέπει να ξαναλύσεις και να πας τσεκάρισμα την πλεξούδα βήμα βήμα μέχρι τέρμα πίσω στη φύσα του εγκεφάλου κάτω από τη σέλα.

  9. #9
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    22/03/2016
    Μηνύματα
    6
    Δεν χρειάζεται να το γράψεις ποιο απλοικα...το κατάλαβα και το είπα και ποιο πανό...θα το κάνω και πιστεύω ότι θα λυθεί το πρόβλημα. Ευχαριστώ για το χρόνο σου...

  10. #10
    Έτσι τα φτιάχνουν τώρα Το avatar του/της 7Tolis
    Εγγραφή
    26/06/2014
    Μηνύματα
    3.863
    Επίσης μπορέις να κάνεις και το εξής.Να δοκιμάσεις τράμπα ένα άλλο όργανο μη τυχόν και φταίει κάτι στο δικό σου αν δε φταίει κάτι στη πλεξούδα.Αν μη τι άλλο θα αποκλείσεις ή επιβεβαιώσεις τη πιθανότητα του όργανου έτσι.
    Φίου φίου φι φι φίου

  11. #11
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    22/03/2016
    Μηνύματα
    6
    Το θέμα είναι τολη που θα το βρω αυτό το όργανο για να το δοκιμάσω....αυτό θα ήταν το καλύτερο για αρχή...

Παρόμοια θέματα

  1. Πρόβλημα με immobilizer
    από parji στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 08/07/2004, 17:18
  2. Πρόβλημα με Transalp
    από Gladiator στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 16
    Τελευταίο μήνυμα: 01/07/2004, 16:57
  3. Bοήθεια πρόβλημα με xt.
    από COSMIC στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 17/06/2004, 10:27
  4. Προβλημα με ΧΤ
    από nikos283 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 03/05/2004, 15:35

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF