Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 33

Θέμα: ktm adventure 990R vs bmw gs 1200 lc adventure

  1. #16
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Christos ktm R Προβολή μηνύματος
    drbig το R που λεει 115 αλογα στον τροχο βγαζει 95?κ το bmw 125 στροφαλο 110 τροχο?το ενα ομως 207 κιλα κ το αλλο...
    Δεν προσεξα ότι μιλεις για το gs Adv. Αυτό είναι καμία 30αρα κιλά βαρύτερο. Κάπου 270 το γερμανικό και 240 το αυστριακο γεμάτα. Όπως και να χει, η Γερμανίδα αρπαει πολύ πιο γρήγορα. Επίσης τ αλογα της αυστριακης είναι λίγο γιαλατζι.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  2. #17
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Christos ktm R
    Εγγραφή
    03/03/2012
    Μηνύματα
    206
    οποτε ακομα ξεκαθαρη απαντηση δεν εχω απο κανεναν...η ερωτηση ειναι η εξης:στα 1000 μετρα απο σταση με καλους οδηγους πιο θα ειναι μπροστα?

  3. #18
    Βρε έναν μπιπ βραδΓιάτικο...


    Λοιπόν, ΜΟΤΟ τεύχος 538 R1200GS ADV 0-200 18.49, χιλιόμετρο 23,29
    ΜΟΤΟ τεύχος 428 990 0-200 16,85 χιλιόμετρο 22,63
    ΜΟΤΟ τεύχος 550 R1200GS 0-200 14,20 χιλιόμετρο 21,9


    Για να προλάβω τον Σπυράκο, με ότι αξιοπιστία έχει το όποιο έντυπο μέσο.

  4. #19
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Christos ktm R
    Εγγραφή
    03/03/2012
    Μηνύματα
    206

    Cool

    μονοδρομος το ανοιγμα...αντε να βρεις κανεναν να εχει το lc τωρα

  5. #20
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panos_zip
    Εγγραφή
    01/02/2012
    Μηνύματα
    796
    Είχα δει ένα lc ADV στη Βούτα προχτές, δευτέρες τρίτες σούζα και από θόρυβο πολύ καλό ακόμα και με τις μαμά εξατμίσεις που είχε.
    Δεν λεω πως ειναι και κανένα κατόρθωμα η σούζα αλλά όσο να ναι όταν βλέπεις ένα γομάρι 280 κιλά όρθιο και να κοφτιάζει, είναι τουλάχιστον επιβλητικό!
    - Triumph Daytona 675 (Track Bike)
    - Ducati Multistrada 1200s
    - IMR Corse 190RR

  6. #21
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της lmb990
    Εγγραφή
    09/07/2015
    Μηνύματα
    335
    Αν θες να πηγαινεις πιο πολυ ασφαλτο και ταξιδια παρε το bmw που εχει ανετη σελα και 24.000€.. αν θες πιο πολυ χωμα κτλ παρε το 990...

    Γκαζια εχουν και τα δυο.. τα γκαζια τους θα τα δεις στην ασφαλτο.. το κτμ θα φοραει τακουνατο (αμα του βαλεις ασφαλτινο θα γελασει ο κοσμος) οποτε το bmw υπερτερει και σε αυτο...
    ΛΑΜΠΡΟΣ - lmb990 990ADV!!!!!!!!!!!

  7. #22
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Christos ktm R
    Εγγραφή
    03/03/2012
    Μηνύματα
    206
    σηκωνεται κ με 3η...μωρε μπραβο δεν του το ειχα

  8. #23
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    To gs έχει 6 ολόκληρα εκατοστα κοντυτερο μεταξόνιο. Τεράστια διαφορά για την σουζα στο γκάζι.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  9. #24
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    To lc gs ειναι δυνατο μηχανακι, καμμια σχεση με το προηγουμενο αεροψυκτο...

  10. #25
    ΟΡΓΙΣΜΕΝΟ ΜΕΛΟΣ Το avatar του/της AUFGEBRACHT
    Εγγραφή
    16/12/2007
    Μηνύματα
    4.011
    Τrue adventure απορία...

  11. #26
    ΛΕΩΝΙΔΙΟ ΤΣΑΚΩΝΙΑΣ ΛΕΜΕ Το avatar του/της πυξιδας990
    Εγγραφή
    22/05/2011
    Μηνύματα
    2.791
    τα εχω μπροστα μου σε test του ΜΟΤΟ
    παμε.
    KTM990R
    αλογα 98.3/9400 τροχο
    ροπη 8.6/7300 τροχο
    0-400 11.85 sec-185.78km/h
    0-1000 22.66 sec-206.09 km/h
    κιλα γεματη 235.5
    τευχος μοτο465
    ......................................
    bmw 1200gslc
    107.8/7900 τροχο
    10.6/6600 τροχο
    0-400 11.36-189.6 km/h
    0-1000 21.90-213.6 km/h
    κιλα γεματη 245.5
    τευχος μοτο550
    ...........................................

    για την ιστορια το 990ρ εχει παραπλησιες επιδοσεις με το caponord rally 1200,σημφωνα παντα με το περιοδικο
    37.12.07n
    22.47.01.e
    τα on-of φορανε ακτινες,τα αλλα ειναι μπασταρδα
    το χειμερινο μπανιο αναζοωγονει μυαλο και σωμα,το καλοκαιρινο τα καιει

  12. #27
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Christos ktm R
    Εγγραφή
    03/03/2012
    Μηνύματα
    206
    ευχαριστω πυξιδας..σε αλογα εχουν μεγαλη διαφορα,στα 0 400 βλεπω παιζονται..στα 1000 παλι δεν βλεπω κ πολυ διαφορα...πιο πολυ οι οδηγοι θα κανουν την διαφορα...αποψη μου παντα!

  13. #28
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Christos ktm R Προβολή μηνύματος
    ευχαριστω πυξιδας..σε αλογα εχουν μεγαλη διαφορα,στα 0 400 βλεπω παιζονται..στα 1000 παλι δεν βλεπω κ πολυ διαφορα...πιο πολυ οι οδηγοι θα κανουν την διαφορα...αποψη μου παντα!
    Το μισό δευτερόλεπτο στα 180χαω είναι 25 μέτρα. Δεν παίζονται, το LC είναι πολύ μπροστά.

  14. #29
    Η αρχική ερώτηση έγινε για να αποσαφηνιστεί και να καθοριστεί η διαφορά στην ιπποδύναμη και η χρονική υστέρηση του 2ου από το 1ο στο 400άρι/1000άρι?

  15. #30
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Christos ktm R
    Εγγραφή
    03/03/2012
    Μηνύματα
    206
    vstrider γενικα ρωταω σε ενα ανοιγμα(κοντρα) ποιο θα ειναι μπροστα.

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. KTM 990 Adventure η bmw gs 1200.ποια ειναι καλυτερη
    από taksidiotis25 στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 39
    Τελευταίο μήνυμα: 30/08/2007, 05:28

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF