Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 33

Θέμα: ktm adventure 990R vs bmw gs 1200 lc adventure

  1. #1
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Christos ktm R
    Εγγραφή
    03/03/2012
    Μηνύματα
    206

    ktm adventure 990R vs bmw gs 1200 lc adventure

    ποιο ειναι πιο γρηγορο?απο σταματημενο μεχρι τελικη..το ενα 125 hp το αλλο 115hp αλλα με μεγαλη διαφορα βαρους.εχει κανει κανενας την δοκιμη?

  2. #2
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.559
    Η διαφορά βάρους αν υπαρχει ειναι μικρη.
    Το ένα βγανει 95 τροχο το άλλο 110 με πολύ παραπάνω ροπή.
    Γκες χουατ...
    Τελευταία τροποποίηση από DrBig; 03/04/2016 στις 11:47.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  3. #3
    Μέλος
    Εγγραφή
    26/12/2012
    Μηνύματα
    102
    για το υδροψυχτο bmw δεν ξερω αλλα το αεροψυχτο gs ειχε ιδια τελικη με το ktm .
    το βαρος του adv στα χαρτια ηταν 256 κιλα γεματο

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της zopas
    Εγγραφή
    22/03/2007
    Μηνύματα
    896
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από oti nanai Προβολή μηνύματος
    για το υδροψυχτο bmw δεν ξερω αλλα το αεροψυχτο gs ειχε ιδια τελικη με το ktm .
    το βαρος του adv στα χαρτια ηταν 256 κιλα γεματο
    αν μιλαμε για το αεροψυκτο δεν εχεις δικιο...το ΚΤΜ γνωστου μου εχει πιασει 244 κοντερισια, τιμη που δεν εχει με τιποτα η αεροψυκτη μπεμπα..ισα ισα να διακοσαριζει, εχει απλα αναλογες επιδοσεις με το βαραντερο και μη με ρωτήσεις που το ξερω...σε ατυπες κοντρες 1 χιλιομετρου ημουνα μιση ροδα μπροστα....οποτε ουτε κατά διανοια να πλησιαζει το ΚΤΜ..

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Christos ktm R
    Εγγραφή
    03/03/2012
    Μηνύματα
    206
    drbig το R που λεει 115 αλογα στον τροχο βγαζει 95?κ το bmw 125 στροφαλο 110 τροχο?το ενα ομως 207 κιλα κ το αλλο...

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Christos ktm R
    Εγγραφή
    03/03/2012
    Μηνύματα
    206

    Angry

    παντος αν εχει κανενας το lc τα κανουμε μια δοκιμη...

  7. #7
    Μέλος
    Εγγραφή
    26/12/2012
    Μηνύματα
    102
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από zopas Προβολή μηνύματος
    αν μιλαμε για το αεροψυκτο δεν εχεις δικιο...το ΚΤΜ γνωστου μου εχει πιασει 244 κοντερισια, τιμη που δεν εχει με τιποτα η αεροψυκτη μπεμπα..ισα ισα να διακοσαριζει, εχει απλα αναλογες επιδοσεις με το βαραντερο και μη με ρωτήσεις που το ξερω...σε ατυπες κοντρες 1 χιλιομετρου ημουνα μιση ροδα μπροστα....οποτε ουτε κατά διανοια να πλησιαζει το ΚΤΜ..
    244 κοντερ μαμα 990 δεν υπαρχει περιπτωση ουτε μια στο εκατομμυριο .
    η πιο μεγαλη τελικη που ειχα δει ηταν 211 στην ευθεια της λαρισας .
    και μην ρωτησεις που τα ξερω ειχα varadero ,990 και εχω gs adventure

  8. #8
    Μέλος
    Εγγραφή
    26/12/2012
    Μηνύματα
    102
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Christos ktm R Προβολή μηνύματος
    drbig το R που λεει 115 αλογα στον τροχο βγαζει 95?κ το bmw 125 στροφαλο 110 τροχο?το ενα ομως 207 κιλα κ το αλλο...
    σύμφωνα με τον κατασκευαστή το gs adv είναι 260 κιλά γεμάτο αν βγάλεις τα 30 λίτρα βενζίνης τα 4 λίτρα λάδι χοντρικά 225 κιλά άδειο , 16 κιλά παραπάνω από το 990
    το 990 είναι 209 κιλά άδειο

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Christos ktm R
    Εγγραφή
    03/03/2012
    Μηνύματα
    206
    χωρις abs το ktm ειναι 207 κιλα + 19.5 καυσιμο + 3 λαδια + 2 παραφλου μας κανει 231,5.μαλλον κοντα στα 230 γιατι το λιτρο ειναι λιγοτερο του κιλου.οποτε εχουμε 260 bmw vs 230 ktm

  10. #10
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Christos ktm R Προβολή μηνύματος
    ποιο ειναι πιο γρηγορο?απο σταματημενο μεχρι τελικη..το ενα 125 hp το αλλο 115hp αλλα με μεγαλη διαφορα βαρους.εχει κανει κανενας την δοκιμη?
    Θα παίξει κόντρα?

  11. #11
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Christos ktm R Προβολή μηνύματος
    χωρις abs το ktm ειναι 207 κιλα + 19.5 καυσιμο + 3 λαδια + 2 παραφλου μας κανει 231,5.μαλλον κοντα στα 230 γιατι το λιτρο ειναι λιγοτερο του κιλου.οποτε εχουμε 260 bmw vs 230 ktm
    Το lc μετρημένο 272 ή 275 από τον ελληνικό τύπο, 235 το 990.

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της zopas
    Εγγραφή
    22/03/2007
    Μηνύματα
    896
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από oti nanai Προβολή μηνύματος
    244 κοντερ μαμα 990 δεν υπαρχει περιπτωση ουτε μια στο εκατομμυριο .
    η πιο μεγαλη τελικη που ειχα δει ηταν 211 στην ευθεια της λαρισας .
    και μην ρωτησεις που τα ξερω ειχα varadero ,990 και εχω gs adventure
    Μαλλον εχεις δικιο από την αποψη οτι ο γνωστος το ειχε τουρμπαρει το ΚΤΜ του με εξατμισεις ελευθερας και αλλαγη χαρτογράφησης, οποτε και το αποτέλεσμα...προσωπικη εμπειρια παντως το αεροψυκτο σχεδόν ιδιες επιδοσεις με το βαραντερο..και αν οντως το ΚΤΜ εχει 211 χλμ τελικη είναι και αυτό μια από τα ιδια...

    Φυσικα καμια συγκριση με το LC..αυτό όμως συγκρινεται με τα αντιστοιχα νεα 1200σαρια κι νομιζω ότι και εκει υπαρχουν ισοπαλίες..εξαιρείται το ΚΤΜ 1190 και Μουλτι απλα γιατι είναι εκτος συναγωνισμου με τις τελικες που πιανουνε...

  13. #13
    ΛΕΩΝΙΔΙΟ ΤΣΑΚΩΝΙΑΣ ΛΕΜΕ Το avatar του/της πυξιδας990
    Εγγραφή
    22/05/2011
    Μηνύματα
    2.683
    229 κτμ 950,ακραπες+ρυθμιση καρμπς
    πιανεται?
    990-08 220 μαμα
    37.12.07n
    22.47.01.e
    τα on-of φορανε ακτινες,τα αλλα ειναι μπασταρδα
    το χειμερινο μπανιο αναζοωγονει μυαλο και σωμα,το καλοκαιρινο τα καιει

  14. #14
    Περασμένα ξεχασμένα... Το avatar του/της Δεινόσαυρος
    Εγγραφή
    24/02/2015
    Μηνύματα
    761
    ΟΚ, ας τους δεχτούμε αυτούς τους αριθμούς, αλλά η αρχική ερώτηση είναι: Ποιο φτάνει πιο γρήγορα στην τελική του.

    Το BMW, λοιπόν, πόσο κάνει να φτάσει τα 270;
    Και το ΚΤΜ πόσο ώσπου να φτάσει τα 220, άντε 230 με ακράπες;

    Αυτή θα είναι η σωστή απάντηση.

  15. #15
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Δεινόσαυρος Προβολή μηνύματος
    ΟΚ, ας τους δεχτούμε αυτούς τους αριθμούς, αλλά η αρχική ερώτηση είναι: Ποιο φτάνει πιο γρήγορα στην τελική του.

    Το BMW, λοιπόν, πόσο κάνει να φτάσει τα 270;
    Και το ΚΤΜ πόσο ώσπου να φτάσει τα 220, άντε 230 με ακράπες;

    Αυτή θα είναι η σωστή απάντηση.
    To ΒΜW θα φτάσει τα 270 μόνο από ελεύθερη πτώση. Κιλά είναι τόσα... Η τελική του ADV δεν υπερβαίνει πολύ τα 200. Το 990 σίγουρα την έχει μεγαλύτερη. Την τελική. Πιθανολογώ (και αν δεν βαρεθώ θα πάω να ξεθάψω τεστ) ότι το 990 θα τελικιάσει πρώτο.

    Το ζήτημα (για εμένα τουλάχιστον) είναι πως το 1200 εκεί κοντά στην τελική του κρατάει τον αναβάτη σε ένα ωραίο απάνεμο μέρος, χωρίς κουνήματα κλπ. Έχω συνταξιδέψει με το αεροελαιόψυκτο από Λάρισα ως Αθήνα, πήγαινε 180 σταθερά και δεν φαινόταν να φουσκώνει το μπουφάν του οδηγού ή να παίζει κανένα κορδονάκι κλπ κλπ κλπ. Το 990 στις ίδιες συνθήκες...?

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. KTM 990 Adventure η bmw gs 1200.ποια ειναι καλυτερη
    από taksidiotis25 στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 39
    Τελευταίο μήνυμα: 30/08/2007, 05:28

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF