ποιο ειναι πιο γρηγορο?απο σταματημενο μεχρι τελικη..το ενα 125 hp το αλλο 115hp αλλα με μεγαλη διαφορα βαρους.εχει κανει κανενας την δοκιμη?
ποιο ειναι πιο γρηγορο?απο σταματημενο μεχρι τελικη..το ενα 125 hp το αλλο 115hp αλλα με μεγαλη διαφορα βαρους.εχει κανει κανενας την δοκιμη?
Η διαφορά βάρους αν υπαρχει ειναι μικρη.
Το ένα βγανει 95 τροχο το άλλο 110 με πολύ παραπάνω ροπή.
Γκες χουατ...
Τελευταία τροποποίηση από DrBig; 03/04/2016 στις 11:47.
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
για το υδροψυχτο bmw δεν ξερω αλλα το αεροψυχτο gs ειχε ιδια τελικη με το ktm .
το βαρος του adv στα χαρτια ηταν 256 κιλα γεματο
αν μιλαμε για το αεροψυκτο δεν εχεις δικιο...το ΚΤΜ γνωστου μου εχει πιασει 244 κοντερισια, τιμη που δεν εχει με τιποτα η αεροψυκτη μπεμπα..ισα ισα να διακοσαριζει, εχει απλα αναλογες επιδοσεις με το βαραντερο και μη με ρωτήσεις που το ξερω...σε ατυπες κοντρες 1 χιλιομετρου ημουνα μιση ροδα μπροστα....οποτε ουτε κατά διανοια να πλησιαζει το ΚΤΜ..
drbig το R που λεει 115 αλογα στον τροχο βγαζει 95?κ το bmw 125 στροφαλο 110 τροχο?το ενα ομως 207 κιλα κ το αλλο...
χωρις abs το ktm ειναι 207 κιλα + 19.5 καυσιμο + 3 λαδια + 2 παραφλου μας κανει 231,5.μαλλον κοντα στα 230 γιατι το λιτρο ειναι λιγοτερο του κιλου.οποτε εχουμε 260 bmw vs 230 ktm
Μαλλον εχεις δικιο από την αποψη οτι ο γνωστος το ειχε τουρμπαρει το ΚΤΜ του με εξατμισεις ελευθερας και αλλαγη χαρτογράφησης, οποτε και το αποτέλεσμα...προσωπικη εμπειρια παντως το αεροψυκτο σχεδόν ιδιες επιδοσεις με το βαραντερο..και αν οντως το ΚΤΜ εχει 211 χλμ τελικη είναι και αυτό μια από τα ιδια...
Φυσικα καμια συγκριση με το LC..αυτό όμως συγκρινεται με τα αντιστοιχα νεα 1200σαρια κι νομιζω ότι και εκει υπαρχουν ισοπαλίες..εξαιρείται το ΚΤΜ 1190 και Μουλτι απλα γιατι είναι εκτος συναγωνισμου με τις τελικες που πιανουνε...
229 κτμ 950,ακραπες+ρυθμιση καρμπς
πιανεται?
990-08 220 μαμα
37.12.07n
22.47.01.e
τα on-of φορανε ακτινες,τα αλλα ειναι μπασταρδα
το χειμερινο μπανιο αναζοωγονει μυαλο και σωμα,το καλοκαιρινο τα καιει
ΟΚ, ας τους δεχτούμε αυτούς τους αριθμούς, αλλά η αρχική ερώτηση είναι: Ποιο φτάνει πιο γρήγορα στην τελική του.
Το BMW, λοιπόν, πόσο κάνει να φτάσει τα 270;
Και το ΚΤΜ πόσο ώσπου να φτάσει τα 220, άντε 230 με ακράπες;
Αυτή θα είναι η σωστή απάντηση.
To ΒΜW θα φτάσει τα 270 μόνο από ελεύθερη πτώση. Κιλά είναι τόσα... Η τελική του ADV δεν υπερβαίνει πολύ τα 200. Το 990 σίγουρα την έχει μεγαλύτερη. Την τελική. Πιθανολογώ (και αν δεν βαρεθώ θα πάω να ξεθάψω τεστ) ότι το 990 θα τελικιάσει πρώτο.
Το ζήτημα (για εμένα τουλάχιστον) είναι πως το 1200 εκεί κοντά στην τελική του κρατάει τον αναβάτη σε ένα ωραίο απάνεμο μέρος, χωρίς κουνήματα κλπ. Έχω συνταξιδέψει με το αεροελαιόψυκτο από Λάρισα ως Αθήνα, πήγαινε 180 σταθερά και δεν φαινόταν να φουσκώνει το μπουφάν του οδηγού ή να παίζει κανένα κορδονάκι κλπ κλπ κλπ. Το 990 στις ίδιες συνθήκες...?