το ένα είναι V4 το άλλο Ι4.
νομίζω πρέπει να κάνεις πιο κοντινές συγκρίσεις...
θες V4...? όταν βγήκε το RC30 έραψε στόματα στην εποχή του... πού ήταν η Ευρώπη...?
Τεσπα, αστο RC30.
θες να συγκρίνουμε motoguzzi quota ή bmw R80gs με Africa twin ή s.tenere...?
ή κάποιο V2 όπως το Vtr sp2 με ένα ducati 999 της εποχής του...?
ή ένα οποιοδήποτε ευρωπαϊκό Ι4 με ένα αντίστοιχο ιαπωνέζικο? (δεν υπάρχει σύγχρονο ευρωπαϊκό Ι4 μέχρι το ss της bmw πρόσφατα)...
ή ένα ευρωπαϊκό big bore thumper με ένα DRBig...? χμ... ούτε εδώ υπήρχε κάτι αντίστοιχο στην Ευρώπη, όταν βγήκε αυτή η μοτεράκλα....
Βασικά ακόμα δεν έχω καταλάβει τι θες να πεις...
ότι οι ιάπωνες δεν προσέφεραν τίποτα...???
Θα κανει αξιοπιστα το Ducati ποσα χιλ? Με τον πισω κυλινδρο εχεις ακουσει κατι?
Η συγκριση βαραντερο με μουλτι θα ηταν πολυ καλυτερη με το μουλτι του 2003...
Ποσα τετοια κυκλοφορουν ακομα??
Το δικο μου το μοτερακι βγαζει 167hp στις 13750(εργοστασικα) κ εχει 96000...το δικο σου αντιστοχων επιδοσεων(η και καλυτερων) ποσα χιλιομετρα μπορει να κανει χωρις βλαβη?
Για το ιδιο το monster μιλαμε?? Φιλος με το 620 με τα διπλα δισκοφρενα απο καινουριο(αγορα) στις 13Κ πηγε μια βολτα απο ducati να δει ποσο εχουν οι μπιελες(πισω)...
Ride(s) the wind of change...
Οχι.εισαι εντελως λαθος.Και αυτο γιατι εισαι απληροφορητος. Δωσε βαση σε αυτα που λεω γιατι ισχυουν 100%.Το 2012 Αγορασα ενα πανιγκαλε s.Το μηχανακι κυκλοφορησε σε 10 κομματια σε ολη την ελλαδα.Ολοι οι επισημοι συνεργιαδες της ντουκατι επρεπε να αγορασουν ειδικο εξοπλισμο κανα 10χιλιαρο για να κανουν διαγνωση/updates/σερβις στο μηχανακι.Απο ολους στο συνολο ενας τον αγορασε και κανενας δεν εκανε σεμιναρια για το μηχανακι.Δεν επεκτεινομαι παρακατω.Που κανω σερβις στο superleggera/desmo ;;;;
κουκουρουκουκου
Johnny δεν μας τα λες καθόλου καλά.
Τα επιχειρήματά σου είναι τραγικά και δεν στέκουν. Σου απάντησα και παραπάνω αλλά δεν απάντησες....το περίμενα βέβαια.
Αν θέλεις να συγκρίνεις σημερινούς κινητήρες Ευρωπαικούς με αντίστοιχους Japan, πράγμα τελείως άσχετο με το θέμα του thread βέβαια, μπορείς φυσικά να το κάνεις.
Για να στέκουν όμως σαν παραδείγματα θα πρέπει να πάρεις κινητήρες παρόμοιας φιλοσοφίας, προορισμού, όπως θέλεις πεςτο, κι όχι ότι κινητ΄τρα σε βολέυει για να βγάλεις ενα άσχετο συμπέρασμα.
Εφ όσον θέλεις να συγκρίνεις λοιπόν, θα συγκρίνεις πχ τον κινητήρα του 1198 με του ZX10, τον κινητήρα του Monster 696 με του Hornet 600 κοκ. Βαζω και αβάντζο κυβικών όπως βλέπεις για ευνόητους λόγους.
Δεν θα συγκρίνεις όμως του Multistrada 1200 με του Varadero (που ειναι και σχεδόν 20 χρονων και δεν είναι καν σε παραγωγή πλέον εδω που τα λέμε) γιατί θα γελάει και το παρδαλό κατσίκι μαζί σου και θα έχει και δίκιο.
Οσο για το πότε πρωτοαγόρασες μηχανακι, δεν ειναι διαγωνισμός ποιός είναι πιο παλιός εδω και νομίζω να ενδιαφέρει κανεναν.
Για την ιστορία και επειδή μαλλον παίζει ρόλο για το θέμα, εγώ έχω 2 Ιταλικές, 2 Γερμανικές και 2μιση Γιαπωνέζικες μοτο που ξεκινανε απο το 1957 και φτανουν στο 2005.
Αυτό που δεν έχω είναι παρωπίδες.![]()
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Μα δεν βγάζω εγω συμπεράσματα, εσύ είπεςΑρα τα κάνεις μόνος σου; Πας Ιταλία;Εγω που κανω την καλυτερη συντηρηση εχω ιταλικα μηχανακια με γιαπωνεζικα χιλιομετρα
Αν εγώ πουλήσω τα πάντα, και τα παιδιά μου, και πάρω αύριο ένα desmo, να έρθω σε σένα να του κάνω σέρβις ή να πάρω τηλέφωνο στην Ιταλία;
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
Χαζοτροπή παίρνει το θέμα, χωρίς λόγο. Οκ, καταλαβαίνω τι θέλει να πει ο Johny και υπάρχουν επιχειρήματα και σελίδες επί σελίδων να γράψει κάποιος για το θέμα (χωρίς να βγει άκρη).
Προφανώς δεν μπορείς να κουνας σημαιάκια για την αξιοπιστία των africa και των Transalp όταν η αναλογία hp/lt είναι συγκρίνεται με εσω-έξω segal ψαρόβαρκας, όπως δεν μπορείς να κουνάς και σημαιάκια για την τεχνολογική καινοτομία των αερόψυκτων V2 της Ducati που παρέμειναν τα ίδια από τον καιρό της πέτρας.
Μαλακιάρες έχουν κάνει και οι μεν και δε. Απλά οι Ιάπωνες από ένα σημείο και μετά έσκαβαν τον δρόμο και έφτιαχναν μοτοσυκλετιστικές ανάγκες που δεν χρειάζονταν αλλά τις θεωρούσαμε αναγκαίες (marketing αλλά και ικανοποιητικό προϊόν είναι αυτό), ενώ οι Ευρωπαίοι ακολουθούσαν απλά. Και όταν έχασαν την μπάλα, πούλαγαν υπερτιμημένα μηχανάκια με το άλλοθι της glamour Ευρωπαϊκής moto-κουλτούρας που ξεφεύγει από την πεπατημένη ή κοινωνικής καταξίωσης (BMW).
χθες βρεθηκα κατω απο ενα seat leon σε μια ραμπα κτεο
εντυπωσιαστηκα απο τα δεσιματα, τις γεφυρες, τις μπαρες, τις στηριξεις των αναρτησεων σε σχεση με το yaris μου που μοιαζει με παιχνιδι
ξαναεντυπωσιαστηκα οταν μου ειπαν οτι στις 100000χλμ εχουν αλλαχτει ολα απο μια φορα και πανε για δευτερη
αυτη ειναι η ευρωπαικη νοοτροπια κι οποιος γουσταρει ετσι ωρα καλη στην πρυμνη του
και στις μοτο οι διαφορες ειναι πολυ μεγαλυτερες
οπως ειπωθηκε και παραπανω υπαρχουν μεγαλα κομματια αγορας που οι ευρωπαιοι δεν τολμουν να αγγιξουν οχι να αντιπαρατεθουν
Φρέσκια μελέτη, μεταφέρω με κάθε επιφύλαξη...
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.