Με ένα γρήγορο γκουγκλάρισμα, αν ή ζάντα έχει ένα σημάδι(τελίτσα) τότε οι κόκκινες τελείες πρέπει να ευθυγραμμιστουν με αυτήν. Αν δεν έχει τότε όντως οι κόκκινες τελείες μπαίνουν στο ύψος της βαλβίδας.
Αν συμβεί αυτό και ή ζάντα σου είναι επίσης σωστή, τότε ουσιαστικά δε χρειάζεται ζυγοσταθμιση. Άρα στην περίπτωση σου βλέπεις αν υπάρχει το σημαδι που είπαμε στο ύψος των κόκκινων τελειών. Αν όχι και πάλι δε σημαίνει πως έχει γινει λάθος εφόσον έγινε ζυγοσταθμιση με αντίβαρα. Απλά ο λαστιχάς ίσως έκανε μια δουλειά παραπάνω που θα μπορούσε να την έχει αποφύγει(αντίβαρα), και αυτό υποθέτοντας πως οι ζάντες σου ήταν αλφαδι.
Δεν είναι σίγουρο ότι δεν θα χρειαστεί ζυγοσταθμιση αν πετύχεις όλα τα σημάδια.
Απλά θα χρειαστεί ελαφρύτερα αντίβαρα.
Το αποτέλεσμα σε ένα ζυγοσταθμισμενο τροχό δεν αλλάζει.
υποτειθεται, ότι αν βαλεις τα σημαδια αυτά σε ευθυγραμμιση με τυχον σημαδι της ζαντας πετυχαίνεις καλυτερο ζυγισμα..
όμως ελάχιστες ζαντες εχουν τετοιο σημαδι... και σε οσες δεν εχουν, η βαλβιδα δεν αποτελει τετοιο... οποτε πρακτικα δεν εχει καμια απολυτως σημασια σε ποιο σημειο θα πεσουν τα σημαδια ειδικα από τη στιγμη που γινεται ζυγοσταθμιση ηλεκτρονικα και όχι με τη μεθοδο της βαρυτητας...
προσωπικα εμενα μου εχει τυχει παμπολλες φορες να ζυγιζω λαστιχο με τα σημαδια ευθυγραμισμενα, να ζηταει τα αντερα του από βαριδια, και μολις του αλλαξω θεση να ζηταει αρκετα λιγοτερα..
οχι φιλε δεν ειναι αναλογα τον κατασκευαστη
το καθε χρωμα σημαινει το που πρεπει να μπει στην ζαντα σε σχεση με την βαλβιδα
και εχει σχεση με το ''κατασκευαστικο λαθος'' οσο αφορα το βαρος,του ελαστικου
διοτι αν το ελαστικο ηταν ισοβαρο ως προς την περιφερεια του, δεν θα υπηρχε λογως συζητησης
απο κατασκευής το κίτρινο σημάδι υποτίθεται ότι είναι το ελαφρύτερο σημείο του κύκλου του ελαστικού το οποίο πρέπει να ταιριάξει με την βαλβίδα που υποτίθεται οτι είναι το βαρύτερο σημείο του κυκλου της ζάντας εκτός αν η ζάντα εχει αλλη ένδειξη σαν τέτοιο.
Αυτη ειναι η θεωρια αλλα σε αρκετές περιπτώσεις σιγουρα εχουν αποδειχτει οτι αυτο δεν ισχύει.
οπως κ να εχει ζυγοσταθμιση θα χρειαστεί.
και αφου είναι σωστή δεν αλλάζει κατι στην ουσία και δεν αξίζει κάποιος να χαλαστει αν ο μάστορας ταίριαξε τις κουκιδες ή οχι.
Τι μηχανακι ειναι αυτο στην φωτογραφια???
ΛΑΜΠΡΟΣ - lmb990 990ADV!!!!!!!!!!!
Τώρα εσύ κάτι έχεις διαβάσει αλλά δεν το κατάλαβες καλά, ξαναδιάβασέ το, κατανόησέ το και μετά ίσως μπούμε στην διαδικασία να κουβεντιάσουμε λίγο για το βάρος της βαλβίδας που όσο κι "αν το ελαστικο ηταν ισοβαρο ως προς την περιφερεια του", πάλι θα υπήρχε λόγος συζήτησης λόγω του βάρους της βαλβίδας.
Αν πάλι τελικά λέμε όλοι οι άλλοι μ@λ@κίες, δώσε ένα link να ξεστραβωθούμε μπας και μάθουμε κάτι παραπάνω.
LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
"These violent delights have violent ends
And in their triumph die, like fire and powder
Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
"These violent delights have violent ends
And in their triumph die, like fire and powder
Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).
η υπογραφη μου μιας και την αναφέρεις, αφορα σε κατι σαν και του λογου σου...
μιας λοιπον και εσυ εισαι πιο εξυπνος, όταν πας στον λάστιχα σου και τοποθετησει τα σημαδια στη βαλβιδα και στη ζυγοσταθμιση ζηταει 80 γραμμαρια ενώ αμα αλλαξει θεση στο λαστιχο ζητησει 15, να απαιτησεις να το βαλει παλι στα σημαδια και να σου φορτωσει τη ζαντα βαριδια γιατι ετσι λενε οι ειδικοι... η μαλλον πες του ότι ο κατασκευαστης λεει ότι αμα μπει το σημαδι στη βαλβιδα δεν χρειαζεται ζυγοσταθμιση και να μην κανει... και ασε με εμενα να το κανω όπως πρεπει... η θεωρια από την πραξη διαφερει κατά πολύ ξερεις...
τωρα οσον αφορα τα χρωματα των σημαδιων μιας και αυτό το σχολιο μου σε "εξοργισε" περιμενω να μου αποδειξεις ότι ολοι οι κατασκευαστες χρησιμοποιουν ακριβως τα ιδια χρωματα για μαρκαρισμα και όχι οενας κιτρινα ο άλλος κοκκινα άλλος ασπρα άλλος πρασινα και άλλος καθολου.. αν δεν μπορεις να το αποδειξεις τοτε απλα κανε μας τη χαρη και μη κανεις τον εξυπνο.. σαν εσενα βλεπω δεκάδες κάθε μερα... και ναι όπως το ειπες, αυτό είναι το πρόβλημα στο ελλαδιστν ότι γινατε ολοι ειδικοι!