Σελίδα 2 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 46

Θέμα: Αγορά Μηχανής - Πρόταση

  1. #16
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της est
    Εγγραφή
    10/10/2012
    Μηνύματα
    996
    Και τα 3 που λες παίζουν πολύ κοντά σαν συνολική αξιολόγηση. Επί μέρους, κάπου χάνει το ένα κάπου κερδίζει το άλλο..
    Όποιο πετύχεις σε καλύτερη κατάσταση και στα λεφτά σου, πάρ'το. Χαμένος δύσκολα να βγεις.
    Αν κάνεις και μια αναζήτηση εδώ στο forum έχουν παίξει πολλά "συγκριτικά" μεταξύ KLE-F650GS-Transalp 650.
    Θα βρεις πολλές πληροφορίες που μπορεί να μην τις ξέρεις.

    http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=139137

    http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=136818

    http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=135898

    ..και άλλα πολλά..
    Καλό διάβασμα.

  2. #17
    ΟΡΓΙΣΜΕΝΟ ΜΕΛΟΣ Το avatar του/της AUFGEBRACHT
    Εγγραφή
    16/12/2007
    Μηνύματα
    3.999
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Laza Προβολή μηνύματος
    Το Transalp το σκέφτομαι αν και πραγματικά δεν κρίβω ότι μου αρέσει περισσότερο εμφανισιακά το GS παρότι μηχανικά είναι πιο αξιόπιστος ο Ιάπωνα
    Μηχανικά φαντάζομαι θα εννοείς τον κινητήρα. Εάν λοιπόν εννοείς τον κινητήρα, ο Γερμανός (που ουσιαστικά είναι Αυστριακός-Rotax γαρ) είναι εξίσου αξιόπιστος με τον Ιάπωνα.

  3. #18
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της est
    Εγγραφή
    10/10/2012
    Μηνύματα
    996
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από AUFGEBRACHT Προβολή μηνύματος
    Μηχανικά φαντάζομαι θα εννοείς τον κινητήρα. Εάν λοιπόν εννοείς τον κινητήρα, ο Γερμανός (που ουσιαστικά είναι Αυστριακός-Rotax γαρ) είναι εξίσου αξιόπιστος με τον Ιάπωνα.
    2 πράγματα τον κάνουν ένα "τσικ" υποδεέστερο σε αυτό το κομμάτι.
    -Ρουλεμάν κομπλέρ μίζας (+ η φωλιά του που ανοίγει με τον καιρό γιατί το σημείο εκείνο είναι από μαλακό αλουμίνιο).
    -Αντλία νερού που την βάζει στα "αναλώσιμα" κάθε όποτε χτυπήσει.

  4. #19
    ευθειακιας Το avatar του/της noodles
    Εγγραφή
    22/07/2015
    Μηνύματα
    1.059
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Laza Προβολή μηνύματος
    Χαιρετίζω όλα τα μέλη και την παρέα των δύο τροχών,

    Είμαι νέος στο Forum και σχετικά νέοπας μιας και δεν είχα ποτέ το δικό μου πάνω από 250cc (Ένα Honda ΑΧ1 του '97). Ασχολούμαι και καβαλώ μηχανάκια πολλά χρόνια και μάλιστα συνεχόμενα, από Glx μέχρι και GSXR αλλά ποτέ δεν είχα τη δική μου αγάπη.
    Ήρθε λοιπόν η ώρα να αγοράσω τη δική μου πρώτη μηχανή και θα ήθελα βοήθεια από τους γνώστες και κατέχοντες.
    Εννοείται πως θα είναι μεταχειρισμένο και έχω κάνει μια μακροχρόνια μελέτη και εχθές κατέληξα (ως επί το πλείστον).

    Αυτά που ζητάω είναι λίγα αλλά ουσιαστικά :

    α) Μέτριου κυβισμού (500 - 750)

    β) Σχετικά μικρή κατανάλωση στην πόλη (Αθήνα)

    γ) Ταξιδιάρα

    Κάνω ιδιαίτερα μαθήματα και οι ματακινήσεις μου στην Αθήνα είναι πολλές καθημερινά.
    Το μηχανάκι που κατέληξα είναι ένα BMW F 650 GS του '00 σε άριστη κατάσταση με 86000 Km σε απίστευτα χαμηλή τιμή. Το είδα από κοντά και το άκουσα (δε το αδήγησα και δε το είδε μηχανικός)
    Ποιά η γνώμη σας και τι πρέπει να προσέξω αν τελικά καταλήξω εδώ.

    Ευχαριστώ προκαταβολικά και περιμένω απαντήσεις με ανυπομονησία!
    βασισμενος σε αυτα που γραφεις (α, β, γ), το nc700 φενεται να σε καλυπτει πληρως. δεν καιει τιποτα και παει παντου.
    αν το αντεχεις οικονομικα τσιμπα το και δε θα το μετανιωσεις.
    it was nothing, just the normal thing to do at the time

  5. #20
    Με 2 χιλιάρικα ρε παιδιά πως να το πάρει το NC 700;
    Φίλε σε αυτά τα χρήματα κάποιο ον_οφ μονοκύλινδρο 15αετίας.
    Ότι βρεις σε καλύτερη κατάσταση από τους προηγούμενους κατόχους.

  6. #21
    Νέο μέλος Το avatar του/της Laza
    Εγγραφή
    18/04/2016
    Μηνύματα
    0
    Κοιτούσα GS, Freewind, Pegaso και ξεκίνησα να βλέπω και transalp 2000-2004 (Με το φανάρι-χαμόγελο) μιας και με πείσατε να το δω και αυτό.Τελικά μου αρέσει το συγκεκριμένο μοντέλο και είπα να του δόσω μια ευκαιρία και μάλιστα νομίζω ότι κατέληξα
    σ'αυτό.
    Είναι δυνατό, σχετικά οικονομικό και άνετο.

    Όσον αφορά το GS μου είπαν ότι αυτά που κοιτούσα πετάνε ''νυχάκι'' στη δευτέρα ή στην τρίτη ή και στις 2 και πακέτο με αυτό μου είπαν ότι κάτω από 700 δεν το φτιάχνεις το σασμαν που είναι και μέσα στο
    κάρτερ μιας και είναι μονοκύλινδρο, που σημαίνει ότι πρέπει να πάω σε κάποιον που να πιάνει BMW ή σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο που το μαλλί θα πάει μακρύ και που να το φανταστώ πάω να δοκιμάσω ένα κόκκινο GS φουλ έξτρα φαινομενικά καλό και το πάω βόλτα και μου πετάει νυχάκι στη δευτέρα. Χωρίς υπερβολές και χωρίς ψέματα εννοείται.
    Αυτά συμβαίνουν θα μου πείτε αλλά θα προτιμούσα να μη συμβούν σε μένα ειδικά στους καιρούς αυτούς.

    Ευχαριστώ όλους σας για την κατανόηση και την ανταπόκριση!
    Εάν τελικά οριστικοποιηθεί θα στείλω φωτό και υλικό για κουβέντα!

  7. #22
    ΜΑΥΡΟΣ ΙΠΠΟΤΗΣ Το avatar του/της DAYMAN
    Εγγραφή
    19/08/2008
    Μηνύματα
    1.478
    πηρα ενα ΤΑ 650 στα 1500 λαστιχα,αλυσιδογραναζα πηγε 2000.Εχω ενα μηχανακι που κανει τα παντα με τα κουσουρια που κουβαλαει.Ενταξει αυτο που προοριζεται να κανει το κανει και με καλυπτει.Το BMW γιατι δεν το ψαχνεις;Αυτα εκτος απο ενα θεμα που ειχαν με το κομπλερ της μιζας (το οποιο ο ελικας το χρεωνει 460 ευρω) ειναι αθανατα κανενα απολύτως προβλημα δεν θα εχει αν ειναι συντηρημενο σωστα.

  8. #23
    ΟΡΓΙΣΜΕΝΟ ΜΕΛΟΣ Το avatar του/της AUFGEBRACHT
    Εγγραφή
    16/12/2007
    Μηνύματα
    3.999
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Laza Προβολή μηνύματος
    Όσον αφορά το GS μου είπαν ότι αυτά που κοιτούσα πετάνε ''νυχάκι'' στη δευτέρα ή στην τρίτη ή και στις 2 και πακέτο με αυτό μου είπαν ότι κάτω από 700 δεν το φτιάχνεις το σασμαν που είναι και μέσα στο
    κάρτερ μιας και είναι μονοκύλινδρο, που σημαίνει ότι πρέπει να πάω σε κάποιον που να πιάνει BMW ή σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο που το μαλλί θα πάει μακρύ και που να το φανταστώ πάω να δοκιμάσω ένα κόκκινο GS φουλ έξτρα φαινομενικά καλό και το πάω βόλτα και μου πετάει νυχάκι στη δευτέρα. Χωρίς υπερβολές και χωρίς ψέματα εννοείται.
    Αυτά συμβαίνουν θα μου πείτε αλλά θα προτιμούσα να μη συμβούν σε μένα ειδικά στους καιρούς αυτούς.
    Υπάρχει περίπτωση αυτοί που στο είπαν: α)Να μην έχουν δει καν στη ζωή τους 650GS β)Το νυχάκι που είχαν στο νου τους να ήταν τύπος ρυζιού.
    Τελευταία τροποποίηση από AUFGEBRACHT; 21/04/2016 στις 20:56.

  9. #24
    Νέο μέλος Το avatar του/της Laza
    Εγγραφή
    18/04/2016
    Μηνύματα
    0
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από AUFGEBRACHT Προβολή μηνύματος
    Υπάρχει περίπτωση αυτοί που στο είπαν: α)Να μην έχουν δει καν στη ζωή τους 650GS β)Το νυχάκι που είχαν στο νου τους να ήταν τύπος ρυζιού.
    Μου το είπε εξουσιοδοτημένο συνεργείο BMW ένα από τα μεγαλύτερα στην Αθήνα και μάλιστα όνομα. Δε το λέω για να υποτιμήσω κάνενα μηχανάκι παιδιά, το λέω σαν εμπειρία μήπως και γίνουμε όλοι σοφότεροι.
    Το μηχανάκι που έβγαλε νυχάκι, όχι μόνο δεν ήταν ρυζιού αλλά το έκανε κάθε φορά που του έβαζα δευτέρα πάνω από 3200 rpm και έκανε και ένα μικρό τσιμπηματάκι και στην τετάρτη. Το μηχανάκι μου αρέσει πολύ και είναι σκύλος γιαυτό και το έψαξα αλλά δεν με κέρδισε στην τελική. Μπορεί το συγκεκριμένο μοντέλο (2000) να είναι που το βγάζει και μετά να το έστρωσαν.
    Να φορέσεις ζακέτα και όταν φτάσεις πάρε τηλέφωνο!

  10. #25
    Τι είναι το νυχάκι ρε παίδες;

  11. #26
    Νέο μέλος Το avatar του/της Laza
    Εγγραφή
    18/04/2016
    Μηνύματα
    0
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    Τι είναι το νυχάκι ρε παίδες;
    Κάνει κάτι σαν κενό στην τροφοδοσία της κίνησης, σαν να μην πιάνει το γρανάζι, βασικά αυτό είναι και η πραγματικότητα.
    Να φορέσεις ζακέτα και όταν φτάσεις πάρε τηλέφωνο!

  12. #27
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    ΤΑ 650 ΛΕΜΕΕΕΕΕ

  13. #28
    Νέο μέλος Το avatar του/της Laza
    Εγγραφή
    18/04/2016
    Μηνύματα
    0
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από SHOOTER045 Προβολή μηνύματος
    ΤΑ 650 ΛΕΜΕΕΕΕΕ
    Βρήκα ένα ΤΑ σε άριστη κατάσταση 75.000 Km όλα κομπλέ εκτός των ρουλεμάν του τιμονιού που θέλουν κάπου στο μέλλον άλλαγμα (~160€). Λάστιχα καινούρια (εγώ θα τα πατήσω), χωρίς πέσιμο (τιμόνι - μπαριέρες) φουλ έξτρα (χούφτες, μπαγκαζιέρα, μπάξτερ, αντιολισθιτική ατρύπιτη σέλα) στα 2000 €.

    Είναι καλά ή μου πιάνουν το πωπουδάκι και το απολαμβάνω κιόλας;
    Να φορέσεις ζακέτα και όταν φτάσεις πάρε τηλέφωνο!

  14. #29
    ΜΑΥΡΟΣ ΙΠΠΟΤΗΣ Το avatar του/της DAYMAN
    Εγγραφή
    19/08/2008
    Μηνύματα
    1.478
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Laza Προβολή μηνύματος
    Βρήκα ένα ΤΑ σε άριστη κατάσταση 75.000 Km όλα κομπλέ εκτός των ρουλεμάν του τιμονιού που θέλουν κάπου στο μέλλον άλλαγμα (~160€). Λάστιχα καινούρια (εγώ θα τα πατήσω), χωρίς πέσιμο (τιμόνι - μπαριέρες) φουλ έξτρα (χούφτες, μπαγκαζιέρα, μπάξτερ, αντιολισθιτική ατρύπιτη σέλα) στα 2000 €.

    Είναι καλά ή μου πιάνουν το πωπουδάκι και το απολαμβάνω κιόλας;
    εκει ειναι οι τιμες για μοντ ως 2003.Καλα στο δινει.Αυτο το καπου στο μελλον αλλαγη ρουλεμαν ειναι καπως.

  15. #30
    160 ευρώ ρουλεμάν λαιμού; Τζιζας...

Σελίδα 2 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Πρόταση για αγορά μηχανής με σκοπό χαλαρά ταξιδάκια
    από PaloukiLook στο forum Γενικά περί μοτοσικλέτας
    Απαντήσεις: 65
    Τελευταίο μήνυμα: 12/06/2015, 11:33
  2. αγορα μηχανης...???
    από kortomalteze στο forum Yamaha Fazer
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 24/04/2005, 19:58
  3. Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 03/02/2005, 08:34
  4. Αγορα μηχανης (αντιπροσωπειας 'η παραεισαγωγης ?)
    από anco στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 01/02/2005, 17:54
  5. Αγορα μηχανής απο Αγγλία
    από niko13g στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 26
    Τελευταίο μήνυμα: 30/03/2004, 21:01

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF