Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 30

Θέμα: Fazer S2 Turbo project

  1. #1
    officially illegal rider Το avatar του/της WiSe
    Εγγραφή
    17/04/2015
    Μηνύματα
    768

    Fazer S2 Turbo project

    Ειμαι σε σκεψεις για καποια αναβαθμιση σχετικη.... εχω βρει ενα σετ με μια 2560 με ετοιμο χταποδι μπεκ ιντερκουλερ σωληνωσεις κολαρα ολα σε πολυ συμφερουσα τιμη (γυρω στα 400€) μεταχειρισμενα (1000χλμ).

    Λεω να τα αγορασω να τα βαλω στην ακρη και σιγα σιγα να αγορασω εναν αγραφο και να μπει να σεταριστει και να προγραμματιστει, φυσικα φρενα αναρτησεις πριν μπει το σεταπ.

    Με μαμα πιστονια + φλατζα με 0,4 (και λογικα 0,2-0,3 σταθερη) θα βγαλει 130 μαξ αλογα για αρχη.


    Θα ηθελα τις αποψεις σας απο οποιον εχει προσπαθησει παρομοιο προτζεκτ, τι να προσεξω κλπ κλπ κλπ! Ολες δεκτες!



    Θα παραθεσω μετα και φωτο απο την αγγελια.



    υ.γ.: ξερω καποιοι θα πουν πουλατη και αγορασε κατι με περισσοτερα αλογα. δε το κανω γιαυτο. μαρεσει η φαση και το κανω καθαρα για παρτη μου.

  2. #2
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.206
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από WiSe Προβολή μηνύματος
    Ειμαι σε σκεψεις για καποια αναβαθμιση σχετικη.... εχω βρει ενα σετ με μια 2560 με ετοιμο χταποδι μπεκ ιντερκουλερ σωληνωσεις κολαρα ολα σε πολυ συμφερουσα τιμη (γυρω στα 400€) μεταχειρισμενα (1000χλμ).

    Λεω να τα αγορασω να τα βαλω στην ακρη και σιγα σιγα να αγορασω εναν αγραφο και να μπει να σεταριστει και να προγραμματιστει, φυσικα φρενα αναρτησεις πριν μπει το σεταπ.

    Με μαμα πιστονια + φλατζα με 0,4 (και λογικα 0,2-0,3 σταθερη) θα βγαλει 130 μαξ αλογα για αρχη.


    Θα ηθελα τις αποψεις σας απο οποιον εχει προσπαθησει παρομοιο προτζεκτ, τι να προσεξω κλπ κλπ κλπ! Ολες δεκτες!



    Θα παραθεσω μετα και φωτο απο την αγγελια.



    υ.γ.: ξερω καποιοι θα πουν πουλατη και αγορασε κατι με περισσοτερα αλογα. δε το κανω γιαυτο. μαρεσει η φαση και το κανω καθαρα για παρτη μου.
    Ολο το θέμα είναι τελείως άτοπο.
    Αμα θες να τουρμπίσεις κατι παρε ενα busa που παίρνει και την τουρμπίνα που βρήκες.
    Το 600ρακι σου ούτε να την γυρίσει καλά καλά δεν μπορεί.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  3. #3
    officially illegal rider Το avatar του/της WiSe
    Εγγραφή
    17/04/2015
    Μηνύματα
    768
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Ολο το θέμα είναι τελείως άτοπο.
    Αμα θες να τουρμπίσεις κατι παρε ενα busa που παίρνει και την τουρμπίνα που βρήκες.
    Το 600ρακι σου ούτε να την γυρίσει καλά καλά δεν μπορεί.
    Τι τουρμπινα προτεινεις για το αχρηστο σαραβαλο μου?

    Προσπερνω το ειρωνικο της απαντησης.... Δεν νομιζω οτι εχεις αδικο αλλα πιστευω οτι μετα τις 8000 θα μπορεσει να τη γυρισει. Εχει να κανει με τον ογκο των καυσαεριων αυτο. Θα το ψαξω με καποιον ποιο ειδικο. Ευχαριστω.

  4. #4
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από WiSe Προβολή μηνύματος
    Τι τουρμπινα προτεινεις για το αχρηστο σαραβαλο μου?

    Προσπερνω το ειρωνικο της απαντησης.... Δεν νομιζω οτι εχεις αδικο αλλα πιστευω οτι μετα τις 8000 θα μπορεσει να τη γυρισει. Εχει να κανει με τον ογκο των καυσαεριων αυτο. Θα το ψαξω με καποιον ποιο ειδικο. Ευχαριστω.
    φίλε δεν νομίζω ότι ειρωνεύεται...

    Η τουρμπίνα που διάλεξες είναι ΠΟΛΥ μεγάλη για το μηχανάκι σου.
    Φαντάσου ότι φοριέται σε 1600άρια μοτέρ, εξ ου και η πρόταση για το μπούζα που είναι 1300.
    Πρέπει να βρεις κάτι μικρότερο, διότι εκτός από το τρελό λαγκ που θα έχει για να σπουλάρει, με αυτή την πίεση θα πρέπει να δουλεύεις πολύ ψηλά συνέχεια για να βλέπεις προκοπή....

  5. #5
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από WiSe Προβολή μηνύματος
    μετα τις 8000 θα μπορεσει να τη γυρισει.

    There are 10 types of ppl in this world: Those who understand binary and those who don't.

  6. #6
    Lock up the wolves Το avatar του/της harris_x
    Administrator
    Εγγραφή
    27/03/2008
    Μηνύματα
    11.092
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από WiSe Προβολή μηνύματος
    Τι τουρμπινα προτεινεις για το αχρηστο σαραβαλο μου?

    Προσπερνω το ειρωνικο της απαντησης.... Δεν νομιζω οτι εχεις αδικο αλλα πιστευω οτι μετα τις 8000 θα μπορεσει να τη γυρισει. Εχει να κανει με τον ογκο των καυσαεριων αυτο. Θα το ψαξω με καποιον ποιο ειδικο. Ευχαριστω.
    Δεν υπάρχει καμία ειρωνεία.

  7. #7
    Πλαστικά μόνο στα enduro. Το avatar του/της giannis113
    Εγγραφή
    25/02/2009
    Μηνύματα
    661
    Και γιατι δεν βελτιωνεις - αλλαζεις τον κινητηρα προς r6..

  8. #8
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    23/02/2014
    Μηνύματα
    25
    μετά τις 8.000 που ούτως η άλλως αρχίζει και δουλευει πιο γρηγορα το fazer, με τη τουρμπίνα απλά θα σκοτωθείς.
    αν θες 130-140 αλογα, απλά αλλάζεις μηχανάκι.

  9. #9
    όχι εγώ δεν διαφωνώ με το να το δυναμώσεις αφού αυτό θες, αλλά είναι λάθος η επιλογή του πυρήνα της βελτίωσης που είναι η τουρμπίνα. Από τη στιγμή που δεν σε ενδιαφέρει να στήσεις κάτι κοντράδικο ή κάτι πολύ "ειδικό" πρέπει να βρεις μία μικρή τουρμπινούλα, να ρυθμιστεί ώστε να σπουλάρει από 2.000 στροφές για να σου δώσει την "ψυχή" που λείπει στο μηχανάκι σου στα χαμηλά. Στα ψηλά απλά θα έχεις μία ώθηση παραπάνω. Εσύ αυτό που πας να κάνεις τώρα θα είναι θάνατος στις χαμηλές και μεσαίες και overdose στις ψηλές....

  10. #10
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.206
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από WiSe Προβολή μηνύματος
    Τι τουρμπινα προτεινεις για το αχρηστο σαραβαλο μου?

    Προσπερνω το ειρωνικο της απαντησης.... Δεν νομιζω οτι εχεις αδικο αλλα πιστευω οτι μετα τις 8000 θα μπορεσει να τη γυρισει. Εχει να κανει με τον ογκο των καυσαεριων αυτο. Θα το ψαξω με καποιον ποιο ειδικο. Ευχαριστω.
    Ποιό ειρωνικό της απάντησης?
    Δεν μίλησα εγώ για κανένα άχρηστο σαράβαλο αλλά εσύ.
    Προφανώς κατι έχεις μπερδέψει...

    Το μέλος dynagrego ειναι ο κατάλληλος να σε συμβουλέψει για turbo, το έχει ψάξει πολύ το θέμα.

    Τελος απο εμένα.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  11. #11
    officially illegal rider Το avatar του/της WiSe
    Εγγραφή
    17/04/2015
    Μηνύματα
    768
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από giannis113 Προβολή μηνύματος
    Και γιατι δεν βελτιωνεις - αλλαζεις τον κινητηρα προς r6..
    Μαρεσει η φαση του σεταπ της τουρμπινας.

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από harris_x Προβολή μηνύματος
    Δεν υπάρχει καμία ειρωνεία.
    Λαθος μου

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stam2 Προβολή μηνύματος
    φίλε δεν νομίζω ότι ειρωνεύεται...

    Η τουρμπίνα που διάλεξες είναι ΠΟΛΥ μεγάλη για το μηχανάκι σου.
    Φαντάσου ότι φοριέται σε 1600άρια μοτέρ, εξ ου και η πρόταση για το μπούζα που είναι 1300.
    Πρέπει να βρεις κάτι μικρότερο, διότι εκτός από το τρελό λαγκ που θα έχει για να σπουλάρει, με αυτή την πίεση θα πρέπει να δουλεύεις πολύ ψηλά συνέχεια για να βλέπεις προκοπή....
    Δλδ σαν τη τουρμπινα του σμαρτ ας πουμε? ή μια κ03 μπορει να κανει δουλεια?

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stam2 Προβολή μηνύματος
    όχι εγώ δεν διαφωνώ με το να το δυναμώσεις αφού αυτό θες, αλλά είναι λάθος η επιλογή του πυρήνα της βελτίωσης που είναι η τουρμπίνα. Από τη στιγμή που δεν σε ενδιαφέρει να στήσεις κάτι κοντράδικο ή κάτι πολύ "ειδικό" πρέπει να βρεις μία μικρή τουρμπινούλα, να ρυθμιστεί ώστε να σπουλάρει από 2.000 στροφές για να σου δώσει την "ψυχή" που λείπει στο μηχανάκι σου στα χαμηλά. Στα ψηλά απλά θα έχεις μία ώθηση παραπάνω. Εσύ αυτό που πας να κάνεις τώρα θα είναι θάνατος στις χαμηλές και μεσαίες και overdose στις ψηλές....
    Εχει διορθωθει αυτο με φιλτρο-γραναζωμα-decat. Ειμαι οκ σε αυτες τις στροφες. απο τις 6000 και πανω θελω προοδευτικη (οσο γινεται δυναμη) με αποτελεσμα κοντα στα 130-140 αλογα.

  12. #12
    νόμιζα ότι είναι μαμά το μηχανάκι.

    Όπως και να χει, η περαιτέρω εξέλιξη της βελτίωσης, είναι θέμα στατηγικής και μαγειρέματος με τα σωστά υλικά. Πρέπει δηλαδή να συζητήσεις με κάποιον που γνωρίζει αρκετά πράγματα και να σε συμβουλέψει για τα συστατικά που πρέπει να αγοράσεις για να πετύχει η συνταγή. Το να πας στο ράφι και να πάρεις ότι βρίσκεται μπροστά στα μάτια σου δεν είναι σίγουρο ότι θα πετύχει και θα γίνει αυτό που θες....

    Προσωπικά, αν και έχω δει δυο-τρεις παρόμοιες βελτιώσεις, ωστόσο δεν έχω το βάθος της γνώσης να σε συμβουλέψω προς τα που να κινηθείς, παρά μόνο να σου δώσω μία κατεύθυνση, την οποία αντιλήφθηκες σωστά. Θα είναι πολύ ενδιαφέρον να παρακολουθήσουμε την εξέλιξη αλλά και το αποτέλεσμα...

    καλή επιτυχία!

  13. #13
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Red Rider
    Εγγραφή
    13/12/2007
    Μηνύματα
    961
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από WiSe Προβολή μηνύματος
    Μαρεσει η φαση του σεταπ της τουρμπινας.



    Λαθος μου



    Δλδ σαν τη τουρμπινα του σμαρτ ας πουμε? ή μια κ03 μπορει να κανει δουλεια?



    Εχει διορθωθει αυτο με φιλτρο-γραναζωμα-decat. Ειμαι οκ σε αυτες τις στροφες. απο τις 6000 και πανω θελω προοδευτικη (οσο γινεται δυναμη) με αποτελεσμα κοντα στα 130-140 αλογα.
    Κ03?Αυτή που φοράνε τα 20VT?Αυτή είναι τεράστια για τα 600cc σου!
    The only easy day was yesterday.

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της motoexelixis
    Εγγραφή
    11/08/2009
    Μηνύματα
    258
    κατσε ρε φιλε, δε σε ειρωνευεται κανεις, εχετε ολοι ενα χαλι οταν σας λεει κατι καποιος και δε σας αρεσει αμεσως τον ποιανετε μενος.

    Θα πας σε ενα μοτερ ψοφιμι χαμηλα, να βαλεις ποιο χοντρη φλαντζα να ριξεις τη συμπιεση λογο τουρμπο, ( που δε θα μπορει να γυρισει το ερμο το μοτερ σου),δε παει που δε παιε δηλ χαμηλα, θα το ψοφισεις κι αλλο,στα ψηλα και μεχρι να γεμισει η τουρμπινα καυσαεριο θα εχεις και γαμω τα lag και πολυ απλα οταν και αν μπορει σε καποιο φασμα στροφων να αποδωσει η τουρμπινα πολυ απλα θα εισαι λιγο πριν τον κοφτη.

    Για την αξιοπιστια δε του συνολου δε το συζητω....

    Μην επιτιθεστε λοιπον με την πρωτη ευκαιρια σε οποιον απανταει δε σας την πεφτει κανεις.
    Καρτερ ημων το εν της μηχανης,αγιασθητω το βολαν σου,ελθετω η μπαταρια σου,γεμισθητωτο ρεζερβουαρ σου,ως εν λιπαντικον και επι της μηχανης,το στροφαλον ημων τον επιουσιον,σωσε ημην σημερον και αφες ημηναπο τα μικροπροβληματα των ηλεκτρικων,ως και ημεις αφιωμεν τις βαλβιδες ημων,στων αντιπροσωπων και τωνμηχανικων,αλλα ρησε ημας απο τα ιμιτασιον,
    AVIN

  15. #15
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από motoexelixis Προβολή μηνύματος
    κατσε ρε φιλε, δε σε ειρωνευεται κανεις, εχετε ολοι ενα χαλι οταν σας λεει κατι καποιος και δε σας αρεσει αμεσως τον ποιανετε μενος.

    Θα πας σε ενα μοτερ ψοφιμι χαμηλα, να βαλεις ποιο χοντρη φλαντζα να ριξεις τη συμπιεση λογο τουρμπο, ( που δε θα μπορει να γυρισει το ερμο το μοτερ σου),δε παει που δε παιε δηλ χαμηλα, θα το ψοφισεις κι αλλο,στα ψηλα και μεχρι να γεμισει η τουρμπινα καυσαεριο θα εχεις και γαμω τα lag και πολυ απλα οταν και αν μπορει σε καποιο φασμα στροφων να αποδωσει η τουρμπινα πολυ απλα θα εισαι λιγο πριν τον κοφτη.

    Για την αξιοπιστια δε του συνολου δε το συζητω....

    Μην επιτιθεστε λοιπον με την πρωτη ευκαιρια σε οποιον απανταει δε σας την πεφτει κανεις.
    Πιστόνια και φλάντζα μαμά είναι, δεν θα ρίξει συμπίεση....

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Manual Fazer S2
    από psiloscc στο forum Yamaha Fazer
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 07/08/2007, 10:43
  2. Fazer S2 ή Hornet????
    από Spirus στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 42
    Τελευταίο μήνυμα: 12/03/2007, 09:29
  3. R1 Turbo project...
    από free rider στο forum Υamaha R6, R7, R1, R...
    Απαντήσεις: 59
    Τελευταίο μήνυμα: 01/08/2005, 09:04

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF