καπου στα 35 ευρω εχουν τα ρουλεμαν (κωνικα ποτε τα ισια) τα 130 που θα χρεωσει εργασια ειναι πολλα και απο την στιγμη που θα πληρωσεις για εργασια καλο ειναι να αλλαξεις λαδια( 10ρακι) στα καλαμια και τσιμουχες αν χρειαστει (που αν ειναι 13-15 χρονων μηχανη σιγουρα θα χρειαστει) εργασια επιβεβλημενη.Ευκολα παντως διαπιστωνεις αν θελει ρουλεμαν αμεσα για να μην μπεις στην διαδικασια αυτη με την αγορα.Αν εχεις κατασταλαξει στο ΤΑ με τα 2000 θα βρεις αρκετα σε καλη κατασταση.
υγ.την οποια βοηθεια η πληροφορια ευχαριστως και εγω αλλα και αλλοι θα στην δωσουν.
Τελευταία τροποποίηση από DAYMAN; 22/04/2016 στις 14:16.
Για XT σε βλέπω στο τέλος...
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
δεν ειχα προσεξει το budget. αν μιλαμε για 2κ τσιμπα ενα χτ με 1.5-7 και τα ρεστα βενζινες-εξοπλισμο.
it was nothing, just the normal thing to do at the time
το freewind είναι το ελαφρύτερο από αυτά που έβαλες που θα σου κανει την ζωή πιο έυκολη στο καθεμερα με μεγάλη και ανετη σελα για δυο και απο γκαζάκι δεν υπολείπεται
στα μάτια μου είναι ομορφούλι ειδικά με το φεισλιφτ 2001-2004
you rise you fall you're down then you rise again
Εάν στο είπαν από εξουσιοδοτημένο δεν έχω λόγο να το αμφισβητήσω, απλά το είπα γιατί αναφορικά με τις BMW όλοι σχεδόν έχουν άποψη, ενώ παράλληλα έχουν παντελή άγνοια. Όταν κι εγώ αγόρασα το δικό μου 650GS, μου έλεγαν για πανάκριβα ανταλλακτικά, για service αξίας ενός μισθού, για βλάβες στο ένα και στο άλλο και τίποτα από αυτά δεν ίσχυε.
Πάντως, στο δικό μου συνεργείο, όταν είχαμε πιάσει κουβέντα για το μοντέλο, μου είχε αναφέρει σαν προβλήματα το κόψιμο των πλεξούδων στον λαιμό και την αντλία νερού, για τις ταχύτητες δεν είχε αναφέρει κάτι...
Δυστυχώς το έζησα με το δεύτερο που δοκίμασα. Αυτό βέβαια δε σημαίνει ότι το βγάζουν όλα. Δε μπορεί κανείς να το ξέρει αυτό εδώ που τα λέμε. Το μηχανάκι αυτό μου αρέσει πολύ και είναι κυριολεκτικά πολύ εύχρηστο και αρκετά δυνατό. Απλά κατέληξα στο ΤΑ. Αν έβρισκα GS σε καλή κατάσταση στα χρήματα που διέθετα θα το τσιμπούσα. Αυτά που είδα ήθελαν κοντά στο χιλιάρικο μαζέματα και συντήρηση. Ο καιρός θα δείξει.
Ευχαριστώ πάντως για την βοήθεια και εδώ είμαστε να λέμε τις εμπειρίες μας.
Να φορέσεις ζακέτα και όταν φτάσεις πάρε τηλέφωνο!
Το απο πάνω θα το βρεις στα 2 και κάτι αλλά θα είναι δεκαετίας +.
Εναλλακτικά του Χτ, το klr 650 δεν είναι κακό http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/7955157/
Μη σου πω και drz http://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/7417619/
και ΤΑ650 του 2006! http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/7853168/
Τελευταία τροποποίηση από Panos76; 26/04/2016 στις 13:57.
με μία σύντομη ματιά στο car σε μοντέλα 2004 για f650gs, βγάζει 5-6 επιλογές στα λεφτά που λες..
απο 1600€ ξεκιναει.
και βρίσκεις διμπουζο του 07 με 2500..
Μιλάμε για κατανάλωση εντός πόλης κάτω απο 4lt/100km. Σκέψου το αν το έχεις για εργάτη όπως εγώ.
Αν αποφάσισες για GS κοίτα εδώ, ειναι μοτοσυκλέτα φίλου και εγγυημένη,
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/7844437/
Και το ΧΤακι πολύ καλή επιλογή, το βρίσκεις φθηνά αλλά θέλει προσοχή γιατί συνήθως πέφτει σκίσιμο απο τους παλιούς ιδιοκτήτες, αν το βρεις απο νορμάλ κάτοχο ειναι μηχανάκι τίμιο και οικονομικό (καιει βέβαια κατι παραπάνω απο Gs)
κοιτα και όλην την σειρά, με αυτό το μοτερ, δηλαδή aprilia Strada kai MT 03
κάτι άσχετο σε περίπτωση ενδιαφέροντος:
Φίλος φίλου, δίνει το ΧΤ του αγορασμένο από καινούριο (του 2000) με 13.000km πραγματικά, αλλά χωρίς τα πλαστικά του, αφού του τα ξήλωσαν από τη πυλωτή. (Δεν το κινεί σχεδόν ποτέ αφού μένει επαρχία κ το μηχανάκι είναι Αθήνα_για αυτό και τα λίγα km).