ρε μη ριχνετε ματζουνια σε καινουρια μοτερ λεμε
αν εισαι σιγουρος οτι ντε και καλα θελει καθαρισμα για καποιο λογο προσθεσε 1-2 ενδιαμεσες αλλαγες λαδιων μαζι με φιλτρο
ρε μη ριχνετε ματζουνια σε καινουρια μοτερ λεμε
αν εισαι σιγουρος οτι ντε και καλα θελει καθαρισμα για καποιο λογο προσθεσε 1-2 ενδιαμεσες αλλαγες λαδιων μαζι με φιλτρο
εγω δοκιμασα της liquimoly (καθαριστικό εναποθέσεων λαδιού) με καλά αποτελέσματα, αλλα δεν χρειάζεται σε καινούργια μοτερ. Τα περισσότερα 100% συνθετικά λιπαντικά (πχ mobil,motul) έχουν μέσα καθαριστικά που απομακρύουν καποιες επικαθίσεις σε κάθε αλλαγή λαδιών. Για πολύ βρώμα βεβαια δεν φτάνει αυτό, αλλα πολύ βρώμα έχουν μοτερ με πάνω απο 100000 χλμ στην πλάτη, με ορυκτέλαια και μεγάλα διαστηματα μεταξύ των αλλαγων.
το δοκίμασα σε αμάξι, αλλα υπάρχει και για μοτο. Εβγαλε πολύ βρώμα το παλιό λάδι και είδα και διαφορά στα καπάκια εκκεντροφόρου με τα συμπράγκαλα του εκεντροφόρου να είναι πιο καθαρά, οπότε πιστευω θα κανε και αντίστοιχη δουλειά σε στροφαλοθάλαμο-πιστόνια. Λιγο πριν το βάλω, το λάδι ήταν καφέ ανοιχτό και μετα το 10λεπτο απο την προσθήκη τουχημικού, έγινε καφέ σκούρο.
το πιο βασικό πιστευω που κάνει είναι να καθαρίζει τις τρύπες και τα μπεκ ψεκασμού λαδιού, οποτε έχεις καλύτερες ροές στο λάδι και άρα πιθανόν καλύτερη λίπανση.
τωρα για την επαναφορά της συμπίεσης που υποτίθεται οτι προσφέρει, δεν μετρησα κομπρεσιόν πρίν και μετα την εφαρμογή, οποτε δεν ξερω.
υπ' οψιν το μοτερ που δοκίμασα είχε 185.000 χλμ, οποτε είχε πολύ βρώμα.
για το gsxr 600, βαλε 10-40 η 15-50 (το 20-50 ειναι λιγακι υπερβολικο), οποια γνωστη μαρκα θελεις εκτος απο motul 5100 (καλο χρυσο λαδι, αλλα μεχρι 3.5κ χλμ. μετα αρχιζει και κοπαναει εντονα το σασμαν). στο δικο μου κ8 600 βαζω bel ray exp 15-50. καθαριστικα και τετοια δε χρειαζονται.
it was nothing, just the normal thing to do at the time