Μια τελευταία ερώτηση....
Στην κατηφόρα που δε σταμάτησε, ο δρόμος ήταν λειος, η κυματιστός;
Μια τελευταία ερώτηση....
Στην κατηφόρα που δε σταμάτησε, ο δρόμος ήταν λειος, η κυματιστός;
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
To abs δεν δουλευει απο μια ταχυτητα και πανω; πχ 5χλμ/ωρα και ανω;
Aprilia SXV 5.5 Rulesssssssssss
"οπλίζει" από μιά ταχύτητα και πάνω, όπως το λες. Όταν ξεκινάς συνήθως είναι αναμμένο το λαμπάκι και σβήνει μόλις περάσεις τα 10-15χαω την πρώτη φορά που θα βάλεις μπρος και θα φύγεις.
Αλλά όταν μπει σε λειτουργία δεν βγαίνει μέχρι να σβήσεις το μοτέρ.
Υπαρχει κουμπι που απενεργοποιει το abs αν δεν κανω λαθος.
Oχι, εννοω, κατω απο καποια χλμ δεν δουλευει. Σιγουρα ειναι το αυτοκινητο μου ετσι αλλα νομιζω και η μηχανη ειναι το ιδιο, γιατι στο τελειωμα μπλοκαρει και σερνεται λιγο με μπλοκαρισμενο (μπορει να κανω λαθος ομως για την μοτο) εαν ο δρομος ειναι γυαλι ή χωματινος.
Aprilia SXV 5.5 Rulesssssssssss
Το χειρότερο ειναι δε , οταν περνας κανα δρόμο με λακουβες και ανωμαλιες γενικοτερα
και χρειαστεις να φρεναρεις...επεμβαινει το ABS κι εχεις την αισθηση οτι στιγμιαια εμεινες απο φρενα.
Παιδιά όπως τα λέτε...
Σε ερώτηση που έκανα στην bmw όταν το πήγα για έλεγχο πριν την αγορά, μου είπαν πως όταν γυρίσεις το κλειδί ανάβει το λαμπάκι...Μετά από κάποια μέτρα εμπλέκεται το abs και όχι μετά από ορισμένη ταχύτητα. Έπειτα απεμπλέκεται μόνο όταν το σβήσεις. Και φυσικά μου είπαν πως όπου είναι γυαλί ο δρόμος, όπου έχει χώμα και γενικά ανωμαλίες, θέλει πολύ προσοχή...