Σελίδα 3 από 8 ΠρώτοΠρώτο 12345678 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 113

Θέμα: XT 660 Z - Πρόβλημα λειτουργίας

  1. #31
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    28/08/2011
    Μηνύματα
    21
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος
    Ρε 'συ προσπαθώ να καταλάβω τι "λάθος" μπορεί να κάνει κάποιος που έκανε τις εργασίες που αναφέρονται στο πρώτο ποστ που να έχει αυτά τα αποτελέσματα.

    Μέχρι και στο καλώδιο* της πλεξούδας κάτω απ' το ντεπόζιτο πήγε το μυαλό μου αλλά δεν δημιουργεί τέτοιου είδους προβλήματα.

    Τι μπορεί να αποσύνδεσε για να τον βοηθήσει σε μια άλλη εργασία?


    *Ένα μόνο του, βγαίνει απ' την πλεξούδα για άγνωστο προορισμό. Με τους κραδασμούς τρίβεται και κάνει σώμα με το πλαίσιο.
    Daz επειδή δεν έχω τις γνώσεις, δεν πάει πουθενά το μυαλό μου

  2. #32
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    23/08/2015
    Μηνύματα
    1.093
    να ξεκινήσουνε απο αυτα που βγάλανε και βάλανε. Πχ καποια φίσα που σπασανε στο βγαλε βγαλε και δεν κανει καλή επαφή? καποια γείωση που δεν σφίξανε καλα, καποιος αισθητήρας που τους επεσε κάτω (πχ πεταλούδας)? μηπως το μπεκ τους έπεσε κάτω ? (είναι και αυτά ευπαθη), πολλά μπορεί να είναι, εξαρτάται τι κάνανε όταν το λυσανε.

  3. #33
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    28/08/2011
    Μηνύματα
    21
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από duke200 Προβολή μηνύματος
    να ξεκινήσουνε απο αυτα που βγάλανε και βάλανε. Πχ καποια φίσα που σπασανε στο βγαλε βγαλε και δεν κανει καλή επαφή? καποια γείωση που δεν σφίξανε καλα, καποιος αισθητήρας που τους επεσε κάτω (πχ πεταλούδας)? μηπως το μπεκ τους έπεσε κάτω ? (είναι και αυτά ευπαθη), πολλά μπορεί να είναι, εξαρτάται τι κάνανε όταν το λυσανε.
    Τώρα ψάχνω να βρω τι δεν κάνει καλή επαφή στο κεφάλι μου γιατί σφυρίζουν διάφορα..

  4. #34
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    28/08/2011
    Μηνύματα
    21
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος
    Ρε 'συ προσπαθώ να καταλάβω τι "λάθος" μπορεί να κάνει κάποιος που έκανε τις εργασίες που αναφέρονται στο πρώτο ποστ που να έχει αυτά τα αποτελέσματα.

    Μέχρι και στο καλώδιο* της πλεξούδας κάτω απ' το ντεπόζιτο πήγε το μυαλό μου αλλά δεν δημιουργεί τέτοιου είδους προβλήματα.

    Τι μπορεί να αποσύνδεσε για να τον βοηθήσει σε μια άλλη εργασία?


    *Ένα μόνο του, βγαίνει απ' την πλεξούδα για άγνωστο προορισμό. Με τους κραδασμούς τρίβεται και κάνει σώμα με το πλαίσιο.
    Daz διαβάζοντας και γω ξανά το πρώτο ποστ να πω πως ξέχασα να σημειώσω ότι στις εργασίες ήταν και η αλλαγή υγρών φρένων, αλλά νομίζω ότι δεν επηρεάζει αυτό.

  5. #35
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από bone_it Προβολή μηνύματος
    Καλώς ή κακώς έως σήμερα η τακτική είναι η εύρεση της λύσης με τον αποκλεισμό πιθανών προβλημάτων = πηγαίνω τη μηχανή δοκιμάζουμε κάτι, την παίρνω πίσω και ελέγχω => αρκετές επισκέψεις μέχρι στιγμής.
    Μπορεί να είναι κάτι εντελώς κουφό ή κάτι εντελώς απλό.

    Συνδυασμός των δύο, δεν αποκλείεται!
    Sent from me using a computer.

  6. #36
    Ταξιδιάρα Ψυχή Το avatar του/της osevax
    Εγγραφή
    20/02/2013
    Μηνύματα
    138
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από bone_it Προβολή μηνύματος
    Καλησπέρα σε όλους.
    Θα ήθελα τις συμβουλές σας σε ένα πρόβλημα που έχω εδώ και κάποιο διάστημα και δεν έχει λυθεί ακόμα. Έχω τη συγκεκριμένη μηχανή (μοντέλο '10) με 41.000 χλμ. Ακριβώς μετά την παραλαβή της από το service των 40000 χλμ. παρουσιάστηκε το πρόβλημα, το οποίο έχει να κάνει με τη λειτουργία της μηχανής. Συγκεκριμένα το πρόβλημα είναι πιο εύκολα αντιληπτό όταν το γκάζι είναι σταθερό ή όταν η επιτάχυνση παραμένει σταθερή, όπου η μηχανή ανά τακτά διαστήματα - και με μη σταθερή συχνότητα- κομπιάζει. Κάνει σα να έχει "λόξιγκα" (αν το μεταφέρω σωστά) και όταν συμβαίνει αυτό έχεις την αίσθηση ότι μια δύναμη προσπαθεί να φρενάρει τη μηχανή. Το φαινόμενο είναι περισσότερο έντονο μεταξύ στροφών 2000-3500, χωρίς να σημαίνει ότι πέραν αυτού του εύρους δε συμβαίνει.

    Στο service αυτά που γίνανε είναι: ρύθμιση βαλβίδων, αλλαγή μπουζί και λαδιών, αλλαγή φίλτρου αέρα και λαδιού. Έκτοτε, έχουν γίνει αρκετοί έλεγχοι (μίγμα, αντλία βενζίνης κλπ), έχει αλλαχτεί το μπουζί ώστε να δούμε ότι δε φταίει αυτό, καθώς επίσης έχει αλλαχτεί το tps (με ένα μεταχειρισμένο) για να αποκλείσουμε και αυτό το ενδεχόμενο, χωρίς ωστόσο το πρόβλημα να έχει διορθωθεί ακόμα.

    Ένα ακόμα σύμπτωμα που παρουσιάστηκε και πιστεύω ότι δεν είναι άσχετο με το συγκεκριμένο πρόβλημα είναι ότι, κατά περίπτωση, ελευθερώνοντας το γκάζι (ή μειώνοντάς το πραγματικά ελάχιστα) η μηχανή "γονατίζει" αρκετά έντονα σε σύγκριση με το πως λειτουργούσε κατά το παρελθόν και σίγουρα δεν έχει την ομαλή μείωση της ταχύτητας.

    Έχετε υπόψη σας παρόμοια περίπτωση?
    Ευχαριστώ
    Καλησπέρα παιδες!
    Μηπως εχουμε βγάλει άκρη με το συγκεκριμένο προβλημα;
    Αντιμετωπίζω το ίδιο "πρόβλημα" απο τοτε που εχω πάρει στα χέρια μου το μοτο και κάνω τα στραβά μάτια …
    Κάποιες φορές νιώθω οτι βελτιωνεται όταν λαδώνω την αλυσίδα… αλλα δε νομίζω οτι είναι αυτο...
    Επίσης όταν ειχα αλλαξει φίλτρο αέρα μου είχε φανεί οτι ειχε σταματίσει …αλλα και πάλι δεν ειμαι σιγουρος.

    Ιορδάνη αν έχεις καταληξει κάπου ενημέρωσε ...
    Get up ,Stand up....Stay up.

  7. #37
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    To tps το κοίταξε κανένας?
    Sent from me using a computer.

  8. #38
    Εγώ θα δοκίμαζα ένα άλλο μπουζί………..
    Κρίνουμε ανάλογα με τις εμπειρίες μας.

  9. #39
    Ταξιδιάρα Ψυχή Το avatar του/της osevax
    Εγγραφή
    20/02/2013
    Μηνύματα
    138
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος
    To tps το κοίταξε κανένας?
    To tps το ειχα τσεκάρει τοτενες που τρωγομουνα να βρω αν ειναι κάτι αλλα δεν ειχα καταλήξει καπου....
    Οι μάστορες με είχαν πείσει οτι έτσι είναι η λειτουργία της μηχανής.


    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από paraligo Προβολή μηνύματος
    Εγώ θα δοκίμαζα ένα άλλο μπουζί………..
    Το μπουζί το τσεκάρω γενικά ανα 8-10000 , του μετράω-ρυθμίζω διάκενο και το αλλάζω καθε 20000 περίπου...
    Εκτός αν εννοείς να δοκιμάσω αλλου τύπου...
    Get up ,Stand up....Stay up.

  10. #40
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Το φαινόμενο που περιέγραψε ο bone it συμβαίνει όταν η μηχανή περνάει από κλειστό σε ανοιχτό βρόγχο. Όταν κρατάς το γκάζι σταθερό και ο κινητήρας έχει ελάχιστο φορτίο μπορεί να εναλλάσσει κλειστό/ανοιχτό. Παρόλα αυτά δεν είναι τόσο έντονο όσο το περιγράφει, αντιθέτως μόλις και μετά βίας γίνεται αντιληπτό. Για να γίνει τόσο έντονο πρέπει οι τιμές που παίρνει απ' τον λ να έχουν διαφορά με τις τιμές που παίρνει απ' τους αισθητήρες στον ανοιχτό βρόγχο. Και δεν είναι μόνο οι αισθητήρες αλλά και οι τιμές του χάρτη για τον κάθε βρόγχο.

    Οπότε έχουμε να εξετάσουμε ..
    a)χάρτη στον κλειστό βρόγχο (μόνο σε αυτόν μπορούμε να επέμβουμε χωρίς παράλληλο εγκέφαλο.
    β)αισθητήρα λ. Απ' τον οποίο παίρνει τιμές για την λειτουργία στον κλειστό βρόγχο.

    γ) tps που είναι ένας απ' τους αισθητήρες που παίρνει δεδομένα για την λειτουργία σε ανοιχτό βρόγχο.
    δ) δεν ξέρω κατά πόσο οι άλλοι αισθητήρες του ανοιχτού βρόγχου επηρεάζουν την αναλογία του μείγματος. (θέση στροφάλου, εκκεντροφόρου, πίεση αέρα στην εισαγωγή και γενικά αυτοί που επεσήμανε ο γάτος)

    Εμένα μου μοιάζει με λ αλλά big και δούκας λένε πως αφού ξεφισώθηκε και το πρόβλημα παραμένει δεν είναι λ.

    Αυτό..

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από bone_it Προβολή μηνύματος
    Ένα ακόμα σύμπτωμα που παρουσιάστηκε και πιστεύω ότι δεν είναι άσχετο με το συγκεκριμένο πρόβλημα είναι ότι, κατά περίπτωση, ελευθερώνοντας το γκάζι (ή μειώνοντάς το πραγματικά ελάχιστα) η μηχανή "γονατίζει" αρκετά έντονα σε σύγκριση με το πως λειτουργούσε κατά το παρελθόν και σίγουρα δεν έχει την ομαλή μείωση της ταχύτητας.
    συμβαίνει και πάνω από τις 3500?
    Αυτό δείχνει ότι κόβει το καύσιμο απότομα!

    osevax στο κάνει και εσένα αυτό?


    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από paraligo Προβολή μηνύματος
    Εγώ θα δοκίμαζα ένα άλλο μπουζί………..
    Ρε καρντάσι που χάθηκες εσύ ρε γμτ?!!
    Sent from me using a computer.

  11. #41
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από osevax Προβολή μηνύματος
    Το μπουζί το τσεκάρω γενικά ανα 8-10000 , του μετράω-ρυθμίζω διάκενο και το αλλάζω καθε 20000 περίπου...
    Εκτός αν εννοείς να δοκιμάσω αλλου τύπου...
    Το μπουζί είναι ένα απ' αυτά που αλλάχθηκαν και έχουν σχέση με την καυση στο σέρβις που έκαναν στον bone it πριν παρουσιαστεί το πρόβλημα.

    Δε χάνεις τίποτα να το αλλάξεις. Φθηνό είναι και αν δεν φταίει αυτό θα σου μείνει για την επόμενη αλλαγή.

    Αλήθεια το χρώμα του μπουζιού πως είναι? Μια φωτογραφία ίσως βοηθούσε.
    Sent from me using a computer.

  12. #42
    Ταξιδιάρα Ψυχή Το avatar του/της osevax
    Εγγραφή
    20/02/2013
    Μηνύματα
    138
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος

    osevax στο κάνει και εσένα αυτό?

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος
    Το μπουζί είναι ένα απ' αυτά που αλλάχθηκαν και έχουν σχέση με την καυση στο σέρβις που έκαναν στον bone it πριν παρουσιαστεί το πρόβλημα.

    Δε χάνεις τίποτα να το αλλάξεις. Φθηνό είναι και αν δεν φταίει αυτό θα σου μείνει για την επόμενη αλλαγή.

    Αλήθεια το χρώμα του μπουζιού πως είναι? Μια φωτογραφία ίσως βοηθούσε.
    Στο κλεισιμο του γκαζιου δεν εχω προσέξει κατι το μη φυσιολογικό…

    Το πρωι θα βγάλω μπουζι για αλλαγη και θα στειλω και φωτο …

    Θενξ ναουμ...
    Get up ,Stand up....Stay up.

  13. #43
    Ταξιδιάρα Ψυχή Το avatar του/της osevax
    Εγγραφή
    20/02/2013
    Μηνύματα
    138
    To μπουζι αλλαχτηκε…
    Λιγο βελτιώθηκε η αισθηση του κομπιασματος αλλά το ψιλονιώθω ακομα…
    Θα βγαλω λιγο και την φυσα του λ να δω ...


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG_2028.jpg 
Προβολές:	89 
Μέγεθος:	36,7 KB 
ID:	359714Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG_2029.jpg 
Προβολές:	89 
Μέγεθος:	38,6 KB 
ID:	359715
    Get up ,Stand up....Stay up.

  14. #44
    Εχεις καθαρισει ποτε σωμα ψεκασμου;
    Ποσα χλμ εχει το μηχανακι;

  15. #45
    Ταξιδιάρα Ψυχή Το avatar του/της osevax
    Εγγραφή
    20/02/2013
    Μηνύματα
    138
    50500
    Οϊ…
    Δεν εχω ασχοληθει ποτε...
    Get up ,Stand up....Stay up.

Σελίδα 3 από 8 ΠρώτοΠρώτο 12345678 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. SOS προβλημα με Xt 660
    από antouan 81 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 29
    Τελευταίο μήνυμα: 13/03/2010, 12:56
  2. Hid Xenon ΓΙΑ Xt 660 ΠΡΟΒΛΗΜΑ
    από nsr 250 gullarm στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 31/01/2010, 11:08
  3. Βοηθεια για Xt 660 R!!
    από fasma στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 21/05/2006, 17:07
  4. XT 600 και XT 660 μετατροπή
    από gspir στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 13/08/2004, 14:01

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF