Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 49

Θέμα: Σερβις μπροστινου σε Tiger 1050 με διαφορετικο sae

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    22/10/2014
    Μηνύματα
    12

    Σερβις μπροστινου σε Tiger 1050 και ποσοτητα αερα σ αυτη

    παιδια καλημερα! θελω να αλλαξω σε tiger 1050 λαδια μπροστινης αναρτησης με διαφορετικο ιξωδες θα βαλω 5w στη συμπιεση και 15w στην επαναφορα. Απλα δεν ξερω ποσο αερα να αφησω μεσα. Παριπιπτωντος εχω ελατηρια hyperpro. Οι οδηγιες της hyperpro λενε για 130χιλ αερα και τωρα που το εχω ετσι με τοσο αερα (130) το σαγκ που μου δινει ειναι περισσοτερο μαλλον απο οσο πρεπει (το εγχειριδιο κανει λογο για 40χιλ στατικο σαγκ) και διαφορετικο κατα ενα χιλιοστο σε καθε ρυθμιση στην προφορτιαη που κανω οποτε δεν κερδιζω κατι στα νουμερα μια ειναι 54χιλ μια 53χιλ κλπ. Οποτε ελεγα μηπως βαλω παραπανω λαδι μπας και μικρηνει αυτη διαφορα με αερα 120χιλ μπας και δεν βουταει τοσο. Επισης λενε οτι για να επιτυχεις σωστο σαγκ πρεπει να υπολογιζεις το 1/3 της διαδρομης της αναρτησης (150 για τον τιγρη) οποτε το σαγκ δεν πρεπει να φευγει απο τα 50χιλ! Ειμαι και 82 κιλα! Ο λογος του διαφορετικου ιξωδες ειναι γιατι τα εσωτερικα του τιγρη ειναι κακοφτιαγμενα απο το εργοστασιο και με σκληρο λαδι δουλευει πιο σφιχτα απο οτι πρεπει η συμπιεση. Εχει κανεις αποψη γι αυτο το θεμα οσον αφορα την ποσοτητα του λαδιου και τον αερα οχι για το ιξωδες;

    Ειμαη ο Γιαννης νεο μελος απλα δεν βρηκα πουθενα τοπικ για νεα μελη σορρυ αν παρεβησα καποιο κανονα!!
    Τελευταία τροποποίηση από s_mduck; 25/05/2016 στις 10:55.

  2. #2
    Έτσι τα φτιάχνουν τώρα Το avatar του/της 7Tolis
    Εγγραφή
    26/06/2014
    Μηνύματα
    3.863
    Δεν ειναι σίγουρο πως με διαφορετικό ιξώδες θα δουλέψει σωστότερα γιατι και οι βαλβίδες ειναι σχεδιασμένες για το ιξώδες που φοράει απο το εργοστάσιο.

    Αν κατάλαβα δλδ σωστά τι γράφεις.

    Edit: Μάλλον δε καταλαβα τελικά.
    Φίου φίου φι φι φίου

  3. #3
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.204
    Μέτρησες σωστά το sag? 82 κιλά δεν είσαι και βαρύς.
    Οταν λέει στατικό sag εννοεί πόσο κάθεται το πηρούνι απο πλήρη έκταση οταν την κρατας απλά όρθια χώρίς να ανέβεις επανω.

    Για το άλλο που λες οτι θέλεις να βάλεις άλλο λαδι για συμπίεση και άλλο για επαναφορά, απλά δεν γίνεται.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  4. #4
    Αργός Το avatar του/της Cpt_Slow
    Εγγραφή
    01/02/2016
    Μηνύματα
    458
    βαλε ενα tireup στο καλαμι και μετρα το σωστα να εισαι σιγουρος

  5. #5
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από s_mduck Προβολή μηνύματος
    παιδια καλημερα! θελω να αλλαξω σε tiger 1050 λαδια μπροστινης αναρτησης με διαφορετικο ιξωδες θα βαλω 5w στη συμπιεση και 15w στην επαναφορα. Απλα δεν ξερω ποσο αερα να αφησω μεσα. Παριπιπτωντος εχω ελατηρια hyperpro. Οι οδηγιες της hyperpro λενε για 130χιλ αερα και τωρα που το εχω ετσι με τοσο αερα (130) το σαγκ που μου δινει ειναι περισσοτερο μαλλον απο οσο πρεπει (το εγχειριδιο κανει λογο για 40χιλ στατικο σαγκ) και διαφορετικο κατα ενα χιλιοστο σε καθε ρυθμιση στην προφορτιαη που κανω οποτε δεν κερδιζω κατι στα νουμερα μια ειναι 54χιλ μια 53χιλ κλπ. Οποτε ελεγα μηπως βαλω παραπανω λαδι μπας και μικρηνει αυτη διαφορα με αερα 120χιλ μπας και δεν βουταει τοσο. Επισης λενε οτι για να επιτυχεις σωστο σαγκ πρεπει να υπολογιζεις το 1/3 της διαδρομης της αναρτησης (150 για τον τιγρη) οποτε το σαγκ δεν πρεπει να φευγει απο τα 50χιλ! Ειμαι και 82 κιλα! Ο λογος του διαφορετικου ιξωδες ειναι γιατι τα εσωτερικα του τιγρη ειναι κακοφτιαγμενα απο το εργοστασιο και με σκληρο λαδι δουλευει πιο σφιχτα απο οτι πρεπει η συμπιεση. Εχει κανεις αποψη γι αυτο το θεμα οσον αφορα την ποσοτητα του λαδιου και τον αερα οχι για το ιξωδες;

    Ειμαη ο Γιαννης νεο μελος απλα δεν βρηκα πουθενα τοπικ για νεα μελη σορρυ αν παρεβησα καποιο κανονα!!
    Αν βαλεις πιο παχυ λαδι θα εχεις καλη λειτουργια σε καλο οδοστρωμα και μαπα λειτουργια σε κακο οταν πηγαινεις σχετικα σιγα.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  6. #6
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    22/10/2014
    Μηνύματα
    12
    Αυτο με το tireup ποτε δεν καταλαβα πως γινεται και τι θα μετρησω ακριβως! Επισης γινεται αυτο με το αλλο ιξωδες πολλοι ατο εξωτερικο το εχουν κανει με καλα αποτελεσματα απο αποψη συμπεριφορας! Για το στατικο σαγκ ναι οπως το λετε απλα μου φαινεται πολυ. Η ολινς για παραδειωμα στατικο δινει 20-30 μπρος!

  7. #7
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Αλλους δρομους εχουν στο εξωτερικο.
    Με πιο παχυ λαδι θα σκληρηνει πολυ η γρηγορη συμπιεση και αποσβεση και δε θα μπορεις να το φερεις με τις ρυθμισεις.

    Σε γενικες γραμμες το καθε βαλβινγκ δουλευει καλα σε ολο το ευρος των ταχυτητων της αναρτησης μονο μεντο λαδι για το οποιο ειναι φτιαγμενο.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  8. #8
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    22/10/2014
    Μηνύματα
    12
    Αυτο που λες οχι απαραιτητα για τους δρομους. Επισης οι οδηγιες της hyperpro συνιστουν ας πουμε λενε για 15αρι λαδι με το ελατηριο τους. Κατασκευαστικα ομως εχει μικρες οπες στη βαλβιδα μεσα και ρεει πιο δυσκολα μεσα τους το λαδι και ειδικα αν εχεις και σκληροτερα ελατηρια. Απο θεμα επαναφορας δουλευει καλα με 15 αρι το κανει αργο οσο το θες! Το θεμα μου ειναι ομως ποσο αερα να βαλω!!!

  9. #9
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από s_mduck Προβολή μηνύματος
    Αυτο που λες οχι απαραιτητα για τους δρομους. Επισης οι οδηγιες της hyperpro συνιστουν ας πουμε λενε για 15αρι λαδι με το ελατηριο τους. Κατασκευαστικα ομως εχει μικρες οπες στη βαλβιδα μεσα και ρεει πιο δυσκολα μεσα τους το λαδι και ειδικα αν εχεις και σκληροτερα ελατηρια. Απο θεμα επαναφορας δουλευει καλα με 15 αρι το κανει αργο οσο το θες! Το θεμα μου ειναι ομως ποσο αερα να βαλω!!!
    Ο,τι πεις....
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  10. #10
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    22/10/2014
    Μηνύματα
    12
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Ο,τι πεις....
    Γιατι οτι πω; Κανω λαθος;

  11. #11
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από s_mduck Προβολή μηνύματος
    Γιατι οτι πω; Κανω λαθος;
    Ο μονος τροπος να συννενοηθουμε ειναι να το παρεις ξανα απο την αρχη, γιατι τα ποστ σου ειναι ολ οβερ δε πλεης!
    Φιλικα στο λεω

    Λοιπον.....ποιο ηταν το θεμα σου με τα μαμα ολα στο μπροστινο;
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  12. #12
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    22/10/2014
    Μηνύματα
    12
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Ο μονος τροπος να συννενοηθουμε ειναι να το παρεις ξανα απο την αρχη, γιατι τα ποστ σου ειναι ολ οβερ δε πλεης!
    Φιλικα στο λεω

    Λοιπον.....ποιο ηταν το θεμα σου με τα μαμα ολα στο μπροστινο;
    Επειδη και εγω μπερδευτικα γιατι ειμαι εκτος;; Με τα μαμα ηταν σουμιες και πηγα στα hyperpro. Απλα κοιταω να τα φερω στα μετρα μου! Γι αυτο και ρωταω για τον αερα!

  13. #13
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Εγώ θα έλεγα να πας σε κάποιον εξειδικευμένο να του πεις τι έχεις κάνει και τι θες

  14. #14
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    22/10/2014
    Μηνύματα
    12
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από SHOOTER045 Προβολή μηνύματος
    Εγώ θα έλεγα να πας σε κάποιον εξειδικευμένο να του πεις τι έχεις κάνει και τι θες
    Μιλησα με κσοκ και μου ειπε δεν θα εχω θεμα αν βαλω περισοτερο λαδι με 120 αερα. Παραπανω λαδι οχι! Η αναρτηση θα σφιξει λιγο και ισως πεσει και το σαγκ.

  15. #15
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από s_mduck Προβολή μηνύματος
    Επειδη και εγω μπερδευτικα γιατι ειμαι εκτος;; Με τα μαμα ηταν σουμιες και πηγα στα hyperpro. Απλα κοιταω να τα φερω στα μετρα μου! Γι αυτο και ρωταω για τον αερα!
    Ρωτας πολλα ταυτοχρονα γι αυτο μπερδευομαστε.

    Λοιπον τωρα εχεις hyperpro ελλατηρια πιο σκληρα?
    Ποσο ειναι τα μαμα και ποσο τα hyperpro?
    Επισης, εχεις βαλει το προτεινομενο απο hyperpro λαδι και διακενο αερα;
    Το λαδι που εχεις τωρα ειναι 15ρι απο μαμα 5ρι;
    Το διακενο μαμα;
    Μετρας σαγκ και δεν σου βγαινει στα 5εκ;

    Για να μετρηθει σωστα το σαγκ πρεπει να εχεις ολες τις αποσβεσεις μπρος πισω στο μινιμουμ.
    Επισης πολυ βασικο, μετρας και ρυθμιζεις πισω, μετα μπρροστα, μετα παλι πισω και ξανα μπροστα.

    Και τελος, οπως ειναι το μηχανακι τωρα οδηγικα πως συμπεριφερεται το μπροστινο;
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. ΚΟΥΦΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ Tiger 1050
    από JZER40 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 23
    Τελευταίο μήνυμα: 30/08/2010, 02:15
  2. σαμαρια ή βαλιτσες σε tiger 1050
    από adonis7387 στο forum Triumph
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 05/05/2010, 06:20
  3. Xenon σε Tiger 1050
    από Gallos στο forum Triumph
    Απαντήσεις: 27
    Τελευταίο μήνυμα: 29/04/2010, 07:04
  4. xx1100 αμορτισερ σε tiger 1050
    από DrBig στο forum Triumph
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 08/03/2010, 20:32
  5. ποσα χλμ μεχρι ρεζερβα σε tiger 1050?
    από adonis7387 στο forum Triumph
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 16/02/2010, 13:44

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF