να ξεκινήσουνε απο αυτα που βγάλανε και βάλανε. Πχ καποια φίσα που σπασανε στο βγαλε βγαλε και δεν κανει καλή επαφή? καποια γείωση που δεν σφίξανε καλα, καποιος αισθητήρας που τους επεσε κάτω (πχ πεταλούδας)? μηπως το μπεκ τους έπεσε κάτω ? (είναι και αυτά ευπαθη), πολλά μπορεί να είναι, εξαρτάται τι κάνανε όταν το λυσανε.
Καλησπέρα παιδες!
Μηπως εχουμε βγάλει άκρη με το συγκεκριμένο προβλημα;
Αντιμετωπίζω το ίδιο "πρόβλημα" απο τοτε που εχω πάρει στα χέρια μου το μοτο και κάνω τα στραβά μάτια …
Κάποιες φορές νιώθω οτι βελτιωνεται όταν λαδώνω την αλυσίδα… αλλα δε νομίζω οτι είναι αυτο...
Επίσης όταν ειχα αλλαξει φίλτρο αέρα μου είχε φανεί οτι ειχε σταματίσει …αλλα και πάλι δεν ειμαι σιγουρος.
Ιορδάνη αν έχεις καταληξει κάπου ενημέρωσε ...![]()
Get up ,Stand up....Stay up.
To tps το κοίταξε κανένας?
Sent from me using a computer.
Εγώ θα δοκίμαζα ένα άλλο μπουζί………..![]()
Κρίνουμε ανάλογα με τις εμπειρίες μας.
To tps το ειχα τσεκάρει τοτενες που τρωγομουνα να βρω αν ειναι κάτι αλλα δεν ειχα καταλήξει καπου....
Οι μάστορες με είχαν πείσει οτι έτσι είναι η λειτουργία της μηχανής.
Το μπουζί το τσεκάρω γενικά ανα 8-10000 , του μετράω-ρυθμίζω διάκενο και το αλλάζω καθε 20000 περίπου...
Εκτός αν εννοείς να δοκιμάσω αλλου τύπου...
Get up ,Stand up....Stay up.
Το φαινόμενο που περιέγραψε ο bone it συμβαίνει όταν η μηχανή περνάει από κλειστό σε ανοιχτό βρόγχο. Όταν κρατάς το γκάζι σταθερό και ο κινητήρας έχει ελάχιστο φορτίο μπορεί να εναλλάσσει κλειστό/ανοιχτό. Παρόλα αυτά δεν είναι τόσο έντονο όσο το περιγράφει, αντιθέτως μόλις και μετά βίας γίνεται αντιληπτό. Για να γίνει τόσο έντονο πρέπει οι τιμές που παίρνει απ' τον λ να έχουν διαφορά με τις τιμές που παίρνει απ' τους αισθητήρες στον ανοιχτό βρόγχο. Και δεν είναι μόνο οι αισθητήρες αλλά και οι τιμές του χάρτη για τον κάθε βρόγχο.
Οπότε έχουμε να εξετάσουμε ..
a)χάρτη στον κλειστό βρόγχο (μόνο σε αυτόν μπορούμε να επέμβουμε χωρίς παράλληλο εγκέφαλο.
β)αισθητήρα λ. Απ' τον οποίο παίρνει τιμές για την λειτουργία στον κλειστό βρόγχο.
γ) tps που είναι ένας απ' τους αισθητήρες που παίρνει δεδομένα για την λειτουργία σε ανοιχτό βρόγχο.
δ) δεν ξέρω κατά πόσο οι άλλοι αισθητήρες του ανοιχτού βρόγχου επηρεάζουν την αναλογία του μείγματος. (θέση στροφάλου, εκκεντροφόρου, πίεση αέρα στην εισαγωγή και γενικά αυτοί που επεσήμανε ο γάτος)
Εμένα μου μοιάζει με λ αλλά big και δούκας λένε πως αφού ξεφισώθηκε και το πρόβλημα παραμένει δεν είναι λ.
Αυτό..
συμβαίνει και πάνω από τις 3500?
Αυτό δείχνει ότι κόβει το καύσιμο απότομα!
osevax στο κάνει και εσένα αυτό?
Ρε καρντάσι που χάθηκες εσύ ρε γμτ?!!
Sent from me using a computer.
Το μπουζί είναι ένα απ' αυτά που αλλάχθηκαν και έχουν σχέση με την καυση στο σέρβις που έκαναν στον bone it πριν παρουσιαστεί το πρόβλημα.
Δε χάνεις τίποτα να το αλλάξεις. Φθηνό είναι και αν δεν φταίει αυτό θα σου μείνει για την επόμενη αλλαγή.
Αλήθεια το χρώμα του μπουζιού πως είναι? Μια φωτογραφία ίσως βοηθούσε.
Sent from me using a computer.
Εχεις καθαρισει ποτε σωμα ψεκασμου;
Ποσα χλμ εχει το μηχανακι;
50500
Οϊ…
Δεν εχω ασχοληθει ποτε...
Get up ,Stand up....Stay up.