Μαλακία θα κάνουν αν του αλλάξουν μούτρο. Το μόνο που θα ήθελε αλλαγή ίσως θα ήταν πιο ευέλικτο traction να μπορείς να το ρυθμίσεις με μεγαλύτερη λεπτομέρεια. Εδώ έχει βίντεο πάντως http://www.motorcyclenews.com/news/n...-super-duke-r/
Μαλακία θα κάνουν αν του αλλάξουν μούτρο. Το μόνο που θα ήθελε αλλαγή ίσως θα ήταν πιο ευέλικτο traction να μπορείς να το ρυθμίσεις με μεγαλύτερη λεπτομέρεια. Εδώ έχει βίντεο πάντως http://www.motorcyclenews.com/news/n...-super-duke-r/
Πάντως και τα τωρινά φωτιστικά είναι πολύ αλητεία...αυτά εκ πρώτης δε μου άρεσαν. Όσο για το μέγεθος....είναι όντως μικρό, δεν πιστεύεις πως είναι 1300cc, αλλά πολύ άνετο για μένα με 1.90, όταν το οδήγησα.
Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.
Δεν το έχω δει από κοντά, δεν το έχω οδηγήσει, δεν με νοιάζει που είναι ΚΤΜ και μπορεί να χαλάει...
Αυτό το μηχανάκι είναι πολύ καψούρα.....
Κάποτε κοιμόμασταν αγκαλιά με το περιοδικό που το είχε φωτογραφία, το περιοδικό έγινε κινητό και η σελίδα οθόνη...
Τελικά η προδιάθεση για καψούρα δεν φεύγει ποτέ...
Αν δεν ταιριάζει εδώ ας το βάλει κάποιος μοντ στα αστεία βίντεο.
https://www.youtube.com/watch?v=IYCcUUgfpjk
Δεν νομίζω να έχει ξαναναρτηθεί. (Σόρυ αν έχει)
Και καρφώθηκε στην μπαριέρα και τερμάτισε σε αυτή τη θέση; ρισπέκτ.