Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 8 από 8

Θέμα: καινουριο μηχανακι - στρωσιμο

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    02/06/2016
    Μηνύματα
    16

    καινουριο μηχανακι - στρωσιμο

    ενα καινουριο σκουτερ, του κουτιου, 125 κυβικων, μεχρι ποση ταχυτητα πρεπει να το πηγαινω μεχρι να στρωσει και για ποσο καιρο ή για ποσα χιλομετρα;

  2. #2
    Τι γράφει το εγχειρίδιο χρήστη; ε, αυτό.

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panavour
    Εγγραφή
    07/01/2006
    Μηνύματα
    4.442
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Panjos Προβολή μηνύματος
    ενα καινουριο σκουτερ, του κουτιου, 125 κυβικων, μεχρι ποση ταχυτητα πρεπει να το πηγαινω μεχρι να στρωσει και για ποσο καιρο ή για ποσα χιλομετρα;
    μαρκα τυπος?
    Δώδεκα και μισή. Γρήγορα πέρασεν η ώρα απ' τες εννιά που άναψα την λάμπα,Δώδεκα και μισή. Πως πέρασεν η ώρα,και τα χρόνια.

  4. #4
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2014
    Μηνύματα
    1.893
    1000 χιλιομετρα.

    1/3 του γκαζιου ανοικτο. ποτε τερμα
    ζεσταμα πριν ξεκινήσεις.
    οχι δικαβαλα, ανηφόρες, παρατεταμενο σταθερο γκαζι, σκορτσαρισμα
    οχι μεγαλες διαδρομες. ποιο καλα να τις χωριζεις και να κανεις στασεις να κρυώνει.
    το καλητερο στρώσιμο γινεται χειμωνα. οποτε καλητερα να κυκλοφορεις τα βράδια
    μην κρεμας το μοτερ. (4η ανηφόρα ή αν ανοιγεις το γκαζι αποτομα και τερμα με μεγαλη ταχυτητα μεσα ενω οι στροφες ειναι χαμηλες)
    στην αρχη βαζε μεχρι τριτη, μην αφηνεις το γκαζι συνεχεια σταθερο, κλεινε το για λιγη ωρα ή νεκρα και μικρες γκαζιες.
    οταν βλεπεις κατηφορα κλεινε το γκαζι, γενικα να αυξομειώνεις το γκαζι συνεχεια.
    αν βλεπεις ανηφορα κατεβαζε ταχυτητα και απεφευγε τις μεγαλες ανηφορες

  5. #5
    Με θυμάσαι ρε πούστη ? Το avatar του/της AristidisZ
    Εγγραφή
    24/09/2012
    Μηνύματα
    3.685
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostaskk Προβολή μηνύματος
    1000 χιλιομετρα.

    1/3 του γκαζιου ανοικτο. ποτε τερμα
    ζεσταμα πριν ξεκινήσεις.
    οχι δικαβαλα, ανηφόρες, παρατεταμενο σταθερο γκαζι, σκορτσαρισμα
    οχι μεγαλες διαδρομες. ποιο καλα να τις χωριζεις και να κανεις στασεις να κρυώνει.
    το καλητερο στρώσιμο γινεται χειμωνα. οποτε καλητερα να κυκλοφορεις τα βράδια
    μην κρεμας το μοτερ. (4η ανηφόρα ή αν ανοιγεις το γκαζι αποτομα και τερμα με μεγαλη ταχυτητα μεσα ενω οι στροφες ειναι χαμηλες)
    στην αρχη βαζε μεχρι τριτη, μην αφηνεις το γκαζι συνεχεια σταθερο, κλεινε το για λιγη ωρα ή νεκρα και μικρες γκαζιες.
    οταν βλεπεις κατηφορα κλεινε το γκαζι, γενικα να αυξομειώνεις το γκαζι συνεχεια.
    αν βλεπεις ανηφορα κατεβαζε ταχυτητα και απεφευγε τις μεγαλες ανηφορες
    Σκούτερ να ανέβει ανηφόρα με 4η ;;;
    Κατέβασματα ;;;

    Οldman ακούει ;

    ψυχή μου πιες, πιες όσο θες μήπως και πάρεις στροφές

    Ο Γλάρος / ψόφα φούστη γλάρε
    ψαναψόφα φούστη γλάρε

  6. #6
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    18/12/2015
    Μηνύματα
    687
    SCOOTER ΕΙΝΑΙ!

  7. #7
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    18/02/2007
    Μηνύματα
    465
    1ον
    απαγορεύεις του έμπορα να βάλει εμπρός τον κινητήρα μέχρι να πας στο μαγαζί ....

    2ον
    του λές να πετάξει τα "εργοστασιακά" λάδια του κινητήρα και να σου βάλει οποιδήποτε γνωστή (και όχι ακριβή) μάρκα λαδιών με ιξώδες 15W50 (ιδανικό για Ελληνικές καιρικές συνθήκες) ... βάζοντας λίγο περισσότερο λάδι απ΄ότι λέει ο κατασκευαστής (πχ στο 1000μου βάζω +1 λίτρο ... στο παπί μου από τα 700 cc που λέει ο κατασκευαστής, βάζω 1000 cc ... + επιπλέον ποσότητα 300 cc επειδή του έχω βάλει έξτρα ψυγείο λαδιού) .... Μην αρχίσετε τα πυρηνικά, όλα μου τα μηχανάκια ΔΕΝ παρουσίασαν ποτέ την παραμικρή μηχανική βλάβη ... ίσα ίσα, είναι σε άψογη μηχανική κατάσταση παρά τα χιλιόμετρα που έχουν και τις κακουχίες που κατά καιρούς τα υποβάλλω ....

    3ον
    επέμενε στα πυρηνικά που θα ακούσεις για να μην το κάνεις και ότι το στρώσιμο θα πρέπει να γίνει με τα λάδια στρωσίματος κτλ ... κτλ ...

    4ον
    βάλε τον επιστήμονα που είχε αντιρρήσεις για την αλλαγή των λαδιών, να παρατηρήσει τα γρέζια που θα τρέχουν μαζί με το λάδι "στρωσίματος" ... πριν καν χρησιμοποιηθεί ... Φαντάσου και να είχε ήδη δουλέψει για τα πρώτα 1000 χλμ που όλοι λένε πριν την πρώτη αλλαγή ....

    5ον
    κάνε τα πρώτα 50 - 100 χλμ και άλλαξε πάλι λάδια ... Θα εκπλαγείς με το ΠΟΣΑ γρέζια θα είναι μέσα στο λάδι ...

    6ον
    κάνε το ίδιο μέχρι τα πρώτα 1000 χλμ ... Σε κάθε αλλαγή δεν θα πιστεύεις το πόσο γρέζι ο κινητήρας σου θα βγάζει με το λάδι ... Άρα έχεις ήδη αποφύγει τεράστια φθορά του κινητήρα και μελλοντικές ζημιές εξ' αιτίας του "στρωσίματος" του κινητήρα ΚΑΙ με το αρχικό γρέζι μονταρίσματος ΚΑΙ με το αρχικά παραγόμενο από την λειτουργία του κινητήρα ... Όλο αυτό το γρέζι που έβγαλες με τις συνεχείς αλλαγές λαδιού μέχρι τα πρώτα 1000 χλμ, απλά θα κυκλοφορούσε μέσα σε όλα τα κινούμενα μέρη του κινητήρα τρώγοντας με πολύ πιό γρήγορους ρυθμούς και ένταση όλα τα μέρη που τρίβονται το ένα με το άλλο ...

    7ον
    ανάλογα την μηχανή - κυβισμό - ιπποδύναμη ( ένα 1000άρι δεν μπορείς να το στρώσεις με 60 χλμ αρχική ταχύτητα στρωσίματος ... θα πέσεις ... ) το γκάζι για τα πρώτα σχεδόν 5.000 χλμ είναι πολύ χαλαρό στην αρχή φροντίζοντας κάθε 500 χλμ να ανεβάζεις τις στροφές κατά 500 στροφές/λεπτό. Πχ με 4000 στροφές έχεις 1000 χλμ ταχύτητα με 6η ... Μετά από 500 χλμ μπορείς να ανεβάσεις τις στροφές σου μέχρι 4500 στροφές για τα επόμενα 500 χλμ ....

    8ον
    πριν βάλεις εμπρός τον κινητήρα την πρώτη φορά, φρόντισε να κάνεις ρύθμιση βαλβίδων ... Θα εκπλαγείς με το πόσο στο περίπου ρυθμισμένους κινητήρες παραδίδουν τα εργοστάσια της μηχανές στους εμπόρους .... Σε όλα μου τα μηχανάκια οι βαλβίδες ήταν αλλού για αλλού ... Σε όλες μου τις μηχανές "τσακώθηκα" με τους εμπόρους και για τα λάδια ΚΑΙ για την ρύθμιση των βαλβίδων ... Σε όλα, οι βαλβίδες ήταν ήδη κλειστές !! ... έπρεπε να δείτε τις εκφράσεις τους και όταν τα γρέζια έτρεχαν ράιτ θρου ... και όταν μπροστά τους αποδείχθηκε ότι οι βαλβίδες ήταν ήδη κλειστές ... Ο ένας "εξουσιοδοτημένος" μάλιστα μου έλεγε ότι βαλβίδες κάνουν στα πρώτα 6000 χλμ !!!! Δηλαδή για τα πρώτα 6000 χλμ η μηχανή θα πήγαινε με κλειστές βαλβίδες ... άρα καμένες γρήγορα με ότι αυτό συνεπάγεται για την συνέχεια ...


    ... έχει κι αλλα ... αλλά ποιός τα ακούει με τέτοια ζέστα ...
    Τελευταία τροποποίηση από Vrasidas; 27/06/2016 στις 08:52.

  8. #8

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 61
    Τελευταίο μήνυμα: 25/01/2016, 18:43
  2. Δεν γυρίζει η μίζα σε καινούριο μηχανάκι
    από nikonian στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 13/09/2011, 11:06
  3. Ξερει Κανεισ Απο Στρωσιμο???
    από tzanismille στο forum Οδήγηση: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 16/09/2006, 20:36
  4. Δειτε Το Καινουριο Μου
    από kalgeorge στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 04/12/2003, 12:08

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF