οταν λες προβληματα?δε λεω οτι θα κανω και ντελιβερι..αλλα θα πηγαινω και εδω μεσα οχι ομως καθε μερα αθηνα κινηση κτλ..δλδ να κυκλοφορω κερατσινι στα στενα χωρις να αγκομαχαω εγω η το μηχανακι..να ευχαριστιεμαι ακομα και τη πιο μικρη βολτα που απο οτι εχω διαβασει και απο αλλους κατοχους ισχυει
τι καρμπυρατετρ φοραει απο μαμα το smr ξερουμε?παντως αυτο ειναι fcr kit εχει κατι σωληνακια αρκετα χοντρα..λεει απο τα μαμα ειναι καμια σχεση..γνκ αυτο το καρμπυρατερ ειναι εμπιστο?
Λοιπόν, άκου :
Αυτό το μηχανάκι δεν είναι για να σε πηγαινει κάθε μέρα στην δουλεία σου, στο περίπτερο,να γράφει χιλιόμετρα έτσι ανούσια.Είναι ενα supermoto 948 κυβικών οπου θα σου βγάλει την ψυχή σε τετοια χρήση, θα καιει τον πάτο του , θα βράζει απο την ζέστη,θα σε ταλαιπωρεί με κάθε πιθανό τρόπο και θα ταλαιπωριέται.Αυτό το μηχανάκι είναι για να το βγάζεις όποτε το βγάζεις για βόλτα και να έχεις ενα παπί για κάθε μέρα.Δεν κάνει για αποκλειστικό μεταφορικό μέσο,δεν είναι τέτοιο.Ειναι τούμπανο , στρίβει απίστευτα όπως θες, με το πλάι,κάνει τρελες σούζες, μπάντες κτλ, έχει φρενάρες που θα τα ευχαριστηθεις οταν βγαίνεις ντυμένος αρματωμένος για μια βόλτα αλλα ειναι παντελώς ακατάλληλο για καθε μέρα σπίτι δουλειά.Δεν έχει καμια σχεση με το xtx το οποιο είναι οτι πρεπει για αυτη την δουλεια,σαν ενα καλό μεγάλο παπι στην πόλη, με αρκετες δυνατότητες για παραέξω και λίγο χαβαλέ με καμια σούζα κτλ.Το μόνο κοινό που εχει με το smr είναι οτι εχουν δυο ρόδες κι ας "μοιαζουν" εμφανισιακά στα μάτια του Κυρ Μπάμπη του περιπτερά.Πάρε κάτι άλλο για μοναδικό μεταφορικό μέσο.Η,αν επιμένεις ακόμα, πάρε και ενα παπί και βρες μάστορα.Το οτι πιάνουν τα χέρια σου είναι καλό, μπορεις να το κρατάς σε καλή κατάσταση στο καθεμέρα μόνος σου και να εντοπίζεις σχετικά θεματα νωρις, αλλα την συντήρηση του κινητηρα κυριως εμπιστευσου την σε εναν ικανό μάστορα που να γνωρίζει τα ΚΤΜ καθως είναι ιδιαίτερη. FCR δεν είχε κανενα 950 απο την μάνα του.
there's no such thing as impossible
οκ νομιζω ησουν κατατοπιστικοτατος!απλα ειχα αυτη την απορια διοτι ειδα και αλλους συμφορουμητες οι οποιοι ειχαν παρομοια μηχανακια για μοναδικο μεταφορικο μεσο και το μονο που "παραπονιοντουσαν ηταν πως εκαιγε".κατα τα αλλα γουσταραν να κανουν τα παντα με αυτο το μηχανακι..τι να πω..ευχαριστω παντως!
Τελευταία τροποποίηση από harris_x; 18/07/2016 στις 09:45. Αιτία: quote
there's no such thing as impossible
Αν και έχω το 990 , θα σου πω και εγω την αποψη μου . Το μηχανάκι κουράζει στην καθημερινή μετακίνηση απο τις θερμοκρασίες που "εκπέμπει" σε αναβάτη και συνεπιβάτη , επισης απο το σκορτσαρισμα , την σκληρότητα των αναρτήσεων και λιγο και απο την κατανάλωση (σχετικό βέβαια ειναι το τελευταίο ) , επισης εμενα με κούρασε αρκετά το άγχος της κλοπής .. Ολα αυτα μου τα ισορροπούσε η ροπή του απο χαμηλά , το στήσιμο και οτι ήταν το μηχανάκι που ήθελα / γούσταρα . Μετα απο 35.000 χλμ και 4 χρονια μαζι του το παραχώρησα στον αδερφό μου (και πηρα ενα αλλο μηχανάκι ) γτ δεν μου παει η καρδιά να το πουλήσω γτ κακά τα ψέματα καποια στιγμή θα σε κουράσει . Βρες ενα καλοσυντηρημένο / προσεγμενο και μονο τότε κανε την αγορά
δηλαδη εσυ το ειχες για να πηγαινεις παντου με αυτο?δε θα το ξανακανες δλδ?
ναι αυτο με τη κλοπη ειναι και ενα μεγαλο σκαλωμα για μενα διοτι ολο και καποιο βραδυ θα πας καπου σε καποιο σπιτι και θα κατσεις ως αργα και το μυαλο σου θα ειναι συνεχεια στο εργαλειο κατω...το φανταζομαι!για αυτο συναγερμος καλος και gps...καποια στιγμη σιγουρα θα παρω και ενα παπι σε καποιους μηνες απλα αδυνατω και τα δυο μαζι...θα μου πεις γτ δε παιρνεις το παπι πρωτα..αλλα ειμαι ανυπομονος!!
εσυ απο τη καθημερινη χρηση μες τη πολη παρατηρησεις να σου βγαζει προβληματα το μηχανακι?επισης οταν λες ειναι σχετικη η καταναλωση..αν εισαι ηρεμος μαζευεται το 10+ltr/100km που ακουω παντου για τουτα τα θηρια??ποσο παρατηρησες εσυ το λιγοτερο?
Έχεις σκεφτεί το Duke 690? Νομίζω ότι θα το ευχαριστηθείς περισσότερο στην πόλη από το 950.
Ἀπὸ τὸ πάρκο στὴ Μυροβόλο τὸ μηχανάκι ἀστράφτει στὸν ἥλιο,
ἀντανακλᾶ τὸ χαμόγελό σου καὶ μὲ διαλύει στὸ φῶς.
Και αντικειμενικα και (κυριως) συγκριτικα με το XTX,το 690 ειναι πραγματικα δυνατο,αν αναλογιστεις τα κατι λιγοτερο απο 20 αλογα παραπανω που εχει καθως και το μικροτερο βαρος.
Δυστυχως βεβαια ισχυει αυτο που λες για σκισιμο,γι'αυτο θα σου ελεγα αν το κοιταξεις για εκει,να δεις ειτε κανενα 690 SM ειτε κανενα SMC που σε σχεση με το δουκα το μεν πρωτο το πηραν πιο ηπιοι αναβατες και το μεν δευτερο πιο ψαγμενοι,οποτε εχεις πιθανοτητες να βρεις ενα καλοσυντηρημενο.