Σελίδα 3 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 61

Θέμα: αγορα smr 950

  1. #31
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Tycho Moon
    Εγγραφή
    13/11/2014
    Μηνύματα
    398
    Αν θες σώνει και καλά κάτι πραγματικά δυνατο - χωρίς αυτό να σημαίνει ότι το 690 είναι αδύναμο - πάω πάσο.

    Το 950 θα το συνηθίσεις στην πόλη. Όλες τις μηχανές τις συνηθίζεις. Σιγά σιγά το σώμα θα κουμπώσει επάνω του και θα σου φαίνεται παπί.

    Απλώς με το 690 θα είχες το γκάζι περισσότερη ώρα ανοιχτό και θα το δούλευες το μηχανάκι στο μέσο εύρος των δυνατοτήτων του.

    Το 950 δυστυχώς δύσκολα θα βρεις χώρο να το απλώσεις στην πόλη και να το χαρείς πιο ολοκληρωμένα. Σίγουρα θα νιώσεις χαρά όταν θα το ανοίγεις να του φορτώσεις 1η και 2α, αλλά δύσκολα στην πόλη θα σπάσεις πχ την 4η για να φορτώσεις την 5η.
    Ἀπὸ τὸ πάρκο στὴ Μυροβόλο τὸ μηχανάκι ἀστράφτει στὸν ἥλιο,
    ἀντανακλᾶ τὸ χαμόγελό σου καὶ μὲ διαλύει στὸ φῶς.

  2. #32
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της macdeath_s
    Εγγραφή
    27/04/2008
    Μηνύματα
    1.368
    Παρότι δεν είχα αυτό το μηχανάκι θα σου πω την εμπειρία μου με ένα χειρότερο σε ευχρηστία/εργονομία για την καθημερινότητα.

    Το προηγούμενο που είχα ήταν SD 990 και το είχα για παπί. Αρχικά εργοστασιακό ήταν οκ παρότι είχε πολύ παραπάνω γκάζι από ότι χρειαζόταν στην πόλη. Το πρόβλημα ήταν το μεγάλο γρανάζι που είχε μπροστά και δεν βόλευε και πολύ στα χαμηλά. Το ωραίο βέβαια ήταν ότι η δύναμη του ήταν πιο αξιοποιήσιμη γιατί δεν σπίναρε τόσο πολύ. Του άλλαξα γρανάζι (16 αν θυμάμαι καλά) και έγινε κάπως πιο κομπλέ για βόλτες και καθημερινότητα αλλά με ακόμη πιο εύκολα μπαντιλίκια. Μέχρι στιγμής η κατανάλωση ήταν κοντά στα 8/100 αν ήσουν οκ με το δεξί χέρι και δεν είχες αγκύλωση.

    Έπειτα του έβαλα PCIII και ολόσωμη. Ντάξει η δύναμη πήγε αλλού όπως και η κατανάλωση (10/100 στην καλύτερη). Παρόλα αυτά πήγαινα καθημερινά, άλλοτε πρωινά άλλοτε απογεύματα κέντρο Αθήνα χωρίς απολύτως κανένα πρόβλημα. Έβγαλε 50κάτι απροβληματίστα χλμ με εξαίρεση ένα σωληνάκι βενζίνης που χε σκάσει από την ζέστη. Κατά τα άλλα τέζα ήτανε

    Οπότε θα σου έλεγα να μην σε απασχολεί το καθημερινό αν όντως σου αρέσει. Σε σύγκριση με XT ή με οποιοδήποτε 600 θα σου βγάλει το λάδι αλλά θα μάθεις Tώρα για το θέμα του μάστορα για τους λόγους που σου εξήγησαν πιο πάνω θα σου πρότεινα να πηγαίνεις μάστορα τουλάχιστον για τα μεγάλα σέρβις. Οκ τα λάδια εύκολα αλλά στα μεγάλα η εμπειρία βοηθάει.

    Επίσης ο σωστός επαγγελματίας τι έχει 10 ή 100 μηχανάκια σε μία μέρα θα δείξει τον ίδιο ζήλο. Εγώ είχα έναν τέτοιο και 3 ΚΤΜ σε 8 χρόνια δεν κάνανε κιχ.

  3. #33
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από johny7 Προβολή μηνύματος
    το γιατι θα το ερωτευτω το ξερω..!!το γιατι θα το μισησω με ενδιαφερει!!
    Μονο αν το παρεις θα καταλαβεις .

  4. #34
    ειπαμε..fournas Το avatar του/της fournas
    Εγγραφή
    17/06/2009
    Μηνύματα
    801
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από johny7 Προβολή μηνύματος
    δηλαδη εσυ το ειχες για να πηγαινεις παντου με αυτο?δε θα το ξανακανες δλδ?

    ναι αυτο με τη κλοπη ειναι και ενα μεγαλο σκαλωμα για μενα διοτι ολο και καποιο βραδυ θα πας καπου σε καποιο σπιτι και θα κατσεις ως αργα και το μυαλο σου θα ειναι συνεχεια στο εργαλειο κατω...το φανταζομαι!για αυτο συναγερμος καλος και gps...καποια στιγμη σιγουρα θα παρω και ενα παπι σε καποιους μηνες απλα αδυνατω και τα δυο μαζι...θα μου πεις γτ δε παιρνεις το παπι πρωτα..αλλα ειμαι ανυπομονος!!

    εσυ απο τη καθημερινη χρηση μες τη πολη παρατηρησεις να σου βγαζει προβληματα το μηχανακι?επισης οταν λες ειναι σχετικη η καταναλωση..αν εισαι ηρεμος μαζευεται το 10+ltr/100km που ακουω παντου για τουτα τα θηρια??ποσο παρατηρησες εσυ το λιγοτερο?
    Εννοείται θα το ξανάκανα ..
    Ζημιά απο χρήση πόλης , δεν έβγαλε καμία . ( γενικά δεν έβγαλε ) Μεικτή κατανάλωση είχα περίπου 9 / 100 .. Δεν ασχολήθηκα αρκετά να το δω ποτε , πιο πολυ με ενόχλησε η μικρη αυτονομία (15λ ντεπόζιτο ) . 1000αρι μηχανάκι στην πόλη λογικό ειναι να καίει . Απλα το συγκεκριμένο μοτέρ (lc8) ας πουμε οτι καεί ενα 20% παραπάνω απο τα υπόλοιπα χιλιάρια ( εντελώς μπακαλιστικα )

  5. #35
    τετρακυλινδρο μελος Το avatar του/της yiannis172
    Εγγραφή
    13/07/2008
    Μηνύματα
    730
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από fournas Προβολή μηνύματος
    Εννοείται θα το ξανάκανα ..
    Ζημιά απο χρήση πόλης , δεν έβγαλε καμία . ( γενικά δεν έβγαλε ) Μεικτή κατανάλωση είχα περίπου 9 / 100 .. Δεν ασχολήθηκα αρκετά να το δω ποτε , πιο πολυ με ενόχλησε η μικρη αυτονομία (15λ ντεπόζιτο ) . 1000αρι μηχανάκι στην πόλη λογικό ειναι να καίει . Απλα το συγκεκριμένο μοτέρ (lc8) ας πουμε οτι καεί ενα 20% παραπάνω απο τα υπόλοιπα χιλιάρια ( εντελώς μπακαλιστικα )
    Τα οποια ομως ειναι αισθητα κατωτερα σε ροπη και γκαζια... (για την εποχη του μιλαμε παντα)

  6. #36
    Οποιος εχει lc8 δεν ειναι νορμαλ ανθρωπος γενικοτερα .
    Πας , το βλεπεις , του μιλας , το ξανακοιτας , το βαζεις μπροστα και πας αερααααα , οπου πας τελος παντων.
    Στριβεις οτι να , ναι οπως να ναι ... και στο μποι τσο μοι .Δε σε νοιαζει τι καιει , ποσο καιει και τι χαζοβλαβες θα βγαλει(αν βγαλει)
    Θες μονο να το πας ....καπου .
    Για να το εχεις και να το εχεις πιπιλα , πρεπει να διαθετεις λ7 . Τελος .
    Δεν κανει για καθε μερα αν το θες για τετοια δουλεια , αλλα εγω που δουλευα 20 χλμ κλειστο στροφιλικι απο το σπιτι μου ...το χα για καθημερηνο με υπολογισμενο ενα -150-200 αρι απο το μισθο μου για τις μπετζινες
    Αμα σε παιρνει , βουρ , αμα κοιτας τι και πως .... Ας το .
    Σε αυτο το μηχανακι δεν χωρανε ουτε τσιγκουνιες , ουτε μετριοτητες . Η θα το χεις κομπλε η τιποτα και για υτο θα πρεπει να βρεις και ενα που να το αγαπουσανε .

    Και μετα , το τελος . Υποχρεωσεις , βασανα κτλ . Καρ τζι αρ και οτι και να κοιταζω , παλι στα μπουρδελα καταληγω να χαζμουριεμαι.



  7. #37
    Μέλος
    Εγγραφή
    06/02/2014
    Μηνύματα
    35
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Lioulios Προβολή μηνύματος
    Οποιος εχει lc8 δεν ειναι νορμαλ ανθρωπος γενικοτερα .



    Δεν ξερω αν συμβαινει και σε αλλον αυτο αλλα εγω οταν βλεπω lc8 και ειδικοτερα adv το χαζευω οπως και οταν δεν το ειχα..

  8. #38
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.991
    τα 950-990 sm/smr ειναι ειδικα μηχανακια για ειδικες καταστασεις...
    δεν μπορουν να γινουν ευκολα all around...

  9. #39
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    27/12/2008
    Μηνύματα
    1.004
    Σε αυτο το μηχανακι δεν χωρανε ουτε τσιγκουνιες , ουτε μετριοτητες . Η θα το χεις κομπλε η τιποτα και για υτο θα πρεπει να βρεις και ενα που να το αγαπουσανε .
    Αυτό ΑΚΡΙΒΩΣ!ενδεικτικό κοστολογιο,ανευ εργασιων και μόνο γνήσια ανταλλακτικά - αναλώσιμα:Έλαια μοτορεξ 16,5€/λίτρο x 4lit,τακάκια εμπρός 180€, πίσω 45€,υγρα συμπλέκτη 11€ τα 200ml ,δίσκοι συμπλέκτη (μόνο οι φιμπερένιοι, αν δεν έχουν αρπάξει οι μεταλλικοί)230€. Το πίσω λάστιχο βγάζει δε βγάζει 8χιλ χλμ αν είσαι ζωηρός.

  10. #40
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    25/01/2012
    Μηνύματα
    172
    ρε παιδια αληθεια τα λεφτα δε λογαριαζω το μηχανακι σαν κοιταχω χαχα..εφοσον δε θα βγαλει βλαβες αν δε το πινω συνεχεια ..γιατι ετσι εχω ακουσει οτι και καλα τα ktm αν δεν τα κανιβαλιαζεις και τα πηγαινεις ηρεμα χαλανε..αλλα οκ αμα το μηυχανακι ειναι σωστο θα το χτυπησω...κανα καλο εμπιστο μαστορα να μου πει τι παιζει?πειραια μενω..

  11. #41
    Κουλάδι Το avatar του/της greco13
    Εγγραφή
    18/07/2015
    Μηνύματα
    58
    Γενικά θα ακούσεις πολλές βλακείες για τα ΚΤΜ. Και ειδικά από άτομα που ποτέ δεν είχαν. Τι πάει να πει αν δεν τα κανιβαλιάζεις? Δηλαδή η σωστή χρήση είναι να κάνεις σούζες μέσα σε στενά και burnout στο Σχιστό και στο Ribas ? Όποιο τέτοιο μηχανάκι βλέπω με λιωμένο ελαστικό στο κέντρο και 5 πόντους απάτητους σε κάθε πλάι το λυπάμαι. 2016 έχουμε γαμώ τον Μπίλια και τον Στάθη. (δεν κάνω επίθεση σε σένα αλλά σε αυτούς που μιλάνε για ψευτοκανιβαλισμούς και λοιπές ανούσιες φιγούρες).
    Η σωστή χρήση αυτής της μηχανής είναι κάθε Κυριακή να κάνει μια βολτούλα 150χλμ σε ένα στριφτερό δρόμο.
    Απλά στην αρχή της συζήτησης σου έγραψα ότι δεν είναι απαγορευτική να πηγαίνεις και στη δουλειά σου. Δεν είναι όμως αυτό για το οποίο προορίζεται.

  12. #42
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    25/01/2012
    Μηνύματα
    172
    απλα καποιοι εχουν μπερδεψει το δεν προοριζεται με το αν το κανεις θα χαλασει...αυτο με ειχε σκαλωσει λιγο..οτι το μηχανακι πρεπει να βγαινει μονο για να ανοιγει αλλιως με χαλαρη δευτερα-τριτη παθαινει ζημια..αλλα δε νομιζω οτι υφισταται τετοιο πραγμα απο μια τετοια εταιρια..με σωστη συντηρηση καντο και ποδηλατο που λεει ο λογος

  13. #43
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    25/01/2012
    Μηνύματα
    172
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από devil's animal Προβολή μηνύματος
    τα 950-990 sm/smr ειναι ειδικα μηχανακια για ειδικες καταστασεις...
    δεν μπορουν να γινουν ευκολα all around...
    ειδικες καταστασεις?

  14. #44
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    25/01/2012
    Μηνύματα
    172
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από macdeath_s Προβολή μηνύματος
    Παρότι δεν είχα αυτό το μηχανάκι θα σου πω την εμπειρία μου με ένα χειρότερο σε ευχρηστία/εργονομία για την καθημερινότητα.

    Το προηγούμενο που είχα ήταν SD 990 και το είχα για παπί. Αρχικά εργοστασιακό ήταν οκ παρότι είχε πολύ παραπάνω γκάζι από ότι χρειαζόταν στην πόλη. Το πρόβλημα ήταν το μεγάλο γρανάζι που είχε μπροστά και δεν βόλευε και πολύ στα χαμηλά. Το ωραίο βέβαια ήταν ότι η δύναμη του ήταν πιο αξιοποιήσιμη γιατί δεν σπίναρε τόσο πολύ. Του άλλαξα γρανάζι (16 αν θυμάμαι καλά) και έγινε κάπως πιο κομπλέ για βόλτες και καθημερινότητα αλλά με ακόμη πιο εύκολα μπαντιλίκια. Μέχρι στιγμής η κατανάλωση ήταν κοντά στα 8/100 αν ήσουν οκ με το δεξί χέρι και δεν είχες αγκύλωση.

    Έπειτα του έβαλα PCIII και ολόσωμη. Ντάξει η δύναμη πήγε αλλού όπως και η κατανάλωση (10/100 στην καλύτερη). Παρόλα αυτά πήγαινα καθημερινά, άλλοτε πρωινά άλλοτε απογεύματα κέντρο Αθήνα χωρίς απολύτως κανένα πρόβλημα. Έβγαλε 50κάτι απροβληματίστα χλμ με εξαίρεση ένα σωληνάκι βενζίνης που χε σκάσει από την ζέστη. Κατά τα άλλα τέζα ήτανε

    Οπότε θα σου έλεγα να μην σε απασχολεί το καθημερινό αν όντως σου αρέσει. Σε σύγκριση με XT ή με οποιοδήποτε 600 θα σου βγάλει το λάδι αλλά θα μάθεις Tώρα για το θέμα του μάστορα για τους λόγους που σου εξήγησαν πιο πάνω θα σου πρότεινα να πηγαίνεις μάστορα τουλάχιστον για τα μεγάλα σέρβις. Οκ τα λάδια εύκολα αλλά στα μεγάλα η εμπειρία βοηθάει.

    Επίσης ο σωστός επαγγελματίας τι έχει 10 ή 100 μηχανάκια σε μία μέρα θα δείξει τον ίδιο ζήλο. Εγώ είχα έναν τέτοιο και 3 ΚΤΜ σε 8 χρόνια δεν κάνανε κιχ.
    καταναλωση 8/100 δεν ειναι και κατι τραγικο ...αλλα φανταζομαι χωρις πολλα πολλα!!

  15. #45
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.991
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από johny7 Προβολή μηνύματος
    ειδικες καταστασεις?
    στις εγραψαν οι κατοχοι τις περισσοτερες ειδικες καταστασεις...
    εγω ψαχνομουν καποια περιοδο να παρω και ρωταγα και εγω κατοχους και τι μπορεις να κανεις με το μηχανακι...αυτα που μου ειπαν με απετρεψαν + το οτι για να βρεις καθαρο πρεπει να κανεις 2-3 ταματα + οτι κλεβεται ευκολα...

    εγω στεκομαι στα εξης:
    -ζεστη πολυ το καλοκαιρι...
    -δεν γουσταρει πολη και σταματα ξεκινα με πρωτη συμπλεκταρισμενη...
    -σφιχτο σε αναρτησεις...νταξει αυτο μπορει να συνηθιζεται...
    -δεν ειναι πολυ ανετο για δικαβαλο..
    -δεν κανει ευκολα ταξιδια με σταθερη ταχυτητα γιατι το μοτερ ειναι λιγο "τραχυ" και "σκληρο"...

    δλδ οι ειδικες καταστασεις που κανει ειναι μια ωραια πιστα, ουτε πολυ μικρη (καρτοπιστα), ουτε πολυ μεγαλη (Σερρες), σαν τα Μεγαρα δλδ να το ευχαριστιεσαι σε track days...
    ...ενα σφιχτο στροφιλικι που θα το βγαλεις να το στριψεις μονος σου ή με τους φιλους σου ενα σ/κ...
    ...για να κανεις μια πολεμικη μια καθημερινη βραδυ σε ολη την Ποσειδωνος και μεχρι ribas...


    για 1000αρι δικυλινδρο δεν το λες οτι κανει και πολλα...απο την αλλη σε αποζημιωνει με το στησιμο του (φρενα, αναρτησεις) και το γκαζι του...

    το οτι καιει δεν το μετραω σαν κακο, αφου ως γνωστον: "οτι παει, καιει"...αλλα ειναι αλλος ενας αποτρεπτικος παραγοντας για καθημερινη μετακινηση...αν τα εχεις τα εξτρα φραγκα για την βενζινη, ομως, δεν σε νοιαζει...

Σελίδα 3 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. 950 Sm ή Smr
    από S16 στο forum KTM
    Απαντήσεις: 40
    Τελευταίο μήνυμα: 29/08/2007, 08:07

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF