Οδική ήταν ρε παιδιά, θα είχε σταρτεράκι.
Αγάπη αυτά δεν γίνονται ούτε στο Μπόλυγουντ, υπάρχει συγκεκριμένη διάταξη στις μπαταρίες η οποία δεν γίνεται ν' αλλάξει με λάθος φόρτιση. Να καταστραφεί η μπαταρία ναι αλλά να δώσει ανάποδη πολικότητα δεν γίνεται. Τουλάχιστον με όσα ξέρω εγώ.
Αν έχεις κάπου βιβλιογραφία να παραθέσεις με ανάλογη αναφορά ευχαρίστως να την διαβάσω
Τελευταία τροποποίηση από vaska; 20/07/2016 στις 14:48.
LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
"These violent delights have violent ends
And in their triumph die, like fire and powder
Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).
https://www.batterystuff.com/blog/ba...-polarity.html.
Το συμβάν ήταν πριν πολλά-πολλά χρόνια. Δεν είπε κανένας για κάποια κλειστή σύγχρονη μπαταρία , ούτε ότι ήταν σε άψογη κατάσταση.
Με το πoυ γύρναγες τον διακόπτη καιγόταν αμέσως η ασφάλεια.
Με το πολύμετρο και τα καλώδα αποσυνδεδεμένα έδειξε -11V.
Περισσότερο το ανέφερα για να πω ότι καιγόταν η ασφάλεια και όχι ο ενναλάκτης.
Π@π@ριές λέει. Όλο το κείμενο είναι βασισμένο σε υποθέσεις και μάλιστα λανθασμένες. Μια μπαταρία δεν μπορεί ποτέ να αποφορτιστεί πλήρως και να λειτουργήσει μετά για πολλούς και διάφορους λόγους. Όσο χάλια και να είναι το βολτόμετρο δεν θα δείξει ποτέ 0. Μόνο αν είναι εντελώς πεθαμένη χωρίς ίχνος ζωής επάνω της.
Το μαζεύει λίγο στο τέλος με την τελευταία παράγραφο
"[FONT=Tahoma]For all intents and purposes, the battery will be [/FONT]ruined[FONT=Tahoma]. You could technically charge it up, negatively, and continue to use it, but your plates are designed with the positive plates being lead dioxide, and the negative being composed of a sponge lead, which would now be reversed. Because the reversed battery is no longer formatted correctly, it will only work to a limited degree. The fact of the matter is, a lead acid battery [/FONT]cannot[FONT=Tahoma] reverse its own polarity without an external stimulus. It is just not possible.[/FONT][FONT=Tahoma]"
Είναι έτσι σχεδιασμένες να δίνουν το + οι πλάκες μολύβδου (αναφέρεται και ως σπογκωδης μόλυβδος) και το - οι πλάκες είτε ψευδαργύρου είτε οξειδίου του μολύβδου[/FONT]
LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
"These violent delights have violent ends
And in their triumph die, like fire and powder
Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).
Ναι οι περισσοτερς οδικες εχουνε σταρτερ και το διαπιστωσα δυο φορες.
Πριν μερικα χρονια η οδικη με εβγαλε σηκωτο απο καραβι.Στην προσπαθεια επανω μου εκανε ζημια στην ζαντα του αυτοκινητου.Τοπαλικαρι με ενημερωσε οτι η ζημια δεν επιρεαζει την συμπεριφορα του αυτοκινητου,αλλα ειναι υποχρεωμενοι να μου την αλλαξουνε.Κρατησε τα στοιχεια μου και πολυ συντομα
με ενημερωσανε οτι η ζαντα μου βρισκεται στο υποκαταστημα τους στα Γιαννενα κσι μπορουσα να περασω για αντικατασταση.
Να σημειωσω οτι δεν ητανε απο τα μεγαλα ονοματα η
οδικη.
η ιντεραμέρικαν εχει σταρτερ στάνταρ.
Φίου φίου φι φι φίου
Εσενα γιατι καλικαιριατικα σου εμεινε απο μπαταρια...??
Πως μπορει να εχει συμφωνησει η καθε μπαταρια την ωρα που θα μεινει με τον ιδιοκτητης της...?
Καιγονται τα πηνια επειδη βαλαμε τους πολους στιγμιαια αντιθετα..??
Αυτα και αλλα ωραια ερωτηματα θα αντιμετωπισεις .... Καλη συνεχεια....!
Δεν νομίζω να φταίει αυτό που περιγράφει φίλε, το ότι η μπαταρία ήθελε αλλαγή και δεν έδινε ρεύμα όπως πρέπει τόσο καιρό δεν σου λέει κάτι;![]()
Εγώ θα κανω και την εξής υπόθεση:
Υποθέτω λοιπόν οτι η μπαταρία ήταν στα τελευταία της εδώ και καποιο διαστημα, όπως αναφέρει και ο ammoulianiotis.
Ανετα μπορεί να καεί ο ανορθωτής λόγω μια τέτοιας μπαταρίας, εφ όσον ο ιδιοκτήτης επιμένει να χρησιμοποιεί την μοτοσυκλέτα.
Πιθανολογώ λοιπόν οτι έχει απλά καεί ο ανορθωτής και όχι τα πηνία.
Επίσης μου φαίνεται περίεργο το εξής. Η μοτοσυκλέτα έμεινε απο μπαταρία, κι ηρθε η οδική κι εκανε οτι εκανε και το εβαλε μπρός.
Η μπαταρία πήρε ενα ελάχιστο ρεύμα εκείνη την στιγμή, αλλά οταν ο φιλος ammoulianiotis ξεκίνησε για τον προορισμό του, είτε είχε καμμένο ανορθωτή έίτε είχε καμμένα πηνία, απλά πήγαινε με την όποια ελάχιστη ενέργεια είχε η μπαταρία του απο πριν. Λογικά δεν θα εφτασε μακρια γιατί αν η μοτο ειναι CBF1000 οπως βλέπω στο προφίλ, δεν κινείται καν χωρίς μπαταρία με καποια ελάχιστη φόρτιση και χωρίς σύστημα φόρτισης λόγω ψεκασμού και αντλίας βενζίνης.
Τελευταία τροποποίηση από sapila racing; 20/07/2016 στις 16:52.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Ασχετη απορια, ανεξαρτητα σε τι κτασταση είναι η μπαταρία. Εφοσον συνδεθουν αναποδα οι πολοι για να παρει το ρευμα απο το σταρτερ μπορει να γινει χοντρη ζημια; ποιο το χειροτερο σεναριο;
Μια απλή αναζήτηση στο google σε οδηγεί σε ένα άλλο forum ελληνικόhttp://www.mybike.gr/forums/topic/75...9%CE%B1%CF%82/
Ή η ασφάλεια θα καεί (το πιθανότερο), ή η ανόρθωση.
Βέβαια οι εξαιρέσεις επιβεβαιώνουν τον κανόνα.
Όποιος πουκάμισο φορεί που έχει της νύχτας χρώμα ή έχει πόνο στην καρδιά ή άνθρωπο στο χώμα...
Όταν πεθάνω, θέλω να με θάψουν οι φίλοι μου. Δεν θα είναι η πρώτη φορά άλλωστε...
και πόσα volt σου έδειξε με ανάποδη πολικότητα πριν πεθάνει??? 2?? 3???
Εξακολουθώ να λέω ότι με αυτά που γνωρίζω για τις μπαταρίες δεν μπορεί να γίνει, δεν μπορούν οι πλάκες του μολύβδου να δώσουν (-) . Τες πα δεν αξίζει να ασχοληθούμε μιας και ακόμα και αν γίνεται η ισχύς θα είναι πολύ μικρή για να κάνει ζημιά στο κύκλωμα φόρτισης της μηχανής.
Δεν έχω και καμία πεθαμένη να την φορτίσω ανάποδα και να μετρήσω μετά ρε γμτ
LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
"These violent delights have violent ends
And in their triumph die, like fire and powder
Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).