Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 31

Θέμα: Ζημια απο λαθος οδικης!

  1. #16
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της skylaros
    Εγγραφή
    16/04/2011
    Μηνύματα
    726
    Οδική ήταν ρε παιδιά, θα είχε σταρτεράκι.

  2. #17
    officially illegal rider Το avatar του/της WiSe
    Εγγραφή
    17/04/2015
    Μηνύματα
    768
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από BLiTzER Προβολή μηνύματος
    Δε συνηθίζουν να χρησιμοποιούν τις μπαταρίες των οχημάτων τους. Συνήθως έχουν φορτιστές ή έξτρα, αποσυνδεδεμένες μπαταρίες, για να κάνουν τη δουλειά.
    Οχι απλως δε συνηθιζουν αλλα δε τις χρησιμοποιουν ποτε. Εκτος και αν ηταν τοσο μπαστουνοτραχανοβλαχος....
    TO AVOID PAIN, THEY AVOID PLEASURE
    TO AVOID DEATH, THEY AVOID LIFE
    54°10'02.9"N 4°28'40.5"W

  3. #18
    Καλλίγραμμον Μέλος Το avatar του/της vaska
    Εγγραφή
    29/10/2007
    Μηνύματα
    7.850
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από nik69 Προβολή μηνύματος
    Εάν πάρεις μια άδεια μπαταρία και την βάλεις στον φοριστή ανάποδα (το + του φορτιστή στο - της μπαταρίας ) στο τέλος θα πάρεις μια φορτισμένη μπαταρία όπου στον πόλο με το σήμα - θα είναι το + και το ανάποδο στον 2ο πόλο. Και όμως γίνεται
    Αγάπη αυτά δεν γίνονται ούτε στο Μπόλυγουντ, υπάρχει συγκεκριμένη διάταξη στις μπαταρίες η οποία δεν γίνεται ν' αλλάξει με λάθος φόρτιση. Να καταστραφεί η μπαταρία ναι αλλά να δώσει ανάποδη πολικότητα δεν γίνεται. Τουλάχιστον με όσα ξέρω εγώ.

    Αν έχεις κάπου βιβλιογραφία να παραθέσεις με ανάλογη αναφορά ευχαρίστως να την διαβάσω
    Τελευταία τροποποίηση από vaska; 20/07/2016 στις 14:48.
    LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
    "These violent delights have violent ends
    And in their triumph die, like fire and powder
    Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).

  4. #19
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της nik69
    Εγγραφή
    26/12/2014
    Μηνύματα
    589
    https://www.batterystuff.com/blog/ba...-polarity.html.

    Το συμβάν ήταν πριν πολλά-πολλά χρόνια. Δεν είπε κανένας για κάποια κλειστή σύγχρονη μπαταρία , ούτε ότι ήταν σε άψογη κατάσταση.
    Με το πoυ γύρναγες τον διακόπτη καιγόταν αμέσως η ασφάλεια.
    Με το πολύμετρο και τα καλώδα αποσυνδεδεμένα έδειξε -11V.

    Περισσότερο το ανέφερα για να πω ότι καιγόταν η ασφάλεια και όχι ο ενναλάκτης.

  5. #20
    Καλλίγραμμον Μέλος Το avatar του/της vaska
    Εγγραφή
    29/10/2007
    Μηνύματα
    7.850
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από nik69 Προβολή μηνύματος
    https://www.batterystuff.com/blog/ba...-polarity.html.

    Το συμβάν ήταν πριν πολλά-πολλά χρόνια. Δεν είπε κανένας για κάποια κλειστή σύγχρονη μπαταρία , ούτε ότι ήταν σε άψογη κατάσταση.
    Με το πoυ γύρναγες τον διακόπτη καιγόταν αμέσως η ασφάλεια.
    Με το πολύμετρο και τα καλώδα αποσυνδεδεμένα έδειξε -11V.

    Περισσότερο το ανέφερα για να πω ότι καιγόταν η ασφάλεια και όχι ο ενναλάκτης.
    Π@π@ριές λέει. Όλο το κείμενο είναι βασισμένο σε υποθέσεις και μάλιστα λανθασμένες. Μια μπαταρία δεν μπορεί ποτέ να αποφορτιστεί πλήρως και να λειτουργήσει μετά για πολλούς και διάφορους λόγους. Όσο χάλια και να είναι το βολτόμετρο δεν θα δείξει ποτέ 0. Μόνο αν είναι εντελώς πεθαμένη χωρίς ίχνος ζωής επάνω της.
    Το μαζεύει λίγο στο τέλος με την τελευταία παράγραφο
    "[FONT=Tahoma]For all intents and purposes, the battery will be [/FONT]ruined[FONT=Tahoma]. You could technically charge it up, negatively, and continue to use it, but your plates are designed with the positive plates being lead dioxide, and the negative being composed of a sponge lead, which would now be reversed. Because the reversed battery is no longer formatted correctly, it will only work to a limited degree. The fact of the matter is, a lead acid battery [/FONT]cannot[FONT=Tahoma] reverse its own polarity without an external stimulus. It is just not possible.[/FONT][FONT=Tahoma]"

    Είναι έτσι σχεδιασμένες να δίνουν το + οι πλάκες μολύβδου (αναφέρεται και ως σπογκωδης μόλυβδος) και το - οι πλάκες είτε ψευδαργύρου είτε οξειδίου του μολύβδου[/FONT]
    LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
    "These violent delights have violent ends
    And in their triumph die, like fire and powder
    Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).

  6. #21
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/11/2012
    Μηνύματα
    3.818
    Ναι οι περισσοτερς οδικες εχουνε σταρτερ και το διαπιστωσα δυο φορες.

    Πριν μερικα χρονια η οδικη με εβγαλε σηκωτο απο καραβι.Στην προσπαθεια επανω μου εκανε ζημια στην ζαντα του αυτοκινητου.Τοπαλικαρι με ενημερωσε οτι η ζημια δεν επιρεαζει την συμπεριφορα του αυτοκινητου,αλλα ειναι υποχρεωμενοι να μου την αλλαξουνε.Κρατησε τα στοιχεια μου και πολυ συντομα
    με ενημερωσανε οτι η ζαντα μου βρισκεται στο υποκαταστημα τους στα Γιαννενα κσι μπορουσα να περασω για αντικατασταση.
    Να σημειωσω οτι δεν ητανε απο τα μεγαλα ονοματα η
    οδικη.

  7. #22
    Έτσι τα φτιάχνουν τώρα Το avatar του/της 7Tolis
    Εγγραφή
    26/06/2014
    Μηνύματα
    3.863
    η ιντεραμέρικαν εχει σταρτερ στάνταρ.
    Φίου φίου φι φι φίου

  8. #23
    Μια κατω ! Το avatar του/της STOYBI
    Εγγραφή
    19/12/2004
    Μηνύματα
    4.100
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ammoulianiotis Προβολή μηνύματος
    Καλησπερα σας, μεχρι προχθες ημουν ενας χαρουμενος αναβατης μεχρι που το καλο μου αποφασισε να μεινει απο μπαταρια.. Συμφωνα με αυτα που με ειχε πει ο προηγουμενος ιδιοκτητης ηταν η ωρα της.

    Εσενα γιατι καλικαιριατικα σου εμεινε απο μπαταρια...??

    Πως μπορει να εχει συμφωνησει η καθε μπαταρια την ωρα που θα μεινει με τον ιδιοκτητης της...?

    Καιγονται τα πηνια επειδη βαλαμε τους πολους στιγμιαια αντιθετα..??

    Αυτα και αλλα ωραια ερωτηματα θα αντιμετωπισεις .... Καλη συνεχεια....!

  9. #24
    Banned
    Εγγραφή
    04/06/2015
    Μηνύματα
    115
    Δεν νομίζω να φταίει αυτό που περιγράφει φίλε, το ότι η μπαταρία ήθελε αλλαγή και δεν έδινε ρεύμα όπως πρέπει τόσο καιρό δεν σου λέει κάτι;

  10. #25
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.228
    Εγώ θα κανω και την εξής υπόθεση:

    Υποθέτω λοιπόν οτι η μπαταρία ήταν στα τελευταία της εδώ και καποιο διαστημα, όπως αναφέρει και ο ammoulianiotis.
    Ανετα μπορεί να καεί ο ανορθωτής λόγω μια τέτοιας μπαταρίας, εφ όσον ο ιδιοκτήτης επιμένει να χρησιμοποιεί την μοτοσυκλέτα.
    Πιθανολογώ λοιπόν οτι έχει απλά καεί ο ανορθωτής και όχι τα πηνία.

    Επίσης μου φαίνεται περίεργο το εξής. Η μοτοσυκλέτα έμεινε απο μπαταρία, κι ηρθε η οδική κι εκανε οτι εκανε και το εβαλε μπρός.
    Η μπαταρία πήρε ενα ελάχιστο ρεύμα εκείνη την στιγμή, αλλά οταν ο φιλος ammoulianiotis ξεκίνησε για τον προορισμό του, είτε είχε καμμένο ανορθωτή έίτε είχε καμμένα πηνία, απλά πήγαινε με την όποια ελάχιστη ενέργεια είχε η μπαταρία του απο πριν. Λογικά δεν θα εφτασε μακρια γιατί αν η μοτο ειναι CBF1000 οπως βλέπω στο προφίλ, δεν κινείται καν χωρίς μπαταρία με καποια ελάχιστη φόρτιση και χωρίς σύστημα φόρτισης λόγω ψεκασμού και αντλίας βενζίνης.
    Τελευταία τροποποίηση από sapila racing; 20/07/2016 στις 16:52.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  11. #26
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MG-KTiNoS
    Εγγραφή
    13/08/2011
    Μηνύματα
    8.032
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Πιθανολογώ λοιπόν οτι έχει απλά καεί ο ανορθωτής και όχι τα πηνία...
    ki εμένα εκεί πήγε το μυαλό μου.....
    ανανήψαντας

  12. #27
    Eυλογημένο μέλος Το avatar του/της Billymuse
    Εγγραφή
    24/11/2011
    Μηνύματα
    3.962
    Ασχετη απορια, ανεξαρτητα σε τι κτασταση είναι η μπαταρία. Εφοσον συνδεθουν αναποδα οι πολοι για να παρει το ρευμα απο το σταρτερ μπορει να γινει χοντρη ζημια; ποιο το χειροτερο σεναριο;
    RACING Because football,basketball & golf require ONE BALL
    Viva Italia 2015 Σικελία 2016

  13. #28
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της nik69
    Εγγραφή
    26/12/2014
    Μηνύματα
    589
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Billymuse Προβολή μηνύματος
    Ασχετη απορια, ανεξαρτητα σε τι κτασταση είναι η μπαταρία. Εφοσον συνδεθουν αναποδα οι πολοι για να παρει το ρευμα απο το σταρτερ μπορει να γινει χοντρη ζημια; ποιο το χειροτερο σεναριο;
    Μια απλή αναζήτηση στο google σε οδηγεί σε ένα άλλο forum ελληνικό http://www.mybike.gr/forums/topic/75...9%CE%B1%CF%82/

    Ή η ασφάλεια θα καεί (το πιθανότερο), ή η ανόρθωση.
    Βέβαια οι εξαιρέσεις επιβεβαιώνουν τον κανόνα.

  14. #29
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της transalpblack
    Εγγραφή
    21/04/2009
    Μηνύματα
    334
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από vaska Προβολή μηνύματος
    Π@π@ριές λέει. Όλο το κείμενο είναι βασισμένο σε υποθέσεις και μάλιστα λανθασμένες. Μια μπαταρία δεν μπορεί ποτέ να αποφορτιστεί πλήρως και να λειτουργήσει μετά για πολλούς και διάφορους λόγους. Όσο χάλια και να είναι το βολτόμετρο δεν θα δείξει ποτέ 0. Μόνο αν είναι εντελώς πεθαμένη χωρίς ίχνος ζωής επάνω της.
    Το μαζεύει λίγο στο τέλος με την τελευταία παράγραφο
    "[FONT=Tahoma]For all intents and purposes, the battery will be [/FONT]ruined[FONT=Tahoma]. You could technically charge it up, negatively, and continue to use it, but your plates are designed with the positive plates being lead dioxide, and the negative being composed of a sponge lead, which would now be reversed. Because the reversed battery is no longer formatted correctly, it will only work to a limited degree. The fact of the matter is, a lead acid battery [/FONT]cannot[FONT=Tahoma] reverse its own polarity without an external stimulus. It is just not possible.[/FONT][FONT=Tahoma]"

    Είναι έτσι σχεδιασμένες να δίνουν το + οι πλάκες μολύβδου (αναφέρεται και ως σπογκωδης μόλυβδος) και το - οι πλάκες είτε ψευδαργύρου είτε οξειδίου του μολύβδου[/FONT]
    Δεν λέει παπαριές.
    Μου είχε τύχει κι εμένα σε μπαταρίες 100άρες του Στρατού.
    Αυτές που βάζαμε στα STEYER
    Όποιος πουκάμισο φορεί που έχει της νύχτας χρώμα ή έχει πόνο στην καρδιά ή άνθρωπο στο χώμα...

    Όταν πεθάνω, θέλω να με θάψουν οι φίλοι μου. Δεν θα είναι η πρώτη φορά άλλωστε...

  15. #30
    Καλλίγραμμον Μέλος Το avatar του/της vaska
    Εγγραφή
    29/10/2007
    Μηνύματα
    7.850
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από transalpblack Προβολή μηνύματος
    Δεν λέει παπαριές.
    Μου είχε τύχει κι εμένα σε μπαταρίες 100άρες του Στρατού.
    Αυτές που βάζαμε στα STEYER
    και πόσα volt σου έδειξε με ανάποδη πολικότητα πριν πεθάνει??? 2?? 3???

    Εξακολουθώ να λέω ότι με αυτά που γνωρίζω για τις μπαταρίες δεν μπορεί να γίνει, δεν μπορούν οι πλάκες του μολύβδου να δώσουν (-) . Τες πα δεν αξίζει να ασχοληθούμε μιας και ακόμα και αν γίνεται η ισχύς θα είναι πολύ μικρή για να κάνει ζημιά στο κύκλωμα φόρτισης της μηχανής.

    Δεν έχω και καμία πεθαμένη να την φορτίσω ανάποδα και να μετρήσω μετά ρε γμτ
    LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
    "These violent delights have violent ends
    And in their triumph die, like fire and powder
    Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. ΖΗΜΙΑ ΑΠΟ ΜΑΝΙΤΑΡΙΑ
    από gsxr600 k7 στο forum Suzuki GSXR's
    Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο μήνυμα: 07/11/2007, 07:37
  2. απο λαθος...
    από el_hymador στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 08/10/2007, 12:58
  3. Ζημιά από το πουθενά!
    από visnu στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 21/10/2006, 22:38
  4. ΖΗΜΙΑ ΑΠΟ ΛΟΥΚΕΤΟ ΔΙΣΚΟΦΡΕΝΩΝ
    από tsiki στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 06/10/2006, 16:35
  5. Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 31/07/2006, 13:41

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF