Σελίδα 3 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 54

Θέμα: Πρόβλημα με ανάρτηση

  1. #31
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από function.analys Προβολή μηνύματος
    Καταρχάς να τονίσω ότι λυπάμαι που το πρώτο μου post εδώ αφορά ένα δυσάρεστο θέμα. Υπολόγισα να ξεκινούσα postάροντας φωτό κι εντυπώσεις από την παραλαβή/πρώτα ταξίδια σε Στερεά και Πελοπόννησο, όμως οι εξελίξεις με πρόλαβαν.

    Καταθέτω, λοιπόν, την δική μου εμπειρία με την ανάρτηση του 1290 SA αλλά κυρίως εστιάζω στην ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ του εξουσιοδοτημένου σερβις να με ενημερώσουν.

    Η μοτοσικλέτα αγοράστηκε καινούργια πρόσφατα και παραδόθηκε αργότερα για το πρώτο σερβις Τον θόρυβο, ομολογώ, άργησα να τον διαπιστώσω (χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν υπήρχε) κι όταν τον πρωτάκουσα τον απέδωσα σε χαλαρή στήριξη του κεντρικού στάντ --άλλωστε από εκείνη την γύρω περιοχή προέρχεται. Περιττό να προσθέσω ότι το πεδίο 'Ελέγξτε το Αμορτισέρ και το πιρούνι για διαρροές...' κάτω από τον πίνακα 'Υποχρεωτικές Εργασίες' του φύλλου Service είναι θρασύτατα τικαρισμένο (υπονοώντας ότι ελέγχθηκε κατά τας υποδείξεις του εργοστασίου και βρέθηκε περίφημο).

    Η συμπεριφορά/συγκάληψη γίνεται ακόμα πιο προκλητική αν κι εφόσον προστεθεί το γεγονός ότι ο Chief Eng. έκανε βόλτα στην μοτοσικλέτα όπου ασφαλώς ΔΕΝ διαπίστωσε τον θόρυβο τον οποίο ακούει όλη η υφήλιος (βλ. πιο κάτω γιατί και για πόσο τον ακούει). Προφανώς η Ready to Race ομάδα του σερβις οδηγεί σε περιοχή πίστας όπου δεν υπάρχουν ούτε λακούβες ούτε σαμάρια.

    Και τι ακριβώς ακούει η υφήλιος κι έχει προ καιρού αποδεχτεί το εργοστάσιο...ΑΝΑΚΛΗΣΗ φυσικά! Ανάκληση η οποία εμφανίζεται φαρδιά-πλατιά στο www.ktm.com και πιο συγκεκριμένα εδώ όπου δημοσιεύεται το σχετικό δελτίο Τύπου με ημερομηνία 6/5/2016. Η προσεκτική ανάγνωση του κειμένου, ωστόσο, περιπλέκει ακόμα περισσότερο την κατάσταση και να γιατί: ενώ (1) απευθύνεται σε 1290 SA που διατέθηκαν αδιακρίτως σε ΟΛΕΣ τις αγορές και (2) διαπιστώνει το προβλήμα που ο Chief Eng. 'αγνόησε', δυστυχώς (3) παρεμβάλλει την αποστολή ενημερωτικής επιστολής στον κάτοχο του οποίου το 1290 SA εμφανίζει το παγκόσμιως αναγνωρισμένο πρόβλημα. Δηλαδή ναι μεν αναγνωρίζουν δημοσίως ότι μας προξένησαν ζημιά αλλά δεν πρόκειται να την αποκαταστήσουν μέχρι που να ταχυδρομηθεί η επιστολή. Σωστά...στην κοινωνία της digital πληροφορίας το φυσικό ταχυδρομείο βολεύει ακόμα όταν στοχεύεις να κερδίσεις χρόνο (άρα χρήμα) στην πλάτη των καταναλωτών.

    Αυτά από την πλευρά μου. Αν και δεν χρειάζομαι άλλα στοιχεία για να παρουσιάσω το θέμα στην KTM Sportmotorcycle GmbH (σωστά διαβάσατε, εκεί θα υποβάλλω το claim) μπορεί ο Streetakias να δώσει περισσότερες πληροφορίες της διαδρομής που ακολούθησε μέχρι που γνωστοποιήσει το ζητήμα του στην Ελλάδα;

    Στην διάθεσή σας για ό,τι συμπληρωματικό
    Έχεις απόλυτο δίκιο σε όλα όσα λες…

    Κρίμα…


    Ποσα 1290 να έχουν πουλήσει ρπστμ..
    Τι θα τους κόστιζε να κάνουν τα πάντα για να το λύσουν το πρόβλημα?

    Σιγουρα , θα τους κοστίσει πολυ περισσοτερο που δεν το κάνουν ….


    Τελικα , μπορεί να μην υπάρχουν «κακα» μηχανάκια , αλλά κακές αντιπροσωπείες …

  2. #32
    Get the Flip Out Το avatar του/της function.analys
    Εγγραφή
    21/07/2016
    Μηνύματα
    15
    Κύριοι καλημέρα...και ακόμα θερμοτερη καλημέρα στους Νάσος + Πάνος + moderators

    Καταλαβαίνω ότι πολλοί από εμάς εδώ μέσα θα είχαν να προσφέρουν άριστες πληροφορίες σχετικά με ζητήματα ποιότητας υπηρεσιών (ειδικά για τα claims) και εξειδικευμενων διεργασιών με τις οποίες παρέχονται από εταιρία σε εταιρία.

    Η ελάχιστη τιμή όμως με την οποία μπορούμε να περιποιηθουμε (a) τον ΟΡ, ο οποίος ήθελε να κοινοποιήσει το πρόβλημα της ανάρτησης 1290 SA κι ΟΥΧΙ στο πώς δουλεύουν τα claims και (b) σε όλους όσοι υποφερουμε τώρα ή στο μέλλον από την αστοχια της πίσω ανάρτησης είναι αφήνοντας το thread να εμπλουτιστεί με περιστατικά που απτονται του θέματος του.

    Ας νιωσουμε την απογοητευση κάποιου ομοιοπαθη όπως ο ΟΡ κι εγώ ο οποίος ενώ μπαίνει με την προσδοκία ότι θα ανακαλύψει το δισκοπότηρο του προβλήματος του, τελικά αποχωρεί με την γενικόλογη γνώση του 'έτσι μάλλον λειτουργούν οι εγγυήσεις στις εταιρίες μοτοσικλετων και ίσως Η/Υ'.

    Αν συμφωνούμε με τους moderators, ας δημιουργηθεί ένα ξεχωριστό thread που μάλλον θα αποτελεσματικοτερο για τον οιωνει ενδιαφερομενο των claims, αφήνοντας από την άλλη εμάς τους αφορισμενους να μοιρολογησουμε τον πόνο μας εδώμ

  3. #33
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    ναι αυτο ειναι το προβλημα οτι εσυ θες να πεις τον πονο σου...μαθαινοντας πως λειτουργει η αντιπροσωπια, ισως κινηθεις αναλογως για να λυθει πιο γρηγορα το προβλημα σου...αλλα αφου δε σε νοιαζει να λυθει το προβλημα, αλλα να πεις τον πονο σου, ανοιξε ενα θρεντ καινουριο με μοιρολογια

  4. #34
    Get the Flip Out Το avatar του/της function.analys
    Εγγραφή
    21/07/2016
    Μηνύματα
    15
    Αγαπητέ συμφορουμιτη, προσωπικά δεν βλέπω το ίδιο 'ΠΡΟΒΛΗΜΑ' από την δική σου οπτικη. O,τι είδα, το οποίο είναι κι ο λόγος που μπήκα, ειναι ΜΟΝΟΝ ο τίτλος του thread. ΠΙΟ ΣΑΦΗΣ ΤΙΤΛΟΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.

    Σε κάθε περίπτωση το ΠΡΟΒΛΗΜΑ το έχουμε ΕΜΕΣ που επενδυσαμε στην μάρκα και στο μοντέλο. Και για να μην το έχουν κι άλλοι στο μέλλον άσε το thread χωρίς θορυβο.

    Είναι πολύ ευγενικό εκ μέρους σου που παρέχεις εθελοντική υπηρεσία και θελεις να μας διαφωτίσεις σε περιοχές συγγενικες προς το προβλημα. Εννοείται ότι προσωπικά τουλάχιστον θα σε έχω υπόψη μου.

  5. #35
    Παιδες , το θέμα δεν προσφέρεται για αντιπαράθεση.

    Είναι ένα θέμα σε συγκεκριμένη κατηγορία (ΚΤΜ) για ενα συγκεκριμένο πρόβλημα.

    Φυσικά , δεν έχουν δικαίωμα να γράφουν μόνο όσοι έχουν ΚΤΜ με το πρόβλημα.
    Έμμεσα ή άμεσα , κάθε πρόβλημα σε καινούργια μοτοσυκλέτα και κάθε κακή συμπεριφορά αντιπροσωπείας μας αφορά όλους ως μοτοσικλετιστές γιατί δεν σέβονται και εκμεταλλεύονται το πάθος μας και το χρήμα μας.

    Χώρια τα διάφορα πειράγματα κα πλάκες που κάνουμε κατά καιρούς , όταν υπάρχουν κακές συμπεριφορές από οποιοδήποτε επαγγελματία έχει σχέση με την μοτοσυκλέτα , ασχέτως μάρκας , πρέπει να μας ενοχλεί όλους..

    Οπότε , κάθε βοήθεια ή άποψη πάνω στο θέμα είναι σεβαστή , αρκεί να μην γίνεται σπαμαρισμα .


    ΥΓ ..: πραγματικά , δεν ξέρω τι κόστος θα είχαν να διορθώσουν το πρόβλημα και τι νομίζουν ότι «κερδίζουν» από την καθυστέρηση και τον «στρουθοκαμηλισμό» , αλλά στην εποχή του ιντερνετ έχουν ΗΔΗ χάσει πολύ περισσότερα . η φήμη και η αξιοπιστία θέλει χρόνια για να χτιστεί και ,πλέον , μερικά λεπτά για να εξαφανιστεί.

  6. #36
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.230
    Απο αυτα που εχω διαβάσει μέχρι τώρα, πιθανολογώ οτι δεν έχουν ακόμα έτοιμη την λύση που θα διορθώσει το πρόβλημα 100% χωρίς πιθανότητα επανεμφάνισής του και γι αυτό και καθυστερούν.

    Παντως ειναι ενα απο τα θέματα στα οποία χωλαίνει γενικά η KTM, αφού επανειλλημένως έχει βγάλει στην παραγωγή μοτοσυκλέτες με αρκετά προβλήματα, και τα λύνει στην διάρκεια της παραγωγής τους ενώ τα λούζονται οι ιδιοκτήτες.
    ΟΚ κι αλλοι κατασκευαστες κανουν ανακλήσεις επι ανακλήσεων, αλλά πχ τα χρόνια θεματα με τις τρόμπες κλπ ειναι κλασσικό παράδειγμα αντιμετώπισης της εταιρείας.
    Απ οτι φαίνεται το πρόβλημα του πίσω αμορτισέρ εμφανίζεται σε όλα τα KTM1290 SA και οχι σε καποια, άρα δεν είναι απλά θέμα ποιοτικού ελέγχου οπου κατι ξεφυγε σε μερικά, αλλά σχεδιαστικό πρόβλημα του συγκεκριμμένου εξαρτήματος που θα πρέπει να επανεξεταστεί, επανασχεδιαστεί και αλλαχτεί σε ολες τις μοτο.
    Τελευταία τροποποίηση από sapila racing; 22/07/2016 στις 11:19.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  7. #37
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ggs Προβολή μηνύματος

    ΥΓ ..: πραγματικά , δεν ξέρω τι κόστος θα είχαν να διορθώσουν το πρόβλημα και τι νομίζουν ότι «κερδίζουν» από την καθυστέρηση και τον «στρουθοκαμηλισμό» , αλλά στην εποχή του ιντερνετ έχουν ΗΔΗ χάσει πολύ περισσότερα . η φήμη και η αξιοπιστία θέλει χρόνια για να χτιστεί και ,πλέον , μερικά λεπτά για να εξαφανιστεί.
    Στην προκειμενη περιπτωση δε στρουθοκαμηλιζουν...προφανως υπαρχει καποιο σχεδιαστικο προβλημα στο αμορτησερ πισω και εκει οφειλεται η διαρροη...μεσα στην εγγυηση μπορεις να πας προφανως το αμορτησερ για επισκευη, αλλα αφου δεν εχει βγει το βελτιωμενο παρτ, το προβλημα θα εμφανιστει ξανα, οποτε θα ξαναεπισκευτεις την αντιπροσωπια αναγκαστικα, θα ξαναμπει το μηχανακι μεσα κλπ κλπ κλπ

    οποτε αφου εχει αναγνωρισει η κτμ το παρτ, περιμενει το upgrade απο σεπτ, εξου και η αντιμετωπιση της αντιπροσωπιας...εφοσον το προβλημα δεν ειναι κατι σημαντικο, σου λενε ελα απο σεπτεμβρη...προσωπικα δε βρισκω κατι κακο στη συγκεκριμενη περιπτωση η λαθος...

    οκ σε καινουριο μηχανακι ειναι ξενερα οχι να χανει τσιμουχα, και αυτοκολλητο να ξεκολλησει ξενερωνεις...αλλα ας μην ειμαστε και υπερβολικοι...

  8. #38
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.230
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από p@nos Προβολή μηνύματος
    Στην προκειμενη περιπτωση δε στρουθοκαμηλιζουν...προφανως υπαρχει καποιο σχεδιαστικο προβλημα στο αμορτησερ πισω και εκει οφειλεται η διαρροη...μεσα στην εγγυηση μπορεις να πας προφανως το αμορτησερ για επισκευη, αλλα αφου δεν εχει βγει το βελτιωμενο παρτ, το προβλημα θα εμφανιστει ξανα, οποτε θα ξαναεπισκευτεις την αντιπροσωπια αναγκαστικα, θα ξαναμπει το μηχανακι μεσα κλπ κλπ κλπ

    οποτε αφου εχει αναγνωρισει η κτμ το παρτ, περιμενει το upgrade απο σεπτ, εξου και η αντιμετωπιση της αντιπροσωπιας...εφοσον το προβλημα δεν ειναι κατι σημαντικο, σου λενε ελα απο σεπτεμβρη...προσωπικα δε βρισκω κατι κακο στη συγκεκριμενη περιπτωση η λαθος...

    οκ σε καινουριο μηχανακι ειναι ξενερα οχι να χανει τσιμουχα, και αυτοκολλητο να ξεκολλησει ξενερωνεις...αλλα ας μην ειμαστε και υπερβολικοι...
    Δεν νομίζω οτι ειναι υπερβολική η αντίδραση των ιδιοκτητών, αφού απ οτι φαίνεται το πρόβλημα μπορεί να δημιουργήσει επικίνδυνες καταστάσεις.
    Καποιοι τα πήραν όντως για adventure και οχι για το κολωνάκι, οπότε μια διαρροή απο το αμορτισέρ μπορεί άνετα σε καποια φάση να προκαλέσει ατύχημα και τραυματισμό η στην καλύτερη μια ακινητοποίηση σε μέρη δυσπρόσιτα και καταστροφή ενός ταξιδιού.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  9. #39
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    ρεαλιστικα μιλωντας, ενα κλασμενο αμορτησερ(που στην προκειμενη περιπτωση να αδειασει εντελως απο λαδια θα παρει αρκετο καιρο), ουτε σε ακινητοποιει, ουτε να σε σκοτωσει προκειται...ας μη πιανουμε ακραιες περιπτωσεις, προφανως δε λεω οτι ειναι οκ, αλλα σιγουρα δεν ειναι επικινδυνο αν δε θες να κανεις ζορικα πραγματα με το μηχανακι σου...και αεροπλανα εχουν πεσει απο κολλημενα λαμπακια που αναβαν κατα λαθος, αλλα ας μη κανουμε την τριχα τριχια...χωρις να δικαιολογω την αντιπροσωπια η την εταιρια, προσωπικα ουτε ξεκολλημενο αυτοκολλητο δε δικαιολογω, αλλα οταν σε δυο μηνες θα βγει το βελτιωμενο κομματι, δεν ειναι και τοσο τραγικο να περιμενεις...


    τωρα οποιος εχει προβλημα, θεωρω σχεδον απιθανο αν παει τσαμπουκαλεμενος και απαιτησει αντικατασταση (ο τσαμπουκας ειναι αναγκαιο κακο, για τον λογο που ανεφερα παραπανω), να μη του το αλλαξουν....απλα θα ξαναπαει και αργοτερα...

  10. #40
    Σκόνη Πέτρες Λάσπη Το avatar του/της Λευκάδιος
    Εγγραφή
    14/11/2008
    Μηνύματα
    2.574
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από p@nos Προβολή μηνύματος
    ρεαλιστικα μιλωντας, ενα κλασμενο αμορτησερ(που στην προκειμενη περιπτωση να αδειασει εντελως απο λαδια θα παρει αρκετο καιρο), ουτε σε ακινητοποιει, ουτε να σε σκοτωσει προκειται...ας μη πιανουμε ακραιες περιπτωσεις, προφανως δε λεω οτι ειναι οκ, αλλα σιγουρα δεν ειναι επικινδυνο αν δε θες να κανεις ζορικα πραγματα με το μηχανακι σου...και αεροπλανα εχουν πεσει απο κολλημενα λαμπακια που αναβαν κατα λαθος, αλλα ας μη κανουμε την τριχα τριχια...χωρις να δικαιολογω την αντιπροσωπια η την εταιρια, προσωπικα ουτε ξεκολλημενο αυτοκολλητο δε δικαιολογω, αλλα οταν σε δυο μηνες θα βγει το βελτιωμενο κομματι, δεν ειναι και τοσο
    Δεν χρειάζεται να αδειάσει όλο το αμορτισερ για να αλλάξει συμπεριφορά προς το χειρότερο(ή και επικίνδυνο),μερικα ml λαδιού αρκουν για να κάνουν την διαφορά.
    RIDE MORE TALK LESS

  11. #41
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Μου αρεσει παντως που το ΠΡΩΤΟ που παραθετετε ειναι τα φραγκα...

    Εσκασα 19000 και δεν ανεχομαι κιχ...

    Εσκασα 9000 και καν δυο κιχ τα περναω στο ντουκου..

    Εσκασα 900 και ας κανει το μηχανακι σαν κονσερβοκουτια νιοπαντρων..
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  12. #42
    Πάρτε τα βουνά! Το avatar του/της nassosxlvbros
    Εγγραφή
    30/03/2005
    Μηνύματα
    1.651
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από p@nos Προβολή μηνύματος
    μαλλον εχεις στο μυαλο σου εταιριες ηλεκτρονικων, γι αυτο γραφεις αυτα που γραφεις...για τα οχηματα ισχυει αυτο που εγραψα, για ducati/ktm ισχυει 100%


    αν πληρωνονταν απο την εταιρια οπως λες αμεσα, στην υποψια ανακλησης ολα τα εξουσιοδοτημενα θα σκιζονταν και θα ειχαν μια γραμματεα να παιρνει εναν εναν τους κατοχους για να παρουν τις ανακλησεις...θα γινοταν δηλαδη οτι γινοταν παλια με τα δανεια και οτι γινεται τωρα με τις εταιριες για τηλεφωνα και δε ξερω τι αλλο

    και αυτος ειναι ο λογος, που οτι μπορεσει ενας εξουσιοδοτημενος να αποφυγει, θα το αποφυγει...


    Δεν είναι θέμα αντικειμένου ηλεκτρονικών αδερφέ,αλλά κάτι πιο ουσιώδες που σου ξεφεύγει ελπίζω αθώα και καλοπροαίρετα.Μάλλον το πρόβλημα υπάρχει στα KTM/Ducati/Aprilia κλπ.,στη χώρα μας,ή πιθανόν να βρίσκουν πελάτες βολικούς-μη πω τίποτα πιο βαρύ και δεν κάνει-και κάνουν απλά ό,τι γουστάρουν.... διότι στη Honda (Σαρακάκης) που έτυχε ελλατωματική δισκόπλακα πίσω αλλάχτηκε σε 5 μέρες με αεροπορική παραγγελία.Ναι,ο Σαρακάκης,που ούτε απ'έξω δεν περνάω!
    Στη Ford πάλι,όταν είχα καινούργιο το Fiesta αλλάχτηκε αισθητήρας αέρα και πεταλούδα άμεσα.
    Στη BMW (Σπανός) με το αμάξι εκτός εγγύησης,ένα γρατζουνισμένο κάλυμμα της μηχανής -που δεν ήταν και το είδα τυχαία μετά από μια βδομάδα-αλλάχτηκε σε χρόνο Dt και 500 συγγνώμες για την ταλαιπωρία...

    Βρίσκουν και τα κάνουν στη μπανανία μάλλον....Ας το έκαναν σε κάναν Αυστριακό ή Γερμανό και τα λέγαμε σε πόσα δικαστήρια θα τρέχαν...
    Throw down the sword,The fight is done and over,
    Neither lost, neither won.To cast away the fury of the battle
    And turn my weary eyes for home....
    www.youtube.com/c/nassosxlvbros

  13. #43
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Christos ktm R
    Εγγραφή
    03/03/2012
    Μηνύματα
    206
    +990

  14. #44
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    εχω ιστοριες να σουπω και για τη bmw

    οπως ειπα, αν θες να κανεις γρηγορα δουλεια, δυστυχως, πρεπει να πας με διαθεσεις περιεργες...

  15. #45
    Lock up the wolves Το avatar του/της harris_x
    Administrator
    Εγγραφή
    27/03/2008
    Μηνύματα
    11.651
    Ας αφήσουμε την τακτική της κάθε εταιρίας σχετικά με τις εγγυήσεις και τις ανακλήσεις και ας επιστρέψουμε στο θέμα μας παρακαλώ.

Σελίδα 3 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Πρόβλημα με μπροστινή ανάρτηση για παπάκι
    από cryptonR115 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 02/05/2015, 13:54
  2. Πρόβλημα με immobilizer
    από parji στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 08/07/2004, 17:18
  3. Πρόβλημα με Transalp
    από Gladiator στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 16
    Τελευταίο μήνυμα: 01/07/2004, 16:57
  4. Bοήθεια πρόβλημα με xt.
    από COSMIC στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 17/06/2004, 10:27
  5. Προβλημα με ΧΤ
    από nikos283 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 03/05/2004, 15:35

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF