να υπενθυμησω οτι για 7 και 8 του μηνα στην Θεσσαλονικη στον ανατολικο αντιπροσωπο ειναι διαθεσιμο για δοκιμη.
Στο σαιτ της yamaha θα βρειτε ποτε και σε ποια πολη της Ελλαδας θα ειναι διθεσιμο.
Πηρα το μηχανακι για δοκιμη περιπου για ενα 20λεπτο+.
Με την πρωτη ματια μου φανηκε μικροκαμωμενο. Ανεβηκα επανω προσπαθησα να βολευτω αλλα οχι απολυτα (υψος 1,88).Τα ποδια εκλειναν γυρω απο το τεποζιτο α χερια σε οχι σωστη αποσαταση απο το σωμα εννοω πο πολυ τους αγκωνες που εμεναν περισσοτερο κλειστοι σαν να εκανα τρικεφαλα στην τροχαλια-ενταξει οχι τοσο- αλλα πολυ για εμενα.
Αιτια το μικρο τιμονι που δεν δινει μοχλο οσο θα ηθελα.Αθορυβο στο ρελαντι.
Ξεκιναω και οταν χρειαστηκε να φρεναρω στο φαναρι πιεζω την μανετα και ψαχνω το πενταλ του πισω φρενου.Ναι ψαχνω γιατι ειναι τοσο μινιμαλ και κρυμενο σχεδον κατω απο το καρτερ και σε σχεση με το 44 μποτακι μου ομολογω οτι δυσκολευτηκα ,αλλα δεν πειραζει ειχα μπροστινο λιγο αποτομο στην αρχη και προοδευτικο μετα.Το πιεζα συνεχεια μεχρι οριου πτωσης στους σαπουνοδρομους αλλα με μεγαλη μου εκπληξη διαπιστωσα οτι φρεναρε υποδειγματικα και χωρις ποτε να μπει το abs! Μου φανηκε περιεργο και σκεφτηκα οτι μπορει να μην λειτουργει κιολας.
Οι αναρτησεις του αν και δεν ειναι ρυθμιζομενες- το πισω μονο ρυθμιζει προφορτηση απο οτι θυμαμαι- ηταν αρκετα καλες χωρις βυθισματα και καταστασεις σουμιε.Το εμπρος βυθιζε οσο επρεπε στο φρεναρισμα και ειχε παντα τον τροχο υπο την εποπτεια του. Το στραμπουληξα αρκετα και παντα κρατουσε τον τροχο στο εδαφος και στην ευθεια και φυσικα δεν παρουσιασε το φαινομενο κουνηματος του μεγαλου αδερφου αγκιζοντας 2 φορες τα 200 στο κοντερ.Λαστιχα φορουσε Μισελεν αν αυτο παιζει καποιο ρολο.
Η σελα ηταν χαμηλη για εμενα -μετα εμαθα οτι ψηλωνει- και το αφρωδες οχι μου φανηκε αλλα ηταν λιγο και πιστευω οτι στο 2ωρο θα χρειαστει σταση ο αναβατης.
Το μοτερ ηταν γεματο παντου και δεν κρεμαγε ουτε μπαινοντας στο οριο του κοκκινου εδειχνε να θελει να ανεβασει κι αλλο. Δυναμη αρκετη και παντου-μου φανηκε πιο δυνατο απο του ΜΤ-7- και σιγουρα κατι εχουν κανει με το θεμα αυτο εκει στην Yamaha.Τωρα οπως ειπα δεν αισθανθηκα πουθενα κουνημα και αλλα κουλα που ειχα αισθανθει στο 900.Ευθυβολο μεχρι τα 200 που αγκιξε στο κοντερ και εκλεισα γιατι εμπαινα σε κινηση και το στροφομετρο ειχε αλλες 1000 στροφες ακομα πριν τον κοφτη.Τα 200 πραγματικα- 210-215 κοντερ-τα εχει σιγουρα. Τα χιλιομετρα αυτα μου τα εδειξε κανοντας αλλαγη απο 5η σε 6η στα 196 χλμ. Επισης σε γερο χουφτωμα του γκαζιου με 2α ο τροχος αφηνει αρκετα το εδαφος. Κατι Versys και V-Strom δεν εχουν καμια τυχη διπλα του πιστευω-εχω οδηγησει και τα 2 αυτα-και αν επειχειρησουν θα μεινουν τουλαχιστον 2 -ισως και παραπανω -μηχανακια πισω του στα 400 μετρα.
Γενικα ειναι ενα μηχανακι που ειναι πολυ πανω απο το μετριο στο αρκετα καλο στο συνολο του.Αν θα το επαιρνα 2 πραγματα που θα διορθωνα θα ηταν το τιμονι με ενα φαρδυτερο και η σελα με καμποσο γεμισμα ακομη.
Τελος για την τιμη του εχω να πω πως αν εκει στην yamaha δεν βαλουν μυαλο να δωσουν την σωστη τιμη στο μηχανακι τοτε τα Versys,V Strom θα εχουν παρα πολυ καλυτερη τυχη απο το Tracer. 8700 + πινακιδες για μηχανη με πιρουνι διχως ρυθμισεις -οσο καλο και αν ειναι- και ενα αλουμινενιο μονο ψαλιδι και χωρις τα οσα εξτρα δεν νομιζω οτι ειναι τιμη που ταιριαζει σε καταναλωτη μιας κατεστραμενης οικονομικα χωρας. Θα μου πειτε τι σχεση εχει αυτο; Ειναι η ουσια ομως αν τους ενδιαφερουν εστω και στο απειροελεχιστο οι πωλησεις στην Ελλαδα. Βεβαια ο αντιπροσωπος εδω κανει μια πολυ γενναια εκπτωση δινοντας το στα 8000 χιλιαρικα αλλα και παλι....