R1 λεμε. Απλα αστερι.
Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
__________________
suzuki bandit 650
suzuki dr250 djebel
piaggio medley 150
βγαλε εξω τους εμπορους καταρχήν για να μην καταλήξεις με κανενα μοτερ των 785.000χλμ.
r1 για καποιο λογο τα ζητανε ακριβα. του 08 ηταν καλο μηχανακι αλλα μεχρι εκει. 6800 ουτε με το αγωνιστικο κιτ δεν θα του εδινα.
cbr βασικα ειναι το ιδιο μηχανακι απο το 08. οι διαφορες ειναι μικρες αλλα ειναι καλο και σωστο.
zx δεν κοιτας?
The R is for Respect.
έχε στα υπόψιν ότι τα cbr1000 08-09 καίγανε λάδι. μετά τα φτιάξανε
Τα r1 είχαν θέμα με τα βολάν σε μοντέλα 2004-08. Στα fz1 που ξερω το κόστος έχει 500€ για το νέο βολάν, φαντάζομαι και για το r1 εκεί γύρω πάνω κάτω. Το πολύ πολύ αν σ'ενδιαφέρει πας στην αντιπροσωπία να δουν αν έχει αλλαχτεί το βολαν.
Και κάτι για τα 1000αρια με τέτοια ιπποδύναμη. Να πάρεις μόνο αν πιστεύεις ότι το ελέγχεις εσύ και όχι αυτό. Να μπορείς να αντισταθείς και να δαμασεις ενα τετοιο μηχανάκι. Πολλοί παίρνουν ενώ δεν είναι έτοιμοι (και δεν εννοώ οδηγικα) για κάτι τέτοιο.
Φιλικά.
Τελευταία τροποποίηση από takisdemi; 28/07/2016 στις 15:56.
Βάζω επίλογο στο θέμα μιας και βρέθηκε και αγοράστηκε μηχανή. Τελικά πηγα προς Yamapa μεριά.
Σας ευχαριστώ όλους οσους ασχοληθήκατε με το θέμα μου.![]()
The R is for Respect.
τι έτσι; στεγνά; λίγη αγάπη (ποκ ποκ) να μας πεις ποιά ρουφιάνα σε κέρδισε; ντροπή σου βιτσιόζε.
Το μαύρο ή το ανθρακί; Με γειες το θηρίο. Να το χαρείς!
ε μα αστεία λέμε τώρα; άμα άντεχα τα ss και γω το r1 θα έπαιρνα
αλλά ποιό r1 όμως;![]()
I live to learn. I learn to think. I think to create. I create to be.
Το μαύρο. Το άνθρακι είχε αλλαγμενες μπουκάλες και δεν ασχολήθηκα καν. Πραγματικά είναι μια κούκλα, δεν το πιστεύω ότι είναι στο γκαράζ μου πλεον