Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 41

Θέμα: αναβαθμηση αναρτησεων

  1. #1
    κοκορετσι μελος Το avatar του/της intruder
    Εγγραφή
    16/08/2009
    Μηνύματα
    648

    αναβαθμηση αναρτησεων

    καλησπερα,εχω ενα gsx1250fa κ θελω να του κανω δωρο αναρτησεις μπρος ελατηρια πισω ολοκληρο αμορτισερ χωρις υδραυλικη ρυθμιση λογω παραπανω κοστους.εχω μερικα ερωτηματα....ποια η διαφορα απο γραμικα σε προοδευτικα......wilbers ή ohlins...απο εδω 'η απο εξωτερικο καθως εδω βλεπω οτι μονο παραγγελια κ κανα 20ημερο ενω αποεξω 5 μερες κ κανα 100ρικο λιγοτερο?
    ....και το στηλιαρι απο το τσεκουρι του ξυλοκοπου, απο το λογγο βγαινει...

  2. #2
    Σουλατσαδόρος Το avatar του/της Coyote.V
    Εγγραφή
    06/07/2009
    Μηνύματα
    2.133
    Στα γραμμικά η συμπίεση των ελατηρίων σε όλη την διαδρομή είναι ίδια ενώ στα προοδευτικά όσο συμπιέζονται τόσο περισσότερο σκληραίνουν.

  3. #3
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    4.930
    Οι διαφορες δεν ειναι μεγάλες, τα γραμμικά ειναι προσανατολισμένα στην σπορ οδήγηση τα προοδευτικα πιο τουρινκ.
    Εαν μπορείς οικονομικά να αγοράσεις ολινς πανε για αυτα, ειναι το τοπ μπραντ και ιςως με την μεγαλητερη παράδοση.
    Τωρα για την μηχανική η προφορτιση πριν επιλέξεις, πρόσεξε απο πια μεριά θα ειναι προσβάσιμο και ποσο ευκολο θα ειναι να ρυθμίσεις στην μηχανη σου, εαν ειναι δυςκολο(να αφελείς ειτε πλαστικά ειτε σέλες) θα πρεπει να δεις το έξτρα κόστος της υδραυλικής προφορτισης

  4. #4
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.696
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Coyote Z750s Προβολή μηνύματος
    όσο συμπιέζονται τόσο περισσότερο σκληραίνουν.
    Τελικα οσες διακοπες και να κανει καποιος, το ιδιο απότομα τουρχονται καποια πραγματα...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  5. #5
    Squadra Puzzola Το avatar του/της Ichigo
    Εγγραφή
    17/07/2005
    Μηνύματα
    1.429
    Πετα το ρημαδι και παρε κανενα mega on/off με τη χρηση που κανεις. Οτι και να κανεις μ αυτο το ρημαδι δε θα φερεις ποτε τις αναρτησεις εκει που πρεπει ειδικα μπροστά που εχει αρχαίο dumping rod συστημα. Αν αξιζει κατι σ αυτο ειναι ο κινητηρας που πραγματικά ειναι οτι ποιο optimized υπαρχει σε touring μηχανακι.

    Το ματι μου ωστοσο πηρε νεο bandit euro4 με upside-down μπροστινο.
    Salentu. Lu Sule Lu Mare Lu Ientu.

    Et quacumque viam dederit fortuna sequamur
    "Conservatives are not necessarily stupid, but most stupid people are conservatives."

  6. #6
    Damping rod.

    Οι αναρτήσεις είναι μία χαρά για την χρήση και πέραν αυτής, αν έχεις τα σχετικά χέρια.

    γραμμικά ελατήρια στην σωστή σκληρότητα, πιο χοντρά λάδια και είναι όλα οκ με το τέρας.

  7. #7
    Σουλατσαδόρος Το avatar του/της Coyote.V
    Εγγραφή
    06/07/2009
    Μηνύματα
    2.133
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    Τελικα οσες διακοπες και να κανει καποιος, το ιδιο απότομα τουρχονται καποια πραγματα...
    [FONT=&amp]ΓΡΑΜΜΙΚΑ : Όταν ολόκληρο το ελατήριο έχει κατασκευαστεί με [/FONT]ίδιο βήμα σε όλο το σπείρωμα, έτσι κάθε κιλό δύναμης έχει την ίδια επίδραση σε όλο το μήκος του ελατήριου.
    ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΑ: - Έχουν κατασκευαστεί με προοδευτικό βήμα σπειρώματος από πυκνότερο έως πιο αραιό, έχοντας έτσι αυξανομένη αντίσταση στην συμπίεση.


    Καλώς ήρθες

  8. #8
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.696
    Καλως σας βρηκα αλλα το μεταβλητο βήμα δεν σκληραινει το ελατήριο..!!
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  9. #9
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    4.930
    Οπως το καταλαβαίνω, στα προοδευτικά ελατήρια το πυκνότερο σπείρωμα τους βοηθά καλυτερα στην εξωμαλυνση των χαμηλών φορτίων που συμβαίνουν στις χαμηλές ταχύτητες συγκριτικά με τα γραμμικά

  10. #10
    Σουλατσαδόρος Το avatar του/της Coyote.V
    Εγγραφή
    06/07/2009
    Μηνύματα
    2.133
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    Καλως σας βρηκα αλλα το μεταβλητο βήμα δεν σκληραινει το ελατήριο..!!
    Καλά όλα αυτά αλλά δεν μας λες τι κάνει... μόνο αντίρρηση είσαι.

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της nik69
    Εγγραφή
    26/12/2014
    Μηνύματα
    589
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από doctoras Προβολή μηνύματος
    Οπως το καταλαβαίνω, στα προοδευτικά ελατήρια το πυκνότερο σπείρωμα τους βοηθά καλυτερα στην εξωμαλυνση των χαμηλών φορτίων που συμβαίνουν στις χαμηλές ταχύτητες συγκριτικά με τα γραμμικά
    Σε ένα γραμμικό ελατήριο εάν χρειάζεσαι μια δύναμη Α για να συμπιεστεί 10μμ εάν εφαρμόσεις διπλάσια δύναμη θα συμπιεστεί 20μμ.
    Σε ένα προοδευτικό ελατήριο θα συμπιεστεί λιγότερο.
    Το πόσο θα συμπιεστεί ένα ελατήριο εξαρτάται από την σταθερά του και τον αριθμό των σπειρών που έχει (λιγότερες σπείρες = σκληρότερο ελατήριο).
    Τα προοδευτικά ελατήρια δεν είναι πλήρως προοδευτικά όπως τα φανταζόμαστε (τουλάχιστον η πλειοψηφία). Αυτό που γίνεται είναι η σπείρα με το μικρότερο βήμα να τερματίζει (κοντράρει) οπότε μειώνεται πρακτικά το ελατήριο κατά 1 σπείρα και σκληραίνει και
    η διαδικασία αυτή συνεχίζεται όσο συμπιέζεται.
    Ποιό απλή μορφή είναι τα 2 σταδίων που τα συνηθίζει η yamaha στα συμβατικά της πηρούνια (έχουν 2 διαφορετικές πυκνότητες σε 1 ελατήριο) Μόλις τερματίσει η 1η το ελατήριοα σκληραίνει.
    Γραμμικές αναρτήσεις είναι οι πνευματικές στις οποίες ισχύει ο νόμος του boyle (το γινόμενο της πίεσης x όγκο είναι σταθερό. Αυτό εάν το βάλεις σε αναπαραστήσεις σε 2 άξονες βγαίνει μια καμπύλη σαν παραβολή που προσδιορίζει και την γραμμικότητα).

    Απλοικά χωρίς μαθηματικές συναρτήσεις.

  12. #12
    Σουλατσαδόρος Το avatar του/της Coyote.V
    Εγγραφή
    06/07/2009
    Μηνύματα
    2.133
    Σωστά τα λες αλλά... στο προοδευτικό θα συμπιεστεί κανονικά τα 10 πρώτα μμ και στην συνέχεια για τα 20 θα θες όχι την διπλάσια αλλά σχεδόν την τριπλάσια δύναμη. Αυτή είναι η λεπτομέρεια.

    Πχ στα φρένα αν είναι χαλαρά δεν θα βυθίζει όσο βύθιζε με τα γραμμικά. Φυσικά όσο πιο δυνατά τα φρένα τόσο μεγαλύτερη η βύθιση.

  13. #13
    Σουλατσαδόρος Το avatar του/της Coyote.V
    Εγγραφή
    06/07/2009
    Μηνύματα
    2.133
    Και για να λύσω λίγο ακόμα το μυστήριο... στα on-off - enduro θέλουμε γραμμικά για να εκμεταλλευόμαστε όλη την διαδρομή της ανάρτησης και στα street θέλουμε προοδευτικά. Αν στα πρώτα βάλεις προοδευτικά (on-off - enduro) τα στήνεις περισσότερο για τον δρόμο.

  14. #14
    Σουλατσαδόρος Το avatar του/της Coyote.V
    Εγγραφή
    06/07/2009
    Μηνύματα
    2.133
    Ορίστε και ένα διάγραμμα που εξηγεί τα φορτία και την συμπίεση


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	techsprings.jpg 
Προβολές:	239 
Μέγεθος:	18,6 KB 
ID:	364543

  15. #15
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της nik69
    Εγγραφή
    26/12/2014
    Μηνύματα
    589
    Τον πρώτο καιρό που μου φταίγανε οι αναρτήσεις ενώ ήμουν εγώ εντελώς κουλός(και τα λάστιχα για πέταμα) έψαχνα να δω τι υπάρχει από αναρτήσεις.
    Νομίζω μόνο η hyperpro υποστηρίζει τα προοδευτικά ελατήρια σε δρομίσιες μοτοσυκλέτες.
    Ακόμα και τα νεότερα monoshock συστήματα των πίσω αναρτήσεων έχουν χάσει την προοδευτικότητα τους.
    Αντίθετα σε κάποια motocross μοντέλα (Honda??) υπάρχουν πνευματικά πηρούνια (που είπαμε είναι προοδευτικά από την κούνια τους)

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Ρυθμιση Αναρτησεων cbr 600f
    από gv_gr στο forum Honda CBR series
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 30/10/2005, 20:47
  2. Ερωτηση περι αναρτησεων σε σκουτερακι
    από Rezeguet στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 09/09/2005, 12:21
  3. Απαντήσεις: 16
    Τελευταίο μήνυμα: 03/06/2005, 13:07
  4. σεταρισμα αναρτησεων Ζ1000
    από idi στο forum Kawasaki Z series
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 28/04/2005, 12:01
  5. Περι αναρτησεων .. απο τον Oldman
    από Todi στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 13/04/2005, 20:49

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF