η λαδιερα (περαν της τεχνικης γελοιοτητας) δεν λιπαινει την αντλια
υποτιθεται οτι λιπαινει εδρες-οδηγους
η λαδιερα (περαν της τεχνικης γελοιοτητας) δεν λιπαινει την αντλια
υποτιθεται οτι λιπαινει εδρες-οδηγους
to idio syzitietai kai sti germania.
mono diesel me euro 6 tha mporoun na mpainoun stis poleis.
pali tha ginoume to nekrotafeio aytokiniton tis eyropis....
parte diesel parte diesel , kai meta parte forous gia ta diesel.
thymitheite tis malakies kostaki-giorgaki.
parte amaksia elege o enas, bgike o allos kai mas tarakse sta teli kai tous forous.
same shit, different day.
Live your myth in Greece
Συμφωνω. Αν και εχω λαδιερα στο δικο μου ειναι δυσκολο να καταλαβω πως μια σταγονα λαδι καθε πχ 5-6 δευτερολεπτα η οποια εγχυεται στην πολλαπλη εισαγωγης, "μοιραζεται" εξισου και στους 4 κυλινδρους αφενος και αφετερου πως λιπαινει τις βαλβιδες και ειδικα τις εξαγωγης.
edit : ξεχασα να κανω quote το μηνυμα του toyar
Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
__________________
suzuki bandit 650
suzuki dr250 djebel
piaggio medley 150
Οπως τα λετε ολοι ειναι και αεριο εχει ιαπωνικα αυτοκινητα εκει εξω που εχουν κανει συνολικα 350.000 χλμ τα 200.000 με αεριο και mercedes με 500.000 και παει λεγοντας.
Οπως και ταξι octavia με τον 1.9 που κανουν πανω απο 1.000.000.
Το θεμα ειναι η χρηση κρυα εκκινηση και συχνα σβησιματα εχουν μεγαλυτερες φθορες.
Εχει ξανασυζητηθει το θεμα και στα μηχανακια με καποιον που ειχε ανεβασει ενα bwm νομιζω με πανω απο 200000 χωρις προβλημα.
Οι ταξιτζηδες στις πιατσες δεν σβηνουν τα αυτοκινητα οπως και οι φορτηγατζηδες λεωφορειατζηδες.
Η χρηση εχει τον μεγαλυτερο ρολο και απο εκει και περα η τυχη.
Οσο για το αεριο απο την toyota που λεει καποιος πιο πανω οτι εχει.
Καποιοι δεν ειναι τοσο ευχαριστημενοι....
http://yarisclub.gr/vb/forum/%CF%84%...F%82-lpg/page2
Οπως βεβαια και αλλοι απο τους συγκεκριμενους κινητηρες.
http://thesteadywalker.blogspot.gr/2...ota-yaris.html
LIVE FREEEEE!!!!!
Πάντως εγώ που έχω ένα Maveric 2,3 & ψαχνόμουν για αέριο, έκανα πίσω.
Στο εξουσιοδοτημένο της Ford που κάνω το ετήσιο service, με αποτρέψανε έντονα.
Μου δείξανε και ένα ίδιο με καμένες βαλβίδες & ήρθα και ηρέμησα.
Βέβαια τα ετήσια χλμ που του κάνω είναι γύρω στα 11.000, οπότε οκ.
PFC
Τελευταία τροποποίηση από devil's animal; 24/08/2016 στις 13:33.
Πάντως αυτό που λέτε για τις λαδιέρες, όταν έβαλα το αέριο, ρώτησα το μάστορα, μιας και αντιπροσωπευει αποκλειστικά ένα σύστημα λίπανσης, να το βαλω ή οχι κτλ. (V-Lube)
Και η απάντηση του ήταν ότι λόγω κινητήρα (8βάλβιδος) η πιθανότητα ζημιάς είναι μικρή και μου είπε οτι στη θέση μου αυτός δε θα το έβαζε, ε και δε το έβαλα.
115k χλμ μετά δε το έχω μετανιώσει
Το βρηκα τελικα....
«Μόδα είναι, θα περάσει», γράφαμε το 2012 για τη μανία που μας είχε πιάσει με τους diesel κινητήρες…
Και τη μανία: Σχεδόν το 60% των πωληθέντων νέων αυτοκινήτων από τον Νοέμβριο του 2011 -οπότε απελευθερώθηκε η πετρελαιοκίνηση σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη- είναι αυτοκίνητα diesel.
Ναι, ο περιορισμός της πετρελαιοκίνησης στις μεγαλουπόλεις προκαλούσε γέλιο στους υπόλοιπους Ευρωπαίους… Αλλά ψυχραιμία.
Μάλιστα είναι τόσο έντονη η ζήτηση μικρών πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων που έχει τραβήξει σα μαγνήτη στην Ελλάδα όλα τα μικρά diesel μεταχειρισμένα σαράβαλα της Ευρώπης, τα οποία -όπως πολλάκις έχουμε γράψει- επιτήδειοι τα εισάγουν, γυρίζουν τα εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα σε μερικές δεκάδες χιλιάδες και τα πουλούν στους ανυποψίαστους πελάτες, σαν καινούργια. Τονίζω και πάλι ότι αυτό δεν συμβαίνει σε όλα τα εισαγόμενα diesel, αλλά σε πολλά από αυτά και κυρίως στα μικρού κυβισμού.
Οπως και να το κάνουμε, οι αναγνώστες μας είναι και ήταν… ψυλλιασμένοι για το τι θα συμβεί. Είναι δεδομένο οτι σύντομα η κυβέρνηση θα εξισώσει την τιμή του πετρελαίου κίνησης με αυτόν της βενζίνης, αφού είναι ένα από τα μέτρα που βρίσκονται στα συρτάρια του υπουργείου Οικονομικών.
Γράφαμε τότε πως για να αποσβέσεις σε τρία χρόνια τη διαφορά της τιμής αγοράς ενός αυτοκινήτου με κινητήρα βενζίνης με το ακριβότερο -από 2.000 έως και 4.000 ευρώ- diesel, θα πρέπει αυτό το αυτοκίνητο να διανύει πάνω από 20.000 km τον χρόνο. Ολα αυτά με τη σημερινή τιμή του πετρελαίου και με τις παλαιότερες – υψηλότερες καταναλώσεις των βενζινοκίνητων αυτοκινήτων.
Σίγουρα είναι πιο… γλυκό ψυχολογικά να δίνεις 40 ευρώ και να γεμίζεις το ρεζερβουάρ σου απ’ ό,τι 55 ευρώ, όμως, όπως και να το κάνουμε, αυτά τα έχεις πληρώσει μαζεμένα για την αγορά του αυτοκινήτου…
Πλέον με την επικείμενη εξίσωση φόρου του diesel κίνησης με αυτόν της βενζίνης, αλλά και με τις καταναλώσεις των μικρών βενζινοκινητήρων να έχουν πέσει -σε κάποιες περιπτώσεις- κοντά σε αυτές των diesel, ποιος ο λόγος ακόμη να φλερτάρουμε τόσο έντονα με τα πετρελαιοκίνητα;
Τονίζω ότι όλα αυτά τα γράφω για τους μικρού κυβισμού κινητήρες, από 2.000 cc και κάτω, γιατί στα αυτοκίνητα μεγαλύτερου κυβισμού και όγκου, οι diesel κινητήρες ταιριάζουν γάντι και σαφέστατα είναι πιο οικονομικοί από τους αντίστοιχους βενζίνης.
Από την άλλη, βλέποντας τις τάσεις στις διεθνείς εκθέσεις αυτοκινήτων που επισκεπτόμαστε και συζητώντας με τους ανθρώπους που κινούν τα νήματα της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας, είναι σαφές ότι οι μηχανικοί δεν ασχολούνται πια με την εξέλιξη των μικρών diesel, αλλά με τους αντίστοιχους βενζίνης.
«Ο,τι είχαν να μας δώσουν οι diesel σε τεχνολογία μάς το έδωσαν», μας λέει χαρακτηριστικά υψηλόβαθμο στέλεχος αυτοκινητοβιομηχανίας, τονίζοντας ότι περαιτέρω τεχνολογική ανάπτυξη με μικρούς diesel δεν μπορεί να γίνει.
Αυτά, λοιπόν, είναι τα δεδομένα και δεν πρόκειται να αλλάξουν, εκτός αν στο ευρύτερο μέλλον δούμε κάποια τεχνολογική επανάσταση στους μικρούς diesel όμοια με αυτή που γίνεται σήμερα στους αντίστοιχους κινητήρες βενζίνης.
Γι’ αυτό, λοιπόν, όλα αυτά καλό είναι εμείς, που διαβάζουμε λίγο περισσότερο για το αυτοκίνητο και την τεχνολογία του, να τα μεταφέρουμε και στους υπολοίπους προκειμένου να τους ενημερώνουμε και να μην πέφτουν θύματα τόσο των αετονύχηδων που τους πλασάρουν μεταχειρισμένα diesel… χρέπια όσο και της ασυνέπειας του κράτους.
Πηγη http://www.newsauto.gr/erchete-telos-ton-diesel/
Τα περισσοτερα toyota ειναι στην black list.
Ειδικα αυτα που εχουν μηχανικες βαλβιδες...
Αλλα υπαρχουν και yaris με χιλιαδες χλμ και με τα 2 καυσιμα και ειναι ακομα οκ.
Γενικα τα συστηματα αεριου εχουν βελτιωθει και συνεχως βελτιωνονται υπαρχει ερευνα.
Το θεμα οπως προειπα ειναι και η χρηση.
Καλα το τι ερχεται απ'εξω σε diesel ειναι απιστευτο εχω φιλο σε κτεο και τραβαει τα μαλλια του με τους μαντραδες.
Καθισματα λεβιεδες τιμονια αλλαγμενα σε ολα.
Τετοιο κερδος εχουν που τους συμφερει να τα αλλαξουν ολα.
Ειδικα τα μικρα σε κυβικα ειναι απο ενοικιαζομενα και τα μεσαια απο leasing σε πωλητες.
Γενικα το diesel μεταχειρισμενο ειναι λαχειο στις μερες μας.
Σε 5 - 6 χρονια που θα υπαρχουν ελληνικα ισως το σκεφτουμε.
Τωρα με οτι εχουμε πηγαινουμε
Τελευταία τροποποίηση από leftos; 24/08/2016 στις 18:49.
LIVE FREEEEE!!!!!
οποιος ψωνιζει εισαγομενο απο μαντρα ειναι αξιος της μοιρας του..........
Ως προς τα μεταχειρισμενα δε διαφωνω. Αλλα αυτο γινοταν και πριν τα diesel. Ως προς την τεχνολογια θα διαφωνισω. Ο diesel εχει ψωμι ακομα.Ισως οχι στα ιχ (πραγμα για το οποιο μιλαμε). Αλλα σε μεγαλα και βαρεα εχει λιγο μελλον το πραγμα (μεχρι να μπουν στην αγορα τυποι σαν τον elon musk με εξελιγμενες μπαταριες). Η denso παντως συνεχιζει R&D που δεν εχει μπει σε μοτερ ακομη....
http://www.globaldenso.com/en/newsre...130626-01.html
Ολοι εχουν απο μια αποψη βεβαια.....![]()
μπεεεεε....
προσπαθουν να πετυχουν καλυτερη καυση χρησιμοποιωντας μεγαλυτερη πιεση ψεκασμου (3000bar)
το πετρελαιο παντα θα εχει μεγαλυτερο και βαρυτερο μοριο απο τη βενζινη και πιο δυσκολο να σπασει
γι αυτο οτι και να κανουν θα καιγεται πιο αργα και θα βγαζει αιθαλη
απλα το καθε καυσιμο ειναι καταλληλοτερο για συγκεκριμενη χρηση
οπως κανενα τανκερ ποτε δεν θα δουλεψει με βενζινη ετσι και στα μικρα οχηματα η βενζινη ειναι ασυναγωνιστη