Σελίδα 6 από 9 ΠρώτοΠρώτο 123456789 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 76 έως 90 από 125

Θέμα: Βενζίνη VS Diesel VS Αέριο... Ποιό το οικονομικότερο;

  1. #76
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.575
    η λαδιερα (περαν της τεχνικης γελοιοτητας) δεν λιπαινει την αντλια
    υποτιθεται οτι λιπαινει εδρες-οδηγους

  2. #77
    Klabautermann Το avatar του/της tzimidis
    Εγγραφή
    07/04/2013
    Μηνύματα
    584
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από nikos_abel Προβολή μηνύματος
    ...........τα ντίζελ.

    Κυκλοφορεί ότι τα πάνε για απαγόρευση στις πόλεις.
    to idio syzitietai kai sti germania.
    mono diesel me euro 6 tha mporoun na mpainoun stis poleis.

    pali tha ginoume to nekrotafeio aytokiniton tis eyropis....
    parte diesel parte diesel , kai meta parte forous gia ta diesel.

    thymitheite tis malakies kostaki-giorgaki.
    parte amaksia elege o enas, bgike o allos kai mas tarakse sta teli kai tous forous.

    same shit, different day.


    Live your myth in Greece

  3. #78
    old school gixxer Το avatar του/της alex14
    Εγγραφή
    27/01/2003
    Μηνύματα
    2.125
    Συμφωνω. Αν και εχω λαδιερα στο δικο μου ειναι δυσκολο να καταλαβω πως μια σταγονα λαδι καθε πχ 5-6 δευτερολεπτα η οποια εγχυεται στην πολλαπλη εισαγωγης, "μοιραζεται" εξισου και στους 4 κυλινδρους αφενος και αφετερου πως λιπαινει τις βαλβιδες και ειδικα τις εξαγωγης.

    edit : ξεχασα να κανω quote το μηνυμα του toyar
    Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
    __________________
    suzuki bandit 650
    suzuki dr250 djebel
    piaggio medley 150

  4. #79
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της leftos
    Εγγραφή
    02/08/2010
    Μηνύματα
    597
    Οπως τα λετε ολοι ειναι και αεριο εχει ιαπωνικα αυτοκινητα εκει εξω που εχουν κανει συνολικα 350.000 χλμ τα 200.000 με αεριο και mercedes με 500.000 και παει λεγοντας.
    Οπως και ταξι octavia με τον 1.9 που κανουν πανω απο 1.000.000.
    Το θεμα ειναι η χρηση κρυα εκκινηση και συχνα σβησιματα εχουν μεγαλυτερες φθορες.
    Εχει ξανασυζητηθει το θεμα και στα μηχανακια με καποιον που ειχε ανεβασει ενα bwm νομιζω με πανω απο 200000 χωρις προβλημα.
    Οι ταξιτζηδες στις πιατσες δεν σβηνουν τα αυτοκινητα οπως και οι φορτηγατζηδες λεωφορειατζηδες.
    Η χρηση εχει τον μεγαλυτερο ρολο και απο εκει και περα η τυχη.

    Οσο για το αεριο απο την toyota που λεει καποιος πιο πανω οτι εχει.
    Καποιοι δεν ειναι τοσο ευχαριστημενοι....
    http://yarisclub.gr/vb/forum/%CF%84%...F%82-lpg/page2
    Οπως βεβαια και αλλοι απο τους συγκεκριμενους κινητηρες.
    http://thesteadywalker.blogspot.gr/2...ota-yaris.html
    LIVE FREEEEE!!!!!

  5. #80
    Αργούτσικο Μέλος Το avatar του/της chillipf
    Εγγραφή
    18/03/2008
    Μηνύματα
    373
    Πάντως εγώ που έχω ένα Maveric 2,3 & ψαχνόμουν για αέριο, έκανα πίσω.
    Στο εξουσιοδοτημένο της Ford που κάνω το ετήσιο service, με αποτρέψανε έντονα.
    Μου δείξανε και ένα ίδιο με καμένες βαλβίδες & ήρθα και ηρέμησα.
    Βέβαια τα ετήσια χλμ που του κάνω είναι γύρω στα 11.000, οπότε οκ.
    PFC

  6. #81
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.998
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από leftos Προβολή μηνύματος
    Οσο για το αεριο απο την toyota που λεει καποιος πιο πανω οτι εχει.
    Καποιοι δεν ειναι τοσο ευχαριστημενοι....
    http://yarisclub.gr/vb/forum/%CF%84%...F%82-lpg/page2
    Οπως βεβαια και αλλοι απο τους συγκεκριμενους κινητηρες.
    http://thesteadywalker.blogspot.gr/2...ota-yaris.html


    η brc που την θεωρω κορυφαια εταιρεια του ειδους εβγαλε μια λιστα με not recommended αμαξια για μετατροπη...μεσα σ'αυτα ειναι και το yaris...
    καπου την ειχα αλλα μετα απο format μαλλον χαθηκε...
    δεν θυμαμαι αν την ειχα ανεβασει και εδω οταν εψαχνα...
    Τελευταία τροποποίηση από devil's animal; 24/08/2016 στις 13:33.

  7. #82
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.575
    νισσαν κασκαι ξερω εγω σιγουρα γιατι φλατζαρει

  8. #83
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.998
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από toyar Προβολή μηνύματος
    νισσαν κασκαι ξερω εγω σιγουρα γιατι φλατζαρει
    ναι το qashqai ειναι μεγαλο και πανηγυρικο Χ

  9. #84
    Ογκόλιθος Το avatar του/της Sapadak
    Super Moderator
    Εγγραφή
    13/07/2005
    Μηνύματα
    4.029
    Πάντως αυτό που λέτε για τις λαδιέρες, όταν έβαλα το αέριο, ρώτησα το μάστορα, μιας και αντιπροσωπευει αποκλειστικά ένα σύστημα λίπανσης, να το βαλω ή οχι κτλ. (V-Lube)

    Και η απάντηση του ήταν ότι λόγω κινητήρα (8βάλβιδος) η πιθανότητα ζημιάς είναι μικρή και μου είπε οτι στη θέση μου αυτός δε θα το έβαζε, ε και δε το έβαλα.
    115k χλμ μετά δε το έχω μετανιώσει

  10. #85
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/11/2012
    Μηνύματα
    3.818
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Pan (dvs) Προβολή μηνύματος
    Οπως ειπα και παραπανω,για καποιον που κανει κατω απο 15.000 χλμ το πετρελαιο ειναι ασυμφωρο.Το κακο ειναι οτι ο Ελληνας καταναλωτης εχει μαθει να ζει σαν κοπαδι.

    Οπως διαβασα η ακουσα προσφατα,οι εταιρειες εδω και καιρο εχουνε σταματησει την εξελιξη του πετρελαιοκινητηρα,γιατι μπορουνε να τον εξελιξουνε ελαχιστα.Αντιθετα οι κινητηρες βενζινης πολυ συντομα μπορει να γινουνε οικονομικοτεροι ακομη και απο τους ντιζελ.Μοναδικη εξαιρεση τα επαγγελματικα οχηματα,που εκει ειναι αλλο το ζητουμενο.
    Το βρηκα τελικα....


    «Μόδα είναι, θα περάσει», γράφαμε το 2012 για τη μανία που μας είχε πιάσει με τους diesel κινητήρες…

    Και τη μανία: Σχεδόν το 60% των πωληθέντων νέων αυτοκινήτων από τον Νοέμβριο του 2011 -οπότε απελευθερώθηκε η πετρελαιοκίνηση σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη- είναι αυτοκίνητα diesel.
    Ναι, ο περιορισμός της πετρελαιοκίνησης στις μεγαλουπόλεις προκαλούσε γέλιο στους υπόλοιπους Ευρωπαίους… Αλλά ψυχραιμία.


    Μάλιστα είναι τόσο έντονη η ζήτηση μικρών πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων που έχει τραβήξει σα μαγνήτη στην Ελλάδα όλα τα μικρά diesel μεταχειρισμένα σαράβαλα της Ευρώπης, τα οποία -όπως πολλάκις έχουμε γράψει- επιτήδειοι τα εισάγουν, γυρίζουν τα εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα σε μερικές δεκάδες χιλιάδες και τα πουλούν στους ανυποψίαστους πελάτες, σαν καινούργια. Τονίζω και πάλι ότι αυτό δεν συμβαίνει σε όλα τα εισαγόμενα diesel, αλλά σε πολλά από αυτά και κυρίως στα μικρού κυβισμού.

    Οπως και να το κάνουμε, οι αναγνώστες μας είναι και ήταν… ψυλλιασμένοι για το τι θα συμβεί. Είναι δεδομένο οτι σύντομα η κυβέρνηση θα εξισώσει την τιμή του πετρελαίου κίνησης με αυτόν της βενζίνης, αφού είναι ένα από τα μέτρα που βρίσκονται στα συρτάρια του υπουργείου Οικονομικών.

    Γράφαμε τότε πως για να αποσβέσεις σε τρία χρόνια τη διαφορά της τιμής αγοράς ενός αυτοκινήτου με κινητήρα βενζίνης με το ακριβότερο -από 2.000 έως και 4.000 ευρώ- diesel, θα πρέπει αυτό το αυτοκίνητο να διανύει πάνω από 20.000 km τον χρόνο. Ολα αυτά με τη σημερινή τιμή του πετρελαίου και με τις παλαιότερες – υψηλότερες καταναλώσεις των βενζινοκίνητων αυτοκινήτων.

    Σίγουρα είναι πιο… γλυκό ψυχολογικά να δίνεις 40 ευρώ και να γεμίζεις το ρεζερβουάρ σου απ’ ό,τι 55 ευρώ, όμως, όπως και να το κάνουμε, αυτά τα έχεις πληρώσει μαζεμένα για την αγορά του αυτοκινήτου…

    Πλέον με την επικείμενη εξίσωση φόρου του diesel κίνησης με αυτόν της βενζίνης, αλλά και με τις καταναλώσεις των μικρών βενζινοκινητήρων να έχουν πέσει -σε κάποιες περιπτώσεις- κοντά σε αυτές των diesel, ποιος ο λόγος ακόμη να φλερτάρουμε τόσο έντονα με τα πετρελαιοκίνητα;

    Τονίζω ότι όλα αυτά τα γράφω για τους μικρού κυβισμού κινητήρες, από 2.000 cc και κάτω, γιατί στα αυτοκίνητα μεγαλύτερου κυβισμού και όγκου, οι diesel κινητήρες ταιριάζουν γάντι και σαφέστατα είναι πιο οικονομικοί από τους αντίστοιχους βενζίνης.

    Από την άλλη, βλέποντας τις τάσεις στις διεθνείς εκθέσεις αυτοκινήτων που επισκεπτόμαστε και συζητώντας με τους ανθρώπους που κινούν τα νήματα της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας, είναι σαφές ότι οι μηχανικοί δεν ασχολούνται πια με την εξέλιξη των μικρών diesel, αλλά με τους αντίστοιχους βενζίνης.
    «Ο,τι είχαν να μας δώσουν οι diesel σε τεχνολογία μάς το έδωσαν», μας λέει χαρακτηριστικά υψηλόβαθμο στέλεχος αυτοκινητοβιομηχανίας, τονίζοντας ότι περαιτέρω τεχνολογική ανάπτυξη με μικρούς diesel δεν μπορεί να γίνει.

    Αυτά, λοιπόν, είναι τα δεδομένα και δεν πρόκειται να αλλάξουν, εκτός αν στο ευρύτερο μέλλον δούμε κάποια τεχνολογική επανάσταση στους μικρούς diesel όμοια με αυτή που γίνεται σήμερα στους αντίστοιχους κινητήρες βενζίνης.

    Γι’ αυτό, λοιπόν, όλα αυτά καλό είναι εμείς, που διαβάζουμε λίγο περισσότερο για το αυτοκίνητο και την τεχνολογία του, να τα μεταφέρουμε και στους υπολοίπους προκειμένου να τους ενημερώνουμε και να μην πέφτουν θύματα τόσο των αετονύχηδων που τους πλασάρουν μεταχειρισμένα diesel… χρέπια όσο και της ασυνέπειας του κράτους.

    Πηγη http://www.newsauto.gr/erchete-telos-ton-diesel/

  11. #86
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της leftos
    Εγγραφή
    02/08/2010
    Μηνύματα
    597
    Τα περισσοτερα toyota ειναι στην black list.
    Ειδικα αυτα που εχουν μηχανικες βαλβιδες...
    Αλλα υπαρχουν και yaris με χιλιαδες χλμ και με τα 2 καυσιμα και ειναι ακομα οκ.
    Γενικα τα συστηματα αεριου εχουν βελτιωθει και συνεχως βελτιωνονται υπαρχει ερευνα.
    Το θεμα οπως προειπα ειναι και η χρηση.

    Καλα το τι ερχεται απ'εξω σε diesel ειναι απιστευτο εχω φιλο σε κτεο και τραβαει τα μαλλια του με τους μαντραδες.
    Καθισματα λεβιεδες τιμονια αλλαγμενα σε ολα.
    Τετοιο κερδος εχουν που τους συμφερει να τα αλλαξουν ολα.
    Ειδικα τα μικρα σε κυβικα ειναι απο ενοικιαζομενα και τα μεσαια απο leasing σε πωλητες.
    Γενικα το diesel μεταχειρισμενο ειναι λαχειο στις μερες μας.
    Σε 5 - 6 χρονια που θα υπαρχουν ελληνικα ισως το σκεφτουμε.
    Τωρα με οτι εχουμε πηγαινουμε
    Τελευταία τροποποίηση από leftos; 24/08/2016 στις 18:49.
    LIVE FREEEEE!!!!!

  12. #87
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της virus
    Εγγραφή
    21/02/2009
    Μηνύματα
    2.383
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από leftos Προβολή μηνύματος
    Τα περισσοτερα toyota ειναι στην black list.

    την blacklist την εχουμε;
    Γιαννης

  13. #88
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.575
    οποιος ψωνιζει εισαγομενο απο μαντρα ειναι αξιος της μοιρας του..........

  14. #89
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Pan (dvs) Προβολή μηνύματος
    Το βρηκα τελικα....


    «Μόδα είναι, θα περάσει», γράφαμε το 2012 για τη μανία που μας είχε πιάσει με τους diesel κινητήρες…

    Και τη μανία: Σχεδόν το 60% των πωληθέντων νέων αυτοκινήτων από τον Νοέμβριο του 2011 -οπότε απελευθερώθηκε η πετρελαιοκίνηση σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη- είναι αυτοκίνητα diesel.
    Ναι, ο περιορισμός της πετρελαιοκίνησης στις μεγαλουπόλεις προκαλούσε γέλιο στους υπόλοιπους Ευρωπαίους… Αλλά ψυχραιμία.


    Μάλιστα είναι τόσο έντονη η ζήτηση μικρών πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων που έχει τραβήξει σα μαγνήτη στην Ελλάδα όλα τα μικρά diesel μεταχειρισμένα σαράβαλα της Ευρώπης, τα οποία -όπως πολλάκις έχουμε γράψει- επιτήδειοι τα εισάγουν, γυρίζουν τα εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα σε μερικές δεκάδες χιλιάδες και τα πουλούν στους ανυποψίαστους πελάτες, σαν καινούργια. Τονίζω και πάλι ότι αυτό δεν συμβαίνει σε όλα τα εισαγόμενα diesel, αλλά σε πολλά από αυτά και κυρίως στα μικρού κυβισμού.

    Οπως και να το κάνουμε, οι αναγνώστες μας είναι και ήταν… ψυλλιασμένοι για το τι θα συμβεί. Είναι δεδομένο οτι σύντομα η κυβέρνηση θα εξισώσει την τιμή του πετρελαίου κίνησης με αυτόν της βενζίνης, αφού είναι ένα από τα μέτρα που βρίσκονται στα συρτάρια του υπουργείου Οικονομικών.

    Γράφαμε τότε πως για να αποσβέσεις σε τρία χρόνια τη διαφορά της τιμής αγοράς ενός αυτοκινήτου με κινητήρα βενζίνης με το ακριβότερο -από 2.000 έως και 4.000 ευρώ- diesel, θα πρέπει αυτό το αυτοκίνητο να διανύει πάνω από 20.000 km τον χρόνο. Ολα αυτά με τη σημερινή τιμή του πετρελαίου και με τις παλαιότερες – υψηλότερες καταναλώσεις των βενζινοκίνητων αυτοκινήτων.

    Σίγουρα είναι πιο… γλυκό ψυχολογικά να δίνεις 40 ευρώ και να γεμίζεις το ρεζερβουάρ σου απ’ ό,τι 55 ευρώ, όμως, όπως και να το κάνουμε, αυτά τα έχεις πληρώσει μαζεμένα για την αγορά του αυτοκινήτου…

    Πλέον με την επικείμενη εξίσωση φόρου του diesel κίνησης με αυτόν της βενζίνης, αλλά και με τις καταναλώσεις των μικρών βενζινοκινητήρων να έχουν πέσει -σε κάποιες περιπτώσεις- κοντά σε αυτές των diesel, ποιος ο λόγος ακόμη να φλερτάρουμε τόσο έντονα με τα πετρελαιοκίνητα;

    Τονίζω ότι όλα αυτά τα γράφω για τους μικρού κυβισμού κινητήρες, από 2.000 cc και κάτω, γιατί στα αυτοκίνητα μεγαλύτερου κυβισμού και όγκου, οι diesel κινητήρες ταιριάζουν γάντι και σαφέστατα είναι πιο οικονομικοί από τους αντίστοιχους βενζίνης.

    Από την άλλη, βλέποντας τις τάσεις στις διεθνείς εκθέσεις αυτοκινήτων που επισκεπτόμαστε και συζητώντας με τους ανθρώπους που κινούν τα νήματα της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας, είναι σαφές ότι οι μηχανικοί δεν ασχολούνται πια με την εξέλιξη των μικρών diesel, αλλά με τους αντίστοιχους βενζίνης.
    «Ο,τι είχαν να μας δώσουν οι diesel σε τεχνολογία μάς το έδωσαν», μας λέει χαρακτηριστικά υψηλόβαθμο στέλεχος αυτοκινητοβιομηχανίας, τονίζοντας ότι περαιτέρω τεχνολογική ανάπτυξη με μικρούς diesel δεν μπορεί να γίνει.

    Αυτά, λοιπόν, είναι τα δεδομένα και δεν πρόκειται να αλλάξουν, εκτός αν στο ευρύτερο μέλλον δούμε κάποια τεχνολογική επανάσταση στους μικρούς diesel όμοια με αυτή που γίνεται σήμερα στους αντίστοιχους κινητήρες βενζίνης.

    Γι’ αυτό, λοιπόν, όλα αυτά καλό είναι εμείς, που διαβάζουμε λίγο περισσότερο για το αυτοκίνητο και την τεχνολογία του, να τα μεταφέρουμε και στους υπολοίπους προκειμένου να τους ενημερώνουμε και να μην πέφτουν θύματα τόσο των αετονύχηδων που τους πλασάρουν μεταχειρισμένα diesel… χρέπια όσο και της ασυνέπειας του κράτους.

    Πηγη http://www.newsauto.gr/erchete-telos-ton-diesel/
    Ως προς τα μεταχειρισμενα δε διαφωνω. Αλλα αυτο γινοταν και πριν τα diesel. Ως προς την τεχνολογια θα διαφωνισω. Ο diesel εχει ψωμι ακομα.Ισως οχι στα ιχ (πραγμα για το οποιο μιλαμε). Αλλα σε μεγαλα και βαρεα εχει λιγο μελλον το πραγμα (μεχρι να μπουν στην αγορα τυποι σαν τον elon musk με εξελιγμενες μπαταριες). Η denso παντως συνεχιζει R&D που δεν εχει μπει σε μοτερ ακομη....
    http://www.globaldenso.com/en/newsre...130626-01.html

    Ολοι εχουν απο μια αποψη βεβαια.....
    μπεεεεε....

  15. #90
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.575
    προσπαθουν να πετυχουν καλυτερη καυση χρησιμοποιωντας μεγαλυτερη πιεση ψεκασμου (3000bar)
    το πετρελαιο παντα θα εχει μεγαλυτερο και βαρυτερο μοριο απο τη βενζινη και πιο δυσκολο να σπασει
    γι αυτο οτι και να κανουν θα καιγεται πιο αργα και θα βγαζει αιθαλη
    απλα το καθε καυσιμο ειναι καταλληλοτερο για συγκεκριμενη χρηση
    οπως κανενα τανκερ ποτε δεν θα δουλεψει με βενζινη ετσι και στα μικρα οχηματα η βενζινη ειναι ασυναγωνιστη

Σελίδα 6 από 9 ΠρώτοΠρώτο 123456789 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 173
    Τελευταίο μήνυμα: 12/01/2023, 08:53
  2. Rossi Vs Gibernau Vs Melandrin
    από latris mixanis στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 90
    Τελευταίο μήνυμα: 29/07/2005, 00:29
  3. Ποιο Το Συμπερασμα;;
    από kalgeorge στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 26/07/2004, 15:29
  4. Peagaso Vs Kle500 Vs Klr650????
    από lagel στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 22/03/2004, 08:53
  5. Kawasaki Z750 Vs Hornet Vs Fazer
    από Dean στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 02/02/2004, 15:38

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF