στην ιαπωνια ειχαν 5 επιλογες αυτοκινητων ολες ολες...ιμπρεζα εβο σουπρα σκυλινε...και εκει τελειωνε το παραμυθι...βαλε λιγο και οι νομοι περι import, οποτε τα τζαπονια αρχιζαν να φτιαχνουν τα δικα τους αυτοκινητα και να τα βελτιωνουν μονοι τους....εξου και τα τερατα που εχουμε δει κατα καιρους...
παντως ντεβιλς, αν μου βρεις ενα εβο με 1500 αλογα που εχει εστω και μια βιδα στοκ, θα παω να κανω χαρακιρι

αντε ας πεσουμε και στα 1000...
οι τιμες του καρ, δεν ειναι ενδειξη της πραγματικης αγορας, το εχουμε ξαναπει...το οτι θα μπει το σ3 του βρασιδα απο την ζαχαρω στα 3 χιλιαρικα δεν ειναι ουτε νομος της αγορας, ουτε τοσο πουλιουνται....ειναι απλα ενα κοτετσι που καποτε ηταν καλο αυτοκινητο, αλλα σαν κοτετσι δεν εχει αξια...τα εχουμε ξαναματα πει αυτα, και εξακολουθεις να χρησιμοποιεις σαν επιχειρημα το καρ, την μεταχειρισμενη αγορα μιας σαπιας χωρας....
επισης το μοτερ του σ2000 δεν ειναι και το πιο αξιοπιστο μοτερ στο συμπαν, μη τρελαθουμε τωρα...και δεν ειναι κανα τρελο επιτευγμα τα 100 αλογα στο λιτρο, ευρωπαικα μοτερ ηταν εκει 15 χρονια πριν...το οτι διαλεξαν να παιξουν safe με πιο πολλα κυβικα δε βρισκω γιατι ειναι κακο...
ειδικα για το θεμα της μεταπωλησης αστο, και το μ3 το ε30 ειναι στα 30 χιλιαρικα