Σελίδα 5 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345
Προβολή αποτελεσμάτων 61 έως 66 από 66

Θέμα: Ερώτηση για μετατροπή στο σιγαστήρα εξάτμισης.

  1. #61
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.057
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από BLiTzER Προβολή μηνύματος
    Άρα δε χρειάζονται καν το όργανο. Αν δεν έχεις σιγαστήρα, είσαι αυτόματα για πρόστιμο. Άρα έχουν δίκιο.
    Είπε κανείς το αντίθετο?
    Εδώ για την αυθαιρεσία της διαδικασίας μιλάμε

  2. #62
    d.m.w.t.l. Το avatar του/της congate7
    Εγγραφή
    02/06/2012
    Μηνύματα
    877
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sniper Προβολή μηνύματος
    1. Δεν παίζει αυτό όπως προλάλησαν οι άλλοι.
    2. Αν πάρεις αφτερ και τη βάλεις πανω με το σιγαστήρα, πιθανώς να γλυτώσεις λίγο βάρος αλλά πάλι δεν θα ακουγεσαι...
    Αν εντοπίσει το ταμπελάκι που λέει for track use only έχει δικαίωμα να με γράψει ακόμα και με το σιγαστήρα;
    O παππούλης


    Θα πάω σε ένα νησί, να ψαρεύω πρόκες.

  3. #63
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    28/02/2014
    Μηνύματα
    4.139
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από congate7 Προβολή μηνύματος
    Αν εντοπίσει το ταμπελάκι που λέει for track use only έχει δικαίωμα να με γράψει ακόμα και με το σιγαστήρα;
    "For track use only" πιθανότατα σημαίνει κι άλλα πράγματα εκτός από υψηλά επίπεδα θορύβου, όπως απουσία καταλύτη.

  4. #64
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.057
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ptc Προβολή μηνύματος
    "For track use only" πιθανότατα σημαίνει κι άλλα πράγματα
    Φυσικά γιατί το γράφουν πολλά aftermarket εξαρτήματα που δεν παράγουν θόρυβο ή καυσαέρια.

  5. #65
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    28/02/2014
    Μηνύματα
    4.139
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stefanos Προβολή μηνύματος
    Φυσικά γιατί το γράφουν πολλά aftermarket εξαρτήματα που δεν παράγουν θόρυβο ή καυσαέρια.
    Επειδή πρόσφατα έψαχνα για εξάτμιση, for track use only γράφαν οι εξατμίσεις που είτε δεν είχαν το homologation στο επίπεδο ήχου, ή δεν είχαν καταλύτη οπότε δεν πληρούσαν τις προϋποθέσεις στο θέμα εκπομπής ρύπων.

    Το σχόλιο μου λοιπόν σημαίνει πως μια τέτοια εξάτμιση μπορεί να είναι παράνομη για κυκλοφορία ακόμα και αν δεν κάνει πολύ θόρυβο, λόγω ρύπων.

  6. #66
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.057
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ptc Προβολή μηνύματος
    Το σχόλιο μου λοιπόν σημαίνει πως μια τέτοια εξάτμιση μπορεί να είναι παράνομη για κυκλοφορία ακόμα και αν δεν κάνει πολύ θόρυβο, λόγω ρύπων.
    Κατανοητό και το ίδιο συμβαίνει για οτιδήποτε χαρακτηρίζεται από τον κατασκευαστή του for track use only, for off road only κλπ.
    Δεν είναι νόμιμο να κυκλοφορείς με αυτό.

Σελίδα 5 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345

Παρόμοια θέματα

  1. ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΚΟΨΙΜΑΤΑ ΣΤΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟ
    από gianhs8 στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 27/07/2011, 10:51
  2. Ερώτηση για τις χούφτες στο V-Strom
    από Innersense στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 18/10/2007, 14:38
  3. Νέος στο forum / Ερώτηση για ένα μοντέλο KTM
    από OzimBa στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 23/10/2006, 16:40
  4. Παιδες ερωτηση για κάγκελα στο transalp
    από petridist στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 11/10/2005, 09:20
  5. Ερώτηση για συγκριτικό On-Off 650 στο 0-300
    από Innersense στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 23/07/2005, 08:18

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF