Σελίδα 1 από 5 12345 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 66

Θέμα: Ερώτηση για μετατροπή στο σιγαστήρα εξάτμισης.

  1. #1
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    28/02/2014
    Μηνύματα
    4.139

    Ερώτηση για μετατροπή στο σιγαστήρα εξάτμισης.

    Πριν λίγες μέρες εγκατέστησα μια sc project στο MT07.
    Είμαι γενικά πολύ ευχαριστημένος απλά με προβληματίζει το εξής. Με το σιγαστηρα η εξάτμιση είναι λίγο πιο ήσυχη απ'όσο θα την ήθελα. Έχει ωραία χροιά, αλλά υστερεί ένα κλικ στο θέμα db(για τα γούστα μου πάντα). Χωρίς το σιγαστήρα η ένταση είναι ασύγκριτα μεγαλύτερη. Το πρόβλημα μου είναι πως το ιδανικό μάλλον θα ήταν κάπου ανάμεσα στα δύο. Ξεταπωτη είναι πραγματικά απολαυστική αλλά τα επίπεδα θορύβου είναι τέτοια που φοβάμαι πως θα έχω προβλήματα με το νόμο όταν βρεθώ ξανά στην πόλη (είμαι σε νησί τώρα). Σκεφτόμουν λοιπόν αν θα μπορούσα κάπως να ελευθέρωνα λίγο το σιγαστήρα ώστε να πετύχω το επιθυμητό ενδιάμεσο αποτέλεσμα. Παραθέτω φωτογραφίες.

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	20160807_184225.jpg 
Προβολές:	337 
Μέγεθος:	63,8 KB 
ID:	363833

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	20160807_184251.jpg 
Προβολές:	335 
Μέγεθος:	35,0 KB 
ID:	363834

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	20160807_184258.jpg 
Προβολές:	335 
Μέγεθος:	36,0 KB 
ID:	363835

    Σκέφτομαι πως θα μπορούσα να ανοίξω μια μικρότερη τρύπα στο μέσα καπάκι(αυτό που φαίνεται στην τρίτη φωτογραφία δλδ), σε μέγεθος κέρματος ευρώ ας πούμε, ώστε να περνάνε λίγο πιο ελεύθερα τα αέρια. Έχει κάποια βάση η σκέψη μου ή θα αχρηστεψω το σιγαστήρα; Έχει κανείς άλλος κάποια άλλη ιδέα;

    Ευχαριστώ προκαταβολικά.

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.990
    ασ'την ξεταπωτη..
    δεν θα εχεις κανενα προβλημα με κανεναν νομο...


    ακομα και κτεο περναει χωρις ταπα...
    αλλα αφου την εχεις, ακομα καλυτερα...


    αν απο την αλλη δεν αντεχεις τον θορυβο και θες προσωπικα το "ενδιαμεσο σταδιο" και οχι λογο νομου, πειραματισου με τρυπανι 6αρακι στην αρχη στο μεσα καπακι, και μετα απο δοκιμες πηγαινεις σε 8αρι..10αρι κλπ...

  3. #3
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    28/02/2014
    Μηνύματα
    4.139
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από devil's animal Προβολή μηνύματος
    ασ'την ξεταπωτη..
    δεν θα εχεις κανενα προβλημα με κανεναν νομο...


    ακομα και κτεο περναει χωρις ταπα...
    αλλα αφου την εχεις, ακομα καλυτερα...


    αν απο την αλλη δεν αντεχεις τον θορυβο και θες προσωπικα το "ενδιαμεσο σταδιο" και οχι λογο νομου, πειραματισου με τρυπανι 6αρακι στην αρχη στο μεσα καπακι, και μετα απο δοκιμες πηγαινεις σε 8αρι..10αρι κλπ...
    Ναι κάτι τέτοιο σκεφτόμουν κι εγώ, όπως το λες Σταύρο. Θα κάνει δουλειά, ε;

    Πάντως όπως είναι τώρα στ'αλήθεια δεν μπορώ να φανταστώ να περάσω δίπλα από Ζητά και να μη με σταματήσει.

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της thunder ace
    Εγγραφή
    07/02/2013
    Μηνύματα
    2.580
    ασ την ξεταπωτη και περνα κοφτες εξω απο σπιτια που κοιμουνται μωρακια ,γεροι,γριες,ανθρωποι που θα ξυπνησουν χαραματα για το μεροκαματο.........
    Αφησε τη ρε ανθρωπε την εξατμιση υσυχη.

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της virus
    Εγγραφή
    21/02/2009
    Μηνύματα
    2.383
    κουρτινα σταυρου επιλεγω
    Γιαννης

  6. #6
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    28/02/2014
    Μηνύματα
    4.139
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από thunder ace Προβολή μηνύματος
    ασ την ξεταπωτη και περνα κοφτες εξω απο σπιτια που κοιμουνται μωρακια ,γεροι,γριες,ανθρωποι που θα ξυπνησουν χαραματα για το μεροκαματο.........
    Αφησε τη ρε ανθρωπε την εξατμιση υσυχη.
    Ξανακοιταξα για να βεβαιωθώ πως ποσταρα στο "Ανταλλακτικά, βελτιώσεις&aftermarket" και όχι στο "Τάξις& ηθική".

    Τελικά εγώ σωστά το έβαλα.

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.990
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ptc Προβολή μηνύματος
    Ναι κάτι τέτοιο σκεφτόμουν κι εγώ, όπως το λες Σταύρο. Θα κάνει δουλειά, ε;

    Πάντως όπως είναι τώρα στ'αλήθεια δεν μπορώ να φανταστώ να περάσω δίπλα από Ζητά και να μη με σταματήσει.


    πιστεψε με...
    περναω με το xr και την ξεταπωτη.. και με το gsxr επισης με την ξεταπωτη...
    κανενας λογος ανησυχιας...

    τιπ: θα περνας κουφιος εννοειται...με μια ή και 2 πανω και λιγο πανω απο ρελαντι..πριν το σκορτσαρισμα...
    μην παιζουμε και με την τυχη μας...


    αλλα για να δεις οτι και αυτοι δεν μπορουν να κανουν πολλα, σκεψου οτι δεν μπορουν να σου γραψουν κληση για ηχορυπανση λογω εξατμισης αν δεν εχουν ντεσιμπελομετρο...
    με το οποιο βεβαιως να ξερουν να μετρανε στην προβλεπομενη αποσταση απο το τελικο και ολο αυτο να συγκριθει με τα ορια της μηχανης, βασης αδειας κυκλοφοριας...

    πιασ'το αυγο και κουρευτο δλδ...

  8. #8
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    28/02/2014
    Μηνύματα
    4.139
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από devil's animal Προβολή μηνύματος
    πιστεψε με...
    περναω με το xr και την ξεταπωτη.. και με το gsxr επισης με την ξεταπωτη...
    κανενας λογος ανησυχιας...

    τιπ: θα περνας κουφιος εννοειται...με μια ή και 2 πανω και λιγο πανω απο ρελαντι..πριν το σκορτσαρισμα...
    μην παιζουμε και με την τυχη μας...


    αλλα για να δεις οτι και αυτοι δεν μπορουν να κανουν πολλα, σκεψου οτι δεν μπορουν να σου γραψουν κληση για ηχορυπανση λογω εξατμισης αν δεν εχουν ντεσιμπελομετρο...
    με το οποιο βεβαιως να ξερουν να μετρανε στην προβλεπομενη αποσταση απο το τελικο και ολο αυτο να συγκριθει με τα ορια της μηχανης, βασης αδειας κυκλοφοριας...

    πιασ'το αυγο και κουρευτο δλδ...
    Το πολύ-πολύ αν με σταματήσει κάνεις θα τους πω πως είμαι φίλος του shooter και θα καθαρίσω.

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της thunder ace
    Εγγραφή
    07/02/2013
    Μηνύματα
    2.580
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ptc Προβολή μηνύματος
    Ξανακοιταξα για να βεβαιωθώ πως ποσταρα στο "Ανταλλακτικά, βελτιώσεις&aftermarket" και όχι στο "Τάξις& ηθική".

    Τελικά εγώ σωστά το έβαλα.
    και που ακριβως βελτιωθηκε το μηχανακι σου; αφου ειμαστε-οπως λες-στο "Ανταλλακτικα και βελτιωσεις".

  10. #10
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    28/02/2014
    Μηνύματα
    4.139
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από thunder ace Προβολή μηνύματος
    και που ακριβως βελτιωθηκε το μηχανακι σου; αφου ειμαστε-οπως λες-στο "Ανταλλακτικα και βελτιωσεις".
    Περί όρεξεως κολοκυθόπιτα φίλε. Aftermarket ανταλλακτικό είναι η εξάτμιση και για μένα η μηχανή μου βελτιώθηκε.

    Άσε τις διορθώσεις για τους moderators, αν κάτι έκανα λάθος θα μου το πουν αυτοί.

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panos_zip
    Εγγραφή
    01/02/2012
    Μηνύματα
    725
    Είχα δει το θρεντ από την ώρα που ανοιχτηκε αλλά έψαχνα ένα συγκεκριμένο βίντεο στο youtube.

    https://www.youtube.com/watch?v=Hufk1d8Z2eg

    Αρχικά είναι άλλο μηχανάκι και άλλη εξάτμιση αλλά κάνει την ίδια δουλειά.
    Η Triumph έβγαζε για το Tiger 1050 2 εξατμισεις arrow στα αξεσουάρ. Η μια είναι κλειστή και η δεύτερη ανοιχτή.

    Ο τύπος στο βίντεο έχει την κλειστή η οποία έχει τον σιγαστήρα μόνιμα κολλημένο από μέσα και της κάνει χειρουργείο.
    1) Ο σιγαστήρας της arrow εχει τρύπες κατα μηκος του σωλήνα από το εργοστάσιο
    2) Ο τύπος του βίντεο για να την ελευθερώσει λίγο ακόμα άνοιξε μια τρύπα με τρυπάνι στη μέση (σαν αυτο που θες να κανεις εσύ)
    3) Και τελικά τον έκοψε τελείως για να την κάνει σαν την ανοιχτή

    Φαντάζομαι θα υπάρχουν πολλά αντίστοιχα βίντεο στο ιντερνετ
    Απλά ηθελα να ποστάρω αυτό για να πάρεις μια ιδέα για το πως ειναι άλλοι σιγαστήρες. Ο δικός σου είναι πολύ κλειστός.

    Αφου σε τρώει να ασχοληθείς και μιας και ο σιγαστήρας σου ειναι αφαιρούμενος, έχεις τη δυνατότητα να κανεις δοκιμές.
    Κάνε τρύπα στο μέσα καπάκι, κάνε τρύπες κατα μήκος, παίξε με την διάμετρο των τρυπανιών από μικρότερο σε μαγαλύτερο κοκ.
    Επίσης μπορείς να κόψεις τελειως και το μέσα καπάκι αμα τροχίσεις προσεχτικά τις πόντες για να μπορείς μετά να το ξανακολλήσεις αμα δεν σου αρέσει.

    Πάντως δεν ειναι ακριβό σαν ανταλλακτικό, οπότε όσο χάλια και να τον κάνεις μπορείς πάντα να πάρεις έναν καινουριο.
    - Triumph Daytona 675 (Track Bike)
    - Ducati Multistrada 1200s
    - IMR Corse 190RR

  12. #12
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    28/02/2014
    Μηνύματα
    4.139
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από panos_zip Προβολή μηνύματος
    Είχα δει το θρεντ από την ώρα που ανοιχτηκε αλλά έψαχνα ένα συγκεκριμένο βίντεο στο youtube.

    https://www.youtube.com/watch?v=Hufk1d8Z2eg

    Αρχικά είναι άλλο μηχανάκι και άλλη εξάτμιση αλλά κάνει την ίδια δουλειά.
    Η Triumph έβγαζε για το Tiger 1050 2 εξατμισεις arrow στα αξεσουάρ. Η μια είναι κλειστή και η δεύτερη ανοιχτή.

    Ο τύπος στο βίντεο έχει την κλειστή η οποία έχει τον σιγαστήρα μόνιμα κολλημένο από μέσα και της κάνει χειρουργείο.
    1) Ο σιγαστήρας της arrow εχει τρύπες κατα μηκος του σωλήνα από το εργοστάσιο
    2) Ο τύπος του βίντεο για να την ελευθερώσει λίγο ακόμα άνοιξε μια τρύπα με τρυπάνι στη μέση (σαν αυτο που θες να κανεις εσύ)
    3) Και τελικά τον έκοψε τελείως για να την κάνει σαν την ανοιχτή

    Φαντάζομαι θα υπάρχουν πολλά αντίστοιχα βίντεο στο ιντερνετ
    Απλά ηθελα να ποστάρω αυτό για να πάρεις μια ιδέα για το πως ειναι άλλοι σιγαστήρες. Ο δικός σου είναι πολύ κλειστός.

    Αφου σε τρώει να ασχοληθείς και μιας και ο σιγαστήρας σου ειναι αφαιρούμενος, έχεις τη δυνατότητα να κανεις δοκιμές.
    Κάνε τρύπα στο μέσα καπάκι, κάνε τρύπες κατα μήκος, παίξε με την διάμετρο των τρυπανιών από μικρότερο σε μαγαλύτερο κοκ.
    Επίσης μπορείς να κόψεις τελειως και το μέσα καπάκι αμα τροχίσεις προσεχτικά τις πόντες για να μπορείς μετά να το ξανακολλήσεις αμα δεν σου αρέσει.

    Πάντως δεν ειναι ακριβό σαν ανταλλακτικό, οπότε όσο χάλια και να τον κάνεις μπορείς πάντα να πάρεις έναν καινουριο.
    Αυτό ακριβώς που έψαχνα! Σ'ευχαριστώ για τον κόπο να το βρεις.

  13. #13
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    28/02/2014
    Μηνύματα
    4.139
    Πάντως το βίντεο του Πάνου με βοήθησε να βρω και τη σωστή ορολογία για να γκουγκλαρω. Βρήκα κάποια thread σε ξένα forum και ανέφεραν τις εξής επιλογές:
    Τρύπα στη βάση, τρύπες κατά μήκος του σωλήνα του σιγαστήρα, κόψιμο της βάσης, κόψιμο της βάσης+κοψιμο/κοντεμα του σωλήνα.

    Τώρα το τί θα φέρει το επιθυμητό αποτέλεσμα είναι μάλλον trial& error. Αν έχει κανείς καμία εμπειρία από πρώτο χέρι είμαι όλος αυτιά.

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panos_zip
    Εγγραφή
    01/02/2012
    Μηνύματα
    725


    Δεν νομίζω να βρεθεί εύκολα κάποιος να το έχει κάνει. Είναι σχετικά φρέσκο ακόμα το μηχανάκι.

    Εγώ θα ξεκινούσα με μια μικρή τρύπα τον πάτο, μετά 2-3 τρύπες κατα μηκος του σωλήνα, μετά μεγάλυτερα τρυπάνια και τέλος το κοψιμο του πάτου.
    - Triumph Daytona 675 (Track Bike)
    - Ducati Multistrada 1200s
    - IMR Corse 190RR

  15. #15
    Ο καφετζης Το avatar του/της teogtp
    Εγγραφή
    27/07/2011
    Μηνύματα
    5.177
    Εγω θα κρατουσα τον πατο αλλα θα κοντενα το μηκος του σιγαστηρα.
    Gagourus agamitus Parthenopipitsus!

Σελίδα 1 από 5 12345 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΚΟΨΙΜΑΤΑ ΣΤΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟ
    από gianhs8 στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 27/07/2011, 10:51
  2. Ερώτηση για τις χούφτες στο V-Strom
    από Innersense στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 18/10/2007, 14:38
  3. Νέος στο forum / Ερώτηση για ένα μοντέλο KTM
    από OzimBa στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 23/10/2006, 16:40
  4. Παιδες ερωτηση για κάγκελα στο transalp
    από petridist στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 11/10/2005, 09:20
  5. Ερώτηση για συγκριτικό On-Off 650 στο 0-300
    από Innersense στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 23/07/2005, 08:18

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF