Ακριβώς.. Συν το γεγονός ότι αφού πρώτα κατάφερε να "ισοπεδώσει" τον πραγματικό ανταγωνισμό στη συνέχεια εξαγόρασε ένα κάρο "μικρότερες" μπράντες (Seat, Skoda) και πήξαμε στο ίδιο και στο ίδιο.
Δυστυχώς όμως στην Ευρώπη είμαστε αντικειμενικά πολύ λίγος κόσμος σε σχέση με άλλες αγορές όπου πλέον στοχεύουν πολλοί κατασκευαστές.
Η κλασική πολιτική της ΕΕ, ότι δε μπορούμε να το βελτιώσουμε ουσιαστικά βρίσκουμε τρόπους να το πεθάνουμε ή να το απαγορέψουμε. Για να άφηνε μπράντες όπως Tata να μπουν ελεύθερα στην αγορά.....
σαν καταναλωτη δεν σε χαλαει που θα αλλαξει μοτερ. Δεν ειναι δα και 2 χρονων μηχανακι. Νομιζω και μονη της η εταιρια το πολύ μεχρι το 2018 να το πηγαινε. Το αν πρεπει η οχι να εχουμε περιορισμους και πως θα γινονται αυτοι ειναι αλλη κουβεντα. Η μόνη σωστη ουσιαστικη παρεμβαση που εγινε ηταν ο καταλυτης πριν 20 και βαλε χρονια. Μετα θολο τοπιο...
Έχεις δίκιο με τον καταλύτη. Αλλά όπως είπε ο Blitzer, 9 στους 10 τον κόβουν και βάζουν ελεύθερες...
Το θέμα είναι ότι σαν μοτοσυκλετιστές έχουμε... αδυναμίεςσε κάποια μοντέλα.
Τα οποία θερίζονται από το δρεπάνι των εκάστοτε Euro δήθεν για εκπομπή ρύπων. Για το καλό μας...
Μετά όταν θα πέσει κόφτης στις 6000 στροφές, πάλι για το καλό μας θα' ναι.
Μετά θα αναγκαστούμε να βάλουμε ταχυγράφο, σαν τα φορτηγά, για το καλό μας πάλι. Για να σώζονται ζωές...:a31:
Στα διάλα με τους κWλο-νόμους... Κάποτε θα λέμε στα παιδιά-εγγόνια μας τι εργαλεία καβαλούσαμε και δεν θα μας πιστεύουν...
Μετά την ετήσια 2008, γνωστός στην πιάτσα και ως "Το σαλιγκάρι που έτυχε σε άλλους..."
XR
XTR
XJR
There are old pilots and there are bold pilots, but there are no old bold pilots.
να θυμήσω απλά πως η πεμφέ η λατρεμένη του φόρουμ εταιρία χωρίς να χάσει ούτε έναν ίππο αν κατάλαβα καλά, εξέλιξε το αερόψυκτο 1200 της σε euro4 και θα συνεχίσει άλλα 4-5 χρόνια όπου (όπως δήλωσαν) θα σταματήσει λόγω euro5 γιατί ως σήμερα τουλάχιστον δεν μπορούν να το κάνουν σύμφωνο με τους κανονισμούς αυτούς.
Οπότε αν πουλούσε και η Yam αντίστοιχα πολλά XJR στην ευρώπη, θα σκιζόταν να το φτιάξει. Δεν, οπότε άντε γεια, ευχαριστούμε, τα λέμε...
Έρχεται το XTZ700 τώρα σιμά, δικύλινδρο στο ίδιο βάρος. Ας μην είμεθα και αχάριστοι...
Μετά την ετήσια 2008, γνωστός στην πιάτσα και ως "Το σαλιγκάρι που έτυχε σε άλλους..."
XR
XTR
XJR
There are old pilots and there are bold pilots, but there are no old bold pilots.
Στο πινακακι που κατεβασα απο το motomag θα διαπιστωσετε οτι οι εταιρειες καθε φορα το παιζανε δυσκολες,αλλα στο τελος βρισκανε τον τροπο να συμορφωθουνε.Σε πολλες περιπτωσεις κανανε μαλιστα τεραστια αλματα.
Euro1 Euro2 Euro3 Euro4 Euro5
Έτος 1999 2005 2007 2016 2020
CO 13,0g/km 5,5g/km 2.0g/km 1,14g/km 1,0g/km
Υδρογονάνθρακες 3,0g/km 1,0g/km 0,3g/km 0,17g/km 0,1g/km
NOx 0,3g/km 0,3g/km 0,15g/km 0,09g/km 0,06g/km
Δοκιμή αναθυμιάσεων - - - ΝΑΙ ΝΑΙ
Σύστημα διάγνωσης - - - OBD1 OBD2
Δοκιμή αντοχής - - - 20.000km Εφ’ όρου ζωής!
Οπως και στο παρελθον δεν καταργησανε κανενα μοντελο,ετσι και τωρα θα βρουνε τον τροπο.Δεν θα καταργησουνε κανενα μοντελο κατα την αποψη μου,περα απο πραγματικα ασυμφορα με μικρες πωλησεις.
ΥΓ Δυστυχως τον πινακα τον φτιαχνω και ξαναχαλαει.Οποιος θελει ας ριξει μια ματια στο πρωτοτυπο στο ling.
Τελευταία τροποποίηση από Pan (dvs); 16/09/2016 στις 18:57.
Καλώς.
Ας πούμε για χάρη της κουβέντας πως η προδιαγραφή Euro4 είναι κακιά και δεν πρέπει να περάσει.
Σε ποιά προδιαγραφή πιστεύετε πως θα έπρεπε να μείνουμε;
Πρόσεχε τι εύχεσαι, γιατί κάποτε μπορεί και να συμβεί!
Το CB 1100 είναι I4 αερόψυκτο και περνάει Euro4 πάντως. Eίναι μοτοσικλέτα ιδιαίτερης σημασίας για την Honda που έχει κόλλημα με το γόητρο και τις παραδόσεις κτλ-κτλ... αν θέλουν μπορούν, απλά για μερικά μοντέλα, το κόστος εξέλιξης τους είναι δυσανάλογα μεγάλο σε σχέση με τις πωλήσεις που κάνουν...
Σε καμμία.
Πλήρως εξαιρετέα τα μηχανάκια από τα γιούργια.
Και είναι λογικό. Ακόμα και ένας στόλος ΜΖ 250 - λόγου χάριν - συντελεί σε μεγαλύτερη αποσυμφόρηση, και συνεπώς σε λιγότερη ρύπανση.
Παραδόξως, αυτός, ο πλέον σημαντικός παράγοντας, στην δήθεν έννοια για το περιβάλλον, αγνοείται παντελώς.
Θάρθουνε στιγμές δάκρυα γεμάτες
Μόνος σου θα κλαίς,
κλείσανε θα λες τις ζωής μου οι στράτες...
Ακριβώς, είναι λογικό.
Είναι γνωστό άλλωστε πως οι νόμοι και οι περιορισμοί είναι καλοί μόνο όταν εφαρμόζονται στους άλλους.Με αυτή τη λογική πάντως, μπορούμε να φτάσουμε και στο σημείο να κυκλοφορούν γύρω μας ένα κάρο ηλεκτρικά πεντακάθαρα αυτοκίνητα και εμείς να είμαστε οι βρωμιάρηδες της πόλης όπως είναι τώρα τα ταξί και τα λεωφορεία. Ωραία ιδέα, πλάκα θα έχει.
Χωρίς πλάκα πάντως, είναι απίστευτο το πόσο τεχνοφοβικός λαός είμαστε.
Αντί να χαιρόμαστε που κάποιος υποχρεώνει τα εργοστάσια να χρησιμοποιούν την τεχνολογία που ήδη έχουν για να φτιάχνουν καλύτερα προϊόντα (τα οποία εμείς θα απολαύσουμε), γκρινιάζουμε γιατί και καλά θα μας λείψει το... VMAX;
Ότι δηλαδή είναι η μισή χώρα στην ουρά στο ταμείο της Yamaha για να πάρει XJR1300 με τα λεφτά στο χέρι και τώρα μας στερούν την ευκαιρία.
Να σοβαρευτούμε λίγο.
Το να υπάρχει κάποιος που υποχρεώνει μέσω προδιαγραφών τα εργοστάσια να βγάζουν καλύτερα προϊόντα είναι καλό πράγμα.
Είναι καλό όταν αφορά συσκευασμένα φαγητά, είναι καλό όταν αφορά ηλεκτρικές συσκευές, είναι καλό όταν αφορά αυτοκίνητα και είναι καλό και όταν αφορά μοτοσυκλέτες.
Μα είναι δυνατόν να πιστεύει κάποιος πως θα σταματήσουν να βγαίνουν muscle bikes ή on-off επειδή θα αλλάξει η ευρωπαϊκή προδιαγραφή;
Όσο υπάρχει κόσμος που θα θέλει να τα αγοράσει, θα παράγονται. Τόσο απλό είναι. Και αν για να καλυφθεί η Euro4 πρέπει να κοπούν 5 ίπποι, μπορείς πάντα να αυξήσεις λίγο τα κυβικά και να τους ξανακερδίσεις. Σιγά το πράγμα.
Κάτι παρόμοιο δηλαδή με αυτό που τελικά θα γίνει και με τα supersport 600άρια. Θα γίνουν 750 και θα τελειώνει η ιστορία.
Όταν δε θα έρθει και κάποια στιγμή που όλα τα μηχανάκια θα πρέπει να έχουν ABS και antispin, θα είναι πάλι καλό πράγμα. Γιατί είναι καλό πράγμα να υπάρχει κάτι που μπορεί να σε προστατέψει από τη στιγμιαία μ@λ@κί@ που θα κάνεις ή από τη δύσκολη κατάσταση που θα βρεθείς από τη μ@λ@κί@ που έκανε κάποιος άλλος, είτε αυτός είναι ο απέναντι οδηγός είτε είναι ο εργολάβος που έφτιαξε τον δρόμο.
Πρόσεχε τι εύχεσαι, γιατί κάποτε μπορεί και να συμβεί!
Εγω πάλι γιατί νομίζω οτι ολα αυτά ( και η παθητική ασφάλεια στα κουτιά) γίνονται για να σταματήσουν της εισαγωγές Κινέζικων Ινδικών Κορεάτικων φθηνών δικυκλων? άλλωστε εκατομμύρια τέτοια δίκυκλα κυλοφορούν καθημερινά Ασια- Αφρική και κανείς δεν δίνει σημασία.....