Σελίδα 10 από 25 ΠρώτοΠρώτο ... 5678910111213141520 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 136 έως 150 από 361

Θέμα: 21 ιντσες ,2 κυλινδροι

  1. #136
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της lleonidas
    Εγγραφή
    31/03/2010
    Μηνύματα
    2.056
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ggs Προβολή μηνύματος
    Προς το παρόν, χθες έκανα ξανά ένα τεστ ραιντ το bmw800gsadv και πήρα ξανά προσφορά κλπ.. Υπάρχουν και μοντέλα του 15 στα 14100 φουλ κομπλέ....

    Αλλά.... Σήμερα μόλις γύρισα από 200 χλμ βόλτα με το crf 1000 με DCT.........
    Ένα καλό test ride συνήθως ξεδιαλύνει τα πράγματα!''Κλείδωσε'' λοιπόν η Αφρικάνα;;Υπάρχει και μία μεταχειρισμένη (μάλλον από test ride)αλλά δεν ξέρω αν αξίζει το όποιο ρίσκο για τα δύο περίπου χιλιάρικα της διαφοράς.

  2. #137
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από lleonidas Προβολή μηνύματος
    Ένα καλό test ride συνήθως ξεδιαλύνει τα πράγματα!''Κλείδωσε'' λοιπόν η Αφρικάνα;;Υπάρχει και μία μεταχειρισμένη (μάλλον από test ride)αλλά δεν ξέρω αν αξίζει το όποιο ρίσκο για τα δύο περίπου χιλιάρικα της διαφοράς.
    Το DCT άλλαξε όλα τα δεδομένα. Είναι μια κατηγορία από μόνο του και είναι εντυπωσιακό. Μόλις περάσει λίγη ώρα να συνηθίσεις τα κουμπιά και να το εμπιστευθεις, νομίζεις ότι την μηχανή την ελέγχεις με τον νου... Κάνει ότι θα ήθελες να έκανες εσύ, γρηγορότερα, καλύτερα, άμεσα.

    Δεν ξέρω αν θα μπορέσω να την πάρω, αλλά αν κάποιος πάει να πάρει το crf είναι κρίμα να μην το πάρει με DCT.
    Επίσης, είμαι περίεργος να δω την απάντηση των υπολοίπων κατασκευαστων στο DCT (αν έχουν)

  3. #138
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της lleonidas
    Εγγραφή
    31/03/2010
    Μηνύματα
    2.056
    Συμμερίζομαι τον ενθουσιασμό σου διότι οι περισσότεροι που το οδηγούν,κατεβαίνουν με χαμόγελο...προσωπικά με ξένισε λίγο το dct στο crosstourer...βέβαια εσύ δεν έκανες απλό test ride αλλά ολόκληρο ταξίδι και σίγουρα θα έχεις πιο αποκρυσταλλωμένη άποψη.
    Εύχομαι να μπορέσεις τελικά να το αποκτήσεις διότι,κρίνοντας απ'όσα έγραψες, είναι ακριβώς αυτό που ψάχνεις

  4. #139
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από lleonidas Προβολή μηνύματος
    Συμμερίζομαι τον ενθουσιασμό σου διότι οι περισσότεροι που το οδηγούν,κατεβαίνουν με χαμόγελο...προσωπικά με ξένισε λίγο το dct στο crosstourer...βέβαια εσύ δεν έκανες απλό test ride αλλά ολόκληρο ταξίδι και σίγουρα θα έχεις πιο αποκρυσταλλωμένη άποψη.
    Εύχομαι να μπορέσεις τελικά να το αποκτήσεις διότι,κρίνοντας απ'όσα έγραψες, είναι ακριβώς αυτό που ψάχνεις
    Ναι, το τεστ ραιντ σήμερα ήταν απρογραματιστο και ανελπιστα μεγάλο. Περασα από 3 αντιπροσωπίες χοντα, μόνο σε μια το βρήκα και οι άνθρωποι ήταν προθυμοι και ευγενικοι και μου το έδωσαν. Αν το πάρω, θα το πάρω από εκεί.

    Υγ:αυτό που έβαλες στην αγγελία, πουλήθηκε.
    Τα τεστ ραιντ που είχαν, πουλήθηκαν.
    Και φέρνουν συνέχεια μιας και πουλάει τρελά απ ότι μου είπαν όλοι.

    Χοντακηδες ρπστμ...

  5. #140
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/04/2008
    Μηνύματα
    4.567
    εμενα μου εσπασε λιγο τα νευρα γιατι αλλαζε ταχυτητες πολύ νωρις. το στυλ ηταν πολύ της οικονομιας και επρεπε να ανοιξεις αρκετα το γκαζι για να κατεβασει αν θυμαμαι καλα. Ειχε δυο πλεονεκτηματα ομως. Το ενα (μικρο) ειναι οτι έκανε πολύ γρηγορα διπλο κατεβασμα. Το άλλο (μεγαλο) ειναι οτι σταματας με πρωτη σαν παπι. Αυτο ειναι και το μονο που θα ήθελα απο τις μοτοσυκλετες της κατηγοριας. Να κρατάνε συμπλεκτη μονες τους με πρωτη μεσα. δεν ειναι ευκολο αλλα ειναι πολυ πολύ χρησιμο.

  6. #141
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από basilis_k6 Προβολή μηνύματος
    εμενα μου εσπασε λιγο τα νευρα γιατι αλλαζε ταχυτητες πολύ νωρις. το στυλ ηταν πολύ της οικονομιας και επρεπε να ανοιξεις αρκετα το γκαζι για να κατεβασει αν θυμαμαι καλα. Ειχε δυο πλεονεκτηματα ομως. Το ενα (μικρο) ειναι οτι έκανε πολύ γρηγορα διπλο κατεβασμα. Το άλλο (μεγαλο) ειναι οτι σταματας με πρωτη σαν παπι. Αυτο ειναι και το μονο που θα ήθελα απο τις μοτοσυκλετες της κατηγοριας. Να κρατάνε συμπλεκτη μονες τους με πρωτη μεσα. δεν ειναι ευκολο αλλα ειναι πολυ πολύ χρησιμο.
    https://rekluse.com/


  7. #142
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της lleonidas
    Εγγραφή
    31/03/2010
    Μηνύματα
    2.056
    Χαχα!Σαν ζεστό ψωμάκι ε;
    Φαίνεται να είναι ένα ολοκληρωμένο μηχάνημα,είναι όμορφο, ''φρέσκο'' και σε συνδυασμό με το dct που τραβάει κόσμο και σαφώς με το βαρύ όνομα του μοντέλου και της εταιρείας,πουλάει.Και αν η τιμή ήταν ανάλογη των ευρωπαϊκών και όχι σαρακακίστικη,ίσως να υπήρχε ακόμα περισσότερη ζήτηση.
    Όσον αφορά τη χρηματοδότηση, ρώτησες αν υπάρχει κάποιο πακέτο που να αξίζει;

  8. #143
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από basilis_k6 Προβολή μηνύματος
    εμενα μου εσπασε λιγο τα νευρα γιατι αλλαζε ταχυτητες πολύ νωρις. το στυλ ηταν πολύ της οικονομιας και επρεπε να ανοιξεις αρκετα το γκαζι για να κατεβασει αν θυμαμαι καλα. Ειχε δυο πλεονεκτηματα ομως. Το ενα (μικρο) ειναι οτι έκανε πολύ γρηγορα διπλο κατεβασμα. Το άλλο (μεγαλο) ειναι οτι σταματας με πρωτη σαν παπι. Αυτο ειναι και το μονο που θα ήθελα απο τις μοτοσυκλετες της κατηγοριας. Να κρατάνε συμπλεκτη μονες τους με πρωτη μεσα. δεν ειναι ευκολο αλλα ειναι πολυ πολύ χρησιμο.
    Γι αυτό είπα θέλει συνήθεια.. Όταν είναι στο D αλλάζει πολύ γρήγορα.. Από 0-60χλμ.εχει βάλει 6η.εχει όμως αλλά τρία mod s1-2-3 στο s3 αλλάζει σχεδόν στα κόκκινα. Άμα θες να πατάς κουμπιά, αλλιώς, ανάλογα πόσο νευρικος είσαι με το γκάζι, φτιάχνει τα mod μόνο του.
    Δλδ, άμα ξεκινήσεις καρύδι από το φανάρι, αλλάζει πολύ ψηλά...

    Όταν πλησιάζει στροφή, ανάλογα πόσο απότομα κλείνεις το γκάζι+φρένο , κατεβάζει 1-2-3.. Αν το κάνεις με το κουμπάκι έχει ακόμα πιο πλάκα.
    Εγώ εντυπωσιαστικα στις ανηφορικες-κατηφορικες φουρκετες.... Παντα με αγχωνουν κι αυτό τις πήρε τραίνο

  9. #144
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από lleonidas Προβολή μηνύματος
    Χαχα!Σαν ζεστό ψωμάκι ε;
    Φαίνεται να είναι ένα ολοκληρωμένο μηχάνημα,είναι όμορφο, ''φρέσκο'' και σε συνδυασμό με το dct που τραβάει κόσμο και σαφώς με το βαρύ όνομα του μοντέλου και της εταιρείας,πουλάει.Και αν η τιμή ήταν ανάλογη των ευρωπαϊκών και όχι σαρακακίστικη,ίσως να υπήρχε ακόμα περισσότερη ζήτηση.
    Όσον αφορά τη χρηματοδότηση, ρώτησες αν υπάρχει κάποιο πακέτο που να αξίζει;
    Θα σου συγκρίνω τα δύο χρηματοδοτικα bmw και Honda.

    BMW-F800GSADV ΜΕ ταπανταολα

    14825

    Προκαταβολή - 4892,25
    Δόσεις - 32χ182
    Τελευταία δοση-4892.25
    Σύνολο - 15544.5

    HONDA-CRF1000 ABS ούτε τασακι..
    14850

    Προκαταβολή - 5000
    Δόσεις - 36χ334
    Συνολο-17024

    Πηρα προσφορές για περίπου ίδια ποσά για να συγκρίνω.
    Επίσης, η BMW με επιπλέον 80 ευρώ τον μήνα παρέχει
    -ασφάλεια ολικής κλοπής στην τιμή αγοράς. (Allianz)
    -Μικτή ασφάλεια με 750ε απαλλαγή. (Allianz)
    -ένα χρόνο επιπλέον εγγύηση


    Αααα... Αν αγόραζα υπηρεσίες, η BMW θα νικαγε κατά κράτος..

    Εκτυπώσεις, CRM, φάκελοι, espresso,πολιτισμός..


    Και οι δύο μεγάλοι αντιπρόσωποι της χοντα μου τα γράψανε σε μπακαλοτεφτερο με τον καλύτερο να έχει ένα διπλοτυπο του 1980...
    Τελευταία τροποποίηση από ggs; 17/09/2016 στις 18:06.

  10. #145
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/12/2007
    Μηνύματα
    3.639
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ggs Προβολή μηνύματος
    Να σε καλά ρε Κώστα.. Με έβγαλες από το πρόβλημα που να το δώσω όταν το πουλήσω..

    Αν θες, δίνεις κι από τώρα μια μικρή προκαταβολή να το σιγουρεψεις βρε...

    Μπορεί όμως, να το κάνεις βόλτα νωρίτερα...σε ταξίδι


    Λέγε πόσα ;

  11. #146
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της lleonidas
    Εγγραφή
    31/03/2010
    Μηνύματα
    2.056
    Χαχα..έτσι ε;
    Κοίτα...η ουσία δεν αλλάζει σ'αυτές τις περιπτώσεις...από τη στιγμή που παίρνεις απόφαση να πάρεις καινούριο όχημα,είτε πληρώνεις cash και ξεσκάς είτε βάζεις δόσεις και πληρώνεις το αντίστοιχο καπέλο.Το χρηματοδοτικό της BMW το προτιμά αρκετός κόσμος και κυρίως πολλά από τα άπειρα gs που κυκλοφορούν έξω.

    Τα λοιπά μπλιμπλίκια(ασφάλεια,crm,κυριλέ καταστήματα,προσφορές εκτυπωμένες από ακριβούς εκτυπωτές κ.ο.κ.)προσωπικά με αφήνουν αδιάφορο αλλά οι 36 δόσεις της Honda x 334€ αν προστεθούν με το τάληρο της προκαταβολής σημαίνουν 17 στρογγυλά χιλιάρικα χωρίς καθόλου εξοπλισμό και,αν κατάλαβα καλά, χωρίς το dct που σε γοήτευσε..αυτό είναι ένα θέμα.
    Το f800 θα σου κοστίσει το ίδιο ποσό ως προκαταβολή αλλά α.θα έχεις αισθητά μικρότερες δόσεις, β.συνολικά το κόστος θα είναι κάτω από 16 χιλιάρικα και γ.μετά από 3 χρόνια θα έχεις το δικαίωμα να μην αποπληρώσεις την τελευταία δόση αλλά να διαπραγματευτείς εκ νέου, ενδεχομένως για ανταλλαγή με κάποιο άλλο μοντέλο.
    Δεν ξέρω αν το σκέφτομαι σωστά αλλά νομίζω πως από τη μία έχεις τη λογική(bmw) και από την άλλη το συναίσθημα(honda).
    Βρισκόμουν σε παρόμοιο δίλημμα για αγορά αυτοκινήτου το προηγούμενο καλοκαίρι αλλά ευτυχώς ένας πωλητής με τον οποίο τα λέγαμε καλά, με έβγαλε από τη δύσκολη θέση με την τελική προσφορά που μου έκανε...στη θέση σου θα μιλούσα και με άλλους εμπόρους Honda(και από επαρχία,αν χρειαστεί) ζητώντας καλύτερη τιμή/καλύτερους όρους.Πάντως παρά την απαράδεκτη υπερτιμολόγηση του Σαρακα και όλα τα παραπάνω δεδομένα,δε θα μου πήγαινε η καρδιά να πάρω την bmw αν γούσταρα πολύ την αφρικάνα.

  12. #147
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από lleonidas Προβολή μηνύματος
    Χαχα..έτσι ε;
    Κοίτα...η ουσία δεν αλλάζει σ'αυτές τις περιπτώσεις...από τη στιγμή που παίρνεις απόφαση να πάρεις καινούριο όχημα,είτε πληρώνεις cash και ξεσκάς είτε βάζεις δόσεις και πληρώνεις το αντίστοιχο καπέλο.Το χρηματοδοτικό της BMW το προτιμά αρκετός κόσμος και κυρίως πολλά από τα άπειρα gs που κυκλοφορούν έξω.

    Τα λοιπά μπλιμπλίκια(ασφάλεια,crm,κυριλέ καταστήματα,προσφορές εκτυπωμένες από ακριβούς εκτυπωτές κ.ο.κ.)προσωπικά με αφήνουν αδιάφορο αλλά οι 36 δόσεις της Honda x 334€ αν προστεθούν με το τάληρο της προκαταβολής σημαίνουν 17 στρογγυλά χιλιάρικα χωρίς καθόλου εξοπλισμό και,αν κατάλαβα καλά, χωρίς το dct που σε γοήτευσε..αυτό είναι ένα θέμα.
    Το f800 θα σου κοστίσει το ίδιο ποσό ως προκαταβολή αλλά α.θα έχεις αισθητά μικρότερες δόσεις, β.συνολικά το κόστος θα είναι κάτω από 16 χιλιάρικα και γ.μετά από 3 χρόνια θα έχεις το δικαίωμα να μην αποπληρώσεις την τελευταία δόση αλλά να διαπραγματευτείς εκ νέου, ενδεχομένως για ανταλλαγή με κάποιο άλλο μοντέλο.
    Δεν ξέρω αν το σκέφτομαι σωστά αλλά νομίζω πως από τη μία έχεις τη λογική(bmw) και από την άλλη το συναίσθημα(honda).
    Βρισκόμουν σε παρόμοιο δίλημμα για αγορά αυτοκινήτου το προηγούμενο καλοκαίρι αλλά ευτυχώς με έβγαλε από τη δύσκολη θέση ένας πωλητής με τον οποίο τα λέγαμε καλά...στη θέση σου θα μιλούσα και με άλλους εμπόρους Honda(και από επαρχία,αν χρειαστεί) ζητώντας καλύτερη τιμή/καλύτερους όρους.Πάντως παρά την απαράδεκτη υπερτιμολόγηση του Σαρακα και όλα τα παραπάνω δεδομένα,δε θα μου πήγαινε η καρδιά να πάρω την bmw αν γούσταρα πολύ την αφρικάνα.
    Κατάλαβες γιατί μπλεξαμε;


    Το σημερινό τεστ ραιντ είχε ένα καλό.
    Αφρικα μόνο με DCT.

    Άφρικα με DCT και με κάνα δυο έξτρα που θέλει, θα πάει στα 20000.
    Αντε γειά..

    Από την άλλη, σε μια καινούργια μηχανή στην Αθήνα, πρέπει να είσαι τρελός να μην κάνεις τουλάχιστον ασφάλεια κλοπής.
    Η τιμή που δίνει η BMW - Allianz γι αυτό είναι ποοολυ ανταγωνιστικη (ουσιαστικά επιδοτει μέρος η BMW).

    Επίσης, ναι η αφρικα είναι καλύτερη μηχανή από το BMW αλλά έχει και πολλές προχειροδουλεις επάνω της.
    Οπτικά, και τα δύο μου αρέσουν το ίδιο.

    Σε καμία περίπτωση δεν δικαιολογεί τα 3000+ διαφορά
    Τελευταία τροποποίηση από ggs; 17/09/2016 στις 18:26.

  13. #148
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της lleonidas
    Εγγραφή
    31/03/2010
    Μηνύματα
    2.056
    Τι να πω ρε συ,είναι μπέρδεμα!
    Και δεν έχεις και την πολυτέλεια του μεταχειρισμένου.Για να πω τη μ@λακίτσα μου πάντως αν και λίγο άκυρη...αφού σου άρεσε τόσο πολύ το dct,μήπως να κοιτούσες κάποιο από τα δύο,αν δεν κάνω λάθος, μεταχειρισμένα Crosstourer με dct;;Εγώ εντυπωσιάστηκα πάντως από το ''απλό'',θεωρώ πως είναι το κορυφαίο της κατηγορίας.
    Πρόκειται βέβαια για πιο βαρύ και ογκώδες μηχάνημα,με 19'' μπροστινό και σαφώς λιγότερες οff ικανότητες συγκριτικά με την africa.
    Αν όχι,τα 20 χιλιάρικα είναι όντως πολλά χρήματα...ακόμα και αν τα διαθέτεις cash, το σκέφτεσαι δύο και τρεις φορές να τα δώσεις και μάλιστα για ένα πακέτο που σε άλλη χώρα θα το αγόραζες κοντά στα 2 χιλιάρικα πιο κάτω.

  14. #149
    Lock up the wolves Το avatar του/της harris_x
    Administrator
    Εγγραφή
    27/03/2008
    Μηνύματα
    11.589


    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από harris_x Προβολή μηνύματος
    Αφου το μπεμβε θα πάρεις, τι συζητάμε;;;;;






    Εκτος κι αν πας σε μτχ...

  15. #150
    ναι.

    ΟΤΙ και να πάρεις, αν το σκίσεις μιά 'κατοστάρα χιλιάδες χιλιόμετρα (το λιγότερο) πριν το δώσεις, δεν θα έχει μεγάλη σημασία πόσο το πήρες και αν ήταν 1000 πάνω από την Γαλλία ή την Ιταλία ή όχι. Σε σχέση με του "καφετεριάκια" που θα έχει το ένα τρίτο των χιλιομέτρων και το ένα δέκατο των φθορών, θα χάσεις πολύ περισσότερα στην μεταπώληση από όσα υποτίθεται χάνεις στην αγορά.



    **επίσης... Ρε σεις... ΤΑΞΙΔΙ τα 200 χιλιόμετρα; Δηλαδή πραγματικά τώρα;

Σελίδα 10 από 25 ΠρώτοΠρώτο ... 5678910111213141520 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Την Κυριακη 21/3 κανονιζεται βολτα στην Αγια Αννα..
    από hornet στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 72
    Τελευταίο μήνυμα: 23/03/2004, 10:00
  2. supersport monoimeri tin kiriaki 21
    από monstermind στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 15/03/2004, 21:59
  3. Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 30/01/2004, 12:43
  4. Κυριακή 21/12 Πάμε ΣΚΙ???????
    από petridist στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 23/12/2003, 14:01
  5. Μπουρνάζι 10/12 21:00
    από Wizard13 στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 23
    Τελευταίο μήνυμα: 11/12/2003, 18:04

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF