Ένα καλό test ride συνήθως ξεδιαλύνει τα πράγματα!''Κλείδωσε'' λοιπόν η Αφρικάνα;;Υπάρχει και μία μεταχειρισμένη (μάλλον από test ride)αλλά δεν ξέρω αν αξίζει το όποιο ρίσκο για τα δύο περίπου χιλιάρικα της διαφοράς.
Ένα καλό test ride συνήθως ξεδιαλύνει τα πράγματα!''Κλείδωσε'' λοιπόν η Αφρικάνα;;Υπάρχει και μία μεταχειρισμένη (μάλλον από test ride)αλλά δεν ξέρω αν αξίζει το όποιο ρίσκο για τα δύο περίπου χιλιάρικα της διαφοράς.
Το DCT άλλαξε όλα τα δεδομένα. Είναι μια κατηγορία από μόνο του και είναι εντυπωσιακό. Μόλις περάσει λίγη ώρα να συνηθίσεις τα κουμπιά και να το εμπιστευθεις, νομίζεις ότι την μηχανή την ελέγχεις με τον νου... Κάνει ότι θα ήθελες να έκανες εσύ, γρηγορότερα, καλύτερα, άμεσα.
Δεν ξέρω αν θα μπορέσω να την πάρω, αλλά αν κάποιος πάει να πάρει το crf είναι κρίμα να μην το πάρει με DCT.
Επίσης, είμαι περίεργος να δω την απάντηση των υπολοίπων κατασκευαστων στο DCT (αν έχουν)
Συμμερίζομαι τον ενθουσιασμό σου διότι οι περισσότεροι που το οδηγούν,κατεβαίνουν με χαμόγελο...προσωπικά με ξένισε λίγο το dct στο crosstourer...βέβαια εσύ δεν έκανες απλό test ride αλλά ολόκληρο ταξίδι και σίγουρα θα έχεις πιο αποκρυσταλλωμένη άποψη.
Εύχομαι να μπορέσεις τελικά να το αποκτήσεις διότι,κρίνοντας απ'όσα έγραψες, είναι ακριβώς αυτό που ψάχνεις![]()
Ναι, το τεστ ραιντ σήμερα ήταν απρογραματιστο και ανελπιστα μεγάλο. Περασα από 3 αντιπροσωπίες χοντα, μόνο σε μια το βρήκα και οι άνθρωποι ήταν προθυμοι και ευγενικοι και μου το έδωσαν. Αν το πάρω, θα το πάρω από εκεί.
Υγ:αυτό που έβαλες στην αγγελία, πουλήθηκε.
Τα τεστ ραιντ που είχαν, πουλήθηκαν.
Και φέρνουν συνέχεια μιας και πουλάει τρελά απ ότι μου είπαν όλοι.
Χοντακηδες ρπστμ...![]()
εμενα μου εσπασε λιγο τα νευρα γιατι αλλαζε ταχυτητες πολύ νωρις. το στυλ ηταν πολύ της οικονομιας και επρεπε να ανοιξεις αρκετα το γκαζι για να κατεβασει αν θυμαμαι καλα. Ειχε δυο πλεονεκτηματα ομως. Το ενα (μικρο) ειναι οτι έκανε πολύ γρηγορα διπλο κατεβασμα. Το άλλο (μεγαλο) ειναι οτι σταματας με πρωτη σαν παπι. Αυτο ειναι και το μονο που θα ήθελα απο τις μοτοσυκλετες της κατηγοριας. Να κρατάνε συμπλεκτη μονες τους με πρωτη μεσα. δεν ειναι ευκολο αλλα ειναι πολυ πολύ χρησιμο.
Χαχα!Σαν ζεστό ψωμάκι ε;
Φαίνεται να είναι ένα ολοκληρωμένο μηχάνημα,είναι όμορφο, ''φρέσκο'' και σε συνδυασμό με το dct που τραβάει κόσμο και σαφώς με το βαρύ όνομα του μοντέλου και της εταιρείας,πουλάει.Και αν η τιμή ήταν ανάλογη των ευρωπαϊκών και όχι σαρακακίστικη,ίσως να υπήρχε ακόμα περισσότερη ζήτηση.
Όσον αφορά τη χρηματοδότηση, ρώτησες αν υπάρχει κάποιο πακέτο που να αξίζει;
Γι αυτό είπα θέλει συνήθεια.. Όταν είναι στο D αλλάζει πολύ γρήγορα.. Από 0-60χλμ.εχει βάλει 6η.εχει όμως αλλά τρία mod s1-2-3 στο s3 αλλάζει σχεδόν στα κόκκινα. Άμα θες να πατάς κουμπιά, αλλιώς, ανάλογα πόσο νευρικος είσαι με το γκάζι, φτιάχνει τα mod μόνο του.
Δλδ, άμα ξεκινήσεις καρύδι από το φανάρι, αλλάζει πολύ ψηλά...
Όταν πλησιάζει στροφή, ανάλογα πόσο απότομα κλείνεις το γκάζι+φρένο , κατεβάζει 1-2-3.. Αν το κάνεις με το κουμπάκι έχει ακόμα πιο πλάκα.
Εγώ εντυπωσιαστικα στις ανηφορικες-κατηφορικες φουρκετες.... Παντα με αγχωνουν κι αυτό τις πήρε τραίνο
Θα σου συγκρίνω τα δύο χρηματοδοτικα bmw και Honda.
BMW-F800GSADV ΜΕ ταπανταολα
14825
Προκαταβολή - 4892,25
Δόσεις - 32χ182
Τελευταία δοση-4892.25
Σύνολο - 15544.5
HONDA-CRF1000 ABS ούτε τασακι..
14850
Προκαταβολή - 5000
Δόσεις - 36χ334
Συνολο-17024
Πηρα προσφορές για περίπου ίδια ποσά για να συγκρίνω.
Επίσης, η BMW με επιπλέον 80 ευρώ τον μήνα παρέχει
-ασφάλεια ολικής κλοπής στην τιμή αγοράς. (Allianz)
-Μικτή ασφάλεια με 750ε απαλλαγή. (Allianz)
-ένα χρόνο επιπλέον εγγύηση
Αααα... Αν αγόραζα υπηρεσίες, η BMW θα νικαγε κατά κράτος..
Εκτυπώσεις, CRM, φάκελοι, espresso,πολιτισμός..
Και οι δύο μεγάλοι αντιπρόσωποι της χοντα μου τα γράψανε σε μπακαλοτεφτερο με τον καλύτερο να έχει ένα διπλοτυπο του 1980...![]()
Τελευταία τροποποίηση από ggs; 17/09/2016 στις 18:06.
Χαχα..έτσι ε;
Κοίτα...η ουσία δεν αλλάζει σ'αυτές τις περιπτώσεις...από τη στιγμή που παίρνεις απόφαση να πάρεις καινούριο όχημα,είτε πληρώνεις cash και ξεσκάς είτε βάζεις δόσεις και πληρώνεις το αντίστοιχο καπέλο.Το χρηματοδοτικό της BMW το προτιμά αρκετός κόσμος και κυρίως πολλά από τα άπειρα gs που κυκλοφορούν έξω.
Τα λοιπά μπλιμπλίκια(ασφάλεια,crm,κυριλέ καταστήματα,προσφορές εκτυπωμένες από ακριβούς εκτυπωτές κ.ο.κ.)προσωπικά με αφήνουν αδιάφορο αλλά οι 36 δόσεις της Honda x 334€ αν προστεθούν με το τάληρο της προκαταβολής σημαίνουν 17 στρογγυλά χιλιάρικα χωρίς καθόλου εξοπλισμό και,αν κατάλαβα καλά, χωρίς το dct που σε γοήτευσε..αυτό είναι ένα θέμα.
Το f800 θα σου κοστίσει το ίδιο ποσό ως προκαταβολή αλλά α.θα έχεις αισθητά μικρότερες δόσεις, β.συνολικά το κόστος θα είναι κάτω από 16 χιλιάρικα και γ.μετά από 3 χρόνια θα έχεις το δικαίωμα να μην αποπληρώσεις την τελευταία δόση αλλά να διαπραγματευτείς εκ νέου, ενδεχομένως για ανταλλαγή με κάποιο άλλο μοντέλο.
Δεν ξέρω αν το σκέφτομαι σωστά αλλά νομίζω πως από τη μία έχεις τη λογική(bmw) και από την άλλη το συναίσθημα(honda).
Βρισκόμουν σε παρόμοιο δίλημμα για αγορά αυτοκινήτου το προηγούμενο καλοκαίρι αλλά ευτυχώς ένας πωλητής με τον οποίο τα λέγαμε καλά, με έβγαλε από τη δύσκολη θέση με την τελική προσφορά που μου έκανε...στη θέση σου θα μιλούσα και με άλλους εμπόρους Honda(και από επαρχία,αν χρειαστεί) ζητώντας καλύτερη τιμή/καλύτερους όρους.Πάντως παρά την απαράδεκτη υπερτιμολόγηση του Σαρακα και όλα τα παραπάνω δεδομένα,δε θα μου πήγαινε η καρδιά να πάρω την bmw αν γούσταρα πολύ την αφρικάνα.
Κατάλαβες γιατί μπλεξαμε;
Το σημερινό τεστ ραιντ είχε ένα καλό.
Αφρικα μόνο με DCT.
Άφρικα με DCT και με κάνα δυο έξτρα που θέλει, θα πάει στα 20000.
Αντε γειά..
Από την άλλη, σε μια καινούργια μηχανή στην Αθήνα, πρέπει να είσαι τρελός να μην κάνεις τουλάχιστον ασφάλεια κλοπής.
Η τιμή που δίνει η BMW - Allianz γι αυτό είναι ποοολυ ανταγωνιστικη (ουσιαστικά επιδοτει μέρος η BMW).
Επίσης, ναι η αφρικα είναι καλύτερη μηχανή από το BMW αλλά έχει και πολλές προχειροδουλεις επάνω της.
Οπτικά, και τα δύο μου αρέσουν το ίδιο.
Σε καμία περίπτωση δεν δικαιολογεί τα 3000+ διαφορά
Τελευταία τροποποίηση από ggs; 17/09/2016 στις 18:26.
Τι να πω ρε συ,είναι μπέρδεμα!
Και δεν έχεις και την πολυτέλεια του μεταχειρισμένου.Για να πω τη μ@λακίτσα μου πάντως αν και λίγο άκυρη...αφού σου άρεσε τόσο πολύ το dct,μήπως να κοιτούσες κάποιο από τα δύο,αν δεν κάνω λάθος, μεταχειρισμένα Crosstourer με dct;;Εγώ εντυπωσιάστηκα πάντως από το ''απλό'',θεωρώ πως είναι το κορυφαίο της κατηγορίας.
Πρόκειται βέβαια για πιο βαρύ και ογκώδες μηχάνημα,με 19'' μπροστινό και σαφώς λιγότερες οff ικανότητες συγκριτικά με την africa.
Αν όχι,τα 20 χιλιάρικα είναι όντως πολλά χρήματα...ακόμα και αν τα διαθέτεις cash, το σκέφτεσαι δύο και τρεις φορές να τα δώσεις και μάλιστα για ένα πακέτο που σε άλλη χώρα θα το αγόραζες κοντά στα 2 χιλιάρικα πιο κάτω.
moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2
ναι.
ΟΤΙ και να πάρεις, αν το σκίσεις μιά 'κατοστάρα χιλιάδες χιλιόμετρα (το λιγότερο) πριν το δώσεις, δεν θα έχει μεγάλη σημασία πόσο το πήρες και αν ήταν 1000 πάνω από την Γαλλία ή την Ιταλία ή όχι. Σε σχέση με του "καφετεριάκια" που θα έχει το ένα τρίτο των χιλιομέτρων και το ένα δέκατο των φθορών, θα χάσεις πολύ περισσότερα στην μεταπώληση από όσα υποτίθεται χάνεις στην αγορά.
**επίσης... Ρε σεις... ΤΑΞΙΔΙ τα 200 χιλιόμετρα; Δηλαδή πραγματικά τώρα;