Σελίδα 6 από 8 ΠρώτοΠρώτο 12345678 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 76 έως 90 από 115

Θέμα: Euro φάκιν 4

  1. #76
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.078
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    ε...

    το ότι είμαστε το χειρότερο είδος στον πλανήτη και πως η απληστία μας τον καταστρέφει σε όλα τα επίπεδα το πιστεύω, ναι.

    το ότι τα ρυπογόνα μηχανοκίνητα κάνουν ζημιά, προφανώς και ισχύει. Το ότι "όλα αυτά που αγοράζουμε" σαν υποτιθέμενος πρώτος κόσμος διαλύουν τον πλανήτη... Ισχύει σε ότι βαθμό ισχύει για όποιο προϊόν παράγεται πλέον, όχι μόνο για τα οχήματα. Το κινητό μας, μπορεί και να έχει ρυπάνει περισσότερο για να φτάσει στο χέρι μας, από τον κάθε πήγασο και ΧΤ.

    δεν θα σκάσω κιόλας, αν και όποτε μπορώ θα πάρω κάτι πιο φρέσκο. ιδανικά, κάτι καινούργιο. χέστηκα για το τι γιουρο θα είναι. θέλω καλύτερα φώτα, καλύτερες αναρτήσεις, καλύτερα φρένα με ABS, δεν θα με χάλαγε διόλου χαμηλότερη κατανάλωση, ένα τράξιο κοντρό κλπ. Δεν αναπολώ τις παλιές ημέρες που έκανα παντηλίκια με 4πορτη 1800 BMW του 72, χωρίς φρένα, χωρίς κρατήματα, με λαστιχάκια ποδηλάτου, χωρίς ζώνες και φρουφρου. Το GETZ που είχα ως πρόσφατα ήταν "ταπεινό" αλλά μυριάδες φορές καλύτερο αυτοκίνητο και έχω να θυμάμαι από όλα που πέρασαν κάτι. Δεν θα κλάψω για κανένα όταν χαθεί, το επόμενο ΣΙΓΟΥΡΑ θα είναι καλύτερο και το μόνο που κάνει όμορφο το παλιό είναι η πατίνα του χρόνου και τα μυαλά του ΤΟΤΕ. Είμαι απόλυτα βέβαιος όταν αν την έπαιρνα βόλτα τώρα την 1800 (αν είναι ακόμα στην παλιά μου γειτονιά) θα ξενέρωνα την ζωή μου. ΤΟΤΕ ήταν μαγεία, απλά. Το αυτό ισχύει για τα XT σας κύριοι. ΜΠΟΥΡΔΕΛΑ συγκρινόμενα με οτιδήποτε αντίστοιχο σύγχρονο, αλλά ΤΟΤΕ ήταν αλλιώς γιατί εσείς ήσασταν άλλοι.


    και για να σε προλάβω, και ο πήγασος για 16ετίας παραγωγή και σχεδίαση... ούτε ξέρω, πες είναι αξιοπρεπής, με φτιάχνει και το αμστελντάουν το τεράστιο που κρύβει χρόνια. Το fazerάκι το ίδιο, έχει γκάζι, έχει φρένα, έχει πολλά που ακόμα δεν είναι ξεπερασμένα. Αλλά μόλις ανέβω σε κάτι σχεδιασμένο "τώρα" παθαίνω σοκ. Και επίτηδες αποφεύγω να το κάνω, καταθλίβομαι.

    Το θέμα δημιουργείται εάν εσύ χρειάζεσαι ένα πήγασο και αναγκάζεσαι να αγοράζεις f800 ή crf 250.

  2. #77
    Περασμένα ξεχασμένα... Το avatar του/της Δεινόσαυρος
    Εγγραφή
    24/02/2015
    Μηνύματα
    761
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Johny the Fox Προβολή μηνύματος
    Μηπως να διαβαζες τι ειναι ρυποι και πως τιτλοποιουνται στο περιβαλον ;
    Ευχαριστώ για την ευγενή πρόταση, αλλα δεν διαβάζω Σκοπιά και Ξύπνα.
    Τα αφήνω για άλλους που γουστάρουν τέτοια, πιο «θρησκευόμενους».
    Θάρθουνε στιγμές δάκρυα γεμάτες
    Μόνος σου θα κλαίς,
    κλείσανε θα λες τις ζωής μου οι στράτες...

  3. #78
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stefanos Προβολή μηνύματος
    Το θέμα δημιουργείται εάν εσύ χρειάζεσαι ένα πήγασο και αναγκάζεσαι να αγοράζεις f800 ή crf 250.
    ποιός με αναγκάζει να πληρώνω λεφτά για άχρηστα μηχανάκια; Μην μου δώσεις την Τερένσεια απάντηση "οι μάρκετερς" γιατί ο παππούς ο δακτυλοκουνών έχει αλλάξει ούτε θυμάμαι πόσα τα τελευταία χρόνια και όλα τα έδινε στον επόμενο "αμεταχείριστα" για να πάρει το επόμενο. Μόνος του τα έλεγε. Οι άλλοι απλά ήταν τα θύματα, όταν έκαναν ότι έκανε.


    Και τέλος πάντων, εγώ χρειάζομαι (καλά δεν είναι της παρούσης τι χρειάζομαι). Καλύπτω την ανάγκη μου με έναν πήγασο, οποίος δεν είναι στα καλύτερά του (όχι από δική μου ευθύνη). Όταν και αν, με χαρά θα πάρω ένα F ή CRF ή ότι με φωτίσει για να κάνω ότι κάνει ο πήγασος με μεγαλύτερη ασφάλεια, οικονομία και άνεση. Και αφού το φορτώσω με καμμιά εκατονπενηνταριά χιλιάδες και εκείνο το επόμενο και θα έφτανε στα όρια αντοχών σχεδιασμού του που δεν είναι "άπειρα" πλέον, επίσης με χαρά θα έπαιρνα το μεθεπόμενο. Και ούτω καθ' εξής.

  4. #79
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/11/2012
    Μηνύματα
    3.818
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ΗΛΙΑΣΚΤΜ Προβολή μηνύματος
    προσεχε εσυ pegaso εχεις!
    υγ.Καλα σοβαρα πιστευεις οτι οι ρυποι που εκπεμπουν τα μηχανακια και εκεινης της εποχης συμπεριλαμβανομενου συμβαλλουν στο λιωσιμο των παγων,στην ατμοσφαιρικη ρυπανση και στην αυξηση της τρυπας του οζοντος κτλ;
    Ρε Ηλια,ολοι οι ρυποι εχουνε την ευθυνη τους.Αλλος λιγο,αλλος πολυ δημιουργουνε θεμα.Με αυτη τη λογικη τα αεροζολ απο μονα τους δεν αυξανουνε την τρυπα,τα πετρελειοκινητα απο μονα τους το ιδιο και παει λεγοντας.Ολα μαζι ομως?

    Να σε παω και λιγο πισω,οταν τα μηχανακια βγαζανε συννεφα καπνου.Σκεψου να ειχαμε σημερα αυτη την τεχνολογια τι θα γινοτανε.

  5. #80
    Περασμένα ξεχασμένα... Το avatar του/της Δεινόσαυρος
    Εγγραφή
    24/02/2015
    Μηνύματα
    761
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    Αλλά μόλις ανέβω σε κάτι σχεδιασμένο "τώρα" παθαίνω σοκ. Και επίτηδες αποφεύγω να το κάνω, καταθλίβομαι.
    Μα βρε amyroukai, αυτό ακριβώς δεν είναι το θέμα;
    Ότι μέσα από προσφορά, ζήτηση, ανταγωνισμό, και γενικώς καλυτέρευση, τα παλιά θα εκλείψουν. Έτσι είναι ο φυσικός κύκλος, πολύ σωστά.

    Τι διάολο λοιπόν χρειάζονται τα δρακόντεια μέτρα και οι γραφειοκρατικοί τσαμπουκάδες;
    Σε άλλο, εντελώς λάθος, επίπεδο ανοίκουν αυτά. Ας μην ξεχνάμε ποτέ ποια ήταν η πηγή του όλου περιβαλλοντολογικού κινήματος.

    Πρόσεχε, δεν λέω οτι το κίνημα είναι λάθος - καλό και άγιο, και σωστά αποτελέσματα φέρνει όταν εφαρμόζεται σωστά.

    Οι Ναζιστικές του καταβολές να λείπουν. Φανατίλα, πολιτική ορθότητα σε θρησκευτικό βαθμό, Πιστοποιητικά Ορθών Φρονημάτων και τέτοια...
    Τελευταία τροποποίηση από Δεινόσαυρος; 17/09/2016 στις 22:04.

  6. #81
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.078
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    ποιός με αναγκάζει να πληρώνω λεφτά για άχρηστα μηχανάκια; Μην μου δώσεις την Τερένσεια απάντηση "οι μάρκετερς" γιατί ο παππούς ο δακτυλοκουνών έχει αλλάξει ούτε θυμάμαι πόσα τα τελευταία χρόνια και όλα τα έδινε στον επόμενο "αμεταχείριστα" για να πάρει το επόμενο. Μόνος του τα έλεγε. Οι άλλοι απλά ήταν τα θύματα, όταν έκαναν ότι έκανε.
    .
    Μην μπερδεύουμε τα πράγματα.
    Δεν μιλάμε για ψυχολογικό εξαναγκασμό αλλά για νομική κατάργηση.
    Δεν μιλάμε για την τεχνολογική εξέλιξη που σκοπό έχει να κάνει το μηχανάκι καλύτερο γρηγορότερο ελαφρύτερο φτηνότερο
    αλλά γι αυτή που το κάνει να περνάει κάποιες προδιαγραφές.
    Θα κληθώ να πληρώσω 10κ για κάποιο δικύλινδρο 800 200 κιλών με 3 υπολογιστές πάνω ενώ ο Αμερικάνος ή ο Αυστραλός πληρώνει 5 για ένα dr ή ένα xr ή ένα klr.

  7. #82
    δηλαδή, επειδή ξεκινάνε τα ευρο4, θα ΑΝΑΓΚΑΣΤΩ να αγοράσω μηχανάκι... not
    Ή αν αγοράσω μηχανάκι θα "αναγκαστώ" να πάρω το ίδιο μοντέλο σε euro4 από 1/1/17 και πόσο στα μέζεά μου γιατί έτσι και αλλιώς θα ψώνιζα; Ή θα σκάσω γιατί έχω λεφτά για XTZ660 σήμερα αλλά δεν θα πωλείται από 1/1/17 και... γιατί να μην το πάρω σήμερα;


    Εσύ δηλαδή, λέμε τώρα, έχεις 5000 στην άκρη και καίγεσαι να πάρεις ένα μηχανάκι που βγήκε στα 1990ς και ακόμα ίδιο είναι, δεν μπορείς και στεναχωριέσαι. Γιατί το KLR αν εξαιρέσεις κοστούμια, ίδιο είναι. Και τα άλλα που αναφέρεις.
    ΟΚ, είστε 10 σε όλη την χώρα... Μπορεί να λέω και πολλούς. Περαστικά σας. Δεν θα σκάσει η χόντα, η σουζούκι και η καβασάκι για δέκα πελάτες στην ελλάδα που θα ήθελαν να κάνουν εκδρομικό εντούρο με 30 ετών μηχανάκι. Για αυτούς υπάρχουν τα παλιά, που με πολύ λιγότερα από 5000 γίνονται καινούρια. Και ικανοποιείται και το πραγματικά οικολογικό προφίλ της "ανακύκλωσης". Και αυτά που θα κάνεις με το DR/XR/KLR δεν θα τα κάνεις με το F800GS γιατί... λυπάσαι τα 14000 ή τα 15000 να τα πετάς κάτω στο βουνό, όχι γιατί δεν μπορεί να τα κάνει. Ξαναλέω, ειδική περίπτωση, ελάχιστοι πελάτες.

    F800GS ολοκλήρωσε το eastern BAM road με άπειρο αναβάτη. 1190R επίσης (δεν θυμάμαι το επίπεδο του αναβάτη εν προκειμένω). Πάντως πραγματικά, θα πάει ΟΠΟΥ θέλεις ρεαλιστικά και με σεβασμό... Μονοπάτι δεν θα πάει ούτε το DR, εδώ διαβάζω ότι και το 690R δυσκολεύει που είναι 20-25 κιλά πιο κάτω και με αναρτήσεις που το DR δεν έχει δει ούτε σε ονείρωξη.

  8. #83
    ΜΑΥΡΟΣ ΙΠΠΟΤΗΣ Το avatar του/της DAYMAN
    Εγγραφή
    19/08/2008
    Μηνύματα
    1.478
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    ε...

    το ότι είμαστε το χειρότερο είδος στον πλανήτη και πως η απληστία μας τον καταστρέφει σε όλα τα επίπεδα το πιστεύω, ναι.

    το ότι τα ρυπογόνα μηχανοκίνητα κάνουν ζημιά, προφανώς και ισχύει. Το ότι "όλα αυτά που αγοράζουμε" σαν υποτιθέμενος πρώτος κόσμος διαλύουν τον πλανήτη... Ισχύει σε ότι βαθμό ισχύει για όποιο προϊόν παράγεται πλέον, όχι μόνο για τα οχήματα. Το κινητό μας, μπορεί και να έχει ρυπάνει περισσότερο για να φτάσει στο χέρι μας, από τον κάθε πήγασο και ΧΤ.

    δεν θα σκάσω κιόλας, αν και όποτε μπορώ θα πάρω κάτι πιο φρέσκο. ιδανικά, κάτι καινούργιο. χέστηκα για το τι γιουρο θα είναι. θέλω καλύτερα φώτα, καλύτερες αναρτήσεις, καλύτερα φρένα με ABS, δεν θα με χάλαγε διόλου χαμηλότερη κατανάλωση, ένα τράξιο κοντρό κλπ. Δεν αναπολώ τις παλιές ημέρες που έκανα παντηλίκια με 4πορτη 1800 BMW του 72, χωρίς φρένα, χωρίς κρατήματα, με λαστιχάκια ποδηλάτου, χωρίς ζώνες και φρουφρου. Το GETZ που είχα ως πρόσφατα ήταν "ταπεινό" αλλά μυριάδες φορές καλύτερο αυτοκίνητο και έχω να θυμάμαι από όλα που πέρασαν κάτι. Δεν θα κλάψω για κανένα όταν χαθεί, το επόμενο ΣΙΓΟΥΡΑ θα είναι καλύτερο και το μόνο που κάνει όμορφο το παλιό είναι η πατίνα του χρόνου και τα μυαλά του ΤΟΤΕ. Είμαι απόλυτα βέβαιος όταν αν την έπαιρνα βόλτα τώρα την 1800 (αν είναι ακόμα στην παλιά μου γειτονιά) θα ξενέρωνα την ζωή μου. ΤΟΤΕ ήταν μαγεία, απλά. Το αυτό ισχύει για τα XT σας κύριοι. ΜΠΟΥΡΔΕΛΑ συγκρινόμενα με οτιδήποτε αντίστοιχο σύγχρονο, αλλά ΤΟΤΕ ήταν αλλιώς γιατί εσείς ήσασταν άλλοι.


    και για να σε προλάβω, και ο πήγασος για 16ετίας παραγωγή και σχεδίαση... ούτε ξέρω, πες είναι αξιοπρεπής, με φτιάχνει και το αμστελντάουν το τεράστιο που κρύβει χρόνια. Το fazerάκι το ίδιο, έχει γκάζι, έχει φρένα, έχει πολλά που ακόμα δεν είναι ξεπερασμένα. Αλλά μόλις ανέβω σε κάτι σχεδιασμένο "τώρα" παθαίνω σοκ. Και επίτηδες αποφεύγω να το κάνω, καταθλίβομαι.
    θα σου απαντησω στο "μόλις ανέβω σε κάτι σχεδιασμένο "τώρα" παθαίνω σοκ" οτι δεν υπαρχει καποιος που να μην αισθανεται το ιδιο και ειναι λογικο να συμβαινει αυτο με την τεχνολογια του σημερα,απλα ολοι εμεις του ΤΟΤΕ που ειμασταν αλλιως ισως για τον λογο αυτο δεν παρασυρομαστε ευκολα απο τον τυφωνα του μαρκετινγκ σημερα.
    Οσο για την ρυπανση των μοτο το ποσοστο εινα ανυπαρκτο,ανυπολογιστο μπρος σε αλλα μεγεθη ρυπανσης και αστειο θα ελεγα.Ποσες μοναδες παραγωγης ενεργειας τυπου Πτολεμαιδας υπαρχουν σε ολο τον πλανητη,ποσες βιομηχανικες περιοχες αραγε;Τελος κατι που ζω και επαθα σοκ απο το τι ζημια κανει στο περιβαλον ειναι οι ρυποι των πλοιων που γυροφερνουν τους ωκεανους του πλανητη.Τρομακτικα ποσοστα.Απο την αλλη δουλευει καλα η προπαγανδα (ναι περι αυτου προκειται) της πρασινης ενεργειας κτλ.Τοσο ωραια πλασαρισμενο ετσι ωστε να γινει οσο πιο αιχμηρο στην ανθρωπινη συνειδηση ωστε να φτανεις σε σημειο να βλεπεις φουγαρα και να καλεις το 199 να τα σβησει.

  9. #84
    Καλλίγραμμον Μέλος Το avatar του/της vaska
    Εγγραφή
    29/10/2007
    Μηνύματα
    7.850
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από BLiTzER Προβολή μηνύματος
    Δε διαφωνώ, αλλά υπάρχουν και αντικειμενικά κριτήρια. Όταν κάτι επιβαρύνει το περιβάλλον περισσότερο, πρέπει να φύγει. Τώρα θα μου πεις, 9 στους 10 μοτοσικλετιστές δεν έχουν καν καταλύτη... Αλλά όπως και να'χει, εγώ δυσκολεύομαι να το δω αρνητικά.

    Έλα μωρέ Γιώργη τώρα, ας είμαστε ρεαλιστές. Το ΧΤ μας πείραξε και η επιβάρυνση που κάνει η μοτό στο περιβάλλον?? Θα μου πεις η Γιαμάπα και οι άλλες δεν έχουν την Γερμανική φιλοσοφία "Όταν κάτι δεν δεν μπορεί να κατέβει στα όρια ή κοστίζει πολύ για να είναι εντός ορίων, ας το μαϊμουδέψουμε στις μετρήσεις και όλα καλά" (Βλέπε WW) και αποσύρουν τα μοντέλα τους από την αγορά. Και οι έρευνες που έγιναν από έγκριτους οργανισμούς που ήθελαν την αιθάλη του πετρελαίου "αθώα" πρόσφατα καταρρέουν από νεότερες μελέτες ερευνητών. Βάλε λοιπόν δίπλα δίπλα ένα λεωφορείο ή ένα φορτηγό ντιζελ που κάνει διανομές μέσα στην πόλη και βάλε και τις μηχανές. Ποιο νομίζεις ότι επιβαρύνει περισσότερο?? Είμαι σίγουρος ότι ξέρεις. Όπως επίσης όλοι ξέρουμε ότι με ετικέτα το περιβάλλον και την κλιματική αλλαγή, γίνονται πάρτυ εκατομμυρίων.
    LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
    "These violent delights have violent ends
    And in their triumph die, like fire and powder
    Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).

  10. #85
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ΗΛΙΑΣΚΤΜ Προβολή μηνύματος
    δεν παρασυρομαστε ευκολα απο τον τυφωνα του μαρκετινγκ σημερα.
    ποιό μάρκετινγκ... καβαλάω GS (τελευταίο τεστ ράιντ που έκανα και κόντεψα να κλάψω μετά), τραβάω ΑΠΑΛΑ την μανέτα του φρένου και σπάνε τα μέζεά μου στο ντεπόζιτο και η κακομοίρα η συμβία πέφτει πάνω μου, λες και πέφτει σε τοίχο. Για το XR δεν θα πω καν, διαστημικό γκάζι, εξωγήινα φρένα. Πέφτουν σε λακκούβα υπό κλίση και το μόνο που καταλαβαίνεις είναι το σφίξιμο "ω φίλε μου την π**ίσαμε" αλλά έχεις περάσει από πάνω και το μηχανάκι δεν έχει νιώσει και λες "αυτό ήταν"; Ναι είχα παράπονα γιατί τα λεφτά είναι πολλά και ψειρίζω την μαϊμού, αλλά η πρόοδος, θεέ και οι άγιοι όλοι. Φαντάζομαι ότι και άλλα της κατηγορίας έτσι είναι, δεν τα οδήγησα όμως. Το GS800 ήταν πιο "ανθρώπινο" αλλά για μηχανάκι του 2008 δηλαδή σχεδιαστικά 10ετίας αξιοπρεπές είναι. Φαντάζομαι το μοντέλο '18 θα είναι εξωγήινο και αυτό.

    Και πας να φρενάρεις με τον πήγασο και α)δεν φρενάρει η μπρέμπω η γιαγιά και β)μπλοκάρει ο τροχός αν επιμείνεις. Πας να φρενάρεις με το fazer και ΟΚ το α)φρενάρει η γιαγιά τοκίκω, καμμία σχέση η δύναμη αλλά το β) χαλαρότατα με λίγη απροσεξία (το περσινό Lowside στοίχισε ψυχολογικά πολύ). Αναρτήσεις δεν συζητώ, γελάνε και οι σκληροί δίσκοι του σέρβερ με το ζήτημα. Κάλυψη και διαχείριση αέρα, σέλες, "πολιτισμός" στην λειτουργία... Τροφοδοσία, που λέμε ότι ο ψεκασμός δεν είναι σαν τα καρμπιρατέρ... Γενικά με έπιασε θλίψη και απογοήτευση. Το ξεπέρασα γιατί αυτά έχω και με αυτά θα πορευτώ. Αλλά η πραγματικότητα είναι πως τα 90ς πέρασαν.

    Και αυτά είναι ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ μεγέθη, δεν είναι "έλα φάε φραουλίκι είναι το πιο νόστιμο παγωτό". Πρέπει να είσαι χαζός για να μην καταλάβεις ότι εκεί που ο πήγασος θα καρφωθεί στο ταξί ας πούμε, το GS θα σταματήσει δύο αυτοκίνητα μακριά και θα χώσεις και δέκα μπινελίκια στον κίτρινο. Εκεί που κάναμε 800 χιλιόμετρα στην βορειόπιτα και κουραστήκαμε, με το άλλο θα ήταν "φέρε άλλα τόσα". Δεν θα είχα φάει το τουμπογλιστρίδι πέρυσι. Που κολλάει το μάρκετινγκ; Αλλά να, κλαίμε που χάθηκε το XT. Το 'ρδέλο χωρίς αναρτήσεις, χωρίς φρένα, χωρίς άλογα, χωρίς σέλα, χωρίς φώτα, χωρίς όργανα, χωρίς... τίποτα πέραν της τρέλας του γραικού που το έκανε στάτους σίμπολ. Γιατί η ωραία Ελένη είναι τώρα γριά και δεν την πηδάει κανείς. Ειδικά στις μέρες μας είναι ΛΟΛ, ομιτζί και WTF να το συζητάς. Αν βάλει κάποιος το XTX και έστω το CB5000X δίπλα δίπλα, είναι έτη φωτός το ένα με το άλλο μακριά. Ή το MT-07 για να μην πάμε σε άλλη εταιρία. Και εκεί που αυτά τα δύο είναι στο τοπ τρία των πωλήσεων, το ΧΤ στα ίδια λεφτά... Γέλιο και μόνο. Το ΧΤΖ το έχει στολίσει τόσο πολύ ο σουπιάς που ότι και να πω είναι περιττό. Τι συζητάμε; Το euro είναι η αφορμή, αλλά η ουσία είναι ότι χάνουμε δεινόσαυρους και μαμούθ που δεν τα αγόραζε κανείς. Στο μουσείο, καλά είναι εκεί. Και για να προλάβω τον έξυπνο που θα μου πει "δες τι κάνει ο Λαμιώτης με το XTZ που το λες μαμούθ" ή "τι κάνει ο Σαλονικιός με το αρχαίο XR" ναι, μπράβο τους και μαγκιά τους, ότι έκαναν θα το έκαναν με όποιο άλλο μηχανάκι τους έδινες γιατί αυτό ήθελαν να κάνουν.

  11. #86
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panavour
    Εγγραφή
    07/01/2006
    Μηνύματα
    4.417
    ποιος ρυπαινει πιο πολυ η μοτο,το αυτοκινητο,το λεωφορειο ,το φορτηγο,το πλοιο?????????
    μα φυσικα αναλογικα η μοτο γιατι κουβαλαει μαξιμουμ 2 και αυτο σπανια ,εν σχεσει με το λεοφωρειο που κουβαλαει 100 σε ωρα αιχμης και το πλοιο που κουβαλαει 3000 χιλιαδες και κατι χλιαδες τονους φορτιου,για να μην τα ισοπεδωνουμε ολα,λογω αγνοιας για να μην πω τιποτα αλλο χειροτερο.νισαφι πια με τις απλοποιησεις και την φανατιλα εδω μεσα
    Τελευταία τροποποίηση από panavour; 17/09/2016 στις 23:35.
    Δώδεκα και μισή. Γρήγορα πέρασεν η ώρα απ' τες εννιά που άναψα την λάμπα,Δώδεκα και μισή. Πως πέρασεν η ώρα,και τα χρόνια.

  12. #87
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    ποιό μάρκετινγκ... καβαλάω GS (τελευταίο τεστ ράιντ που έκανα και κόντεψα να κλάψω μετά), τραβάω ΑΠΑΛΑ την μανέτα του φρένου και σπάνε τα μέζεά μου στο ντεπόζιτο και η κακομοίρα η συμβία πέφτει πάνω μου, λες και πέφτει σε τοίχο. Για το XR δεν θα πω καν, διαστημικό γκάζι, εξωγήινα φρένα. Πέφτουν σε λακκούβα υπό κλίση και το μόνο που καταλαβαίνεις είναι το σφίξιμο "ω φίλε μου την π**ίσαμε" αλλά έχεις περάσει από πάνω και το μηχανάκι δεν έχει νιώσει και λες "αυτό ήταν"; Ναι είχα παράπονα γιατί τα λεφτά είναι πολλά και ψειρίζω την μαϊμού, αλλά η πρόοδος, θεέ και οι άγιοι όλοι. Φαντάζομαι ότι και άλλα της κατηγορίας έτσι είναι, δεν τα οδήγησα όμως. Το GS800 ήταν πιο "ανθρώπινο" αλλά για μηχανάκι του 2008 δηλαδή σχεδιαστικά 10ετίας αξιοπρεπές είναι. Φαντάζομαι το μοντέλο '18 θα είναι εξωγήινο και αυτό.

    Και πας να φρενάρεις με τον πήγασο και α)δεν φρενάρει η μπρέμπω η γιαγιά και β)μπλοκάρει ο τροχός αν επιμείνεις. Πας να φρενάρεις με το fazer και ΟΚ το α)φρενάρει η γιαγιά τοκίκω, καμμία σχέση η δύναμη αλλά το β) χαλαρότατα με λίγη απροσεξία (το περσινό Lowside στοίχισε ψυχολογικά πολύ). Αναρτήσεις δεν συζητώ, γελάνε και οι σκληροί δίσκοι του σέρβερ με το ζήτημα. Κάλυψη και διαχείριση αέρα, σέλες, "πολιτισμός" στην λειτουργία... Τροφοδοσία, που λέμε ότι ο ψεκασμός δεν είναι σαν τα καρμπιρατέρ... Γενικά με έπιασε θλίψη και απογοήτευση. Το ξεπέρασα γιατί αυτά έχω και με αυτά θα πορευτώ. Αλλά η πραγματικότητα είναι πως τα 90ς πέρασαν.

    Και αυτά είναι ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ μεγέθη, δεν είναι "έλα φάε φραουλίκι είναι το πιο νόστιμο παγωτό". Πρέπει να είσαι χαζός για να μην καταλάβεις ότι εκεί που ο πήγασος θα καρφωθεί στο ταξί ας πούμε, το GS θα σταματήσει δύο αυτοκίνητα μακριά και θα χώσεις και δέκα μπινελίκια στον κίτρινο. Εκεί που κάναμε 800 χιλιόμετρα στην βορειόπιτα και κουραστήκαμε, με το άλλο θα ήταν "φέρε άλλα τόσα". Δεν θα είχα φάει το τουμπογλιστρίδι πέρυσι. Που κολλάει το μάρκετινγκ; Αλλά να, κλαίμε που χάθηκε το XT. Το 'ρδέλο χωρίς αναρτήσεις, χωρίς φρένα, χωρίς άλογα, χωρίς σέλα, χωρίς φώτα, χωρίς όργανα, χωρίς... τίποτα πέραν της τρέλας του γραικού που το έκανε στάτους σίμπολ. Γιατί η ωραία Ελένη είναι τώρα γριά και δεν την πηδάει κανείς. Ειδικά στις μέρες μας είναι ΛΟΛ, ομιτζί και WTF να το συζητάς. Αν βάλει κάποιος το XTX και έστω το CB5000X δίπλα δίπλα, είναι έτη φωτός το ένα με το άλλο μακριά. Ή το MT-07 για να μην πάμε σε άλλη εταιρία. Και εκεί που αυτά τα δύο είναι στο τοπ τρία των πωλήσεων, το ΧΤ στα ίδια λεφτά... Γέλιο και μόνο. Το ΧΤΖ το έχει στολίσει τόσο πολύ ο σουπιάς που ότι και να πω είναι περιττό. Τι συζητάμε; Το euro είναι η αφορμή, αλλά η ουσία είναι ότι χάνουμε δεινόσαυρους και μαμούθ που δεν τα αγόραζε κανείς. Στο μουσείο, καλά είναι εκεί. Και για να προλάβω τον έξυπνο που θα μου πει "δες τι κάνει ο Λαμιώτης με το XTZ που το λες μαμούθ" ή "τι κάνει ο Σαλονικιός με το αρχαίο XR" ναι, μπράβο τους και μαγκιά τους, ότι έκαναν θα το έκαναν με όποιο άλλο μηχανάκι τους έδινες γιατί αυτό ήθελαν να κάνουν.
    Έχω μπερδευτεί λίγο..
    Ποιο είναι το θέμα;
    Ότι βάζουν προδιαγραφές στα καινουργια μοντέλα; καλά κάνουν. Και οι προδιαγραφές δεν είναι μόνο ρύπων. Είναι θορύβου, ασφαλείας κλπ
    Ε, και; με την πρώτη αΧραποβιτς, Αντε γειά προδιαγραφές.

    Το θέμα είναι ότι τελειώνουν κάποια μοντέλα;
    Ε, πάντα θα τελειώνουν κάποια μοντέλα και θα έρχονται αλλά.
    Όσοι τα νοσταλγουν, υπάρχουν τα μεταχειρισμενα που καμία προδιαγραφή δεν απαγορεύει να κυκλοφορούν.
    Αγοράζεις ένα, κι όλα καλά.

    Τώρα, αν περιμένουμε από τους ρύπους των μότο να σωθεί ο πλανήτης και η άσπρη αλεπού της Σιβηρίας...

  13. #88
    με αφορμή τους ρύπους, (κ)λέμε και για την κατάργηση "ιερών τεράτων". αυτό. σιγά μην έρθει και ο σώρος και μας πληρώσει τα χρέη, λόγω euro4

  14. #89
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.078
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    ποιό μάρκετινγκ... καβαλάω GS (τελευταίο τεστ ράιντ που έκανα και κόντεψα να κλάψω μετά), τραβάω ΑΠΑΛΑ την μανέτα του φρένου και σπάνε τα μέζεά μου στο ντεπόζιτο και η κακομοίρα η συμβία πέφτει πάνω μου, λες και πέφτει σε τοίχο. Για το XR δεν θα πω καν, διαστημικό γκάζι, εξωγήινα φρένα. Πέφτουν σε λακκούβα υπό κλίση και το μόνο που καταλαβαίνεις είναι το σφίξιμο "ω φίλε μου την π**ίσαμε" αλλά έχεις περάσει από πάνω και το μηχανάκι δεν έχει νιώσει και λες "αυτό ήταν"; Ναι είχα παράπονα γιατί τα λεφτά είναι πολλά και ψειρίζω την μαϊμού, αλλά η πρόοδος, θεέ και οι άγιοι όλοι. Φαντάζομαι ότι και άλλα της κατηγορίας έτσι είναι, δεν τα οδήγησα όμως. Το GS800 ήταν πιο "ανθρώπινο" αλλά για μηχανάκι του 2008 δηλαδή σχεδιαστικά 10ετίας αξιοπρεπές είναι. Φαντάζομαι το μοντέλο '18 θα είναι εξωγήινο και αυτό.

    Και πας να φρενάρεις με τον πήγασο και α)δεν φρενάρει η μπρέμπω η γιαγιά και β)μπλοκάρει ο τροχός αν επιμείνεις. Πας να φρενάρεις με το fazer και ΟΚ το α)φρενάρει η γιαγιά τοκίκω, καμμία σχέση η δύναμη αλλά το β) χαλαρότατα με λίγη απροσεξία (το περσινό Lowside στοίχισε ψυχολογικά πολύ). Αναρτήσεις δεν συζητώ, γελάνε και οι σκληροί δίσκοι του σέρβερ με το ζήτημα. Κάλυψη και διαχείριση αέρα, σέλες, "πολιτισμός" στην λειτουργία... Τροφοδοσία, που λέμε ότι ο ψεκασμός δεν είναι σαν τα καρμπιρατέρ... Γενικά με έπιασε θλίψη και απογοήτευση. Το ξεπέρασα γιατί αυτά έχω και με αυτά θα πορευτώ. Αλλά η πραγματικότητα είναι πως τα 90ς πέρασαν.

    Και αυτά είναι ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ μεγέθη, δεν είναι "έλα φάε φραουλίκι είναι το πιο νόστιμο παγωτό". Πρέπει να είσαι χαζός για να μην καταλάβεις ότι εκεί που ο πήγασος θα καρφωθεί στο ταξί ας πούμε, το GS θα σταματήσει δύο αυτοκίνητα μακριά και θα χώσεις και δέκα μπινελίκια στον κίτρινο. Εκεί που κάναμε 800 χιλιόμετρα στην βορειόπιτα και κουραστήκαμε, με το άλλο θα ήταν "φέρε άλλα τόσα". Δεν θα είχα φάει το τουμπογλιστρίδι πέρυσι. Που κολλάει το μάρκετινγκ; Αλλά να, κλαίμε που χάθηκε το XT. Το 'ρδέλο χωρίς αναρτήσεις, χωρίς φρένα, χωρίς άλογα, χωρίς σέλα, χωρίς φώτα, χωρίς όργανα, χωρίς... τίποτα πέραν της τρέλας του γραικού που το έκανε στάτους σίμπολ. Γιατί η ωραία Ελένη είναι τώρα γριά και δεν την πηδάει κανείς. Ειδικά στις μέρες μας είναι ΛΟΛ, ομιτζί και WTF να το συζητάς. Αν βάλει κάποιος το XTX και έστω το CB5000X δίπλα δίπλα, είναι έτη φωτός το ένα με το άλλο μακριά. Ή το MT-07 για να μην πάμε σε άλλη εταιρία. Και εκεί που αυτά τα δύο είναι στο τοπ τρία των πωλήσεων, το ΧΤ στα ίδια λεφτά... Γέλιο και μόνο. Το ΧΤΖ το έχει στολίσει τόσο πολύ ο σουπιάς που ότι και να πω είναι περιττό. Τι συζητάμε; Το euro είναι η αφορμή, αλλά η ουσία είναι ότι χάνουμε δεινόσαυρους και μαμούθ που δεν τα αγόραζε κανείς. Στο μουσείο, καλά είναι εκεί. Και για να προλάβω τον έξυπνο που θα μου πει "δες τι κάνει ο Λαμιώτης με το XTZ που το λες μαμούθ" ή "τι κάνει ο Σαλονικιός με το αρχαίο XR" ναι, μπράβο τους και μαγκιά τους, ότι έκαναν θα το έκαναν με όποιο άλλο μηχανάκι τους έδινες γιατί αυτό ήθελαν να κάνουν.

    Βλέπεις και εσύ το πρόβλημα.
    Πας να συγκρίνεις το xr to xt το dr to 620 to 510 to 610 με
    το cbx το nc και το ΜΤ η το 800 ή το 1200 ή το 1190 ή το 1290

  15. #90
    Έτσι τα φτιάχνουν τώρα Το avatar του/της 7Tolis
    Εγγραφή
    26/06/2014
    Μηνύματα
    3.863
    απλά αφήστε τα να πεθάνουν στην ησυχία τους.Χρεπολάγνοι.
    Φίου φίου φι φι φίου

Σελίδα 6 από 8 ΠρώτοΠρώτο 12345678 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Cnn Δημοψηφισμα Για Ελλασ Euro 2004
    από kapeos στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 06/07/2004, 16:19
  2. EURO ευχές!!!
    από ruyjin στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 06/07/2004, 15:48
  3. Cnn Ψηφοφορια Για Euro 2004
    από kapeos στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 02/07/2004, 14:52
  4. Euro 2004
    από kapeos στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 14/06/2004, 22:12
  5. New Euro Language..
    από wizard στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 20/11/2003, 13:50

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF