Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 40

Θέμα: Επισκευη τρομπας μπροστα φρενου tuono (brembo)

  1. #16
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από konkost Προβολή μηνύματος
    Σε ευχαριστω για την απαντηση
    αλλα
    Η τρομπα εχει ενα εξαερωτηρα αυτον ακριβως που λες πανω απο το ρακορ Δεν εχει δευτερο
    Το προβλημα δεν ειναι πως θα κανω αλλαγη των υγρων Αυτη εξαλου με τα πολλα εγινε Το προβλημα ειναι η υπερβολικη και ξαφνικη παρουσια αερα στην τρομπα
    Μισό για να καταλάβουμε τι παίζεται.
    Πρέπει να το παρουμε απο την αρχή το θέμα.
    Πριν αλλάξεις τα υγρά είχες κανένα πρόβλημα με την τρόμπα?
    Αν δεν είχες, τότε δεν χρειάζεσαι κανένα κιτ επισκευής, απλά πήρε αέρα το σύστημα απο την αλλαγή των υγρών.
    Αν είχες θέμα και πρίν, τοτε αλλάζει το πράγμα.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  2. #17
    Left peg scraping. Το avatar του/της zannisvel
    Εγγραφή
    24/05/2013
    Μηνύματα
    2.039
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από konkost Προβολή μηνύματος
    Αρχικα το συστημα δεν ειχε αερα Ή τουλαχιστον δεν ειχε τοσο ωστε να γινεται αντιληπτο στην μανετα
    Οπως εγραψα και αρχικα ανοιξα το εξαερωτηρι της δαγκανας ετσι ωστε τρομπαροντας και συμπληρωνοντας υγρα στο δοχειο να κανω αλλαγη των υγρων Μετα ομως απο 3-4 τρομπαρισματα χαθηκε τελειως η πιεση Τοτε και αφου εκλεισα το εξαερωτηρι της δαγκανας ανοιξα το εξαερωτηρι της τρομπας και εκανα εξαερωση στην τρομπα Και μιλαμε δεν εβγαλε μερικες φυσαλιδες αερα μεσα στο υγρο αλλα λιγες σταγονες υγρου μεσα στον αερα μεχρι να ανεβασει ξανα πιεση
    Αυτο επαναληφθηκε πολλες φορες μεχρι τελικα να αλλαξω τα υγρα

    Η διαδικασια που ακολουθησες δεν ακουγεται σωστη αλλα μπορει να μην καταλαβα και εγω.
    Πρεπει να τρομπαρεις 3-4 φορες με το bleeder screw κλειστο και οσο εχεις πατημενη τη μανετα να το ξεβιδωνεις στιγμιαια χωρις να αφηνεις τη μανετα. Μετα το ξανα βιδωνεις και τοτε αφηνεις και ξανα τρομπαρεις 3-4 φορες. Συνεχιζεις να το κανεις μεχρι να μη βγαζει αλλες φυσαλιδες απο κατω. Στη δικη σου τη περιπτωση που λογικα εχεις πολυ αερα στο συστημα θα περασει μια αιωνιοτητα ως τοτε.

  3. #18
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    H τρόμπα είναι αυτή ? https://www.af1racing.com/store/Scri...dproduct=15631

    Αν είναι αυτή, η brembo δεν δίνει κίτ επισκευής. Δίνει μόνο για τις ακριβές RCS. Πιθανόν να ταιριάξει από KTM ή BMW ή εμπορίου, αλλά εγώ δεν θα το έκανα για το μπροστινό φρένο.
    Αν και κάτι μου λέει πως το πρόβλημα δεν είναι στην τρόμπα, αλλά στην διαδικασία που ακολουθεις. Η τρόμπα ήταν πάνω στο TransAlp και δούλευε δλδ κανονικά, και στο έκανε ξαφνικά?
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  4. #19
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Coyote Z750s Προβολή μηνύματος
    η τρόμπα είναι η [FONT=Ubuntu]AP8133882... ούτε και εγώ μπορώ να βρώ κιτ επισκευής για αυτό το παρτ ναμπερ. Πολύ περίεργο μου φαίνεται ! [/FONT]
    Αυτή είναι η ακτινική που φοράνε τα Factory και τα Mille. Αν η τρόμπα είναι από R, τότε είναι αυτή που έβαλα παραπάνω.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  5. #20
    Σουλατσαδόρος Το avatar του/της Coyote.V
    Εγγραφή
    06/07/2009
    Μηνύματα
    2.133
    Κάνε ένα τηλέφωνο εδώ

    [FONT=Molengo]Motorbike Commercial Partner - Christos Tassoulis[/FONT]
    [FONT=Molengo]55 Kalirois str. 11743 N.Kosmos, Athens; Tel: +30 210 9213286; eMail: extrapro@otenet.gr; Web: www.extraproducts.gr


    Είναι ο αντιπρόσωπος της brembo στην Ελλάδα.
    [/FONT]

  6. #21
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της konkost
    Εγγραφή
    08/05/2009
    Μηνύματα
    114
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Μισό για να καταλάβουμε τι παίζεται.
    Πρέπει να το παρουμε απο την αρχή το θέμα.
    Πριν αλλάξεις τα υγρά είχες κανένα πρόβλημα με την τρόμπα?
    Αν δεν είχες, τότε δεν χρειάζεσαι κανένα κιτ επισκευής, απλά πήρε αέρα το σύστημα απο την αλλαγή των υγρών.
    Αν είχες θέμα και πρίν, τοτε αλλάζει το πράγμα.
    Ναι πριν αλλαξω τα υγρα δεν υπηρχε θεμα
    Επισης δεν υπαρχει ιδιαιτερο θεμα και μετα την μετα κοπων αλλαγη των υγρων Και λεω δεν υπαρχει ιδιαιτερο θεμα γιατι μετα απο εντονη χρηση που της εκανα μεσα στο ΣΚ αρχισε η αισθηση να γινεται και να ειναι πλεον σπογγωδες Προφανως σημαδι οτι μπηκε αερας στο συστημα ή οτι δεν εγινε σωστη εξαερωση του

    Αλλα ας τα πω ξανα ενα ενα μηπως και μπορεσω να σας δωσω να καταλαβεται το προβλημα

    Καταρχην με τον τροπο που θα αναφερω εχω ξανακανει αλλαγη των υγρων και με αυτην την τρομπα αλλα και με την μαμισια της nissin χωρις κανενα απολυτως προβλημα
    --Συνδεσα λοιπον στο εξαερωτηρι της δαγκανας σωληνακι συνδεδεμενο με ανεπιστροφη βαλβιδα
    --Ανοιξα το εξαερωτηρι
    --Πατησα την μανετα 3-4 φορες και εβγενε κανονικα μια ποσοτητα υγρων σε καθε πατημα
    --Στην (ας πουμε) 5η φορα που πατησα την μανετα ξαφνικα δεν ειχα πιεση στην μανετα Δεν βγηκε φυσικα καθολου υγρο αλλα ουτε και αερας απο το εξαερωτηρι της δαγκανας Η τρομπα ηταν "νεκρη"
    --Εκλεισα το εξαερωτηρι της δαγκανας
    --Συνδεσα σωληνακι στο εξαερωτηρι της τρομπας
    --Ανοιξα το εξαερωτηρι της τρομπας
    --Πατησα την μανετα μια, δυο...πολλες φορες μεχρι τελικα να βγει ο παρα πολυ μεγαλη ποσοτητα αερα που ειχε η τρομπα και να ανακτηθει η πιεση στο συστημα
    --Εκλεισα το εξαερωτηρι στην τρομπα
    --Ανοιξα το εξαερωτηρι στην δαγκανα
    --Πατησα ξανα την μανετα μερικες (λιγες) φορες και εβγαινε κανονικα μια ποσοτητα υγρων σε καθε πατημα
    --Ξαφνικα και παλι δεν ειχα πιεση στην μανετα Δεν εβγαινε φυσικα καθολου υγρο αλλα ουτε και αερας απο το εξαερωτηρι της δαγκανας Η τρομπα ηταν και παλι "νεκρη"

    Τα ανωτερω επαναληφθηκαν πολλες φορες μεχρι να καταφερω να αλλαξω τελικα τα υγρα Και ποτε κατα την διαρκεια της διαδικασιας το δοχειο δεν αδειασε τοσο ωστε να μπει απο κει αερας στο συστημα
    Παρατηρησα παντως τα εξης κατα την διαρκεια της εξαερωσης της τρομπας
    Αν ανοιγα αρκετα (μιση στροφη πχ) το εξαερωτηρι της τοτε η τρομπα δεν ανεβαζε γρηγορα πιεση (σαν να τραβαγε απο το εξαερωτηρι αερα) Αν το εξαερωτηρι ηταν ελαφρως ανοιχτο (1/4 στροφης πχ) τοτε η εξαερωση γινοταν πιο γρηγορα
    Κατα την διαρκεια της εξαερωσης της τρομπας φυσαλιδες αερα ανεβαιναν και στο δοχειο των υγρων!
    Εξαερωση με τον κλασικο τροπο που κανουμε οι περισσοτεροι απο τις δαγκανες (τρομπαρισμα 3-4 φορες, πατημα μανετας, ανοιγμα εξαερωτηριου, κλεισιμο εξαερωτηριου, κ.ο.κ) κατεληγε παντα στο να χανεται η πιεση στην τρομπα και σε συσωρευση αερα εντος αυτης
    Επισης οταν επιτελους αλλαξα τα υγρα και εχοντας φυσικα κλειστα πλεον ολα τα εξαερωτηρια δαγκανων/τρομπας και πλεον επαρκη πιεση ωστε να εχω εστω και υποτυπωδες μπροστα φρενο τοτε σε καθε πατημα της μανετας εβγαινε και απο μια φυσαλιδα αερα μεσα στο δοχειο Το μεγεθος των φυσαλιδων αυτων μειωθηκε σταδιακα αλλα μεχρι που λογω χρονου το παρατησα δεν εξαληφθηκαν και φυσικα ειχα σφουγγαρενια αισθηση Την επομενη μερα που χρησιμοποιησα την μηχανη διαπιστωσα οτι πλεον η μανετα ηταν σχεδον "πετρα"

  7. #22
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της konkost
    Εγγραφή
    08/05/2009
    Μηνύματα
    114
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Coyote Z750s Προβολή μηνύματος
    Κάνε ένα τηλέφωνο εδώ

    [FONT=Molengo]Motorbike Commercial Partner - Christos Tassoulis[/FONT]
    [FONT=Molengo]55 Kalirois str. 11743 N.Kosmos, Athens; Tel: +30 210 9213286; eMail: extrapro@otenet.gr; Web: www.extraproducts.gr


    Είναι ο αντιπρόσωπος της brembo στην Ελλάδα.
    [/FONT]
    Σ' ευχαριστω Μαλλον θα περασω απο κει!

  8. #23
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της konkost
    Εγγραφή
    08/05/2009
    Μηνύματα
    114
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από byron Προβολή μηνύματος
    H τρόμπα είναι αυτή ? https://www.af1racing.com/store/Scri...dproduct=15631

    Αν είναι αυτή, η brembo δεν δίνει κίτ επισκευής. Δίνει μόνο για τις ακριβές RCS. Πιθανόν να ταιριάξει από KTM ή BMW ή εμπορίου, αλλά εγώ δεν θα το έκανα για το μπροστινό φρένο.
    Αν και κάτι μου λέει πως το πρόβλημα δεν είναι στην τρόμπα, αλλά στην διαδικασία που ακολουθεις. Η τρόμπα ήταν πάνω στο TransAlp και δούλευε δλδ κανονικά, και στο έκανε ξαφνικά?
    Αυτη φαινεται να ειναι η τρομπα
    Ιδια με αυτην https://www.piaggioparts.gr/c,65_176...BD%CE%BF%CF%85δεν ειναι;

  9. #24
    Σουλατσαδόρος Το avatar του/της Coyote.V
    Εγγραφή
    06/07/2009
    Μηνύματα
    2.133
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από konkost Προβολή μηνύματος
    --Συνδεσα λοιπον στο εξαερωτηρι της δαγκανας σωληνακι συνδεδεμενο με ανεπιστροφη βαλβιδα
    --Ανοιξα το εξαερωτηρι
    --Πατησα την μανετα 3-4 φορες και εβγενε κανονικα μια ποσοτητα υγρων σε καθε πατημα

    ΛΑΘΟΣ !


    Πρώτα πατάς 3-4 φορές ... την κρατάς πατημένη στην τελευταία και μετά ανοίγεις την εξαέρωση σιγά σιγά και την κλείνεις πριν τερματίσει η μανέτα.

    Αν τρομπάρεις με ανοικτή την εξαέρωση βάζεις αέρα μέσα.

  10. #25
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από konkost Προβολή μηνύματος
    Αυτη φαινεται να ειναι η τρομπα
    Ιδια με αυτην https://www.piaggioparts.gr/c,65_176...BD%CE%BF%CF%85δεν ειναι;
    Ετσι δείχνει.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  11. #26
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από konkost Προβολή μηνύματος
    Ναι πριν αλλαξω τα υγρα δεν υπηρχε θεμα
    Επισης δεν υπαρχει ιδιαιτερο θεμα και μετα την μετα κοπων αλλαγη των υγρων Και λεω δεν υπαρχει ιδιαιτερο θεμα γιατι μετα απο εντονη χρηση που της εκανα μεσα στο ΣΚ αρχισε η αισθηση να γινεται και να ειναι πλεον σπογγωδες Προφανως σημαδι οτι μπηκε αερας στο συστημα ή οτι δεν εγινε σωστη εξαερωση του

    Αλλα ας τα πω ξανα ενα ενα μηπως και μπορεσω να σας δωσω να καταλαβεται το προβλημα

    Καταρχην με τον τροπο που θα αναφερω εχω ξανακανει αλλαγη των υγρων και με αυτην την τρομπα αλλα και με την μαμισια της nissin χωρις κανενα απολυτως προβλημα
    --Συνδεσα λοιπον στο εξαερωτηρι της δαγκανας σωληνακι συνδεδεμενο με ανεπιστροφη βαλβιδα
    --Ανοιξα το εξαερωτηρι
    --Πατησα την μανετα 3-4 φορες και εβγενε κανονικα μια ποσοτητα υγρων σε καθε πατημα
    --Στην (ας πουμε) 5η φορα που πατησα την μανετα ξαφνικα δεν ειχα πιεση στην μανετα Δεν βγηκε φυσικα καθολου υγρο αλλα ουτε και αερας απο το εξαερωτηρι της δαγκανας Η τρομπα ηταν "νεκρη"
    --Εκλεισα το εξαερωτηρι της δαγκανας
    --Συνδεσα σωληνακι στο εξαερωτηρι της τρομπας
    --Ανοιξα το εξαερωτηρι της τρομπας
    --Πατησα την μανετα μια, δυο...πολλες φορες μεχρι τελικα να βγει ο παρα πολυ μεγαλη ποσοτητα αερα που ειχε η τρομπα και να ανακτηθει η πιεση στο συστημα
    --Εκλεισα το εξαερωτηρι στην τρομπα
    --Ανοιξα το εξαερωτηρι στην δαγκανα
    --Πατησα ξανα την μανετα μερικες (λιγες) φορες και εβγαινε κανονικα μια ποσοτητα υγρων σε καθε πατημα
    --Ξαφνικα και παλι δεν ειχα πιεση στην μανετα Δεν εβγαινε φυσικα καθολου υγρο αλλα ουτε και αερας απο το εξαερωτηρι της δαγκανας Η τρομπα ηταν και παλι "νεκρη"

    Τα ανωτερω επαναληφθηκαν πολλες φορες μεχρι να καταφερω να αλλαξω τελικα τα υγρα Και ποτε κατα την διαρκεια της διαδικασιας το δοχειο δεν αδειασε τοσο ωστε να μπει απο κει αερας στο συστημα
    Παρατηρησα παντως τα εξης κατα την διαρκεια της εξαερωσης της τρομπας
    Αν ανοιγα αρκετα (μιση στροφη πχ) το εξαερωτηρι της τοτε η τρομπα δεν ανεβαζε γρηγορα πιεση (σαν να τραβαγε απο το εξαερωτηρι αερα) Αν το εξαερωτηρι ηταν ελαφρως ανοιχτο (1/4 στροφης πχ) τοτε η εξαερωση γινοταν πιο γρηγορα
    Κατα την διαρκεια της εξαερωσης της τρομπας φυσαλιδες αερα ανεβαιναν και στο δοχειο των υγρων!
    Εξαερωση με τον κλασικο τροπο που κανουμε οι περισσοτεροι απο τις δαγκανες (τρομπαρισμα 3-4 φορες, πατημα μανετας, ανοιγμα εξαερωτηριου, κλεισιμο εξαερωτηριου, κ.ο.κ) κατεληγε παντα στο να χανεται η πιεση στην τρομπα και σε συσωρευση αερα εντος αυτης
    Επισης οταν επιτελους αλλαξα τα υγρα και εχοντας φυσικα κλειστα πλεον ολα τα εξαερωτηρια δαγκανων/τρομπας και πλεον επαρκη πιεση ωστε να εχω εστω και υποτυπωδες μπροστα φρενο τοτε σε καθε πατημα της μανετας εβγαινε και απο μια φυσαλιδα αερα μεσα στο δοχειο Το μεγεθος των φυσαλιδων αυτων μειωθηκε σταδιακα αλλα μεχρι που λογω χρονου το παρατησα δεν εξαληφθηκαν και φυσικα ειχα σφουγγαρενια αισθηση Την επομενη μερα που χρησιμοποιησα την μηχανη διαπιστωσα οτι πλεον η μανετα ηταν σχεδον "πετρα"
    Αρα τελικά είναι θέμα αέρα στο κύκλωμα, δεν πιστεύω οτι έχει καποιο θέμα η τρόμπα.
    Ισως η ανεπίστροφη βαλβίδα που χρησιμοποίησες να έχανε λίγο.
    Οπως και να χει αν επιμείνεις μέχρι να εξαφανιστούν οι φυσαλίδες θα εχεις παλι καλό φρένο. Ισως παρει λίγο χρόνο και μπορεί να χρειαστεί να καταναλώσεις λίγα υγρα παραπάνω.
    Ενα κόλπο που μπορείς να χρησιμοποιήσεις είναι οταν παρκάρεις το βράδυ να πιάσεις την μανέτα με ενα λαστιχο/tie wrap κατι τελος παντως και να μείνει πατημένη ολο το βράδυ.
    Το πρωι ξανακάνε μια εξαέρωση και λογικά θα εχεις καλό αποτέλεσμα.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  12. #27
    Σουλατσαδόρος Το avatar του/της Coyote.V
    Εγγραφή
    06/07/2009
    Μηνύματα
    2.133
    Σταματήστε να ψάχνετε για ανταλλακτικά τρόμπας... η εξαέρωση δεν γίνεται σωστά αν ακολουθεί την διαδικασία αυτή.


    Καν το χωρίς την ανεπίστροφη με τον παραδοσιακό τρόπο.

  13. #28
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της konkost
    Εγγραφή
    08/05/2009
    Μηνύματα
    114
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Coyote Z750s Προβολή μηνύματος
    ΛΑΘΟΣ !


    Πρώτα πατάς 3-4 φορές ... την κρατάς πατημένη στην τελευταία και μετά ανοίγεις την εξαέρωση σιγά σιγά και την κλείνεις πριν τερματίσει η μανέτα.

    Αν τρομπάρεις με ανοικτή την εξαέρωση βάζεις αέρα μέσα.
    Οπως εγραψα
    --Συνδεσα λοιπον στο εξαερωτηρι της δαγκανας σωληνακι συνδεδεμενο με ανεπιστροφη βαλβιδα
    υπαρχει ανεπιστροφη βαλβιδα, που σημαινει οτι αν λειτουργει σωστα δεν ειναι δυνατον να μπει αερας στο συστημα
    Αλλα ακομα και αν δεν λειτουργει σωστα και μπει αερας αυτος α) θα ειναι λιγος και β) θα μεινει κοντα στην δαγκανα αφου το σωληνακι με την ανεπιστροφη ειναι συνδεδεμενο στο εξαερωτηρι της δαγκανας
    Εγω ομως εβγαζα πολυ αερα οχι απο το εξαερωτηρι της δαγκανας αλλα απο αυτο της τρομπας

  14. #29
    Σουλατσαδόρος Το avatar του/της Coyote.V
    Εγγραφή
    06/07/2009
    Μηνύματα
    2.133
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από konkost Προβολή μηνύματος
    Οπως εγραψα

    υπαρχει ανεπιστροφη βαλβιδα, που σημαινει οτι αν λειτουργει σωστα δεν ειναι δυνατον να μπει αερας στο συστημα
    Αλλα ακομα και αν δεν λειτουργει σωστα και μπει αερας αυτος α) θα ειναι λιγος και β) θα μεινει κοντα στην δαγκανα αφου το σωληνακι με την ανεπιστροφη ειναι συνδεδεμενο στο εξαερωτηρι της δαγκανας
    Εγω ομως εβγαζα πολυ αερα οχι απο το εξαερωτηρι της δαγκανας αλλα απο αυτο της τρομπας

    Πριν αρχίσεις να δίνεις € λάκια - λύνεις μανέτες κλπ... κάνε την εξαέρωση χωρίς την ανεπίστροφη με τον παραδοσιακό τρόπο. Δεν νομίζω ότι είναι και τόσο δύσκολο... Εγώ το κάνω σε varadero με Dual C-ABS !!!

  15. #30
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της konkost
    Εγγραφή
    08/05/2009
    Μηνύματα
    114
    Ερωτηση:
    Υπαρχει περιπτωση να μπαινει αερας απο το Νο7 στο κατωτερω σχημα;
    https://www.piaggioparts.gr/c,65_176...BD%CE%BF%CF%85

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Επισκευή τρόμπας συμπλέκτη '95 DAYTONA 900
    από SpeakeasyBlues στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 13/03/2012, 22:26

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF