μπορεί. αλλά αν ήταν και το 990/1190/1290 καλά, θα πουλούσαν όπως τα GS. Ε μα και αυτός ο Ευριπίδης ο γιατρός, GS ήθελε. Και ο άλλος ο τσόνιμεπιπιπό, κόλλημα με τα ντούκια.
Το μηχανάκι ήταν καλό. Το σήμα που φορούσε του χάλασε τις πωλήσεις, οι οποίες του χάλασαν την εξέλιξη. Δεν ξέρω αν μπορείς να αντιγράψεις κάτι πατενταρισμένο έτσι απλά. Τέλος πάντων, μικρή σημασία έχει, σε μιά αγορά που "απαιτεί" νέο μοντέλο κάθε χρόνο, η παρουσία της BMW και της Aprilia ήταν "ξένη". Και σαν ονόματα και σαν φιλοσοφία κατασκευαστή.
Τα sxv πουλησαν λιγο. Ολοι motard τα κανανε βεβαια. Αλλα ηταν και τερμα ζημιαρικα..
Το χωμα, κατ'εμε θελει σιγουρες και δοκιμασμενες λυσεις.
Και κατι αλλο, αν η BMW ενδιαφερονταν πραγματικα να προωθησει το μοντελο ας εφτιαχνε εργοστασιακη ομαδα για το παγκοσμιο enduro και ας το ετρεχε. Οι νικες, αλλα και η αξιοπρεπης παρουσια εστω, φερνουν πωλησεις.
Το ειχε βαλει βεβαια σε κατι αγωνες, αν θυμαμαι καλα, αλλα για λιγο.
MADE IN JAPAN 日本製
Eσυ δεν ηξερες οτι ο λεωφορειοδρομος στον συγκεκριμενο δρομο ....
Δεν ειναι μονοδρομος.... τα λεωφορεια ερχονται αντιθετα ( αρα δεν θεωρειτε μονοδρομος ....) Και στους λεωφορειοδρομους οι μοτοσυκλετες μπορουν να κινουνται νομιμα χρονια τωρα...
Στο τονιζω για να εισαι προσεκτικοτερος.....
Όπα για να καταλάβω. Δηλαδή στην αρχή τις Πανεπιστημίου αριστερά που είναι λεωφορειόδρομος μπορούν να ανεβαίνουν και μηχανάκια?![]()
Tora telis poy den telo, kiota telo si den teliw. Kai ego tora den telo gia na telis otan telo.
Φυσικά και απαγορεύεται η κίνηση δικύκλων σε αντίθετης ροής λεωφορειοδρόμους. http://www.oasa.gr/content.php?id=leofstripes
Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.
Δεν ισχύει αυτό που λες, δεν το επιτρέπει η πινακίδα του συγκεκριμένου λεωφορειόδρομου, δεν έχει μοτοσικλέτες επάνω μαζί με τα λεωφορεία όπως σε όλες τις άλλες πινακίδες λεωφορειόδρομων και η τροχαία Πειραιά γράφει ασύστολα. Επίσης, μιά που το σχόλιο δεν πρέπει να είναι στα "σε είδα" αλλά δεν θέλω ναι να το σβήσω, πάμε... Καφενείο ας πούμε.
@τόλη εδώ μας κατάντησαν οι αλήτες![]()
Τι κάνει η τροχαία Πειραιά ;
Εγώ τον πάω πάντως για πλάκα τον συγκεκριμένο, και κόβω και δεξιά άμα λάχει στο τέλος στην Τσαμαδού (έξω από την αστυνομική διεύθυνση Πειραιά)
Επίσης είναι σίγουρο ότι πρέπει να υπάρχει και σηματάκι για να κινείται δίκυκλο σε λεωφορειολωρίδα ;;;
Σε κάποιες έχει, σε κάποιες δεν έχει...
ψυχή μου πιες, πιες όσο θες μήπως και πάρεις στροφές
Ο Γλάρος / ψόφα φούστη γλάρε
ψαναψόφα φούστη γλάρε
στο κέντρο αθήνας και στην Κηφισίας, όπου έχει λεωφορειόδρομο έχει και μηχανάκι μέσα στην πινακίδα. στον εν λόγω δεν έχει. παλιότερα πετυχαίναμε συνέχεια μπλόκα που έγραφαν "ότι κινείται περπατεί και σέρνεται", ειδικά τις πρώτες μέρες εφαρμογής...
βέβαια μιλάμε για το παραλιακό χωριό όπου οι μάγκες με τα δίτροχα κόβουν ανάποδα όλη την Λαμπράκη ως το ρολόι γιατί έτσι. Και αυτοκίνητα συχνά ως την Β. Γεωργίου... Γιατί ΑΥΤΟ ξέραμε μίστερ, τι θες τώρα, ο νόμος δεν είναι η πινακίδα είναι το δίκιο του λοκάλη.
από το λινκ που παρέθεσα (του ΟΑΣΑ)
Χρήστες ΑΛΛ
Στις αποκλειστικές λωρίδες λεωφορείων παράλληλης ροής επιτρέπεται η κίνηση, η στάση και απαγορεύεται η στάθμευση των : α. Δημοσίων μέσων μαζικής μεταφοράς (λεωφορεία και τρόλεϊ) β. Ιδιωτικών μέσων μαζικής μεταφοράς (τουριστικά λεωφορεία, σχολικά, κλπ) γ. Δικύκλων δ. Οχημάτων άμεσης ανάγκης (ασθενοφόρα, πυροσβεστικά, αστυνομικά, κλπ) ενώ, Απαγορεύεται η κίνηση και η στάση κάθε άλλου οχήματος (Ε.Ι.Χ., ΤΑΧΙ, ημιφορτηγών ή φορτηγών).
Στις ειδικές λωρίδες αντίθετης ροής απαγορεύεται η κίνηση των δικύκλων (με εξαίρεση την οδό Κυψέλης).Επιτρέπεται η χρήση των τμημάτων AΛΛ από την λοιπή κυκλοφορία πριν από τις δεξιές στροφές εξόδου ή τις εισόδους σε παρόδιους χώρους κλπ και όπου υπάρχει κατάλληλη οριζόντια (διακεκομμένη κίτρινη γραμμή) και κατακόρυφη σήμανση.
Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.