Οκ ευχαριστώ πολύ για την συμβουλή! Απλά νόμιζα ότι αφού παίρνει μπροστά και το καρμπυρατέρ είχε αλλαχθεί παλιά θα ήταν κομπλε αλλα θα δοκιμασω να το καθαρισω!
Θα ψαξω για κάνα θέμα καθαρισμού εδώ μέσα στο φορούμ και θα σας πω τα αποτελέσματα
Μετά από κάμποση ώρα σκέφτηκα ότι μάλλον φταίει το φιλτροκούτι που μου έσβησε στο δρόμο για το βενζινάδικο και τελικά ξαναέβαλα τη χοάνη. Μετά έπαιρνε μπροστά κομπλέ και δεν έσβηνε, αλλά το ρελαντί εξακολουθούσε να μην είναι καθόλου σταθερό.
Σήμερα το πήγα σε συνεργείο, αυτό που παλιά ήταν το εξουσιωδοτημένο της kawasaki, και μου είπαν ότι το καρμπυρατέρ έχει γίνει χωνί (δεν διορθώνεται με καθάρισμα λέει...), λόγω της ακινησίας δεν μπορούσα να το ρυθμίσω. Ο μάστορας κατάφερε και το ρύθμισε να κρατάει ρελαντί απλά θα πρέπει να το βάζω μπροστά με γκάζι.
Βρήκα και μπαταρία επιτέλους (κάποιοι μου ζήταγαν κωδικό και αφού δεν έχω προηγούμενη μπαταρία δεν έχω και κωδικό...) οπότε τώρα μένει να βρω άμεσα ένα καρμπυρατέρ και κάποια στιγμή ένα φιλτροκούτι (βασικά ένα φίλτρο για το φιλτροκούτι)