Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 38

Θέμα: Ανακατασκευή kawasaki neo max 100

  1. #16
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    17/09/2016
    Μηνύματα
    24
    Οκ ευχαριστώ πολύ για την συμβουλή! Απλά νόμιζα ότι αφού παίρνει μπροστά και το καρμπυρατέρ είχε αλλαχθεί παλιά θα ήταν κομπλε αλλα θα δοκιμασω να το καθαρισω!
    Θα ψαξω για κάνα θέμα καθαρισμού εδώ μέσα στο φορούμ και θα σας πω τα αποτελέσματα

    Μετά από κάμποση ώρα σκέφτηκα ότι μάλλον φταίει το φιλτροκούτι που μου έσβησε στο δρόμο για το βενζινάδικο και τελικά ξαναέβαλα τη χοάνη. Μετά έπαιρνε μπροστά κομπλέ και δεν έσβηνε, αλλά το ρελαντί εξακολουθούσε να μην είναι καθόλου σταθερό.

    Σήμερα το πήγα σε συνεργείο, αυτό που παλιά ήταν το εξουσιωδοτημένο της kawasaki, και μου είπαν ότι το καρμπυρατέρ έχει γίνει χωνί (δεν διορθώνεται με καθάρισμα λέει...), λόγω της ακινησίας δεν μπορούσα να το ρυθμίσω. Ο μάστορας κατάφερε και το ρύθμισε να κρατάει ρελαντί απλά θα πρέπει να το βάζω μπροστά με γκάζι.
    Βρήκα και μπαταρία επιτέλους (κάποιοι μου ζήταγαν κωδικό και αφού δεν έχω προηγούμενη μπαταρία δεν έχω και κωδικό...) οπότε τώρα μένει να βρω άμεσα ένα καρμπυρατέρ και κάποια στιγμή ένα φιλτροκούτι (βασικά ένα φίλτρο για το φιλτροκούτι)
    Τελευταία τροποποίηση από vasilakis13; 24/09/2016 στις 12:53.

  2. #17
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    17/09/2016
    Μηνύματα
    24
    Παιδιά έτσι από περιέργεια, αν ένα μηχανάκι δεν στρωθεί καλά τι γίνεται? Μετά από ρεκτιφιέ πρέπει να στρωθεί σαν να ήταν καινούριο? Διορθώνεται κάπως αν δεν στρωθεί καλά?

  3. #18
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.181
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από vasilakis13 Προβολή μηνύματος
    Παιδιά έτσι από περιέργεια, αν ένα μηχανάκι δεν στρωθεί καλά τι γίνεται? Μετά από ρεκτιφιέ πρέπει να στρωθεί σαν να ήταν καινούριο? Διορθώνεται κάπως αν δεν στρωθεί καλά?
    Ναι μετα απο ρεκτιφιέ θέλει στρώσιμο. Αν δεν το κάνεις θα έχεις θέματα όπως μειωμένη απόδοση, κατανάλωση λαδιού κλπ.
    Διορθώνεται μόνο με ρεκτιφιέ και πάλι στρώσιμο.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  4. #19
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της leo1964
    Εγγραφή
    01/12/2015
    Μηνύματα
    709
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από vasilakis13 Προβολή μηνύματος
    Παιδιά έτσι από περιέργεια, αν ένα μηχανάκι δεν στρωθεί καλά τι γίνεται? Μετά από ρεκτιφιέ πρέπει να στρωθεί σαν να ήταν καινούριο? Διορθώνεται κάπως αν δεν στρωθεί καλά?
    Γνωρίζεις πως γίνεται το στρώσιμο;

  5. #20
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    17/09/2016
    Μηνύματα
    24
    Μου είπαν απλά να μην τερματίζω σε στροφές την πρώτη και τη δευτέρα και να μην παίρνω δικάβαλο για τα πρώτα 1000χλμ. Αν είναι και κάτι άλλο που πρέπει να προσέξω είμαι όλος αυτιά!

  6. #21
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    21/06/2015
    Μηνύματα
    176
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από vasilakis13 Προβολή μηνύματος
    Μου είπαν απλά να μην τερματίζω σε στροφές την πρώτη και τη δευτέρα και να μην παίρνω δικάβαλο για τα πρώτα 1000χλμ. Αν είναι και κάτι άλλο που πρέπει να προσέξω είμαι όλος αυτιά!
    Τα παντα στην ζωή θέλουν στρώσιμο !..Καλά σου τα είπαν και να μην το ζορίσεις και οταν ειναι κρύο ,λαου -λάου!

  7. #22
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    17/09/2016
    Μηνύματα
    24
    Σήμερα βγηκα για ψάξιμο καρμπυρατέρ. Αφού πήγα σε 5-6 μαγαζια δεν βρήκα τίποτα. Κανείς δεν είχε σε στοκ, έπαιρναν προμηθευτές και έλεγαν ότι έχουν σταματήσει να φέρνουν ανταλλακτικά για αυτό το μηχανάκι, ενώ δεν μπορούσα να ταιριαξω ούτε κάποιο άλλο λόγω διαστάσεων. Είχα απελπιστει αλλά τελικά στο τελευταίο μαγαζί ήμουν τυχερός και βρήκα και μάλιστα γνήσιο!
    Το έβαλα στο παπί και το μηχανάκι κόβει και ραβει τώρα!!! Από κει που ήταν πεθαμένο τώρα πάει σαν καινούριο, δεν περίμενα να κάνει τέτοια διαφορά το καρμπυρατέρ, χαίρεσαι να το οδηγείς τωρα, έχει πολύ δυναμη από τις χαμηλές στροφές!!!

    Για να ελεγξω τα καλώδια από το φλοτερακι της βενζίνης ένας μάστορας μου είπε απλά να τα βραχυκυκλωσω απ έξω οπότε αυτό θα δοκίμασε τώρα

    Μονο μία ντιζα για το μπροστά φρένο μένει να βρω τώρα.
    Για το καθάρισμα έχετε καμιά συμβουλή? Τα πλαστικά τα καθαρίζω απλα με σαπουναδα? Έχουν και λαδια-γρασα πάνω και ήθελα τίποτα πιο δυνατό.
    Έχω τρυπάνι με σκληρή βούρτσα, αυτό διάβασα ότι στο αλουμίνιο δεν μπορώ να το χρησιμοποιήσει, μπορώ όμως να το χρησιμοποιησω στις ζάντες ή στο λαιμό της εξάτμισης?
    Για το αλουμινένιο τμήμα της εξάτμισης είδα σε βίντεο ότι καθαρίζει πολύ καλά με ένα κομμάτι αλουμινόχαρτο και λίγο νερό .

  8. #23
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της leo1964
    Εγγραφή
    01/12/2015
    Μηνύματα
    709
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από vasilakis13 Προβολή μηνύματος
    Μου είπαν απλά να μην τερματίζω σε στροφές την πρώτη και τη δευτέρα και να μην παίρνω δικάβαλο για τα πρώτα 1000χλμ. Αν είναι και κάτι άλλο που πρέπει να προσέξω είμαι όλος αυτιά!
    Καμμία ταχύτητα δεν θα την τερματίζεις,μαλακά και προοδευτικά το άνοιγμα του γκαζιού.
    Ζέσταμα του μοτέρ κρίνεται απαραίτητο,2-3 λεπτά το πρωί αρκούν...και πάντα κράνος!!!

  9. #24
    ...και καλη τυχη μάγκες Το avatar του/της bulmont
    Moderator
    Εγγραφή
    06/09/2010
    Μηνύματα
    4.220
    Και τα μεσημέρια ησυχία, έτσι;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;




    "ελλαδα ειναι η χωρα οπου ο λαζοπουλος κανει σατιρα και ο αρκας προπαγανδα....(!)"

  10. #25
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    17/09/2016
    Μηνύματα
    24
    Εννοείται πάντα κράνος, το έχω πάρει σαν συνήθεια επειδή κάθε φορά που ανεβαίνω στη μηχανή ο πατέρας μου με βάζει να φοράω κράνος, πλέον νιιώθω ανασφαλής χωρίς αυτό.
    Ωραία οπότε δεν θα τερματίζω καμία ταχύτητα! Από ταχύτητα υπάρχει κάποιος περιορισμός? Έλεγα να το βγάλω και στην εθνική οδό για να παω σχολή, μπορώ να πάω με 80 ή θα ανεβάσει πολύ ψηλά στροφές? Τελική έχει γύρω στα 100.
    Δυστυχώς τις χθες και προχθές που πήγα βόλτα με το παλιό καρμπυρατέρ δεν τράβαγε καθόλου στις χαμηλές στροφές, σερνόταν, ούτε ποδήλατο έτσι, οπότε αναγκαζόμουν να ανεβάζω αρκετά... ελπίζω αυτά τα λίγα χιλιόμετρα να μην του αφήσουν κουσούρι
    Βλακεία μου, έπρεπε να περιμένω το καινούριο καρμπυρατέρ, αλλά δεν περίμενα τέτοια αλλαγή. Βελτιώθηκε κι ο ήχος του τώρα, ακούγεται πολύ γλυκά. Τώρα που τραβάει πάντως πάρα πολύ και από τις χαμηλές στροφές θα τηρηθεί άνετα το στρώσιμο κατά γράμμα!

  11. #26
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    17/09/2016
    Μηνύματα
    24
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από bulmont Προβολή μηνύματος
    Και τα μεσημέρια ησυχία, έτσι;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;




    Μη φοβάσαι βελτιώθηκε ο ήχος, τώρα ακούγεται σαν φυσιολογικό μηχανάκι
    Μεθαύριο θα κατέβω για κάποιες δουλειές ακόμα, πλύσιμο, αλλαγή φωτάκια στο καντράν, αν έχει έρθει θα περάσω και την ντίζα, και ότι άλλο προκύψει, αν θες κατέβα να γνωριστούμε!
    Αν είσαι όντως γείτονας βέβαια γιατί μ' έχεις μπερδέψει :P
    Τελευταία τροποποίηση από vasilakis13; 26/09/2016 στις 21:16.

  12. #27
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της leo1964
    Εγγραφή
    01/12/2015
    Μηνύματα
    709
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από vasilakis13 Προβολή μηνύματος
    Εννοείται πάντα κράνος, το έχω πάρει σαν συνήθεια επειδή κάθε φορά που ανεβαίνω στη μηχανή ο πατέρας μου με βάζει να φοράω κράνος, πλέον νιιώθω ανασφαλής χωρίς αυτό.
    Ωραία οπότε δεν θα τερματίζω καμία ταχύτητα! Από ταχύτητα υπάρχει κάποιος περιορισμός? Έλεγα να το βγάλω και στην εθνική οδό για να παω σχολή, μπορώ να πάω με 80 ή θα ανεβάσει πολύ ψηλά στροφές? Τελική έχει γύρω στα 100.
    Δυστυχώς τις χθες και προχθές που πήγα βόλτα με το παλιό καρμπυρατέρ δεν τράβαγε καθόλου στις χαμηλές στροφές, σερνόταν, ούτε ποδήλατο έτσι, οπότε αναγκαζόμουν να ανεβάζω αρκετά... ελπίζω αυτά τα λίγα χιλιόμετρα να μην του αφήσουν κουσούρι
    Βλακεία μου, έπρεπε να περιμένω το καινούριο καρμπυρατέρ, αλλά δεν περίμενα τέτοια αλλαγή. Βελτιώθηκε κι ο ήχος του τώρα, ακούγεται πολύ γλυκά. Τώρα που τραβάει πάντως πάρα πολύ και από τις χαμηλές στροφές θα τηρηθεί άνετα το στρώσιμο κατά γράμμα!
    Μέχρι τα 70 χιλ,καλά είναι

  13. #28
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    17/09/2016
    Μηνύματα
    24
    Παλιά είχε ένα honda παπακι ο πατέρας μου και του είχε κοπεί το τιμόνι, οπότε μου είπε ότι καλό θα ήταν να γρασαρουμε τα ρουλεμάν του τιμονιού.
    Αφού λυσαμε όλο το τιμόνι λοιπόν τα γρασαραμε (ελπίζω να μην χάσαμε μπιλιτσες :P ). Διορθωσαμε και κάποια καλώδια που έδιναν ρεύμα στις λάμπες του καντράν γιατί έκαναν νούμερα. Πολύ δουλειά πάντως να λύσεις το τιμόνι και να γρασαρεις....
    Ήρθε και η γνήσια ντιζα σήμερα, αύριο θα τη βάλουμε. Του ρίχνουμε και ένα πλύσιμο και είναι σχεδόν έτοιμο, μία ρύθμιση στο ρελαντί μένει.
    Για τις μπουκαλες των αναρτήσεων πρέπει να κάνω τίποτα για συντήρηση? Γενικά λέτε να θέλει τίποτα άλλο από συντήρηση?

  14. #29
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    17/09/2016
    Μηνύματα
    24
    Το μηχανάκι έχει τελειώσει το κυκλοφορώ... αλλά υπάρχει ακόμα σοβαρό θέμα με το καρμπυρατέρ.
    Το καρμπυρατέρ που πήρα δεν μπορούσα να το ρυθμίσω με τις εργοστασιακές ρυθμίσεις που γράφει το service manual. Το πήγα στο μάστορα και λέει ότι θα έπρεπε να πηγαίνει κομπλέ με μια μικρή απόκλιση λόγω παλαιότητας, με τις εργοαστασιακές ρυθμίσεις. Κι ο ίδιος δεν μπόρεσε να το ρυθμίσει πολύ καλά. Λέει ότι το καρμπυρατέρ που μου έδωσαν παρ'ότι γράφει mikuni πάνω δεν είναι γνήσιο. Συγκεκριμένα μου είπε ότι δεν ρυθμίζει η βίδα του αέρα, δεν κουνιέται η βελόνα. Τώρα για να κρατάει ρελαντί την έχει ξεβιδώσει τελείως τη βίδα και βγάλαμε το φιλτροκούτι και βάλαμε φιλτροχοάνη (με το φιλτροκούτι έσβηνε..).
    Το θέμα είναι ότι δεν κρατάει αρκετά καλά ρελαντί, μπορεί να σβήσει δηλαδή όταν είμαι στο φανάρι, ενώ αν το μαρσάρω με νεκρά το γκάζι κολλάει και ανεβάζει στροφές πάρα πολύ ψηλά, αναγκάζομαι να το σβήνω και να το ξαναβάζω μπροστά. Επίσης κι όταν το κυκλοφορώ κάμποση ώρα, αν πάω να βάλω νεκρά μετά, ανεβάζω πάρα πολύ ψηλά στροφές.
    Καμία ιδέα αν και πως μπορώ να το φτιάξω?
    Έχω και δυο παλιά γνήσια καρμπυρατέρ, λέτε να μπορώ να χρησιμοποιήσω μέρη από αυτά για να το φτιάξω?
    Ο μάστορας είπε ότι δε φτιάχνεται αλλά από ότι διάβασα εδώ μέσα όλα φτιάχνονται, μάλλον βαριέται...

  15. #30
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.181
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από vasilakis13 Προβολή μηνύματος
    Έχω και δυο παλιά γνήσια καρμπυρατέρ, λέτε να μπορώ να χρησιμοποιήσω μέρη από αυτά για να το φτιάξω?
    Ο μάστορας είπε ότι δε φτιάχνεται αλλά από ότι διάβασα εδώ μέσα όλα φτιάχνονται, μάλλον βαριέται...
    Αν το καρμπυρατέρ που αγόρασες είναι κινέζικη απομίμηση τότε όντως δεν αξίζει να ασχοληθεί κανείς.

    - Εφ όσον έχεις 2 γνήσια γιατί αγόρασες άλλο 1 ? Εφ όσον δεν έχουν λιωμένο σώμα η slide καθαρίζονται και με καποια ανταλλακτικά επισκευάζονται.

    - Εφ όσον έχεις 2 γνήσια μπορείς άνετα να τα συγκρίνεις με αυτό που αγόρασες. Είναι ίδια 100% σε όλα ?
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. kawasaki max 100
    από SamGiorgos στο forum Μετατροπές (Customizing)
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 03/04/2014, 01:42
  2. kawasaki max 100 engine
    από GiannisBlessed στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 21/07/2010, 21:53

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF