Σελίδα 4 από 11 ΠρώτοΠρώτο 123456789 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 46 έως 60 από 155

Θέμα: YAMAHA TRACER 700

  1. #46
    Σε οποιον φαινεται ακριβο, μπορει να παρει κατι αλλο....
    πουτσ@@@@@@@@@

  2. #47

  3. #48
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Stefanos73
    Εγγραφή
    29/11/2015
    Μηνύματα
    214

    Είναι αλήθεια;

    Σήμερα το πρωί διάβασα την παρακάτω είδηση.
    http://www.mototriti.gr/data/news/pr...700_110529.asp
    Ισχύει; Με το Tracer 900 γύρω στα 10300 και τα Versys 650 και V-strom στα 8300, περίπου, λέτε να έχει μέλλον το Tracer 700 στην χώρα μας; Ενδεικτικά αναφέρω ότι στην ιστοσελίδα της Yamaha Ιταλίας η τιμή είναι 7890 (με ABS, βέβαια).
    Υπάρχει ελπίδα αλλά είναι αλλού!

  4. #49
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.134
    Είναι ακριβό, αλλά υποθέτω ότι θα πέσει σύντομα, αν δεν κάνει πωλήσεις. Το ΜΤ-07 ξεκίνησε να πωλείται στα ~5,600€ και, μέσα σε 2 χρόνια, ανέβηκε 600€. Και ακόμα πουλάει. Το οποίο σημαίνει, για τη Yamaha, ότι η αρχική τιμή ήταν πολύ χαμηλή. Φαντάζομαι ότι δε θέλουν να κάνουν ξανά το ίδιο "λάθος", οπότε ακολουθούν την αντίθετη πορεία. Το κέρδος είναι το παν.
    Life begins at 45°.

  5. #50
    Αν αρχίσουν να δίνουν ένα νούμερο για όλα τα 07αρια, όπως κάνουν για τα 09αρια, δεν θα μάθουμε ποτέ πόσο πουλάει.

  6. #51
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Stefanos73 Προβολή μηνύματος
    Σήμερα το πρωί διάβασα την παρακάτω είδηση.
    http://www.mototriti.gr/data/news/pr...700_110529.asp
    Ισχύει; Με το Tracer 900 γύρω στα 10300 και τα Versys 650 και V-strom στα 8300, περίπου, λέτε να έχει μέλλον το Tracer 700 στην χώρα μας; Ενδεικτικά αναφέρω ότι στην ιστοσελίδα της Yamaha Ιταλίας η τιμή είναι 7890 (με ABS, βέβαια).
    Να δουμε πρωτα και κανα συγκριτικο της προκοπης (σσ της αληθειας) και μετα να κρινουμε τα της τιμης....
    πουτσ@@@@@@@@@

  7. #52
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Stefanos73
    Εγγραφή
    29/11/2015
    Μηνύματα
    214
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyrakos35 Προβολή μηνύματος
    Σε οποιον φαινεται ακριβο, μπορει να παρει κατι αλλο....
    Προφανώς!
    Υπάρχει ελπίδα αλλά είναι αλλού!

  8. #53
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Stefanos73
    Εγγραφή
    29/11/2015
    Μηνύματα
    214
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyrakos35 Προβολή μηνύματος
    Να δουμε πρωτα και κανα συγκριτικο της προκοπης (σσ της αληθειας) και μετα να κρινουμε τα της τιμης....
    Όσο καλό και να είναι, η τιμή δεν είναι εξωφρενικά μακριά από εκείνη του 900.
    Υπάρχει ελπίδα αλλά είναι αλλού!

  9. #54
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Stefanos73 Προβολή μηνύματος
    Όσο καλό και να είναι, η τιμή δεν είναι εξωφρενικά μακριά από εκείνη του 900.
    Παρτε λοιπον το 900
    Εναλλακτικα παρτε το βεστρομ γκαλαξυ.....
    Σιμπλ ας δατ......
    πουτσ@@@@@@@@@

  10. #55
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MG-KTiNoS
    Εγγραφή
    13/08/2011
    Μηνύματα
    8.015
    και επί κοντό πάντως από τα 6 μέτρα στα 6.10... δέκα πόντοι είναι....

    ανανήψαντας

  11. #56
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της lleonidas
    Εγγραφή
    31/03/2010
    Μηνύματα
    2.056
    Tracer 700 Test Ride Open Days

    Από τη Δευτέρα 10 Οκτωβρίου και μέχρι 31 Οκτωβρίου στην Αθήνα αλλά και στην επαρχία(Τρίκαλα,Άγ.Νικόλαος στις 26-27 και Ηράκλειο,Βόλος στις 31 ).

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	2016_Tracer700_Web_v2_tcm216-671088.jpg 
Προβολές:	318 
Μέγεθος:	42,9 KB 
ID:	369906

  12. #57
    ΜΑΥΡΟΣ ΙΠΠΟΤΗΣ Το avatar του/της DAYMAN
    Εγγραφή
    19/08/2008
    Μηνύματα
    1.478
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	20161107_102942.jpg 
Προβολές:	227 
Μέγεθος:	61,9 KB 
ID:	372737
    απο το σημερινο test ride.Αποψεις μου για το μηχανακι συντομα.

  13. #58
    ΜΑΥΡΟΣ ΙΠΠΟΤΗΣ Το avatar του/της DAYMAN
    Εγγραφή
    19/08/2008
    Μηνύματα
    1.478
    να υπενθυμησω οτι για 7 και 8 του μηνα στην Θεσσαλονικη στον ανατολικο αντιπροσωπο ειναι διαθεσιμο για δοκιμη.
    Στο σαιτ της yamaha θα βρειτε ποτε και σε ποια πολη της Ελλαδας θα ειναι διθεσιμο.

    Πηρα το μηχανακι για δοκιμη περιπου για ενα 20λεπτο+.
    Με την πρωτη ματια μου φανηκε μικροκαμωμενο. Ανεβηκα επανω προσπαθησα να βολευτω αλλα οχι απολυτα (υψος 1,88).Τα ποδια εκλειναν γυρω απο το τεποζιτο α χερια σε οχι σωστη αποσαταση απο το σωμα εννοω πο πολυ τους αγκωνες που εμεναν περισσοτερο κλειστοι σαν να εκανα τρικεφαλα στην τροχαλια-ενταξει οχι τοσο- αλλα πολυ για εμενα.
    Αιτια το μικρο τιμονι που δεν δινει μοχλο οσο θα ηθελα.Αθορυβο στο ρελαντι.
    Ξεκιναω και οταν χρειαστηκε να φρεναρω στο φαναρι πιεζω την μανετα και ψαχνω το πενταλ του πισω φρενου.Ναι ψαχνω γιατι ειναι τοσο μινιμαλ και κρυμενο σχεδον κατω απο το καρτερ και σε σχεση με το 44 μποτακι μου ομολογω οτι δυσκολευτηκα ,αλλα δεν πειραζει ειχα μπροστινο λιγο αποτομο στην αρχη και προοδευτικο μετα.Το πιεζα συνεχεια μεχρι οριου πτωσης στους σαπουνοδρομους αλλα με μεγαλη μου εκπληξη διαπιστωσα οτι φρεναρε υποδειγματικα και χωρις ποτε να μπει το abs! Μου φανηκε περιεργο και σκεφτηκα οτι μπορει να μην λειτουργει κιολας.
    Οι αναρτησεις του αν και δεν ειναι ρυθμιζομενες- το πισω μονο ρυθμιζει προφορτηση απο οτι θυμαμαι- ηταν αρκετα καλες χωρις βυθισματα και καταστασεις σουμιε.Το εμπρος βυθιζε οσο επρεπε στο φρεναρισμα και ειχε παντα τον τροχο υπο την εποπτεια του. Το στραμπουληξα αρκετα και παντα κρατουσε τον τροχο στο εδαφος και στην ευθεια και φυσικα δεν παρουσιασε το φαινομενο κουνηματος του μεγαλου αδερφου αγκιζοντας 2 φορες τα 200 στο κοντερ.Λαστιχα φορουσε Μισελεν αν αυτο παιζει καποιο ρολο.
    Η σελα ηταν χαμηλη για εμενα -μετα εμαθα οτι ψηλωνει- και το αφρωδες οχι μου φανηκε αλλα ηταν λιγο και πιστευω οτι στο 2ωρο θα χρειαστει σταση ο αναβατης.
    Το μοτερ ηταν γεματο παντου και δεν κρεμαγε ουτε μπαινοντας στο οριο του κοκκινου εδειχνε να θελει να ανεβασει κι αλλο. Δυναμη αρκετη και παντου-μου φανηκε πιο δυνατο απο του ΜΤ-7- και σιγουρα κατι εχουν κανει με το θεμα αυτο εκει στην Yamaha.Τωρα οπως ειπα δεν αισθανθηκα πουθενα κουνημα και αλλα κουλα που ειχα αισθανθει στο 900.Ευθυβολο μεχρι τα 200 που αγκιξε στο κοντερ και εκλεισα γιατι εμπαινα σε κινηση και το στροφομετρο ειχε αλλες 1000 στροφες ακομα πριν τον κοφτη.Τα 200 πραγματικα- 210-215 κοντερ-τα εχει σιγουρα. Τα χιλιομετρα αυτα μου τα εδειξε κανοντας αλλαγη απο 5η σε 6η στα 196 χλμ. Επισης σε γερο χουφτωμα του γκαζιου με 2α ο τροχος αφηνει αρκετα το εδαφος. Κατι Versys και V-Strom δεν εχουν καμια τυχη διπλα του πιστευω-εχω οδηγησει και τα 2 αυτα-και αν επειχειρησουν θα μεινουν τουλαχιστον 2 -ισως και παραπανω -μηχανακια πισω του στα 400 μετρα.
    Γενικα ειναι ενα μηχανακι που ειναι πολυ πανω απο το μετριο στο αρκετα καλο στο συνολο του.Αν θα το επαιρνα 2 πραγματα που θα διορθωνα θα ηταν το τιμονι με ενα φαρδυτερο και η σελα με καμποσο γεμισμα ακομη.
    Τελος για την τιμη του εχω να πω πως αν εκει στην yamaha δεν βαλουν μυαλο να δωσουν την σωστη τιμη στο μηχανακι τοτε τα Versys,V Strom θα εχουν παρα πολυ καλυτερη τυχη απο το Tracer. 8700 + πινακιδες για μηχανη με πιρουνι διχως ρυθμισεις -οσο καλο και αν ειναι- και ενα αλουμινενιο μονο ψαλιδι και χωρις τα οσα εξτρα δεν νομιζω οτι ειναι τιμη που ταιριαζει σε καταναλωτη μιας κατεστραμενης οικονομικα χωρας. Θα μου πειτε τι σχεση εχει αυτο; Ειναι η ουσια ομως αν τους ενδιαφερουν εστω και στο απειροελεχιστο οι πωλησεις στην Ελλαδα. Βεβαια ο αντιπροσωπος εδω κανει μια πολυ γενναια εκπτωση δινοντας το στα 8000 χιλιαρικα αλλα και παλι....

  14. #59
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Apache
    Εγγραφή
    02/08/2016
    Μηνύματα
    450
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ΗΛΙΑΣΚΤΜ Προβολή μηνύματος
    να υπενθυμησω οτι για 7 και 8 του μηνα στην Θεσσαλονικη στον ανατολικο αντιπροσωπο ειναι διαθεσιμο για δοκιμη.
    Στο σαιτ της yamaha θα βρειτε ποτε και σε ποια πολη της Ελλαδας θα ειναι διθεσιμο.

    Πηρα το μηχανακι για δοκιμη περιπου για ενα 20λεπτο+.
    Με την πρωτη ματια μου φανηκε μικροκαμωμενο. Ανεβηκα επανω προσπαθησα να βολευτω αλλα οχι απολυτα (υψος 1,88).Τα ποδια εκλειναν γυρω απο το τεποζιτο α χερια σε οχι σωστη αποσαταση απο το σωμα εννοω πο πολυ τους αγκωνες που εμεναν περισσοτερο κλειστοι σαν να εκανα τρικεφαλα στην τροχαλια-ενταξει οχι τοσο- αλλα πολυ για εμενα.
    Αιτια το μικρο τιμονι που δεν δινει μοχλο οσο θα ηθελα.Αθορυβο στο ρελαντι.
    Ξεκιναω και οταν χρειαστηκε να φρεναρω στο φαναρι πιεζω την μανετα και ψαχνω το πενταλ του πισω φρενου.Ναι ψαχνω γιατι ειναι τοσο μινιμαλ και κρυμενο σχεδον κατω απο το καρτερ και σε σχεση με το 44 μποτακι μου ομολογω οτι δυσκολευτηκα ,αλλα δεν πειραζει ειχα μπροστινο λιγο αποτομο στην αρχη και προοδευτικο μετα.Το πιεζα συνεχεια μεχρι οριου πτωσης στους σαπουνοδρομους αλλα με μεγαλη μου εκπληξη διαπιστωσα οτι φρεναρε υποδειγματικα και χωρις ποτε να μπει το abs! Μου φανηκε περιεργο και σκεφτηκα οτι μπορει να μην λειτουργει κιολας.
    Οι αναρτησεις του αν και δεν ειναι ρυθμιζομενες- το πισω μονο ρυθμιζει προφορτηση απο οτι θυμαμαι- ηταν αρκετα καλες χωρις βυθισματα και καταστασεις σουμιε.Το εμπρος βυθιζε οσο επρεπε στο φρεναρισμα και ειχε παντα τον τροχο υπο την εποπτεια του. Το στραμπουληξα αρκετα και παντα κρατουσε τον τροχο στο εδαφος και στην ευθεια και φυσικα δεν παρουσιασε το φαινομενο κουνηματος του μεγαλου αδερφου αγκιζοντας 2 φορες τα 200 στο κοντερ.Λαστιχα φορουσε Μισελεν αν αυτο παιζει καποιο ρολο.
    Η σελα ηταν χαμηλη για εμενα -μετα εμαθα οτι ψηλωνει- και το αφρωδες οχι μου φανηκε αλλα ηταν λιγο και πιστευω οτι στο 2ωρο θα χρειαστει σταση ο αναβατης.
    Το μοτερ ηταν γεματο παντου και δεν κρεμαγε ουτε μπαινοντας στο οριο του κοκκινου εδειχνε να θελει να ανεβασει κι αλλο. Δυναμη αρκετη και παντου-μου φανηκε πιο δυνατο απο του ΜΤ-7- και σιγουρα κατι εχουν κανει με το θεμα αυτο εκει στην Yamaha.Τωρα οπως ειπα δεν αισθανθηκα πουθενα κουνημα και αλλα κουλα που ειχα αισθανθει στο 900.Ευθυβολο μεχρι τα 200 που αγκιξε στο κοντερ και εκλεισα γιατι εμπαινα σε κινηση και το στροφομετρο ειχε αλλες 1000 στροφες ακομα πριν τον κοφτη.Τα 200 πραγματικα- 210-215 κοντερ-τα εχει σιγουρα. Τα χιλιομετρα αυτα μου τα εδειξε κανοντας αλλαγη απο 5η σε 6η στα 196 χλμ. Επισης σε γερο χουφτωμα του γκαζιου με 2α ο τροχος αφηνει αρκετα το εδαφος. Κατι Versys και V-Strom δεν εχουν καμια τυχη διπλα του πιστευω-εχω οδηγησει και τα 2 αυτα-και αν επειχειρησουν θα μεινουν τουλαχιστον 2 -ισως και παραπανω -μηχανακια πισω του στα 400 μετρα.
    Γενικα ειναι ενα μηχανακι που ειναι πολυ πανω απο το μετριο στο αρκετα καλο στο συνολο του.Αν θα το επαιρνα 2 πραγματα που θα διορθωνα θα ηταν το τιμονι με ενα φαρδυτερο και η σελα με καμποσο γεμισμα ακομη.
    Τελος για την τιμη του εχω να πω πως αν εκει στην yamaha δεν βαλουν μυαλο να δωσουν την σωστη τιμη στο μηχανακι τοτε τα Versys,V Strom θα εχουν παρα πολυ καλυτερη τυχη απο το Tracer. 8700 + πινακιδες για μηχανη με πιρουνι διχως ρυθμισεις -οσο καλο και αν ειναι- και ενα αλουμινενιο μονο ψαλιδι και χωρις τα οσα εξτρα δεν νομιζω οτι ειναι τιμη που ταιριαζει σε καταναλωτη μιας κατεστραμενης οικονομικα χωρας. Θα μου πειτε τι σχεση εχει αυτο; Ειναι η ουσια ομως αν τους ενδιαφερουν εστω και στο απειροελεχιστο οι πωλησεις στην Ελλαδα. Βεβαια ο αντιπροσωπος εδω κανει μια πολυ γενναια εκπτωση δινοντας το στα 8000 χιλιαρικα αλλα και παλι....
    8000€;;;;;Πιάστηκα μαλάκας.....

  15. #60
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MG-KTiNoS
    Εγγραφή
    13/08/2011
    Μηνύματα
    8.015
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Apache Προβολή μηνύματος
    8000€;;;;;Πιάστηκα μαλάκας.....
    σε λα βι....

    ανανήψαντας

Σελίδα 4 από 11 ΠρώτοΠρώτο 123456789 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. yamaha raptor 700
    από jimr1 στο forum Χωμάτινο τερέν
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 22/07/2009, 15:39

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF