Σελίδα 6 από 7 ΠρώτοΠρώτο 1234567 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 76 έως 90 από 96

Θέμα: NATOOOOOOOO ΕΡΧΕΤΑΙΙΙΙΙΙΙΙ........??? ΝΕΟ...??

  1. #76
    ΤΩΡΑ ΜΑΣ ΜΠΕΡΔΕΨΕΣ




    Να ρωτήσω κάτι,τα παπιά που κινούνται συνέχεια στην πόλη και τα σκουτεροειδή
    γιατί τα κάνουν αερόψυκτα..??
    Είναι σίγουροι ότι θα αντέξουν..??
    Λόγω κόστους ..?
    Και γιατί προσέθεσαν τόσα εξαρτήματα ανεβάζοντας και το κόστος φυσικά εφόσον
    είναι τα αερόψυκτα εξίσου αξιόπιστα..??
    Μόνο για την ιπποδύναμη..??

  2. #77
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από irinia Προβολή μηνύματος
    ΤΩΡΑ ΜΑΣ ΜΠΕΡΔΕΨΕΣ




    Να ρωτήσω κάτι,τα παπιά που κινούνται συνέχεια στην πόλη και τα σκουτεροειδή
    γιατί τα κάνουν αερόψυκτα..??
    Είναι σίγουροι ότι θα αντέξουν..??
    Λόγω κόστους ..?
    Και γιατί προσέθεσαν τόσα εξαρτήματα ανεβάζοντας και το κόστος φυσικά εφόσον
    είναι τα αερόψυκτα εξίσου αξιόπιστα..??
    Μόνο για την ιπποδύναμη..??
    Αναπάντητα ερωτήματα, γεμάτα αγωνία...
    Ότι είναι φάτσα στον αέρα, και αποδίδει 50hp/lt όπως τα παπιά δεν έχει πρόβλημα. Τα scooter έχουν φτερωτή αέρα αν είναι αερόψυκτα, και μόνο όσα έχουν επιδόσεις παπιού είναι έτσι. Τα υπόλοιπα υδρόψυκτα, όπως και τα αυτοκίνητα απ΄τον καιρό της πέτρας.

    Επειδή το thread είναι περί ανέμων και υγρών, και να χαμε να λέγαμε για τα NSU TT, μετακομίζει σε κατηγορία γενικού περιεχομένου και ύλης.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  3. #78
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της nik69
    Εγγραφή
    26/12/2014
    Μηνύματα
    589
    Το ζήτημα σε έναν κινητήρα είναι να έχει σταθερή θερμοκρασία λειτουργείας. Αυτή ορίζεται περίπου από τους 60 έως τους 110 περίπου για τους σημερινούς κινητήρες γενικότερα. Για να κρατηθεί σωστά η θερμοκρασία θα πρέπει να αποβάλεις την παραπανίσια θερμότητα στο περιβάλλον.
    Το νερό δεν είναι αυτό που κρατάει σταθερή την θερμοκρασία του κινητήρα. Η ιδιότητα του είναι ότι μπορείς να το στείλεις οπουδήποτε θέλεις
    με σωληνώσεις και αντλίες και αυτό να παραλάβει την θερμότητα. Μετά οδηγείται στο ψυγείο και η θερμότητα αποβάλεται στο περιβάλον.
    Με τον έναν ή με τον άλλον τρόπο πάλι ο αέρας παίρνει την παραπάνω θερμότητα από τον κινητήρα.
    Το πλεονέκτημα της υδρόψυξης είναι ο μικρότερος όγκος (δεν έχεις ψύκτρες) και οι σταθερές θερμοκρασίες παντού( εάν είναι σωστά σχεδιασμένο το κύκλωμα ψύξης).
    Θα μπορούσες να έχεις και αερόψυκτο με βεντιλαντέρ για την περίπτωση που είσαι σταματημένος , αλλά ο όγκος θα ήταν τεράστιος σχετικά για ένα τετρακύλινδρο μοτέρ. Θυμηθήτε τις παλιότερες πόρσε 911 με τον κινητήρα πίσω. Αερόψυκτες ήταν μέχρι και τα πρόσφατα χρόνια με βεντιλατέρ.

    Το παπάκι αποβάλει πολύ μικρά ποσά σε σχέση με έναν τετρακύλινδρο 600άρι. Μονοκύλινδρο είναι οπότε περνάει ο αέρας παντού σχεδόν. Δεν είναι και πιεσμένος οπότε αντέχει. Μόλις ο επίδοξος κάγκουρας αρχίζει τα ξεχειλώματα μετά κάμποια στιγμή παίρνει τον κινητήρα στην μασχάλη. Μέχρι τότε αντέχει.

    Όσο μεγαλύτερες κινούμενες μάζες έχει ο κινητήρας τόσο μεγαλύτερα ποσά θερμότητας αποβάλει ακόμα και στο ρελαντί. Σταματημένος στα φανάρια είναι λογικό να αρχίσουν να βαράνε τα βεντιλάτερ(αφου δεν περναει αέρας για να πάρει την θερμότητα από το ψυγείο). Στο αυτοκίνητο κλεισμένος στο καβούκι με το clima δεν καταλαβαίνεις τίποτα. Στην μηχανή ζεματάνε τα μπούτια σου (και ο ποπός σου σε αυτά που είναι V).


    Τελικά το GS θα έχει πηρούνι κλασικό ή Hub steering?

  4. #79
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Εναλακτικα συστηματα αναρτησης, εμπροσθοκινητα vs πισωκουνες vs 4X4 σε αμαξια, αεροψυξη vs υδροψυξη, bmw vs all, moon-οπανα admins φιμωνουν τον Τερενς, φορουμ και ανθρωπινα δικαιωματα, προσωπικες εριδες και πολλα αλλα...
    From everything has the garden..!!

    MADE IN JAPAN 日本製

  5. #80
    Ο καφετζης Το avatar του/της teogtp
    Εγγραφή
    27/07/2011
    Μηνύματα
    5.179
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bob_o_mastoras Προβολή μηνύματος
    Εναλακτικα συστηματα αναρτησης, εμπροσθοκινητα vs πισωκουνες vs 4X4 σε αμαξια, αεροψυξη vs υδροψυξη, bmw vs all, moon-οπανα admins φιμωνουν τον Τερενς, φορουμ και ανθρωπινα δικαιωματα, προσωπικες εριδες και πολλα αλλα...
    From everything has the garden..!!


    Λείπει η τεχνικη απορία από καγκουρα.



    Ντάλτον γύρνα πίσω.......
    Gagourus agamitus Parthenopipitsus!

  6. #81
    Καλλίγραμμον Μέλος Το avatar του/της vaska
    Εγγραφή
    29/10/2007
    Μηνύματα
    7.850
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bob_o_mastoras Προβολή μηνύματος
    Εναλακτικα συστηματα αναρτησης, εμπροσθοκινητα vs πισωκουνες vs 4X4 σε αμαξια, αεροψυξη vs υδροψυξη, bmw vs all, moon-οπανα admins φιμωνουν τον Τερενς, φορουμ και ανθρωπινα δικαιωματα, προσωπικες εριδες και πολλα αλλα...
    From everything has the garden..!!

    Αυτό το τελευταίο με έστειλε

  7. #82
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2014
    Μηνύματα
    1.886
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από irinia Προβολή μηνύματος
    ΤΩΡΑ ΜΑΣ ΜΠΕΡΔΕΨΕΣ




    Να ρωτήσω κάτι,τα παπιά που κινούνται συνέχεια στην πόλη και τα σκουτεροειδή
    γιατί τα κάνουν αερόψυκτα..??
    Είναι σίγουροι ότι θα αντέξουν..??
    Λόγω κόστους ..?
    Και γιατί προσέθεσαν τόσα εξαρτήματα ανεβάζοντας και το κόστος φυσικά εφόσον
    είναι τα αερόψυκτα εξίσου αξιόπιστα..??
    Μόνο για την ιπποδύναμη..??
    μονο για την δύναμη. δεν νομίζω να μπορει να βγει αεροψυκτο 1000 με πανω απο 100-130 αλογα σε μια εποχη που η 'μοδα' ειναι 200+αλογα
    εδω χαρακτηριζουν 'ταφους' μηχανακια με -20 αλογα απο τον ανταγωνισμό. φαντασου τι θα γινει με τα 100 αλογα διαφορα.
    αρα προχωράς σε υδροψυξη με το παραπανω κοστος ή μενεις στα 100 και εκτος ανταγωνισμού.
    επίσης και τα euro3,4,5 παιζουν ρολο. μπορει να εχεις το σουπερ αξιόπιστο αεροψυκτο που δεν σπαει ποτε αλλα αν δεν περναει του ρυπους δεν πουλας,αρα πας αναγκαστικά σε υδροψυξη για να μειωσεις ρυπους.
    παραδειγματα με παλαιοτερα αεροψυκτα τερατα αξιοπιστειας υπαρχουν πολλα.(vespa,supercub,xt550,cb750,srx)

    οι εταιριες πλεων δεν νομίζω να τους νοιάζει και πολυ η αξιόπιστεια των μοτερ. και σιγουρα δεν θα σπαταλούσαν τοσα λεφτά για αυτον τον τομεα.
    πρώτο λογο εχει η δυναμη και τα σπεκς.
    ειναι σαν τα αυτοκινητα. να αντεξουν οσο διαρκει η εγγύησή και μετα αρχιζει η κατω βολτα. δηλαδη λιγοτερο απο 10 χρονια.
    βεβαια μερικοι ουτε αυτο δεν καταφερνουν και σπανε μεσα στην εγγυηση και μετα αρχιζουν οι ανακλησεις. αραγε το 1980-1990 ποσες ανακλήσεις υπηρχαν?
    (πχ σύγκρινε σε αξιοπιστεια glx με innova. το πρωτο μπορει να σου βγαλει 30 χρονια χωρις ζημια και το αλλο βαραει μπιελα στα 30.000 χιλιομετρα)
    συγκρινε ενα 400-250αρι του 1990 με 600αρι του 2000+ σε ποιοτητα υλικων κτλ. βασικα μονο τα πλαστικα κοιτα.

    το 1980-1990 φτιαχνονταν μοτο για να αντεξουν για 30 χρονια (και αυτο απο λιγους κατασκευαστες που ηθελαν να εχουν 'καλο' ονομα στο μελλον)
    πλεον αυτο περασε. gsxr κοβουν πλαισια,bmw κοβουν ψαλιδια και ανατιναζουν μοτερ,yamaha καίνε Πηνεια,honda καινε ανορθωτές,πλαστικα ξεθοριαζουν-σπανε-τριζουν σε 2 χρονια και παει λεγοντας.
    σε 30 χρονια ποσα απο τα σημερινα 'διαμαντια' τις τεχνολογιας θα τσουλανε ακομα και σε τι κατασταση?

    τα παπια σκουτερ με 8-10 αλογα ειναι μια χαρα με αεροψυξη.
    και εφοσον δεν χρειαζονται υδροψυξη και λογο κοστους δεν εχουν.
    αν τα παπια σκουτερ ηταν στα 125cc 15-25 αλογα τοτε θα ηταν ολα υδρόψυκτα


    παρε ενα παράδειγμα. τα φτιαγμενα παπακια ζετ που πανε dragster.
    στην αρχη εφτιαχναν και αεροψυκτα οταν ειχε πρωτοβγει το μοντελο (yamaha z 125)
    οσο προχώρησαν τα χρονια και ο ανταγωνισμος ολοι οσοι βγαζουν πολλα αλογα το γύρισαν σε υδροψυξη.
    στα dragster δεν σε νοιάζει η αξιοπιστία.
    γιατι ομως ολοι αυτοι επιλεγουν να τρεχουν με υδροψυκτα μοτερ και να αυξανουν το βαρος με ψυγεια στα dragster?

    η απαντηση ειναι τα παραπανω αλογα που βγαινουν

  8. #83
    απο ολα αυτα εγω καταλαβα οτι το νεο gs ειναι πισωκουνα με 4χ4 τρειλερ και τελελεβερ αεροψυκτο μπροστα και υδροψυκτο πισω και το καβαλαει ενας μοντ που κραταει μαντηλι (οχι καλαματιανο) και κυνηγαει να φιμωσει οποιον εχει προσωπικη εριδα και παραβιαζουν το αρθρο 7 του κανονισμου του φορουμ
    Τελευταία τροποποίηση από ionized; 31/10/2016 στις 06:06.
    Lost on purpose..again

  9. #84
    Καλλίγραμμον Μέλος Το avatar του/της vaska
    Εγγραφή
    29/10/2007
    Μηνύματα
    7.850
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ionized Προβολή μηνύματος
    απο ολα αυτα εγω καταλαβα οτι το νεο gs ειναι πισωκουνα με 4χ4 τρειλερ και τελελεβερ αεροψυκτο μπροστα και υδροψυκτο πισω και το καβαλαει ενας μοντ που κραταει μαντηλι (οχι καλαματιανο) και κυνηγαει να φιμωσει οποιον εχει προσωπικη εριδα και παραβιαζουν το αρθρο 7 του κανονισμου του φορουμ
    Τα ίδια πάνω κάτω έχουμε καταλάβει
    γμττοspacebarμουμέσα
    LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
    "These violent delights have violent ends
    And in their triumph die, like fire and powder
    Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).

  10. #85
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της thunder ace
    Εγγραφή
    07/02/2013
    Μηνύματα
    2.618
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bob_o_mastoras Προβολή μηνύματος
    Πλακα κανεις...;;;
    Η πισω κινηση ειναι σαφως καλυτερη (και διασκεδαστικοτερη) απο την μπροστα, αλλα προϋποθετει να ξερεις να οδηγας..
    Εχετε και οι δυο δικαιο,ο καθενας απο την πλευρα του.

  11. #86
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της thunder ace
    Εγγραφή
    07/02/2013
    Μηνύματα
    2.618
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostaskk Προβολή μηνύματος
    μονο για την δύναμη. δεν νομίζω να μπορει να βγει αεροψυκτο 1000 με πανω απο 100-130 αλογα σε μια εποχη που η 'μοδα' ειναι 200+αλογα
    εδω χαρακτηριζουν 'ταφους' μηχανακια με -20 αλογα απο τον ανταγωνισμό. φαντασου τι θα γινει με τα 100 αλογα διαφορα.
    αρα προχωράς σε υδροψυξη με το παραπανω κοστος ή μενεις στα 100 και εκτος ανταγωνισμού.
    επίσης και τα euro3,4,5 παιζουν ρολο. μπορει να εχεις το σουπερ αξιόπιστο αεροψυκτο που δεν σπαει ποτε αλλα αν δεν περναει του ρυπους δεν πουλας,αρα πας αναγκαστικά σε υδροψυξη για να μειωσεις ρυπους.
    παραδειγματα με παλαιοτερα αεροψυκτα τερατα αξιοπιστειας υπαρχουν πολλα.(vespa,supercub,xt550,cb750,srx)

    οι εταιριες πλεων δεν νομίζω να τους νοιάζει και πολυ η αξιόπιστεια των μοτερ. και σιγουρα δεν θα σπαταλούσαν τοσα λεφτά για αυτον τον τομεα.
    πρώτο λογο εχει η δυναμη και τα σπεκς.
    ειναι σαν τα αυτοκινητα. να αντεξουν οσο διαρκει η εγγύησή και μετα αρχιζει η κατω βολτα. δηλαδη λιγοτερο απο 10 χρονια.
    βεβαια μερικοι ουτε αυτο δεν καταφερνουν και σπανε μεσα στην εγγυηση και μετα αρχιζουν οι ανακλησεις. αραγε το 1980-1990 ποσες ανακλήσεις υπηρχαν?
    (πχ σύγκρινε σε αξιοπιστεια glx με innova. το πρωτο μπορει να σου βγαλει 30 χρονια χωρις ζημια και το αλλο βαραει μπιελα στα 30.000 χιλιομετρα)
    συγκρινε ενα 400-250αρι του 1990 με 600αρι του 2000+ σε ποιοτητα υλικων κτλ. βασικα μονο τα πλαστικα κοιτα.

    το 1980-1990 φτιαχνονταν μοτο για να αντεξουν για 30 χρονια (και αυτο απο λιγους κατασκευαστες που ηθελαν να εχουν 'καλο' ονομα στο μελλον)
    πλεον αυτο περασε. gsxr κοβουν πλαισια,bmw κοβουν ψαλιδια και ανατιναζουν μοτερ,yamaha καίνε Πηνεια,honda καινε ανορθωτές,πλαστικα ξεθοριαζουν-σπανε-τριζουν σε 2 χρονια και παει λεγοντας.
    σε 30 χρονια ποσα απο τα σημερινα 'διαμαντια' τις τεχνολογιας θα τσουλανε ακομα και σε τι κατασταση?

    τα παπια σκουτερ με 8-10 αλογα ειναι μια χαρα με αεροψυξη.
    και εφοσον δεν χρειαζονται υδροψυξη και λογο κοστους δεν εχουν.
    αν τα παπια σκουτερ ηταν στα 125cc 15-25 αλογα τοτε θα ηταν ολα υδρόψυκτα


    παρε ενα παράδειγμα. τα φτιαγμενα παπακια ζετ που πανε dragster.
    στην αρχη εφτιαχναν και αεροψυκτα οταν ειχε πρωτοβγει το μοντελο (yamaha z 125)
    οσο προχώρησαν τα χρονια και ο ανταγωνισμος ολοι οσοι βγαζουν πολλα αλογα το γύρισαν σε υδροψυξη.
    στα dragster δεν σε νοιάζει η αξιοπιστία.
    γιατι ομως ολοι αυτοι επιλεγουν να τρεχουν με υδροψυκτα μοτερ και να αυξανουν το βαρος με ψυγεια στα dragster?

    η απαντηση ειναι τα παραπανω αλογα που βγαινουν
    Και εγω ετσι ελεγα για το cbx750 μου(δε σπαει-δε χαλαει)αλλα εκοψε αλυσιδα μιζας(αν θυμαμαι καλα)και ηθελε ανοιγμα μοτερ.
    Πολυ πιο αξιοπιστο και αντοχης στο χρονο μου βγηκε το thunder.
    Φιλικα.

  12. #87
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της thunder ace
    Εγγραφή
    07/02/2013
    Μηνύματα
    2.618
    Ομως βλεπω και κατι gsxr1000 του 03-04 μια χαρα κρατανε και ειναι ηδη 12/13 χρονων.

  13. #88
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.077
    Από την άλλη το rc166 έβγαζε από 250 cc καμιά 60αριά άλογα δηλαδή καμιά 250αριά στο λίτρο, πριν γεννηθώ...
    αλλά φαντάζομαι δεν είχαν θέμα με τα ευρο τότε και θα προθέρμαιναν το μοτέρ ευλαβικά...
    οπότε καταντάμε λογικά ότι για όλα φταίνε οι προδιαγραφές και η οικονομία.

  14. #89
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2014
    Μηνύματα
    1.886
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stefanos Προβολή μηνύματος
    Από την άλλη το rc166 έβγαζε από 250 cc καμιά 60αριά άλογα δηλαδή καμιά 250αριά στο λίτρο, πριν γεννηθώ...
    αλλά φαντάζομαι δεν είχαν θέμα με τα ευρο τότε και θα προθέρμαιναν το μοτέρ ευλαβικά...
    οπότε καταντάμε λογικά ότι για όλα φταίνε οι προδιαγραφές και η οικονομία.
    ειναι πολλα τα 60 απο 6κυλινδρο σε σειρα αεροψυκτο?
    γιατι στα 250cc εφτασαν πανω απο 90 αλογα (στο τελος πανω και απο 100) με υδροψυξη, διαταξη v και δυο κυλίνδρους μονο.

  15. #90
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της nik69
    Εγγραφή
    26/12/2014
    Μηνύματα
    589
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostaskk Προβολή μηνύματος
    ειναι πολλα τα 60 απο 6κυλινδρο σε σειρα αεροψυκτο?
    γιατι στα 250cc εφτασαν πανω απο 90 αλογα (στο τελος πανω και απο 100) με υδροψυξη, διαταξη v και δυο κυλίνδρους μονο.
    Τα rc της honda ήταν (είναι) τετράχρονα. Η honda από παλιά ήθελε να ανταγωνιστεί τα δίχρονα με τους τετράχρονους κινητήρες της.
    Τελευταία αποτυχημένη προσπάθεια στα gp (πριν την κατάργηση των δίχρονων) ήταν φυσικά με τα 500άρια με τα οβάλ πιστόνια.

Σελίδα 6 από 7 ΠρώτοΠρώτο 1234567 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 25/11/2003, 08:39
  2. Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 11/11/2003, 15:34
  3. Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 07/11/2003, 10:53
  4. Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 06/11/2003, 09:03
  5. Νέο forum
    από takiskan στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 30/10/2003, 00:17

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF