Μην τρελένεσε, αρκετοι λένε οτι το 950sm έχει πιο παιχνιδιάρικο μοτέρ απο το 990sm
Μην τρελένεσε, αρκετοι λένε οτι το 950sm έχει πιο παιχνιδιάρικο μοτέρ απο το 990sm
O μπιγκ λεει να λυσεις τα καρμπς να δεις για αρχη, αν ειναι στις εργοστασιακες τους ρυθμισεις...αν εχουν πειραξει κατι στα καρμπς, κατα 90% το μηχανακι θα πηγαινει χειροτερα
κοιτα ειμαι δευτερο χερι και αυτος που το ειχε μου ειπε οτι τα καρμπς δεν ειχαν πειραχτει ποτε..απλα το μηχανακι ειχε σιγαστηρες (ακραπες φοραει) και τωρα που τους εβγαλα ακουω σκασιματα,οποτε ισως να θελουν ρυθμισμα...φανταζομαι απο αυτο να ειναι αφου δεν εχουν ρυθμιστει ποτε
Δεν θα εβλεπες καν διαφορα σαν απειρος αναβατης... μην τρελαινεσαι..!
ΛΑΜΠΡΟΣ - lmb990 990ADV!!!!!!!!!!!
Παντως με τις ταπες οι ακραποβιτς και μαμα ρυθμισεις ειναι οκ . Αν βγαλεις τις ταπες , θελει πειραγμα στα καρμπ οπωσδηποτε .
Και ιντζεκσιον να ηταν , με τις ξεταπωτες ακραπες θελει ρυθμισμα .
κοιτα επειδη ειμαι σουζακιας γενικα πιστευω στο τη διαφορα θα τη καταλαβαινα λιγο στη σουζα.στο ποσο μπαμ ερχεται .αυτο επισης που εχω καταλαβει και δε μπορω να εξηγησω ειναι πως υπαρχει μια περιοχη στροφων στη δευτερα πιο ψηλα απο τη μεση,οπου το μηχανακι δεν σηκωνεται λες και δεν εχει δυναμη.φυσικα σε ολη την υπολοιπη περιοχη της δευτερας το μηχανακι ερχεται για πλακα
εισαι σουζακιας αλλα κανεις σουζες με τον κινητηρα σε ψηλες στροφες?
τεσπα, οπως και να χει, εχεις παρει μεταχειρισμενο μηχανακι, πρεπει να γνωριζεις τι γινεται στο μοτερ σου...ενα γενικο σερβις κατ αρχην επιβαλλεται, και μετα κοιτας ρυθμισεις σε καρμπυρατερ, για αρχη, αν ειναι πειραγμενα...μετα κοιτας τι μπορει να γινει απο αυτο το σημειο, εχοντας τουλαχιστον ενα βεβαιο σημειο αναφορας
δηλαδη αμα πρεπει να επιταχυνω για να περασω μπροστα απο τα αμαξια ωστε να κανω σουζα πως θα ειμαι σε χαμηλες στροφες?η να κανω σημα στα αμαξια να χαμηλωσουν ταχυτητα ωστε να πεσουν οι στροφες για να κανω?σαφως και οι σωστες στροφες δεν ειναι οι ψηλες αλλα αμα οι περιστασεις το ζητουν το σηκωνεις στις ψηλες και πατας μια αλλαγη μετα..δε νομιζω οτι υπαρχει σουζακιας που να μη το κανει αυτο..εστω θα το κοιταξω γιατι μου κανει τρομερη εντυπωση το οτι στις μεσαιες προς ψηλες το μηχανακι δε ξεκολλαει απο κατω..με συμπλεκτη βεβαια ερχεται αμεσως και δευτερα και τριτη