Σελίδα 4 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234
Προβολή αποτελεσμάτων 46 έως 55 από 55

Θέμα: 98' R1 σπασιμο μπιελας-ΒΟΗΘΕΙΑ!

  1. #46
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της astrapogiannos7
    Εγγραφή
    03/11/2016
    Μηνύματα
    186
    Για να γινόταν σωστή χρήση του κινητήρα θα έπρεπε να μετρηθούν παντού οι ανοχές για να είναι εντός ορίων ... Μετά από εκείνο το στάδιο δεν ξέρουμε αν πειράχτηκε ο κόφτης (πολύ πιθανό γιατί απο πλευρικά g δεν νομίζω να είχε πρόβλημα μεσαίος κύλινδρος .Άρα οι ανοχές της βίδας απο τον κατασκευαστή δεν έφτασαν τις προσδοκίες του υψηλότερου κόφτη που ορίστηκε μετέπειτα ) Οπτικά τώρα εκεί που έχει κόψει φαίνεται να έχει ''καεί'' το μέταλλο άρα παίζει κάτι να είχε φράξει από εκεί που περνάει το λάδι και να μην έφτανε στο συγκεκριμένο σημείο (κάποια δίοδος στο block του μοτέρ που περνάει το λάδι ) . Ο Coyote.V είπε μέχρι στιγμής το πιο σωστό να γίνει και ένας φασματοσκοπικός έλεγχος για παραπάνω πληροφορίες
    Κάνω και εγώ εικασίες βραδιάτικο (μηχανολόγος μηχανικός σπουδάζω 3ο έτος ) αν κάτι σε προβληματίζει στην μελέτη σου εδώ είμαστε
    Κανείς δεν τα ξέρει όλα και όλοι μας κάνουμε λάθει αν κάτι που έχω γράψει παραπάνω είναι λάθος διορθώστε με για να μάθω από εσάς
    Τελευταία τροποποίηση από astrapogiannos7; 25/11/2016 στις 00:51.

  2. #47
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    23/11/2016
    Μηνύματα
    12
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από telegonos Προβολή μηνύματος
    Γιατί ο άνθρωπος σε ρώτησε κάτι πολύ λογικό, κάτι εύλογο διαβάζοντας αυτά που γράφεις, και τον βάφτισες ''κακόβουλο''. Μπαμ η ταμπέλα ρίχθηκε, χωρίς ενδοιασμό, χωρίς τύψη. Εμφανίστηκες μια μέρα, να ρωτήσεις κάτι για να κάνεις την δουλειά σου, και όποιος δεν σε βοήθησε επί τούτου, πήρε και χαρακτηρισμό. Ενοχλήθηκες ε;

    Προσωπικά, αυτό μου φέρνει στο μυαλό, χαζογκόμενες, που ενώ ολοφάνερα χρωστάνε, συμπεριφέρονται σαν να τους χρωστάνε. Γιατί έτσι. Γιατί κατά βάθος δεν έχουν κανένα κώδικα τιμής παρά μόνο το ''την δουλίτσα μου να κάνω εγώ κι οι άλλοι δεν πα να...''.

    Πολύ καλά σου είπε ο oldman παραπάνω.

    Για το τεχνικό του θέματος που ρωτάς, φαγώθηκε το μέταλο του κουζινέτου κομβίου από τα χρόνια, αφού δεν είχε αλλαχθεί όταν έπρεπε. Όλα τα κουζινέτα κάποτε τρώγονται. Απλά συνήθως έχει προλάβει να πεταχτεί από βαθύ γήρας από κάτι άλλο ο κινητήρας. Σε ένα rebuild πάντως, είναι από τα πρώτα πράγματα που αλλάζουμε, και υπάρχει τρόπος να τα μετρήσεις (με σημάδια, νούμερα χτυπημένα σε σημεία του μοτέρ που αντιστοιχούν και σε διαφορετικές διαστάσεις μετάλων ή χρώματα στον κινητήρα, και μέτρηση με plastigauge, το ξέρεις τι είναι αυτό ε πτυχιακέ μου; )

    Καθώς το κουζινέτο τρωγόταν, σταδιακά μεγάλωσε το διάκενο, το λάδι δεν συγκρατιόταν πια ανάμεσα στις επιφάνειες και άρχισε να τρίβεται μέταλο με μέταλο. Η θερμοκρασία ανέβηκε, φαίνεται και από το ''βαψιμο'' που έχει πάθει το υλικό της μπιέλας γύρω από εκεί που ήταν το μέταλο του κουζινέτου.

    Και κάποια στιγμή έσπασε το καβαλέτο από τις παραπανίσιες δυνάμεις τριβής που δεχόταν, είμαι βέβαιος ότι άνοιξε από την μεριά που είναι σαν να ήθελε να το πάρει το κομβίο του στροφαλοφόρου μαζί του όπως αυτό περιστρεφόταν, δλδ το σπασμένο μέρος του καβαλέτου, στο μπροστά μέρος του μοτέρ, το κάτω από τις βαλβίδες εξαγωγής.

    Ελπίζω να σε βοηθήσαμε.

    EDIT: Δες και τα κουζινέτα των άλλων μπιελών, σε τι φάση είναι τα μέταλά τους. Λογικά κι αυτά, θα ακολουθούν ανάλογη φθορά.
    δεν ενοχληθηκα απλα δεν προλαβα να σας πω ολες τις πληροφοριες γιατι δεν τις ηξερα μεχρι που συμπληρωσα το post.Ζητω εκ μερους μου συγγνωμη λοιπον.
    Οπως ειπα δεν ανοιξα το θεμα για να παρω απαντηση και να φυγω.Απλα μετραει αρκετα η γνωμη σας για μενα και την χρειαζομαι χωρις απαραιτητα να σημαινει οτι θα ειναι και η απαντηση.
    Πιο συγκεκριμενα εχω να γραψω μια αναφορα 7000 λεξεων για να περιγραψω μεσω εφαρμογων σε μικροσκοπειο,συγκρισεις με αλλες μπιελες,βιβλιογραφια και γνωμες ειδικων.
    Οπως και εαν εχει ευχαριστω παρα πολυ για τη γνωμη σου και την συμβουλη σου.

  3. #48
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    23/11/2016
    Μηνύματα
    12
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από astrapogiannos7 Προβολή μηνύματος
    Για να γινόταν σωστή χρήση του κινητήρα θα έπρεπε να μετρηθούν παντού οι ανοχές για να είναι εντός ορίων ... Μετά από εκείνο το στάδιο δεν ξέρουμε αν πειράχτηκε ο κόφτης (πολύ πιθανό γιατί απο πλευρικά g δεν νομίζω να είχε πρόβλημα μεσαίος κύλινδρος .Άρα οι ανοχές της βίδας απο τον κατασκευαστή δεν έφτασαν τις προσδοκίες του υψηλότερου κόφτη που ορίστηκε μετέπειτα ) Οπτικά τώρα εκεί που έχει κόψει φαίνεται να έχει ''καεί'' το μέταλλο άρα παίζει κάτι να είχε φράξει από εκεί που περνάει το λάδι και να μην έφτανε στο συγκεκριμένο σημείο (κάποια δίοδος στο block του μοτέρ που περνάει το λάδι ) . Ο Coyote.V είπε μέχρι στιγμής το πιο σωστό να γίνει και ένας φασματοσκοπικός έλεγχος για παραπάνω πληροφορίες
    Κάνω και εγώ εικασίες βραδιάτικο (μηχανολόγος μηχανικός σπουδάζω 3ο έτος ) αν κάτι σε προβληματίζει στην μελέτη σου εδώ είμαστε
    Κανείς δεν τα ξέρει όλα και όλοι μας κάνουμε λάθει αν κάτι που έχω γράψει παραπάνω είναι λάθος διορθώστε με για να μάθω από εσάς
    Θα γινουν φασματικοι ελεγχοι και τεστ κοπωσεως της βιδας και των λοιπων εξαρτηματων.Σε ευχαριστω για την αποψη σου.Καλη επιτυχια και συνεχεια στις σπουδες σου

  4. #49
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της astrapogiannos7
    Εγγραφή
    03/11/2016
    Μηνύματα
    186
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Vasilhs28 Προβολή μηνύματος
    Θα γινουν φασματικοι ελεγχοι και τεστ κοπωσεως της βιδας και των λοιπων εξαρτηματων.Σε ευχαριστω για την αποψη σου.Καλη επιτυχια και συνεχεια στις σπουδες σου
    Να σαι καλά φίλε και εσένα σου εύχομαι ότι σκοπούς έχεις να του εκπληρώσεις πάντα με διάβασμα , υπομονή και επιμονή !!!

  5. #50
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της andreaspetr
    Εγγραφή
    01/09/2014
    Μηνύματα
    465
    τα μεταλλα οταν το μοτερ λυθηκε εχουν να πουν πολλα.
    αν εχουν γινει αλουμινοχαρτο απο την χρηση η πιεση λαδιου παει περιπατο.
    Παντως πολυ θα ηθελα να παω μια βολτα ενα τετοιο εργαλειο!!

  6. #51
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    23/11/2016
    Μηνύματα
    12
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από andreaspetr Προβολή μηνύματος
    τα μεταλλα οταν το μοτερ λυθηκε εχουν να πουν πολλα.
    αν εχουν γινει αλουμινοχαρτο απο την χρηση η πιεση λαδιου παει περιπατο.
    Παντως πολυ θα ηθελα να παω μια βολτα ενα τετοιο εργαλειο!!
    Σημερα θα γινει η ανάλυση και θα σας ενημερωςω για τους υπόλοιπους τρεις Κυλινδρους! Εχουμε και αλλα τετοια καλούδια εδω

  7. #52
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Grafton 505
    Εγγραφή
    24/05/2010
    Μηνύματα
    1.337
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Vasilhs28 Προβολή μηνύματος
    λαδια Silkolene Pro 4 10W40
    οχι αλλαξανε απλα τσιμουχες,φλατζες και κανανε καθαρισμο βαλβιδων

    Αυτό δεν είναι rebuilt. Ούτε καν top overhaul δεν είναι. Ήταν θέμα χρόνου λοιπόν κάτι να σπάσει.

    Μετρούσε κανείς τα μίλια του μοτέρ και πόσα είχε όταν έσπασε ;

    Η ανάλυση θα είναι ενδιαφέρουσα.







    Edit : Μόλις ισοφάρισα με τα μηνύματα το user name μου. Γιούχου !!!!
    Άπας αήρ αετώ περάσιμος

  8. #53
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    23/11/2016
    Μηνύματα
    12
    Μπορω να βρω καπου σχεδιαγραμμα για τη ροη του λαδιου ΜΕΣΑ στο μπλοκ του κινητηρα και πως κατανεμεται στους κυλινδρους?
    Καθως υπαρχει μεγαλη υπονοια να ειχε βουλωσει η τρυπα που τροφοδοτειται ο 3ος κιλυνδρος που εγινε η ζημια.

  9. #54
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    04/03/2012
    Μηνύματα
    1.919
    Ψάξε το service manual.
    Λογικά θα περιέχει το διάγραμμα λίπανσης (lubrication chart).

  10. #55
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της viper1
    Εγγραφή
    16/02/2010
    Μηνύματα
    2.322
    Νεαρέ σου λείπουν πολλά στοιχεία για την εργασία σου. Πριν φτάσεις εδώ και να ρωτάς θα έπρεπε πρώτιστος να ξέρεις
    Α. ΟΛΟ το ιστορικό του rebuild
    B. ΟΛΟ το ιστορικό του μοτέρ πριν το rebuild
    Γ. ΟΛΟ το ιστορικό και τις ακριβής συνθήκες λειτουργείας μετά το rebuild
    Δ. ΟΛΕΣ τις συνθήκες που δούλεψε ο κινητήρας μέχρι και που έσπασε

    Τα μέταλλα για να βρεις την αιτία που δεν άντεξαν θα πρέπει να τα στείλεις για μεταλλουργική ανάλυση . Αν περιμένεις από εδώ να σου πει ο καθένας τι νομίζει τότε η εργασία σου θα βασίζεται σε ένα φόρουμ και εκεί που θα την παρουσιάσεις δεν νομίζω να σε περάσουν...
    Καλό να είσαι μέτριος αρκεί να είσαι Καφές

Σελίδα 4 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234

Παρόμοια θέματα

  1. r1 98-01!!!
    από nobrakesr1 στο forum Υamaha R6, R7, R1, R...
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 27/04/2009, 20:39
  2. Βοηθεια απο κατοχους R1 R6
    από 2wheeler στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 25/06/2007, 20:37

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF