Σελίδα 3 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 49

Θέμα: Πρόβλημα στο TDM μου

  1. #31
    Ευχαριστώ όλους τους προλαλήσαντες, τώρα που έσπασε λίγο το κρύο θα καθήσω να ψάξω λίγο να δω τι γίνεται. Ωστόσο να σας παραθέσω μια φωτογραφία του πηνίου που έβγαλα τότε που το είχα λύσει για τυχόν διάγνωση. Δεν είναι πολύ καλή και ίσως να μη λέει πολλά. Ελπίζοντας να μην είναι το ECU βέβαια γιατί σε μεταχειρισμένο που έχω ψάξει τιμές πάμε σε 350 και βάλε, άσε που είναι με immobiliser οπότε άστα να πάνε!!Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG_20161125_073041.jpg 
Προβολές:	364 
Μέγεθος:	62,1 KB 
ID:	377757

  2. #32
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της mouse112
    Εγγραφή
    15/04/2011
    Μηνύματα
    113
    ρε μαν...οταν υπολειτουργει ο α ή β κυλινδρος,
    μπορεις να δεις (εν ωρα λειτουργιας ) αν φερνει ρευμα ?
    πωλούνται καρμπιρατέρ για μηχανάκι η μηχανή 36 mm

  3. #33
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από mouse112 Προβολή μηνύματος
    ρε μαν...οταν υπολειτουργει ο α ή β κυλινδρος,
    μπορεις να δεις (εν ωρα λειτουργιας ) αν φερνει ρευμα ?
    Στην αρχή δούλευε ο αριστερός και μόλις ζεσταινόταν η μηχανή έπαιρνε και ο δεξιός. Πριν λίγο καιρό και πριν τα παίξει τελειώς (και με το κρύο ακόμα χειρότερα!) δούλευε ο δεξιός. Τώρα δεν παίρνει με τίποτα εκτός από κάνα σκάσιμο, σαν να θέλει να πάρει μπρος δηλαδή αλλά στο δευτερόλεπτο τίποτα! Το θέμα είναι ότι λεφτα δεν υπάρχουν, συνεργεία εδώ στη Νάξο με εγκέφαλο ελέγχουν δεν έχει οπότε καταλαβαίνεις γιατί την ψάχνω μόνος μου...

  4. #34
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της mouse112
    Εγγραφή
    15/04/2011
    Μηνύματα
    113
    Και πάλι δεν απαντάς στην ερώτηση μου.... Την ώρα που μιζαρεις.. Μπορείς να δεις αν φέρνει συνέχεια ρεύμα ή αν σκαει ρεύμα 1/10....
    Ρωτάω ΜΉΠΩΣ την έχει ακούσει το φωτοκυταρο (πικάπ)....

    Ξέρεις ε?..... Μαλακιες πετάμε μπας και πέσουμε μέσα.. Άλλωστε από γραπτό λόγο, δύσκολα γίνεται γνωμάτευση μηχανικού...

  5. #35
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από mouse112 Προβολή μηνύματος
    Και πάλι δεν απαντάς στην ερώτηση μου.... Την ώρα που μιζαρεις.. Μπορείς να δεις αν φέρνει συνέχεια ρεύμα ή αν σκαει ρεύμα 1/10....
    Ρωτάω ΜΉΠΩΣ την έχει ακούσει το φωτοκυταρο (πικάπ)....

    Ξέρεις ε?..... Μαλακιες πετάμε μπας και πέσουμε μέσα.. Άλλωστε από γραπτό λόγο, δύσκολα γίνεται γνωμάτευση μηχανικού...
    Ναι! έχεις δίκιο δεν απάντησα, πρέπει να λύσω τεπόζιτο κλπ να μπορέσω να δω τη φίσα που ανεβαίνει πάνω. Περιμένω μόνο να ζεστάνει ο καιρός γιατί δεν έχω κλειστό χώρο εκτός από ένα ημιπαίθριο και έχουν πλακώσει πιγκουίνοι από το κρύο! μόλις μπορέσω θα το κάνω. Αν καταφέρω θα ανεβάσω βιντεάκι την ώρα που μιζάρω κιόλας

  6. #36
    Παράλληλα αυτό που παρατήρησα στο καντράν είναι ότι ο κίλυνδρος C1 είχε τιμή ρύθμισης 25 ενώ ο C2 έχει -126... σας φαίνεται λογική μια τέτοια ρύθμιση???

  7. #37
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Οχι φυσικά

  8. #38
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από SHOOTER045 Προβολή μηνύματος
    Οχι φυσικά
    Άρα λογικά τόσο καιρό δε μπορεί να λειτουργούσε σωστά με τέτοια ρύθμιση... Έλα όμως που δεν το είχε πειράξει κανείς... Τι να πω... Ας ζεστάνει ο καιρός λίγο να μπορέσω να τη λύσω πάλι και να αρχίσω τις μετρήσεις...

  9. #39
    Δοκίμασα μπουζοκαλώδια ένα ένα αν φέρνουν ρεύμα... έκανα σώμα ΄το μπουζί στο σκελετό και μιζάρισα, και τα δυο τα καλώδια έφερναν ρεύμα. Τώρα, μια παρατήρηση επειδή δε ξέρω και καλά. Όταν μίζαρα ο σπινθήρας δεν ήταν ζωντανός (έτσι στο γαλάζιο χρώμα έντονο) ήταν κίτρινος και μικρός... Είναι εντύπωση μου ή έτσι πρέπει να είναι? ΓΙατί θυμάμαι σε άλλες περιπτώσεις που δοκίμασα σε αυτοκίνητο και σε άλλη μηχανή ήταν πιο ζωηρός ο σπινθίρας...

  10. #40
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από SHOOTER045 Προβολή μηνύματος
    Το οτι σε δοκιμή εκτός, με το μπουζί στην πίπα βγάζει σπινθήρα δεν σημαίνει ότι είναι και σωστός.
    Εκτός απο τα μπουζί βραχυκυκλώνουν και αυτά.
    Κάνε εναν κόπο σύνδεσε τον σενσορα,και κάνε την δοκιμή να αποκλειστεί και αυτό το ενδεχόμενο και μην πελαγωνεις.
    Στο είχα πει ποιο πίσω.
    Μπουζί
    Μπουζοκαλωδιο
    Ανορθωτης
    Ηλεκτρονική
    Πηνίο/βολάν

  11. #41
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από SHOOTER045 Προβολή μηνύματος
    Στο είχα πει ποιο πίσω.
    Μπουζί
    Μπουζοκαλωδιο
    Ανορθωτης
    Ηλεκτρονική
    Πηνίο/βολάν
    Ένας ανορθωτής είναι πιό εύκολο να μου δοθεί για δοκιμή οπότε λες τώρα να δοκιμάσω εκεί ε? Μετά από αυτό φίλε μου παίζει ηλεκτρονική οπότε εκεί σταματάω και πουλάω τη μηχανή ανταλλακτικά!!!

  12. #42
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Το ζήτημα είναι που θα βρεις άλλο ίδιο μηχανάκι να σου σκατζαρει τα πράματα που λες για δοκιμή.
    Το ζήτημα να μαζεψεις λεφτά να το φορτωσεις και να πάρεις το πλοίο δεν παίζει?

  13. #43
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από SHOOTER045 Προβολή μηνύματος
    Το ζήτημα είναι που θα βρεις άλλο ίδιο μηχανάκι να σου σκατζαρει τα πράματα που λες για δοκιμή.
    Το ζήτημα να μαζεψεις λεφτά να το φορτωσεις και να πάρεις το πλοίο δεν παίζει?
    Άσε... αυτή τη στιγμή είμαι σε χάλια κατάσταση. Δυστυχώς η δουλειά μου έχει φάει το μεγαλύτερο αγγούρι χωρίς να θέλω να πω για τούς άλλους στα άλλα επαγγέλματα... Οπότε γιαυτό κάνω ότι μπορώ μόνος. Ψιλογνώσεις έχω, χώρο δεν έχω να κάτσω να αφιερώσω χρόνο. Τεσπα... Μέτρησα και τον ανορθωτή με πολύμετρο και δουλεύει μια χαρά. Οι τιμες που δίνει είναι ΟΚ και στις τρεις γραμμές αντέστρεψα και την πολικότητα να δώ αν τα δίοδα λειτουργούν σωστά, οπότε πάμε τωρα για εγκέφαλο (λέμε τώρα) και πηνία...
    Έχω ένα γνωστό που έχει στην αποθήκη στο συνεργείο διάφορα καλούδια και ψάχνει... εγκέφαλο εντούτοις δύσκολο! Τώρα σκεφτόμουν επειδή δε λειτουργει η μηχανή για να δω τα πηνία, να μετρήσω τουλάχιστον την αντίσταση του η οποία από ότι έχω διαβάσει πρέπει να είναι 0,5 με 1,00

  14. #44
    Τσέκαρα με το πολύμετρο και τον ανορθωτή και το πηνίο... και τα δυο δείχνουν οκ Το πηνίο είναι 0,1 με 0,3 οπότε μια χαρά, επίσης δεν κάνει σώμα με το σκελετ΄΄ο κανένα από τα τρία καλώδια... Τι άλλο μένει πιά... πλέον πάω για έλεγχο μπεκ, αν και έστω και αν κατουράνε θα έπρεπε να κάνει κάπια σκασίματα στην εκκίνηση ενώ τώρα δε λέει να πάρει με τίποτα ούτε μονοκίλυνδρα... Βαλβίδες καμένες - καπνισμένες???

  15. #45
    Αμετανόητος Κριός... Το avatar του/της Manalishi
    Champion 2ης Βουνίσιας
    Εγγραφή
    22/09/2008
    Μηνύματα
    1.186
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από pepenaxos Προβολή μηνύματος
    Παράλληλα αυτό που παρατήρησα στο καντράν είναι ότι ο κίλυνδρος C1 είχε τιμή ρύθμισης 25 ενώ ο C2 έχει -126... σας φαίνεται λογική μια τέτοια ρύθμιση???
    Αυτό το έφτιαξες?
    I’ve got the bike every middle-aged dude dreams of!!

Σελίδα 3 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. sos προβλημα στο vstrom μου δεν παιρνει μπρος
    από mystery στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 25/12/2021, 13:37
  2. TDM 850 προβλημα στο καλαμι μπροστα
    από rafaelovac στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 03/11/2016, 11:01
  3. χοντρο προβλημα στο κ8 μου
    από mr_bandit στο forum Suzuki Bandit
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 13/01/2011, 18:36
  4. Απαντήσεις: 44
    Τελευταίο μήνυμα: 22/07/2009, 09:29
  5. Προβλημα στην μεταβιβαση της ΑΔΕΙΑΣ στο ονομα μου
    από Dimitris_gr στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 11/09/2005, 12:09

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF