Αν φοράς ανοιχτή χοανα παιζει να σου λερώνει το μπροστινό φτερό.
Αν στάζει/χάνει το καρμπ θα εχεις κίτρινα σημάδια πανω στο μοτέρ.
Αν χάνει τόσο όσο περιγραφείς θα μυρίζει (μάλλον)
Και θα αφήνει κηλίδες οπου το αφήνεις.
Δεν είναι κανένα δίχρονο ΜΧ να χάνει απο τα άλματα η στις κροκάλες
Αν σου μυρίζει βενζίνη, παίζει υπερχείλιση από το καρμπυρατέρ....
"ελλαδα ειναι η χωρα οπου ο λαζοπουλος κανει σατιρα και ο αρκας προπαγανδα....(!)"
καμια συμβουλη απο τι μπορει να ειναι και πως μπορω να το διορθωσω;
Δύσκολο να καίει τόση βενζίνη... Πιθανότατα κάπου έχεις διαρροή. Υπάρχει ρουμπινέτο που διακόπτει την παροχή; Αν υπάρχει, δοκίμασε να το κλείνεις όταν το μηχανάκι είναι σβηστό και δες αν σου κρατάει παραπάνω.
Life begins at 45°.
O Κώστας φοράει άλλο μοτεράκι, καινούριο, 125άρι, έχει αλλάξει και γρανάζι πίσω, είναι άλλη ιστορία.
Εικάζω ως πιθανό αίτιο αυτό που είπε ο σούτερ, δηλ. χαλασμένη μεμβράνη καρμπιρατέρ ή κάποιο άλλο θέμα. Γενικά εστίασε στο καρμπιρατέρ και στο κύκλωμα παροχής βενζίνης (φίλτρο, σωληνάκια, κλπ).
Βαλβίδες έχουν ρυθμιστεί ποτέ;
Μεγάλο θέμα είναι βέβαια και η νοθευμένη βενζίνη.
Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.
O ανθρωπος λεει πως εχει ρουμπινετο και το κλεινει οταν σβησει .... αρα .... απο καπου χανει και χανει εν κινηση .
Τοση βεντζινα δεν καινε ουτε τα μεγαλα κτμ στα σκισιματα τους που ειναι και ρουφιχτρες
Έτσι ακριβώς, θέλει τσεκάρισμα όλο το καρμπιρατέρ και το δίκτυο παροχής καυσίμου μέχρι το ντεπόζιτο.
Είναι επίσης πιθανό να υπάρχει μικρή διαρροή, η βενζίνη να εξατμίζεται και έτσι να μην γίνεται αντιληπτή.
Το ότι υπάρχει μυρωδιά καυσίμου σημαίνει πως χάνει και σε στάση (και εν κινήσει).
Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.