
Δημοσιεύθηκε αρχικά από
irinia
Για τον φίλο μου τον Αριστείδη έχω να πω ότι...........
Μάλλον δεν έκανε καλούς υπολογισμούς,για να μην κουράσω εδώ μέσα αν κάτσεις φίλε και υπολογίσεις
καύσιμα,σέρβις,ακόμα και έξοδα γκαράζ για ένα παπάκι θα δεις ΠΟΣΟ ΓΡΗΓΟΡΑ θα κάνεις απόσβεση σε σχέση
με ένα χιλιάρι μηχανάκι...!!!
Τι φθορά θα γλυτώσεις,πόσα από καύσιμα σέρβις κ.λ.π.
Κάτσε και μέτρα τα,θα εκπλαγείς...!!! Υπολογίζω ένα παπάκι των 1700-1800 ευρώ με περίπου 2 λίτρα στα 100 καύσιμα.
Το αστρέα που έχω αυτή τη στιγμή καίει περίπου στα πρώτα 1000 χλμ. που μέτρησα 1,6-1,7 με τάση βελτίωσης
καθώς ανοίγει το μοτέρ και στρώνει και μία μοτό πάνω από 650 κυβικά περίπου 5-6 λίτρα στα 100 χλμ.
Δε μιλάμε για το σούπερ τενερέ.........τον βούβαλο..!!
Θα γράψω απλά ότι η επιβάρυνση του παπιού είναι 70 ευρώ η ασφάλεια το χρόνο +22 τα τέλη βάλτα 100.
Βάλε και 500 χλμ. το μήνα 6000 το χρόνο, 4 λίτρα στα 100 να γλυτώνει στο καύσιμο είναι 40 λίτρα στα 1000 χλμ.+
επί 6 μα κάνουν 240 λίτρα καύσιμο λιγότερο το χρόνο με μόνο 6000 χλμ.
240Χ 1,55 τιμή βενζίνης σήμερα κάνει 370 ευρώ διαφορά με μέτριους υπολογισμούς το χρόνο.
Βάλε τη διαφορά από το σέρβις στη μεγάλη μοτό ,τη φθορά των ελαστικών κ.λ.π.πάει για πλάκα στα 500 ευρώ κέρδος
ανά έτος μετρημένο ΚΑΡΑΝΤΙ..!!
Βάλε τώρα τα έξοδα ενός παπιού και θα δεις ότι σε 4 το πολύ χρόνια θα έχεις ένα ΠΑΠΙ ΔΩΡΟ..!!!
Θα κινείσαι πολύ πιο εύκολα,θα παρκάρεις πολύ πιο εύκολα κ.λ.π.....κ.λ.π.....
Αν τα χλμ.που διανύεις κάθε χρόνο φτάνουν στα 10000 ,μέτρα πόσο γρήγορα κάνεις ΑΠΟΣΒΕΣΗ..!!!
Δεν ξέρω ειλικρινά με ποια λογική κάποιοι ισχυρίζεστε ότι.........ένα μηχανάκι 650-1000 ή και παραπάνω κυβικά
ΕΙΝΑΙ ΠΟΤΕ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΕΥΧΡΗΣΤΟ ,ΠΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ ΚΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ
ΑΠΟ ΕΝΑ ΠΑΠΑΚΙ, ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΝΑ ΣΚΟΥΤΕΡ ΜΙΚΡΟ ..!!