Σελίδα 47 από 48 ΠρώτοΠρώτο ... 3742434445464748 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 691 έως 705 από 715

Θέμα: Παπί VS scooter VS μοτοσικλέτα, ποιό έχει την καλύτερη οδική συμπεριφορά;

  1. #691
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573
    δεν πιανω τον τροπο σκεψης ορισμενων..........
    μιλατε λες και ο δρομος ειναι κλειστος αυτοκινητοδρομος γεματος με ακινητες κορινες
    λες και κανουμε ασκηση δεξιοτεχνιας ποιος ελισσεται με μεγαλυτερη ταχυτητα
    δεν βαζετε καθολου τον παραγοντα οτι και οι υπολοιποι κινουνται απο απροβλεπτα μεχρι εγκληματικα

  2. #692
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από AristidisZ Προβολή μηνύματος
    Υπάρχουν.
    Όχι. Σταμάτα να επιμένεις.
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από AristidisZ Προβολή μηνύματος
    Το να οδηγείς με 130 χλμ την ώρα π.χ. στην Πέτρου Ράλλη (όχι στο σημείο που είναι ανοιχτή, στο σημείο που χωρίζεται με την Λαοδικείας εννοώ) είναι σα να πηγαίνεις αγκαλιά με τον χάρο
    Έχουμε πει ότι πάμε σβέλτα, αλλά όχι έτσι. Και τι σημαίνει 130 εκει; Αδειος ο δρόμος; Με βροχή; Με καυσωνα; Φουλ στο αμάξι και στους πεζούς; Με τι μηχανάκι; Με παπί ή με SS και γόμες στους 95 βαθμους;
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από AristidisZ Προβολή μηνύματος
    Το να πηγαίνεις οπουδήποτε με 280 είναι επίσης επικίνδυνο, πως να το κάνουμε τώρα ρε συ Γιώργο
    Επειδή υποθέτω δεν έχεις δει 280 σε μηχανάκι, να σε ενημερώσω ότι σπανίως τα πιάνουμε στη ζωή μας ακόμα κι όσοι μπορουν να πάνε με 290+ κι αυτό σε ευθείες πολλών χλμ
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από AristidisZ Προβολή μηνύματος
    Ναι, εγώ μπορεί να έχω 90% πιθανότητες να μη φρενάρω ποτέ, εσύ μπορεί να έχεις 50%, ο Sniper 10%, όμως όλοι θα είμαστε πολύ πιο ψηλά από αυτόν που πηγαίνει δεξιά με 100...
    Ε και; Κι αυτός πολύ λιγότερες από κάποιον που είναι σταματημένος
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από AristidisZ Προβολή μηνύματος


    Δες παραπάνω
    Ειδα.
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  3. #693
    Με θυμάσαι ρε πούστη ? Το avatar του/της AristidisZ
    Εγγραφή
    24/09/2012
    Μηνύματα
    3.685
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sniper Προβολή μηνύματος
    Όχι. Σταμάτα να επιμένεις.

    Έχουμε πει ότι πάμε σβέλτα, αλλά όχι έτσι. Και τι σημαίνει 130 εκει; Αδειος ο δρόμος; Με βροχή; Με καυσωνα; Φουλ στο αμάξι και στους πεζούς; Με τι μηχανάκι; Με παπί ή με SS και γόμες στους 95 βαθμους;

    Επειδή υποθέτω δεν έχεις δει 280 σε μηχανάκι, να σε ενημερώσω ότι σπανίως τα πιάνουμε στη ζωή μας ακόμα κι όσοι μπορουν να πάμε με 290+ κι αυτό σε ευθείες πολλών χλμ

    Ε και; Κι αυτός πολύ λιγότερες από κάποιον που είναι σταματημένος


    Ειδα.
    Δε θες 130 ; Να σου πω 80~90

    Ξέρεις το κομμάτι για το οποίο μιλάω

    Αν σου πεταχτεί αμάξι από στοπ 3 το πρωί στα 20 μέτρα λες να παίζει ρόλο αν είσαι με παπί ή με rsv4 ή αν βρέχει ;

    Και για να το πω πιο απλά, και να βγάλουμε από τη συζήτηση το θέμα σύγκρισης οδηγών, είδαμε ένα βίντεο από τον 777

    Οδηγεί με όσα οδηγεί, μεγειά του με χαρά του

    Πόσο κοντά στο όριό του είναι ;

    Ας πούμε ότι πάει στο 70% (τυχαίο νούμερο)

    Ας πούμε τώρα (μακρυά από αυτόν και από όλους μας) ότι έχει πιθανότητα 1% να μη φρενάρει αν χρειαστεί, να μη κόψει έγκαιρα ή οτιδήποτε

    Έστω λοιπόν ότι κάνει την αντίστοιχη διαδρομή με 20~30% χαμηλότερη ταχύτητα

    Εσύ τι πιστεύεις ότι συμβαίνει με την ως άνω πιθανότητα, αυξάνεται ή μειώνεται ;

    ψυχή μου πιες, πιες όσο θες μήπως και πάρεις στροφές

    Ο Γλάρος / ψόφα φούστη γλάρε
    ψαναψόφα φούστη γλάρε

  4. #694
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.462
    Το βλέπεις μονόπλευρα, γιατί θες να έχεις δίκιο. Αν υποθέσουμε ότι το - πιθανό - ατύχημα δεν οφείλεται σε ανικανότητα/λάθος του ίδιου του αναβάτη (οπότε ήταν πάνω από τα όριά του, δες προηγούμενα ποστ), οι πιθανότητες είναι πάνω κάτω οι ίδιες, αφού είναι κυρίως θέμα τύχης. Το μόνο που αλλάζει είναι η έκταση των ζημιών, αλλά ακόμα και αυτή επηρρεάζεται αρκετά από την τύχη.

    Για κάθε περίπτωση που κάποιος δεν πρόλαβε να φρενάρει επειδή είχε 20-30% υψηλότερη ταχύτητα, υπάρχει μια άλλη που κάποιος είχε περάσει ήδη το εμπόδιο επειδή είχε 20-30% υψηλότερη ταχύτητα.

    Ούτε δικαιολογώ, ούτε ενθαρρύνω τον τρόπο που οδηγεί ο κωστακώστας (και ο καθένας), αλλά δε θα του κάνω και κήρυγμα.
    Life begins at 45°.

  5. #695
    Κήρυγμα δεν κάνουμε. Πώς θα μπορούσαμε άλλωστε όταν παραβιάζουμε κάθε μέρα εμείς οι ίδιοι τον Κ.Ο.Κ.;

    Από την άλλη μεριά, όμως, θεωρώ ότι υπάρχουν όρια. Δεν είναι μόνο τα δικά μας αλλά και της μηχανής. Κανένας αναβάτης με κανένα μηχανάκι δεν θα μπορέσει να αποφύγει την πόρτα που ανοίγει 10 μέτρα μπροστά του όταν κάνει διήθηση με 100+

    Αν το κάνουμε, όσοι το κάνουμε, ας μην το διαφημίζουμε ή εκλογικεύουμε. Αυτό λέω.
    Think faster than you ride

  6. #696
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από AristidisZ Προβολή μηνύματος
    Δε θες 130 ; Να σου πω 80~90
    Πες όσα θες.
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από AristidisZ Προβολή μηνύματος
    Ξέρεις το κομμάτι για το οποίο μιλάω

    Αν σου πεταχτεί αμάξι από στοπ 3 το πρωί στα 20 μέτρα λες να παίζει ρόλο αν είσαι με παπί ή με rsv4 ή αν βρέχει ;
    Κι αν πας με 50χαω και έρθει απο το πουθενά νταλικα με όσα και σε κάνει αλοιφή πόσο μείωσες το ρίσκο σου;
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από AristidisZ Προβολή μηνύματος

    Και για να το πω πιο απλά, και να βγάλουμε από τη συζήτηση το θέμα σύγκρισης οδηγών, είδαμε ένα βίντεο από τον 777

    Οδηγεί με όσα οδηγεί, μεγειά του με χαρά του
    και καλά κάνει εφόσον δεν είμαι δικάβαλο μαζί του.
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από AristidisZ Προβολή μηνύματος

    Πόσο κοντά στο όριό του είναι ;

    Ας πούμε ότι πάει στο 70% (τυχαίο νούμερο)

    Ας πούμε τώρα (μακρυά από αυτόν και από όλους μας) ότι έχει πιθανότητα 1% να μη φρενάρει αν χρειαστεί, να μη κόψει έγκαιρα ή οτιδήποτε

    Έστω λοιπόν ότι κάνει την αντίστοιχη διαδρομή με 20~30% χαμηλότερη ταχύτητα

    Εσύ τι πιστεύεις ότι συμβαίνει με την ως άνω πιθανότητα, αυξάνεται ή μειώνεται ;
    Στο ξαναείπα, οδηγείς ένα μηχανάκι που η συμπεριφορά του και τα φρένα του δεν έχουν καμία σχέση με αυτό που είδες. Αν οηγούσα σήμερα πάλι χόρνετ, πιθανώς να το άφηνα στην άκρη και να έπαιρνα ταξί για να συνεχίσω.
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  7. #697
    Με θυμάσαι ρε πούστη ? Το avatar του/της AristidisZ
    Εγγραφή
    24/09/2012
    Μηνύματα
    3.685
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sniper Προβολή μηνύματος
    Στο ξαναείπα, οδηγείς ένα μηχανάκι που η συμπεριφορά του και τα φρένα του δεν έχουν καμία σχέση με αυτό που είδες. Αν οηγούσα σήμερα πάλι χόρνετ, πιθανώς να το άφηνα στην άκρη και να έπαιρνα ταξί για να συνεχίσω.
    Άλλα ντ' άλλων...

    ΟΚ, ετοιμάζομαι να το ρίξω στον ασβέστη

    ψυχή μου πιες, πιες όσο θες μήπως και πάρεις στροφές

    Ο Γλάρος / ψόφα φούστη γλάρε
    ψαναψόφα φούστη γλάρε

  8. #698
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bladerunner Προβολή μηνύματος
    Κήρυγμα δεν κάνουμε. Πώς θα μπορούσαμε άλλωστε όταν παραβιάζουμε κάθε μέρα εμείς οι ίδιοι τον Κ.Ο.Κ.;

    Από την άλλη μεριά, όμως, θεωρώ ότι υπάρχουν όρια. Δεν είναι μόνο τα δικά μας αλλά και της μηχανής. Κανένας αναβάτης με κανένα μηχανάκι δεν θα μπορέσει να αποφύγει την πόρτα που ανοίγει 10 μέτρα μπροστά του όταν κάνει διήθηση με 100+

    Αν το κάνουμε, όσοι το κάνουμε, ας μην το διαφημίζουμε ή εκλογικεύουμε. Αυτό λέω.
    Ρε μήτσε, προφανώς και πολλοί λίγοι από εμάς μπορούμε να φτάσουμε στα όρια τα μηχανάκια που οδηγούμε. Εκτός αν εννοείς τα όρια σε συγκεκριμενο δρόμο κάτω από ιδιάζουσες συνθήκες, ναι συμφωνώ.

    Όπως επίσης είναι και βλακώσες να κάνεις διήθηση σε σταματημένα αυτοκίνητα με πάνω από κάποια ταχύτητα, τα 100+ που λες είναι φυσικά εξωφρενικό σαν νούμερο.

    Αλλά ούτε εκλογικεύουμε ούτε διαφημίζουμε την επιθετική (επικίνδυνη για κάποιους) οδήγηση. Χρόνια κάνω το αντίθετο. Η οδήγηση με λογική είναι πάντα σωτήρια (λογική = η λογική στον κάθε αναβάτη)
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  9. #699
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.462
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bladerunner Προβολή μηνύματος
    Κήρυγμα δεν κάνουμε. Πώς θα μπορούσαμε άλλωστε όταν παραβιάζουμε κάθε μέρα εμείς οι ίδιοι τον Κ.Ο.Κ.;

    Από την άλλη μεριά, όμως, θεωρώ ότι υπάρχουν όρια. Δεν είναι μόνο τα δικά μας αλλά και της μηχανής. Κανένας αναβάτης με κανένα μηχανάκι δεν θα μπορέσει να αποφύγει την πόρτα που ανοίγει 10 μέτρα μπροστά του όταν κάνει διήθηση με 100+

    Αν το κάνουμε, όσοι το κάνουμε, ας μην το διαφημίζουμε ή εκλογικεύουμε. Αυτό λέω.
    Δεν αναφερόμουν σε σένα. Εσύ έχεις και μεγαλύτερη εμπειρία και ικανότητα, οπότε σε εμπιστεύομαι και καλά τα λες γενικά.

    Ισχύει ότι υπάρχουν εντελώς απρόσμενες/αψυχολόγητες καταστάσεις, στις οποίες θα είχαμε χρόνο αντίδρασης με σημαντικά χαμηλότερες ταχύτητες. Από την άλλη, τα περισσότερα ατυχήματα συμβαίνουν εντός πόλης, με 40-50-60 km/h. Όχι; Όπως έγραψα, ναι, η έκταση των ζημιών αλλάζει (με 60 ίσως τη βγάλεις καθαρή, με 180, χλωμό), αλλά είμαστε τόσο στο έλεος της τύχης και τις ορέξεις του καθενός (πότε θα αλλάξει λωρίδα απροειδοποίητα, πότε θα ανοίξει την πόρτα του, πότε θα στρίψει γιατί έτσι) που θεωρώ ότι δεν υπάρχει κάτι που δουλεύει ΠΑΝΤΑ, τα αντικειμενικά όρια που λέει ο Αριστείδης, κάτω των οποίων είσαι 100% ασφαλής. Εκτός, φυσικά, στο σημείο της υπερβολής. Ναι, αν φτάσουμε εκεί, υπάρχουν όρια, αλλά μιλάμε βάσει κοινής λογικής.

    Απλά προσέχετε.

    Σωστό το τελευταίο. Συμφωνώ. Αν και ποστάρω κι εγώ βίντεο με "καγκουριές", όπως λέει ο Τέρενς, πού και πού, αλλά θεωρώ ότι ό,τι κάνω, το κάνω με ασφάλεια και, φυσικά, δεν ενθαρρύνω κανέναν να οδηγήσει με τον δικό μου τρόπο.
    Life begins at 45°.

  10. #700
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από AristidisZ Προβολή μηνύματος
    Άλλα ντ' άλλων...

    ΟΚ, ετοιμάζομαι να το ρίξω στον ασβέστη

    Νομίζεις, και μην αρπάζεσαι.

    Ειχα χόρνετ, είχα και CBR600 που έχει/είχε καλύτερα φρένα από το χόρνετ, κι έχοντας το 954 έτυχε να οδηγήσω το δικό μου (πρώην) cbr600 και στην συγγρού έχασα την έξοδο επειδή απλά δεν φρέναρε όπως έχω συνηθίσει στο 954. Διαφορετικά μηχανάκια, διαφορετικά φρένα, πρέπει να έχουν και διαφορετική οδήγηση.
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  11. #701
    Με θυμάσαι ρε πούστη ? Το avatar του/της AristidisZ
    Εγγραφή
    24/09/2012
    Μηνύματα
    3.685
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από BLiTzER Προβολή μηνύματος
    Δεν αναφερόμουν σε σένα. Εσύ έχεις και μεγαλύτερη εμπειρία και ικανότητα, οπότε σε εμπιστεύομαι και καλά τα λες γενικά.

    Ισχύει ότι υπάρχουν εντελώς απρόσμενες/αψυχολόγητες καταστάσεις, στις οποίες θα είχαμε χρόνο αντίδρασης με σημαντικά χαμηλότερες ταχύτητες. Από την άλλη, τα περισσότερα ατυχήματα συμβαίνουν εντός πόλης, με 40-50-60 km/h. Όχι; Όπως έγραψα, ναι, η έκταση των ζημιών αλλάζει (με 60 ίσως τη βγάλεις καθαρή, με 180, χλωμό), αλλά είμαστε τόσο στο έλεος της τύχης και τις ορέξεις του καθενός (πότε θα αλλάξει λωρίδα απροειδοποίητα, πότε θα ανοίξει την πόρτα του, πότε θα στρίψει γιατί έτσι) που θεωρώ ότι δεν υπάρχει κάτι που δουλεύει ΠΑΝΤΑ, τα αντικειμενικά όρια που λέει ο Αριστείδης, κάτω των οποίων είσαι 100% ασφαλής. Εκτός, φυσικά, στο σημείο της υπερβολής. Ναι, αν φτάσουμε εκεί, υπάρχουν όρια, αλλά μιλάμε βάσει κοινής λογικής.

    Απλά προσέχετε.
    O Αριστείδης δεν μίλησε ποτέ για 100%, μίλησε για πιθανότητες

    Και απάντηση δεν έλαβε, πέραν της προτροπής να αλλάξει μηχανάκι

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sniper Προβολή μηνύματος
    Νομίζεις, και μην αρπάζεσαι.

    Ειχα χόρνετ, είχα και CBR600 που έχει/είχε καλύτερα φρένα από το χόρνετ, κι έχοντας το 954 έτυχε να οδηγήσω το δικό μου (πρώην) cbr600 και στην συγγρού έχασα την έξοδο επειδή απλά δεν φρέναρε όπως έχω συνηθίσει στο 954. Διαφορετικά μηχανάκια, διαφορετικά φρένα, πρέπει να έχουν και διαφορετική οδήγηση.
    Δεν αρπάχτηκα, τουλάχιστον τα χρόνια που είμαι εδώ μέσα, έμαθα να μην αρπάζομαι όταν μιλάω μαζί σου

    Δες ως άνω περί πιθανοτήτων

    ψυχή μου πιες, πιες όσο θες μήπως και πάρεις στροφές

    Ο Γλάρος / ψόφα φούστη γλάρε
    ψαναψόφα φούστη γλάρε

  12. #702
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από AristidisZ Προβολή μηνύματος
    O Αριστείδης δεν μίλησε ποτέ για 100%, μίλησε για πιθανότητες

    Και απάντηση δεν έλαβε, πέραν της προτροπής να αλλάξει μηχανάκι



    Δεν αρπάχτηκα, τουλάχιστον τα χρόνια που είμαι εδώ μέσα, έμαθα να μην αρπάζομαι όταν μιλάω μαζί σου

    Δες ως άνω περί πιθανοτήτων
    Αν θες πιθανότητες, τότε ναι, όσο πιο γρήγορα πας, τόσο αυξάνονται οι πιθανότητες να γίνει η στραβή. Αν δεν ξέρεις να οδηγείς, αυξάνονται ακόμα περισσότερο. Αν ξέρεις να αντιδράσεις, περιορίζονται αυτές οι πιθανότητες.
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  13. #703
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.462
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από AristidisZ Προβολή μηνύματος
    O Αριστείδης δεν μίλησε ποτέ για 100%, μίλησε για πιθανότητες

    Και απάντηση δεν έλαβε, πέραν της προτροπής να αλλάξει μηχανάκι
    Σου απάντησα. Αν οφείλεται σε λάθος του αναβάτη, τότε ναι, η χαμηλότερη ταχύτητα θα βοηθούσε. Αν οφείλεται σε λάθος άλλου, τότε όχι, δεν είναι απαραίτητο ότι θα βοηθούσε. Μάλιστα, μπορεί να βοηθούσε η υψηλότερη, ανάλογα τις συνθήκες.

    Είναι όλα τόσο σχετικά και μιλάμε σε τόσο γενική βάση, που απλά περνάμε την ώρα μας μέχρι να έρθει η Παρασκευή.
    Life begins at 45°.

  14. #704
    Με θυμάσαι ρε πούστη ? Το avatar του/της AristidisZ
    Εγγραφή
    24/09/2012
    Μηνύματα
    3.685
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sniper Προβολή μηνύματος
    Αν θες πιθανότητες, τότε ναι, όσο πιο γρήγορα πας, τόσο αυξάνονται οι πιθανότητες να γίνει η στραβή. Αν δεν ξέρεις να οδηγείς, αυξάνονται ακόμα περισσότερο. Αν ξέρεις να αντιδράσεις, περιορίζονται αυτές οι πιθανότητες.
    Το θέμα όμως είναι ότι υπάρχει και αυτή η γαμημένη η φυσική μέσα που λέει πέντε απλά πράματα

    Ένα από αυτά είναι, ότι όσο καλύτερος από μένα να είσαι, δεν μπορείς να σταματήσεις σε μικρότερη απόσταση από εμένα αν πηγαίνεις με 200 και εγώ με 100

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από BLiTzER Προβολή μηνύματος
    Σου απάντησα. Αν οφείλεται σε λάθος του αναβάτη, τότε ναι, η χαμηλότερη ταχύτητα θα βοηθούσε. Αν οφείλεται σε λάθος άλλου, τότε όχι, δεν είναι απαραίτητο ότι θα βοηθούσε. Μάλιστα, μπορεί να βοηθούσε η υψηλότερη, ανάλογα τις συνθήκες.
    Είναι όλα τόσο σχετικά και μιλάμε σε τόσο γενική βάση, που απλά περνάμε την ώρα μας μέχρι να έρθει η Παρασκευή.
    Μη μου το πας χωροχρονικά (αν πήγαινα πιο γρήγορα δε θα βρισκόμουν στο σημείο που έγινε η μαλακία)

    Καθόλου σχετική δεν είναι η απόσταση φρεναρίσματος με τη ταχύτητα σου. Απόλυτα ανάλογη είναι (αν και νομίζω όχι γραμμική η σχέση)

    E σαν Παρασκευή είναι σήμερα

    ψυχή μου πιες, πιες όσο θες μήπως και πάρεις στροφές

    Ο Γλάρος / ψόφα φούστη γλάρε
    ψαναψόφα φούστη γλάρε

  15. #705
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από AristidisZ Προβολή μηνύματος
    Το θέμα όμως είναι ότι υπάρχει και αυτή η γαμημένη η φυσική μέσα που λέει πέντε απλά πράματα

    Ένα από αυτά είναι, ότι όσο καλύτερος από μένα να είσαι, δεν μπορείς να σταματήσεις σε μικρότερη απόσταση από εμένα αν πηγαίνεις με 200 και εγώ με 100
    ...
    Αν χωράς να στρίψεις και να περάσεις δεν χρειάζεται καν να σταματήσεις Αρίστο. Try it. It saves lives.
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

Σελίδα 47 από 48 ΠρώτοΠρώτο ... 3742434445464748 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Mega Scooter VS ON/OFF
    από partakiasss στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 23
    Τελευταίο μήνυμα: 13/06/2015, 11:57
  2. Honda CBF 600 vs Suzuki GSF 650 S (ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ!)
    από tkata στο forum Γενικά περί μοτοσικλέτας
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 21/04/2012, 15:41
  3. Scooter vs Παπί (Την γνώμη σας)
    από Stavrosqq στο forum Γενικά περί μοτοσικλέτας
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 18/04/2011, 01:03
  4. Piaggio MP3 vs scooters τύπου beverly, t-max ktl
    από Nyor στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 23
    Τελευταίο μήνυμα: 12/05/2009, 19:44
  5. Κατανάλωση: Scooter vs Παπιού!
    από thanar στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 12/10/2007, 10:41

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF