https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/9800940/
Αυτό πώς σας φαίνεται;Είναι η ιδέα μου ή το τιμόνι και οι καθρέφτες έχουν κάποιο θέμα;
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/9800940/
Αυτό πώς σας φαίνεται;Είναι η ιδέα μου ή το τιμόνι και οι καθρέφτες έχουν κάποιο θέμα;
Δεν υπάρχει κανένας λόγος να πάρεις γυμνό 600+ κυβικών, για να κινείσαι αποκλειστικά εντός πόλης. Ούτε είναι η πιο σοφή επιλογή.
Life begins at 45°.
[QUOTE=@ngelos;2872307]Ναι, γιατί το Er6 φημίζεται για τεχνολογικό κατόρθωμα της σύγχρονης μοτοσυκλετιστικής αγοράς..
Τίμιο ναι. Σύγχρονο ,σε καμία περίπτωση.[/QUOTE
Αγορινα σε σχεση με τις μοτο που κοιταει ειναι πολυ πιο συγχρονο....Εσυ τι περιμενεις να παρει με 2 χιλιαρικα κανενα africa με dct???
Η ΒΛΑΚΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΡΑΝΤΗ...ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΟΧΙ!!!!!!!!
Σύμφωνα με τις απαιτήσεις σου, θα έπαιρνα ένα motard χωρίς δεύτερη σκέψη. Αν θες κάτι ήπιο, μπορείς να κοιτάξεις ΧΤ 600. Δε θυμάμαι πόσα λεφτά διαθέτεις...
Life begins at 45°.
[QUOTE=giorgio7;2872335]FZS600 00-03 που είναι τουλάχιστον μοτοσυκλέτα κανονική και θα του περισέψει και ένα 500ευρω
CBR600F ή πως λέγεται αυτό με τη μονοκόμματη σέλα.
Δύο που σκέφτηκα έτσι γρήγορα γρήγορα.
Και αν είναι πολύ μεγάλα για τα γούστα του ας πάρει ένα Bros ή ένα CB με κανά χιλιάρικο. Το ίδιο με το er6 είναι.
![]()
Blitzer, ο άνθρωπος δεν έχει λεφτά, 2χ σου λέει, με το ζόρι. Και δεν τρέχει, δεν κάνει καγκουριές, είναι ήπιος, και του αρέσουν τα γυμνα στρητ με στρογκυλά φανάρια. Που να τον ανεβάσεις σε μοτάρ; Θα σε βλαστημήσει...
Er-5 που του είπαν ήδη, άντε Er-6 πλούσια-πλούσια, Καβασάκι αθάνατα, φτηνά και να έχει και το κεφάλι του ήσυχο από ζημιές. Δλδ, Er-5, βασικά, ούτε 6 εκτός κι αν είναι περίπτωση. Μονόδρομο το βλέπω.
Με 2 χιλιάρικα, παίρνει ΧΤ διαμάντι, αν υπάρχει ακόμα τέτοιο.Αν κινείται αποκλειστικά εντός Αθήνας, ένα γυμνό των 200+ κιλών και 60-70-90 αλόγων είναι από ελαφρώς άχρηστο έως τελείως άχρηστο. Ας πάρει ό,τι του αρέσει, φυσικά, εγώ απλά είπα τη γνώμη μου, αν δεν έχει καταλήξει σε κατηγορία.
![]()
Life begins at 45°.
Βlitzer, συμφωνώ μαζί σου, φυσικά, και εγώ μοτάρ θα έπαιρνα αν ήταν για διαδρομή Γκύζη-Ζωγράφου* που θέλει ο φίλος, και 125-250αρι, ούτε καν 600.
Αλλά έλα που θέλει κάτι να τον προετοιμάσει νοητικά για Γκούτσι V7.
Απουσίᶐ των CΧ500, λοιπόν, το er είναι ίσως το καλύτερο υποκατάστατο...
* Για να μην πω καλύτερα με τα πόδια..
Τελευταία τροποποίηση από Δεινόσαυρος; 04/05/2017 στις 22:41.
Για να πω την αλήθεια παιδιά είχα αρχίσει ήδη να σκέφτομαι το XT και ο BLiTzER που είναι πιο έμπειρος μου ενισχύει τη σκέψη.Για CB 500 που λέτε παραπάνω το θεωρώ ιδανικό για μένα αλλά ένα που βρήκα δεν ήταν σε καλή κατάσταση και τόσο καιρό που ψάχνω δεν παίζει κάτι άλλο.Για Hornet κλπ που λέγαμε όντως είναι υπερβολικά για μένα.
Τώρα για την απόσταση που λέγαμε το Γκύζη-Ζωγράφου είναι το καθημερινό.Το είπα ενδεικτικά.Λογικά ό,τι πάρω κάποια στιγμή θα το πάω παραέξω δειλά δειλά.Το er-5 που μου είπε πριν ο Δεινόσαυρος μου αρέσει πολύ αλλά επίσης δεν παίζει κάτι αξιόλογο και ο μηχανικός μου δεν ενθουσιάζεται.(ενώ για το 6 μου είπε αμέσως ναι αλλά αυτό που του πήγα δεν ήταν καλό και δύσκολα θα βρω καλό στα λεφτά που έχω.Επίσης ίσως κι αυτό να είναι λίγο υπερβολικό)
Για να μην το κουράσω άλλο έχετε καμιά συμβουλή για motard;Υπάρχει κάτι που ίσως με ξενερώσει;Ρωτάω πιο πολύ γιατί το ανέφερε ο Δεινόσαυρος.
Υ.Γ.Αυτό που είπες για το Moto Guzzi φίλε δεν μπορούσες να πέσεις πιο μέσα.
Τα motard είναι ιδανικά εργαλεία πυκνοκατοικημένης πόλης (και σφιχτών διαδρομών γενικότερα). Έχουν οτιδήποτε μπορεί να ζητήσεις από ένα μηχανάκι που κινείται στην Αθήνα. Είναι ελαφριά, ροπάτα, τρομερά ευέλικτα, αρκετά ψηλά για να μη σε ενοχλούν οι καθρέπτες των αυτοκινήτων στη διήθηση, καβαλάνε πεζοδρόμια και λοιπές ανωμαλίες σαν να μην υπάρχουν. Οπότε θα σου πω τα αρνητικά:
Δεν είναι άνετα. Δεν έχουν την πιο εργονομική σέλα. Δε θα σε αγαπήσει η γυναίκα που θα κάτσει πίσω σου. Δε μπορείς να τα φορτώσεις με 15 βαλίτσες. Δε μπορείς να πηγαίνεις με παρατεταμένα ανοιχτό γκάζι για μεγάλες αποστάσεις.
Είναι μονοκύλινδρα. Αυτό σημαίνει μεγαλύτερη οικονομία, πιο φθηνή συντήρηση, πιο απλό μοτέρ, ροπή χαμηλά, αλλά επίσης σημαίνει κραδασμοί, χαμηλότερη ιπποδύναμη, μικρότερο εύρος στροφών. Τα 2 τελευταία δε νομίζω ότι σε ενδιαφέρουν, οπότε κράτα τους κραδασμούς.
Αυτά, δε μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο. Αν δε σε ενοχλούν αυτά, θα ξυπνάς το πρωί και θα ανυπομονείς να καβαλήσεις και να κάνεις περίπατο στο πηγμένο κέντρο.
Συγκεκριμένα για τα ΧΤ, τα περισσότερα είναι ταλαιπωρημένα, αλλά αν βρεις ένα σε καλή κατάσταση, θα σου στοιχίσει γύρω στα 1500€ η αγορά του και θα το κρατήσεις για μια ζωή. Ψάξε για μοντέλο 2002-2003 και με καλή μετατροπή σε motard. Ένα ΧΤ δεν είναι ακριβώς αυτό που έχουμε στο μυαλό μας ως motard-μπιστόλι, αλλά είναι μια καλή αρχή, ειδικά εφόσον έρχεσαι από 250αράκι.
Life begins at 45°.
το χτ ειναι ένα ον οφ με άλλο λάστιχο. όπως ολα τα ψηλοφτερα δεν ειναι για όλο τον κόσμο. έχουν αρκετούς περιορισμούς αλλα σίγουρα όχι οσους τα εντουρο/μοταρντ. Πολύ καλα στην πόλη πολύ κακα σε όλα τα άλλα. το cb500 ειναι πολύ καλο για σένα (το παλιο, οχι το x) και το ερ6 επίσης. xt φαντάζομαι λέτε το 660 οχι το σάπιο 600 έτσι?
Υπάρχει και το KLE500 που είναι ενδιάμεση λύση μεταξύ er-5 και "μοταρ". ΟΚ, τρόπος του λέγειν.
Ομως ειλικρινά, όπως τα θέτει τα πράγματα, δεν νομίζω οτι ο φίλος θα ευχαριστηθεί ψηλό μηχανάκι, όσο σωστή επιλογή και να ηταν για πολλούς από εμας.
er-5, cb500, ίσως και gs(ε, Suzuki, όχι τ' άλλο) - τέτοια δικύλινδρα νομίζω οτι είναι εδώ το ζητούμενο. Ίσως αξίζει λίγο υπομονή ώσπου να βρεθεί το "σωστό".
Τελευταία τροποποίηση από Δεινόσαυρος; 05/05/2017 στις 12:07. Αιτία: Διευκρίνηση gs