Γειά σας αγορινες.... Έχω ένα Modenas kriss και θέλω να ελαφροσω το βολαν... Αλλα επειδή δεν εχω ξανα ασχοληθεί με κατι παρόμοιο... Μήπως ξέρει κανείς πως το ελαφρονουμε;;;
Ευχαριστώ.............
Γειά σας αγορινες.... Έχω ένα Modenas kriss και θέλω να ελαφροσω το βολαν... Αλλα επειδή δεν εχω ξανα ασχοληθεί με κατι παρόμοιο... Μήπως ξέρει κανείς πως το ελαφρονουμε;;;
Ευχαριστώ.............
Αφαιρείς το βολάν κ το στέλνεις σε τορναδορο να αφαιρέσει υλικό περιμετρικά κ ομοιόμορφα. Το θέμα είναι ότι όσο ελαφρύνεις τόσο κερδίζεις σε στροφαρισμα αλλά αντίστοιχα χάνεις σε ροπή ειδικά χαμηλά, σε σημείο που αν το παρακάνεις το μηχανάκι απλά δεν θα ξεκινάει, θα σβήνει.
Από κει κ πέρα τιθεται κ θέμα αντοχής των υλικών, δηλαδή αν το κάνει συλφιδα γιατί το θες για κόντρες πχ υπάρχει σοβαρή πιθανότητα σε κάποιο στροφαρισμα να κοπεί στα σημεία αδυνατισματος κ να πάρεις στη μασχάλη ολόκληρο το μοτέρ
Θέλω να ελαφροσω το βολαν γιατί εχω κολλήσει το φυγοκεντρικο.... Και για ειναι περίπου ζυγισμενος ο στροφαλος.... Αλλα αν αφερεθει ενα μέρος δεν επηρεάζονται το ρευματα;;;; π.χ φωτα;;;;
Παίδες... Αν ξέρετε τίποτα στείλτε.... Αν ήθελα διορθώσεις στο συντακτικο θα έγραφα καμία έκθεση για το σχολείο.....;;
Ρε Μπαμπινιωτοπουλακι, για να στείλουμε τπτ πρέπει πρωτα να καταλαβουμε κατι τις...!!
Του συντακτικού μαμηθέντος, τι σχεση εχει το ελαφρωμα του βολαν με το κόλλημα του φυγοκεντρικού..??
Του παραπάνω περασθέντος στο ντούκου, τα ρεύματα που εμπλέκονται..??
Των ρευματων εμπλεκομένων (δεδομένου..) ποια η σχεση τους με την πιθανη αφαιρεθείσα μαζα του στροφάλου..??
Γ@μω το φελέκι μου μεσα με τις περίπου Παρασκευές..!!!![]()
Τελευταία τροποποίηση από OldMan; 02/06/2017 στις 15:30.
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Ξεκώλα το φυγοκεντρικό για να αλαφρώσεις το βολάνι...
και θα είναι περίπου ζυγισμένος, γιατί θα είναι και περίπου ίσιος...Και για ειναι περίπου ζυγισμενος ο στροφαλος....
Μόνο αν αφαιρεθεί το μέρος που επηρεάζει τα ρεύματα ....Αλλα αν αφερεθει ενα μέρος δεν επηρεάζονται το ρευματα;;;;
π.χ φλαςπ.χ φωτα;;;;
και τώρα μπορώ να λέω ότι έχω γράψει σε θέμα πριν κλειδωθεί !!!
Άπας αήρ αετώ περάσιμος
Δεν θα μπορείς γιατι δεν θα κλειδωθεί..!!![]()
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Aμα πω για το "ματι του βολαν"..;;;;;![]()
MADE IN JAPAN 日本製
το μνι και το βολάν πρέπει να μοσχοβολάν πάντως αυτο ειναι το μόνο σιγουρο!![]()
Οι δυσκολίες συχνά προετοιμάζουν ένα συνηθισμένο άτομο για ένα ξεχωριστό πεπρωμένο. https://www.youtube.com/watch?v=kZmuVMXEZdE
Νομίζω πως κατάλαβα τι έχεις κάνει. Εκοψες τον φυγοκεντρικο και τον κόλλησες οπότε τώρα έχει ελαφρωσει η δεξιά πλευρά του στροφάλου. Και τώρα θες να ελαφρωσεις και την αριστερή για να μην πάρεις τον στρόφαλο στην μασχάλη που μάλλον θα τον πάρεις. Μέρη όπως ο στροφαλος όμως είναι ζυγισμενα ακριβώς και όχι στο περίπου. Κακός το έκανες αλλά δικαίωμα σου. Ο τρόπος για να ελαφρωσει το βολάν είναι μόνο σε τόρνο. Ο σχολιασμός των από πάνω δεν νομίζω οι ως ήταν τόσο για το συντακτικό όσο για το περιεχόμενο της μετατροπής οπότε μην τσιτωνεις.
Υγ: φαντάζομαι πως ξέρεις πως δεν θα συμπλεκταρει πλέον. Συν αυτό έχει δοκιμαστεί σε μηχανάκι φίλου (astrea) όταν ήμασταν πιτσιρίκια και μάντεψε πήραμε τον στρόφαλο στα χέρια.
καλέ, τι είναι αυτά που γράφετε;
τι σχέση έχει με το ζύγισμα του στροφαλοφόρου άξονα, οι περιστρεφόμενες μάζες στις άκρες του;;;;;;;;;;
Τι σχέση έχει με το ζύγισμα του στροφαλοφόρου άξονα, πόσο μάζα έχει από την μια άκρη και πόσο από την άλλη; Ποιός σας είπε ότι αυτές έχουν οποιαδήποτε σχέση, ή πρέπει να έχουν κάποια σχέση η μάζα της μίας σε σχέση με την μάζα της άλλης;
Το ζύγισμα του άξονα, είναι μεταξύ των ασύμμετρων ως προς τον άξονα περιστρεφούμενων (π.χ. κομβία) και ταλαντούμενων μαζών (πιστόνια) και μαζών που είναι και περιστρεφούμενα και ταλαντούμενα (μπιέλες), και όλα αυτά δεν έχουν κυκλική συμμετρία γύρω από τον άξονα.
Δεν πάει να βγάλεις τελείως το βολάν ή να του προσθέσεις 12 κιλά, όσο αυτά είναι συμμετρικά-κυκλικά γύρω από τον άξονα περιστροφής, ΔΕΝ έχουν να κάνουν με το ζύγισμα.
Μην μπερδεύεστε